Jedna z hlavních funkcí Snapchatu jsou jeho Lenses, tedy různé filtry a masky ve fotoaparátu. Ty již nějakou dobu mohou být vytvářeny přímo firmami v rámci programu Sponsored Lenses, nově ale získají možnost lepší propagace produktů, odkazovat totiž půjde na webové stránky.
Novinka se jmenuje Shoppable AR (protože vše potřebuje svůj název) a umožňuje do efektů a obličejových filtrů přidat tlačítko s odkazem na webovou stránku, kde si uživatel může daný produkt zakoupit či získat více informací. Vše se děje uvnitř aplikace bez nutnosti ji opouštět.
Nově mohou filtry odkazovat na konkrétní webovou stránku.
Snap si od tohoto kroku slibuje navýšení příjmů, stále se totiž i za minulý rok nachází v červených číslech. Lens dle vlastních slov využívá na 70 milionů uživatelů denně, potenciál je zde tedy velký.
Co je Snapchat?