Sněmovna prodlužuje monopol Českého Telecomu

Diskuze čtenářů k článku

Spartacus  |  20. 04. 2001 19:03

Je docela naivní jsi myslet, že poslanci dospěly k nějakému vlastnímu názoru v otázce o Telecomu.
To k čemu dospěly jim podsouvala lobbistická skupina Telecomu. A Telecom na tom rozhodně pořádně zapracoval. Výsledek je vidět. Úplatu dostali zřejmě jak ODS tak ČSSD. Jsem zvědav pod jakým mrtvým anonymem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:03

Když se občanů nezastane ani Poslanecká sněmovna, tak to holt musím řešit bojkotem.

Volám převážne (99%) z mobilu, na inet přes kabelovku. Očekávám akorát, jaké ceny nabídne Dattelkabel v případě nabízení telefonu přes jejich síť. (Pokud zdárně zvládnou momentální upgrade)

Posledni dve platby telekomu:
242,60
něco pod 200,- (nenacházím doklad)

Pokud zvednou paušál ještě víc, asi pevnou nahradí jiná alternativa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

V tom pripade nechapu, k cemu jeste tu telekomackou linku drzis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlaváč  |  20. 04. 2001 19:03

Bohužel ješte nemám doma rozhodovací právo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 04. 2001 19:03

Lidi pěkně tu nadáváte.
Doufám že to do voleb nezapomenete.
Já teedy nee.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemming  |  20. 04. 2001 19:03

bez obav... vryto v pameti navzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikeZ  |  20. 04. 2001 19:03

To ze platim takovy prachy za obycejnej telefon - to bych jeste prezil. Ale to, ze clovek v podstate nema sanci bejt nejak solidne na netu to uz teda ne. Sou to proste kurvy a projde mi to hodne nefer. Taky nechapu proc neni nejaka firma schopna teto skuliny vyuzit a zacit nabizet solidni Inet za solidni cenu - dattelkabel vypada zajimave, ale proc proboha to dava tak levne kdyz ma tolik zakazniku a neni to schopnej poradne sprovoznit - klidne bych dal za 64kbs 1000-1500 a s nejakym slusnym limitem bylo by to v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlik Savlik  |  20. 04. 2001 19:03

Ten kdo dela neco proti svemu narodu je odjakziva vlastizradce. A co delaji nasi politici?
Zvazuji obcanskou neposlusnost v tom, ze nezaplatim dane. Skoda ze nemame to co v USA, pokud obcane zjisti, ze vlada cini kroky proti lidu, je povinnost lidu vzit krumpace a sekery a majznout je po palici.
Asi az potkam nejakyho politika, tak mu rozbiju hubu.
Tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

Kdyz to tady nemame, je potreba to zavest!! Ja uz mam sekeru nachystanou )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zaphod Beeblebrox  |  20. 04. 2001 19:03

Ahoj,
minuly tyden jsem kdesi v ceskem tisku cetl clanek o moznosti "koupit" si polsky parlament/snemovnu, a to zhruba za 3mil. U$D za zakon. Neni mozne ze ve zhruba 4x mensi CR je tato castka adekvatne mensi? Zajima mne to jako akcionare Telecomu, nerad bych aby se takto utracely i moje penize protoze to povazuji za nemoralni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  20. 04. 2001 19:03

Rozhodnutí parlamentu mě moc nepřekvapilo.Páni poslanci opět potvrdili,že jsou bandou diletantů a korytářů.Stále platí rčení,že kdo maže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasrany volic  |  20. 04. 2001 19:03


PREHLED HLASOVANI O PRODLOUZENI MONOPOLU TELECOMU O 2 ROKY
(pro vsechny kdo se neorientuji v politicke scene, aneb AT ZIJE ZAJEM VOLICU) :
==============================================================

Oposmluvni subpartneri :

CSSD ... Celkem: 74 hlasů, 70 PRO, 0 PROTI, 0 SE ZDRZEL0, 4 NEPRITOMNI
ODS ... Celkem: 63 hlasů, 53 PRO, 0 PROTI, 4 SE ZDRZELI, 6 NEPRITOMNO

Ctyrkoala :

KDU ... Celkem: 20 hlasů, 0 PRO, 18 PROTI, 1 SE ZDRZELI, 1 NEPRITOMEN
US ... Celkem: 18 hlasů, 0 PRO, 17 PROTI, 0 SE ZDRZELI, 1 NEPRITOMEN
Machatá PROTI, komouse neuvadim, u tech svini je to jedno.

Posli vsem znamym a jednou na adresu info@telecom.cz

S pozdravem a pranim pekne prodrazenych
dvou let obdivovatel TELEKOMUNISTU
v Telecomu i mimo nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freon  |  20. 04. 2001 19:03

...asi nezbude nic jineho nez telefonovat pres internet

...parchanti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

a jak se na ten inet asi dostanes????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:03

Asi pres Telecom, ne?
Ale mas to levneji (Internet 2000)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:03

Si to zkus. Nazbiras ruzna zpozdeni, v byznysu je to nepouzitelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  20. 04. 2001 19:03

jsou lidský kurvy o tom není žádná. Musíte si také uvědomit že volba operátora, která bude nejdřív za 2 roky bude PLACENÁ služba. Ano, Telecom vám to bude muset umožnit, ale ne zadarmo! Tak na to pozor! Nemyslete si, že si řeknete:tak teď budu volat přes Český mobil, protože má tenhle typ hovoru nejlevnější, tak dám před volané číslo 4-ku a hotovo. Tak to ne! Uvidíte, že za to napařej minimálně tak 15 korun za jeden hovor, protože telecom byly, jsou a budou kurvy. Protože když nekdo uplácí a lobuje v parlamentu a lže aby moh dál provozovat své předražené monopolní služby, tak to prostě kurva JE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

Ono ani tak nejde o poskytovani hlasovych sluzeb ... dneska uz skoro kazdy ma mobil, pristroj se da sehnat v bazaru uz za pet stovek a SIM karty dava operator i zadarmo ... takze v teto oblasti nam muze telecom polibit prdel, tady si muzu vybrat.
Horsi je to v pripade pristupu na inet, protoze napr. u nas mistni kabelovka inet porad slibuje ale skutek utek, bezdrat je moc drahy a o pevne lajne ani nemluvim ... o pristupu mobilem nema cenu uvazovat uz kvuli rychlosti Takze zbyva bohuzel jenom dial up (
Na zaver si neodpustim dve rypnuti:
a) kdyz neco resim na infolajne mobilniho operatora, tak dotycnou vec vyresim primo tam a 24 hodin denne a zadara, komunikace e-mailem je samozrejmost. Kdyz volam na telecom, tak mi da cislo kamsi jinam (samozrejme placene) a volat tam v 8 vecer je k nicemu. A kdyz se ptam na moznost komunikace e-mailem tak si myslej ze chcu natirat topeni
b) jak je mozne, ze smerem mobil-telecom zacinaji poplatky dle denni doby uz okolo 2 Kc/min, zatimco opacnym smerem je to vzdycky 10 Kc/min???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mickey  |  20. 04. 2001 19:03

TELEHOVADA A HOVNOVLADA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:03

Uvedu az neuveritelny priklad zneuzivani monopolu. Telecom poskytuje sluzbu pronajimani okruhu (LL), coz je jedina sluzba, ktera Vam umozni pouzit xDSL technologie (az do 2Mbit/s na kroucenem dvoudratu). Pronajem okruhu stoji 1890,- mesicne. Od brezna (zajimava schoda s prihlednutim k projednavanemu zakonu) dava Telecom na tyto okruhy tzv. pasmovou propust, takze po nich vice nez 33kbit/s neprotlacite. Alternativa? Jejich digitalni okruh v cenach od 7.000,- pri 64 kbit/s po desitky tisic za 2Mbit/s. Ukonci Vam ho V35, takze si pripravte jeste penizky na routery. Nebo mikrovlna, kdyz mate viditelnost, ale copak je normalni, aby mel kazdy barak ve meste svou mikrovlnku kdyz tady mame Telecom a leta jsme si rozvoj telekomunikaci platili ze sveho (co radiovy smog). Copak je normalni, aby nekdo kurvil kvalitu svych dratu? Nekdo jiny nez prachsprosty monopol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david forman  |  20. 04. 2001 19:03

Vse naprosto v poradku, Telecom byl zavazan k digitalizaci svych linek. Druhou veci je cenova politika techto digitalu, kde opet narazime na to magicke sluvko MONOPOL. Mimochodem, takzvana konkurence v teto oblasti ma ceny shodne az vyssi.. Pro zajimavost, v Telecomu se neco velkeho deje..Stredni a velci zakaznici urcite vi, o cem mluvim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:03

OK, beru. Jenze v dobe, kdy ho k tomu zavazali nebylo o xDSL aplikacich ani slechu. Ted se ma doplacet na to, ze nekdo nekoho nejak zavazal. Kdyby ta metalika proste nebyla, OK, ale ona tu je a oni ji schvalne kazi. Tohle si skutecne muze dovolit pouze monopol.
K tomu, ze se neco deje. Asi naivne doufam, ze to bude ku prospechu zakazniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  20. 04. 2001 19:03

Myslite jako, ze ISPckum volaji, ze na okruhy jejich zakazniku nasadi omezovace ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 04. 2001 19:03

Nikomu nevolaji. U nove zrizovanych okruhu to proste nasadi. Zjistite to, az zjistite, ze Vam tam vic nez 32K skutecne a definitivne uz nepojede. Dle informaci z Telecomu u stavajicich zatim cekaji, ale az nekomu rupne v bedne dostanete dva mesice a potom nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
golem  |  20. 04. 2001 19:03

Omluvte moji neznalost ale .. vyber operatora bude mozny od 30.6.2002, znamena to tedy ze do te doby neni vubec mozne pripojit se k nekomu jinemu? (i s tim ze mi zmeni cislo a nepujde vybrat si sit pro kazdy hovor..). Mam v tech formalnich a faktickych monopolech zmatek.. pokud nebudu moct prejit k nekomu jinemu (klidne trochu drazsimu) pred 30.6.02, tak nema cenu cekat, odpojuju se hned a koupim si mobil. Telecom me uplne vazne sere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Šobr  |  20. 04. 2001 19:03

1.1.2001: Na telekomunikacni trh budou moci vstoupit alternativni operatori. Vtip je ale v tom, ze abyste mohl vyuzit jejich sluzeb, museli by k Vam natahnout vlastni draty! A to samozrejme u nefiremnich zakazniku delat nebudou. Takze doporucuju toho mobila, k alternativnimu operatorovi se dostanete az 30.6.2002

30.6.2002: Od tohoto data pujde z telefonu, ktery puvodne instaloval a pripojil Telecom volat i pomoci alternativnich operatoru a to tak, ze pred samotne volane cislo date kratkou predvolbu, kterou urcite, pomoci ktereho operatora chcete volat. Pri nepouziti teto prevolby bude stale jako implicitni operator nastaven Telecom.

31.12.2002: Kratka predvolba bude fungovat dal, navic si budete moci zazadat, aby se, kdyz tuto predvolbu pred cislo nenapisete, volalo pomoci jineho operatora, nez Telecom.
Navic, pokud se treba i fyzicky pripojite k jinemu operatorovi, tak Vam budou moci zustat stara cisla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
golem  |  20. 04. 2001 19:03

Diky za informace. Je to otresny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Bydžovský  |  20. 04. 2001 19:03

Ani bych se nedivil, kdyby za rok ČT přišel do sněmovny a řekl: "Hele, chlapi, my to nestihnem, dejte nám, ještě dva roky..." A poslanci to zváží a odhlasují...
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janekx  |  20. 04. 2001 19:03

No kdyz si to prebereme, platime na podmazavani politiku. Nebo si myslite
ze ty prachy co z nas CT taha jsou na jejich potrebu? Hlavne ze maji tolik prachu ze monopol dava reklamu v televizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gilmor  |  20. 04. 2001 19:03

Doporucuji kazdemu at si precte ten zapis ze snemovny a udela si pak nazor koho volit v pristich volbach... ked to udela kazdej misto podepsani petice tak to bude met veci vyznam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

Volby jsou k nicemu ( Lidi nevezmeme si raci krumpace, vidle a sekery a nepujdeme tam udelat poradek???? Jak do parlametu, tak na telecom???
Jak pravi klasik .... s hlediska vyssiho principu mravniho vrazda tyrana neni zlocinem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cedr  |  20. 04. 2001 19:03

Inu zni to lakave, ale zase nemit aspon toho tyrana tak si tady nepovidame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dudlik  |  20. 04. 2001 19:03

Ma nejakou cenu to resit ? Stejne si vzdy udelaji co chteji a na obycejny lidi se vys.... Jim jde jedine o koryta a o to aby meli co nejvic penez na konte.....
navic z toho telecomu ma vlada urcite nejaky slusny prachy, takze proc si likvidovat slusny prijem penez ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenny  |  20. 04. 2001 19:03

No jo ... kdyby byla na vyplatni listine telekomu jenom vlada, to by se nam zilo To by byly hovory tak 1 Kc/impuls vcetne DPH ...
Jenomte tech vyzirku tam bude mnohem vice: vlada, poslanci, senat, ministerstvo dopravy a samozvani nezavisli telekomunikacni experti ... a mame tu razem tech kouzelnych 2,6 Kc, ktere jsou udajne jeste malo .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  20. 04. 2001 19:03

Jen jedno. Kdo nám zaručí, že monopol opravdu skončí v roce 2003. Co když někdo někoho, tam nahoře plácne přes "ksicht" a budeme čekat dalších Xměsíců, či let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m@c  |  20. 04. 2001 19:03

To je typicke ceske mysleni, "kdyz prodlouzime monopol tak preci vic vydelame a uplatek bude take vyssi ne ?"
Bohuzel, zakaznik je zase az druhy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XCase  |  20. 04. 2001 19:03

..zazivam, kdyz si uvedomim co tu mame za vladu. Parta ekonomu s klapkama na ocich (omluvam se tem nekolika malo jedincum, co opravdu delaji vse pro to aby se tu dalo zit). Panove bravo, staci zatleskat, vy to dobre vite, ze ovecky pujdou za vami. Takze preciskovani je napriklad problem... a za dva roky nebude? Ale no tak :). neni v tom zadne lobby ? urcite ? :)

Dalsi vec. Telecom nasadi v brzke dobe "novou" technologii pro prenos dat. Ta umoznuje prenaset po telefoni lince az 8 Mbitu/s. Telekom ji ovsem nasadi do zacatku s prenosem 256kbitu/s... ze by mel nedostatecne prostredky (penize) na uvedeni teto technologie do praxe ? .. ale ne, jen nas bude zdimat, uvidite (duvod si najde)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lacola  |  20. 04. 2001 19:03

Navrhuji zorganizovat podpisovou petici prezidentovi proti podpisu novely tohoto zakona. Kvuli rychlosti elektronickou formou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Šobr  |  20. 04. 2001 19:03

Jenze prezident ten zakon podepsat musi! Nemyslim tim, ze nema jinou moznost, ale myslim tim to, ze pro tento stat(i jeho obcany) je operavdovou nutnosti, aby byl zakon schvalen.

Pokud by schvalen nebyl, nastala by v komunikacich katastrofa. Zavadi totiz zakladni pravidla na telekomunikacni trh. Bez nej by ZADNA liberalizace ani do budoucna byt nemohla!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cedr  |  20. 04. 2001 19:03

Ano asi ano, ale urcite by mohl byt prijat jen s nekolika malo upravami. Hlavne aby nastup konkurnce nebyl mozny az za dva roky ale driv. Jinak ten zakon v zasade problem neni.

Cely clanek vyzniva v tom duchu ze snemovna by konec monopolu drive i podporila ale kvuli tem pozmenovacim navrhum proste nemuze. Jestli to je pravda tak nam pekne zavaril senat a ne snemovna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasrany volic  |  20. 04. 2001 19:03

Je videt jak si naivni. Vymluvy, keci, lzi, jeden to svadi na druheho a zpet. Nezavaril to ani senat, ani snemovna, zavarili to Zeman s Klausem a spol.
Mrkni na hlasovani.
Co se Ti dva uz naskodili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Babaq  |  20. 04. 2001 19:03

Jo. Vidle a zájezd do Prahy... Škoda, že už nejsou v módě defenestrace. To by bylo divadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  20. 04. 2001 19:03

Zbyva doresit dulezitou otazku - jestli maji v parlamentu otviraci okna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Sach  |  20. 04. 2001 19:03

Souhlasím a hned to zorganizujte určitě se připojíme je nás víc.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  20. 04. 2001 19:03

Mno tady konecne vidime, kdo rozhoduje v zajmu volicu a koho muzeme oznacit za verejneho nepritele.
Poslancum muze byt s jejich platama nejaky monopol nemonopol srdecne ukradeny, a navic stejne poplatky za telefony nejdou z jejich penez, ale z nasich!!!! Ma takovemu statu cenu platit dane????
Protoze volby jsou moooooc daleko, nejspis by nebyl od veci politicky prevrat.…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  20. 04. 2001 19:03

Mno tady konecne vidime, kdo rozhoduje v zajmu volicu a koho muzeme oznacit za verejneho nepritele.
Poslancum muze byt s jejich platama nejaky monopol nemonopol srdecne ukradeny, a navic stejne poplatky za telefony nejdou z jejich penez, ale z nasich!!!! Ma takovemu statu cenu platit dane????
Protoze volby jsou moooooc daleko, nejspis by nebyl od veci politicky prevrat.…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor