SlimX: nejplacatější MP3/CD přehrávač na vlastní kůži

Diskuze čtenářů k článku

Sergi  |  07. 12. 2002 19:30

Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o radu: Hodlám si pořídit mp3 discman Slim X, ale váhám, zda si mám pořídit Slim X či Slim X II. Slimák I je již prověřen časem, ale Slimák II má o něco přitažlivější design, ale zase mu chybí hlavní ovládací prvky na přístroji.. což by mohl být dost velký problém v případě,že by se mi nějak poškodilo dálkové ovládání.. pokud to totiž chápu správně, znamenalo by to, že v takovém pípadě bych si nemohl pustit ani audio cd. Proto bych se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s dálkovými ovladáními  Slima X či Slima X II či zda někomu, kdo ma Slima X II to ovládání na přístroji nějak moc nechybí..nebo se mu dokonce pokazilo. Proto bych Vás chtěl poprosit, zda byste mi někdo neporadil, co si mám vybrat.. Předem DĚKUJI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  09. 12. 2002 08:15

To je otázka: SlimX nebo SlimX II? Osobně bych řešil spíš otázku: Je SlimX II. o tolik lepší než o 30% zlevněný SlimX? Podle stránek iRiver by měl být . Inovací prošel ovladač, který jsem nejvíc kritizoval, i celkový vzhled. Že by jen slušivý převlek? Nevím, neporadím

Jinak, ovládací prvky na přístroji nepoužívám a mám je stále zablokované. To by pro mě osobně problém nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyberpank(lama)  |  14. 12. 2002 13:52

Slim X stoji 6990 a dvojka stoji 7590, coz podle me neni vubec 30%. Ovladac u jednicky je huste vychytanej, ikdyz na to nevypada.A jednicka ma podle me husci disajn, ale to je muj osobni nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyberpank(lama)  |  05. 12. 2002 01:14

To je proste RULEZZ diskman. Dokonce nam uz na nej pridelali i hru :) To je proste super. Sice je to zetim beta, ale tomu se proste neda odolat. Doufäm, ze takhle budou pokracovat dal. SUPER :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  05. 10. 2002 07:33

Ahoj všichni slimáci, tak už je tady nvý firmware verze 2.10 a je to fakt paráda.

Jinak někdo se asi před půl rokem se  ptal jastli bude Slimák IMP 350 hrát i za nějaký čásek, tak haló hraje a hraje ještě lépe než když byl nový protože se o něj "tatínek nebo snad maminka?" iRiver stará a tak má pořád lepší vlastnosti. Je to prostě super.

Ahoj Bert

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan Takáč  |  17. 09. 2002 12:59

Panove, fantazie,  prave vysel novy FIRMWARE pro SlimXe, budete se divit, ale pribylo opet neskutecne mnozstvi novych vylepseni, vsichni budete nadseni. Kompletni vypis naleznete na oficialni strance http://iriver.com/download/firm_view.asp?idx=31&page=1&mode=Àüü&strque=&field=Firmware a stahnuti firmwaru je nejjednodussi z www.empei.com.

Pridan kontrast displeje, nove nastaveni podsviceni, z tagu cte i nazev alba, umi totez, co SlimX2 - tj. v zavislosti na ID3 tagu meni nastaveni equalizeru, ktere se rozrostlo o dalsi 3 volby. Dale lze nastavit citlivost indikatoru baterie a v menu control neuveritelne mnozstvi novych vylepseni... :)

Misto napisu ROOT se zobrazuje jmeno samotneho CD. Hlastitost se pohybuje vyrazne rychleji..  A konecne byly vychytany dalsi mouchy, ktere se uzivanim ukazaly.

Samotne nacitani firmwaru mi take pripada rychlejsi, na konci problikne odkaz na www.iriver.com.

Bravo, je treba zatleskat firme I-RIVER za to, jak se o nas, uzivatele jejich skvelych produktu stara, a je velmi vstricna vuci veskerym navrhum z nasi strany - ja sam jsem nekolik navrhu posilal.

Hodne stesti pri UPGRADOVANI  a spoustu krasnych zazitku se SlimXem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  16. 09. 2002 09:28

Jen takovej malej dotaz. Nevíte někdo jak do něj dostat nový firmware? Ať vypaluju soubory od výrobce na CD jak chci tak odpověď discmanu je stále stejná. NO DISC. Nemohl by mi někdo z vás prosím porqadit? Díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan Takáč  |  17. 09. 2002 13:02

S upgradem FW jsem nemel nejmensi potiz, upgradoval jsem ho dvakrat, proste jen vypalim soubor s priponou hex na RW, strcim do prehravace, ten si chvilku tise chrousta nove informace a hle, hotovo, pote se prehravac sam vypne a pri pristim spusteni uz nova verze frci... Na samotnem zpusobu vypaleni nezalezi, zkus jine CD - zadne problemy se ctenim ostatnich CD nebyly??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  17. 09. 2002 13:46

Problém s firmware vyřešen. Důležitá věcička...nezapomeňte uzavřít CD.

Díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan Takáč  |  13. 08. 2002 10:29

Podporuje externi zdroj SlimXe dobijeci baterie????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sean  |  11. 08. 2002 17:23

Kde seženu SlimX nejlevněji v ČR?

 

Díky Sean

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Méďa.Béďa  |  29. 04. 2002 21:38

Vite nekdo jestli to prehrava audio CD s ochranou CDS-100 , CDS-200 nebo Key2Audio ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucas  |  19. 04. 2002 22:50

Docela by me zajimalo, co by se stalo, kdyby vypli proud a ja zrovna flashoval Slimaka. (Zda se prepne na baterky)

Nebo kdyby nemohl precist cely HEX soubor z CDcka.

Na Mother boardu to je v pohode, vezmes ho a nalejou ti to v GMku, ale tady fakt nevim.

Taky by me zajimalo, proc ma 8 megovou flashovaci pamet, kdyz ten HEX soubor ma jen 600 kilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucas  |  19. 04. 2002 22:42

Docela by me zajimalo, co by se stalo, kdyby vypli proud a ja zrovna flashoval Slimaka. (Zda se prepne na baterky)

Nebo kdyby nemohl precist cely HEX soubor z CDcka

Na Mother boardu to je v pohode, vezmes ho a nalejou ti to v GMku, ale tady fakt nevim.

Taky by me zajimalo, proc ma 8 megovou flashovaci pamet, kdyz ten HEX soubor ma jen 600 kilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2002 19:26

Cau lidi, jak to tady ctu, tak to vypada ze se jedna o velmi dobry MP3prahravac, tak si ho pujdu koupit. Ale ted k memu dotazu.

Predstavte si ze mate SlimX a znici ci ztrati se vam DALKOVE OVLADANI nebo EXTERNI NAPAJENI BATERIE, ATD... Co ted?  a pak sebevrazda?

Tak se chci zeptat da se kdyz tak koupit ZVLAST ten komponent? Jestli ANO tak kde, popr. za kolik ?

predem DEKUJI za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 04. 2002 12:13

no a proč se ptáš padesátkrát?

mám slimáka je fak dobrej kup si ho, a náhradní díly sem viděl v tom e-stroru co maji na hlavní stránce

určitě by to šlo objednat tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  27. 04. 2002 02:29

promin ale me to furt psalo ze to nejde odeslat, ze byla zmenena struktura HTML serveru nebo co... tak sem se to tam nejak pokousel dostat  a vono to takhle dopadlo

fakt jeste jednou SORRY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2002 17:58

Cau lidi, podle toho co tu ctu, se jedna velmi kvalitni MP3prehravac a tak sem se rozhodl ze si ho pudu koupit. Ale ted k memu dotazu.

Predstavte si kdyby se vam znicilo ci ztratilo DALKOVE OVLADANI nebo EXTERNI NAPAJENI BATERIE, ADT... Co ted???        a pak sebevrazda?
Tak se ptam dalo by se to nejak zvlast sehnat, jestli ANO tak kde, popr. za kolik?

predem DEKUJI za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2002 17:55

Cau lidi, podle toho co tu ctu, se jedna velmi kvalitni MP3prehravac a tak sem se rozhodl si ho koupit. Ale ted k memu dotazu. Predstavte si kdyby se vam znicilo ci ztratilo DALKOVE OVLADANI nebo EXTERNI NAPAJENI BATERIE, ADT... Co ted???
Tak se ptam dalo by se to nejak zvlast sehnat, jestli ANO tak kde, popr. za kolik?
predem DEKUJI za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2002 17:54

Cau lidi, podle toho co tu ctu, se jedna velmi kvalitni MP3prehravac a tak sem se rozhodl si ho koupit. Ale ted k memu dotazu. Predstavte si kdyby se vam znicilo ci ztratilo DALKOVE OVLADANI nebo EXTERNI NAPAJENI BATERIE, ADT... Co ted???
Tak se ptam dalo by se to nejak zvlast sehnat, jestli ANO tak kde, popr. za kolik?
predem DEKUJI za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 04. 2002 17:38

Cau lidi, podle toho co tu ctu, je velmi dobry MP3prehravac a tak sem se rozhodl si ho koupit.
Ale ted k memu dotazu, chtel bych se zeptat, co kdyby se mi:
-znicil
-ztratil
dalkovy ovladac nebo externi napajeni baterie, adt...
Dalo by se to nekde zvlast sehnat? Jestli ano tak kde, popr. za kolik?
DEKUJI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit svo  |  08. 04. 2002 14:35

Rovnez si chci poridit podobny prehravac, zajimal by mne rozdil oproti RIOVolt 250, v cem lepsi/horsi (krome designu -Slim a treba napajeni(vnejsi baterie).
Dale mohli byste popsat trochu vice display: pocer radku,co ktery zobrazuje (cas,nazev skladby/interpreta, schopnost cist CD-Text na klasickych audio CD, čestina ci cestina v nazvech, je podsviceny-viditelny ve tme).
Dale bych jej chtel vyuzit v audio vezi, ma samostatny audio line-out?
Diks
vs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  10. 04. 2002 15:59

Nevite o dobrem CD/mp3, ale i s radiem? Nejlepe digitalni ladeni.

Mimochodem, videl jsem uz na internetu CD/mp3 i s propejeni USB pro vypalovani. Nevite o nem. Dokonce byla uvedena cena asi 9000 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  11. 04. 2002 02:46

Ahoj

CD, MP3 a radio s digitál laděním tuto maličkost kromě spousty jiných věcí  umí právě SlimX.

Připojení na PC tato verze SlimX (slimáka) nemá. Pokud někdo nabízel propojení MP3 přehrávače s možností vypalování, tak to jsem nezjišťoval protože myslím že lepší je vše si vypálit v compu a pak to jenom přehrávat v MP3 přehrávači. Ale nepleteš si to s přehrávačema který maji "pevný disk HDD"  a tam potom propojení s PC je samozřejmostí ovšem opět se nejedná o vypalování!  nebo s MP3 přehrávači které mají místo HDD  pamě´tovou kartu? Přístroj s kartou nebo s HDD ovšem neumí přehrát normální CD, možná že některý bude ít FM tuner, ale nevím nevím.

Proštuduj ještě nabídky MP3 přehrávačů , které jsou určeny i k přehrávání klasických CD neboli jsou na CD ečka. Co se týče FM tuneru tak se , ale i u těchto přístrojů dostaneš k 9000Kč. Bez tuneru seženeš pokud nejsi náročný mp3 přehrávač i do 4000Kč.

Ahoj

Bert

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  10. 04. 2002 19:05

line out - má
castinu podporuje - je primo v menu k nastaveni
display - podsviceny
CD-text - podporuje
pocet radku : myslim 4 :o)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pabouk  |  07. 04. 2002 01:55

Cena je celkem ujde, jenom ta vydrz je mizerna. A pak by me taky zajimal stav pristroje tak po pul roce, vona ta firma ....jakze se vlastne menovala ... neni moc znama ;) Radsi bych pockal az se s necim podobnym vytasi SONY.

     -P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  08. 04. 2002 11:36

Ahoj Pabouku,

K výdrži baterek:

zatím jsem dosáhnul těch 8.5 hodiny na vnitřní baterie při mp3 a VBR a poloviční hlasitosti a zapnutém antischoku. Protože se dá ještě využít i "externí" baterie na které je dodáváno pozdro s propojovacím kabílkem, tak si myslím že to není zase taková bída jak píšeš.

Ke stavu po půl roce provozu:

Zda bude po půl roce "slimák" hrát nebo né to opravdu zatím nevím, ale doufám že bude hrát stejně dobře jako dnes a určitě to někam na WEB napíšu.. Když jsem sháněl recenze na "provotzní spolehlivost" a kvalitu přístrojů, nezjistil jsem žádnou kritika ba naopak.

 

Ke značce:

Nebudu zde polemizovat zda se jedná o známou či neznámou značku. Máš pravdu že v ČR tuto značku moc lidí nezná. Pokud bude SONY nebo někdo jiný ze známých značek nabízet podobný přístroj, tak je to jen dobře. Firma od které jsem "slimáka" koupil dává záruku a i možnost pozáručního servisu. Je pravda , že takovou servisní síť jako známé značky u iRivera v ČR nenajdeš. Na druhé straně pokud brouzdáš po internetu, tak zjistíš , že iRriver vyrábí mp3 přehrávače, které se objevují na předních příčkách v testech nebo mají v těchto testech  dobré výsledky.

Vím že se to někomu nebude líbit, ale zatím "slimák" co v návodu slibuje v praxi plní.

Ahoj

Bert 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  08. 04. 2002 17:35

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 04. 2002 11:43

Ja u tohohle pristroje funguje resume? Zacne prehravat posledni skladbu od zacatku anebo presne od mista, kde skoncil? Diky diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  05. 04. 2002 20:13

Ahoj,

"resume" no jasně

"slimák" to má v nabídce. Múže to být zapnuté nebo vypnuté. Když to aktivuješ začíná hrát tam kde byl přerušen. Nastavit se dá i další možnost tzv. "Sound fade in" nebo-li "pozvolné narůstání zvuku". Když to aktivuješ tak se při opětovném spuštění přehrávání zvuk dostává na nastavenou hlasitost "pozvolně". Když to "deaktivuješ" tak ti rovnou pustí do "špuntů" hlasitost v úrovni kterou jsi měl před přerušením přehrávání.

Bert 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NIRGAL  |  07. 04. 2002 16:19

Na avc soul mam propojení pres link do autoradia a pres dalkove ovladani napojene na sluchatkový výstup ho ovládam.
Otazka zni funguje to i slimaka 
Dík za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  07. 04. 2002 22:43

Ahoj NIRGAL,

Slimák má také LINE OUT . V  návodu je uvedena tato specifikace:

Audio (CD):

Line Out Level:

0,57V   rms (47Kohm) at Max. Volume   (nevim jak sem vložit značku pro omegu a tak jsem tupě napsal "ohm", v návodu je značka        pro "omegu")    

 

Audio (FM Tuner):

Line Out Level:

0,55V   rms (47K ohm) at Max. Volume

Já jsem to zatím v autě nezkoušel, teda myslím připojit "slimáka" ke vstupu do autorádia  a poslouchat z něj muziku, ale propojil  jsem  "stereo jackem" Line out "slimáka" se  vstupem do  "Audio/Video  centra SONY". Když jsem pustil "slimáka" tak přehrávaný zvuk zněl z reprobeden a regulovat hlasitost včetně zabarvení zvuku jsem mohl z dálkového ovládání "slimáka". Myslím , že to na co si se ptal tedy se "slimákem" v pohodě dokážeš také.

Ahoj Bert.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NIRGAL  |  07. 04. 2002 23:32

Dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  04. 04. 2002 22:47

Ahoj všichni ,

 tak jsem zase tady abych se podělil o své zkušenosti ze "slimákem":

K výdrži baterií

Po třetím nabití vnitřních baterií vydržel SlimX  v režimu CD mp3,VBR + anti-shock  + hlasitost na 50%  hrát nepřetržitě 8,5 hodiny - myslím že jo to docela dobrý výkon. Pokud si uvědomím, že k "slimákovi" se v rámci příslušenství dodává i externí pouzdro na dvě tužkové baterie typ AA, tak jsem spokojen.  Protože jsem , ale zvědavej jestli se při použití "vnitřních baterií" a "vnějších "baterií dostanu na 23 provozních  hodin , jak se to uvádí v návodu tak to zase vyzkouším a napíšu.

Snažím se zjistit, jestli v návodu výrobce lže nebo nelže, zatím , ale musím smeknout - nelže.

K "firmwaru" (vylepšení  nebo přidání nových vlastností přístroje)

Trochu jsem se bál, ale stáhnul jsem si ze stránek iRiveru http://www.iriver.com/english/firmware01.htm  soubor pro upgrade ( je to pod odkazem (SlimX Firmware Version 2.00(Type 1)). Do zvoleného adresáře na disku PC se uloží soubor  imp350us-v200 (je to winzip soubor o velikosti 579kB). Soubor jsem rozbalil do mnou vytvořeného adresáře. V tomto adresáři se vytvořil soubor  iRiverFirmwareVer2_00imp35OUs o velikosti 693kB. Na soubor jsem ješte poklepal a objevil se další soubor Im-350.hex o velikosti 669kB.   Tyto dva soubory jsem vypálil na CD. A teď to přišlo vypálené CD jsem vložil do vypnutého "slimáka" a pak jsem ho zapnul... Na displeji po klasickém úvodu  -název IRiver se objevil text který oznamoval že probíha upgrade na verzi 2.00 (můj slimák měl původní verzi 1.04). cca po 30 vteřinách se "slimák" vypnul a já byl pořád napnutej co bude až vyndám CD a znova "slimáka" zapnu.  Když jsem to udělal byl vše OK akorát místo verze 1.04 se objevil text ver.2.00. Teď právě zkoumám jestli vše co píšou o nových vlastnostech získaných verzí 2.00 je pravda. Zatím však musím opět radostně konstatovat, že opravdu přibyla stereováha, je opravdu lépe uspořádána základní nabídka na displeji, a přibyly i další vlastnosti které zatím zkoumám.

K základnímu příslušenství:

Někde nahoře je dotaz co se dostane za příslušenství ke "slimákovi" tak tady je výpis:

1.kabelové dálkové ovládání

2.sluchátka (špunty)

3. AC adaptér na dobíjení vnitřních dobíjecích baterií ( je to jako u mobilu prostě konektor adaptéru strčíte do "slimáka" a nabíjení může začít )

4.dvě vnitřní baterie akumulátory)

5.Pytlík jako pouzdro na "slimáka" . Je to tak do "dámské" kabelky, ale na kolo nebo do baťohu bych radši nějaké lepší pouzdro. Asi to dám někomu na "kuličky" a opatřím si něco takového jako se dělá na RIO VOLTA SP 250. Teď mně napadlo nevíte někdo o někom kdo by něco podobnýho ušil v ČR?

6.Pouzdro  "doutník" na dvě tužkové baterie .Pouzdro je opatřeno propojovacím kabelem s konektorem pro připojení ke "slimákovi". Tužkové baterie nejsou součástí dodávky)

7. Návod k obsluze v angličtině ( Mimochodem zatím pořád nemám návod v ČJ)

Jó a abych nezapomněl v krabičce je i sám mrňavý ale dle mého názoru velmi dobrý přístroj SlimX.!!!!!!

Až  zjistím další  tak se zase ozvu.

Ahoj

Bert

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silent  |  05. 04. 2002 15:06

Ahoj Bert

Aj ja uvažujem o kúpe SlimX, vyzerá vážne výborne.
Ešte ma zaujíma či dokáže súčasne prehrávať hudbu a nabíjať baterky, keď je pripojený na adaptér.

Díky

Silent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  05. 04. 2002 20:18

Ahoj Silente,

tak to zatim nevim, ale já to skusím vyzkoušet a napíšuto.

Ahoj

Bert

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V. Dvorak  |  07. 04. 2002 16:47

Uvazuju o koupi SlimX, ale jelikoz v posledni dobe nahravam prevazne do OggVorbis (hlavni vyhoda proti mp3: nerozplizavaji se vysky ani pri velmi silne urovni signalu), zajimala by mne podpora Ogg ve firmwaru 2.0...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  08. 04. 2002 20:32

Ahoj

z oficiálních stránek výrobce http://www.iriveramerica.com/ jsem zjistil, že zatím formát MP3Pro ani OggVorbis "SlimX" nepodporuje, ale pracovníci "vývoje" tuto možnost "zvažují"  nebo možná již připavují (je to jenom otázka mého překladu). Doufám, že to je pravda a že to bude brzo. 

Mám jednu otázku, kde se dozvím něco víc o OggVorbis?

Díky

Bert 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Dvorak  |  13. 04. 2002 18:29

Domácí stranka Ogg Vorbis:
http://www.xiph.org/ogg
http://www.xiph.org/ogg/vorbis/
http://www.xiph.org/ogg/vorbis/download/
Tamtez take nekolik solidnich ukazek hudby v ogg formatu (Kelaus Tree).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 04. 2002 09:43

Ti kdoho jiz maji muzu mit dotaz? Jak si poradi s medii 80min(cdr,cdrw) a 90/99medii Multidisk? Nebo 8cm medii? Jake dostanu prislusenstvi? Je u toho nejake pouzdro?Diky za odpovedi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  04. 04. 2002 10:01

80m bez problemu, vetsi nepouzivam... a odhaduju s predpokladem, ze co umi nizsi verze, bude umet i nova..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  04. 04. 2002 07:58

mp3cd budu perfektne az ked budu vediet nerobit medzery medzi trackmi, dovtedy sa na ne budem na ne len pozerat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 04. 2002 11:39

Tohle nemusi byt ani tak chyba prehravacu: nasekane mp3 framy na sebe proste nikdy nebudou dokonale navazovat, leda tak s pouzitim musiCutteru a bez ID3 tagu. Jinak to pri lupne VZDYCKY. Ale pokud to povazujete za az takovy problem, tak vam prece nikdo nebrani si grabnout cele album do jednoho tracku, a mate po problemech. Tohle reseni je tu vzdy; taky to tak u sveho Terratecu delam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  08. 04. 2002 06:03

framy na sebe navazovat nemusia a pritom sa da spravit contious output. staci si urcit hranicu hlasitost pre uplne ticho a potom sa uz da nadvazovat. no a ponevac to ide vo winampe, nevidim dovod preco by to nemohlo ist v mp3cd.

grabovat cely album do jedneho tracku tiez nie je bohviejake riesenie, tazko sa v tom seekuje nehovoriac o tom, ze si neviem predstavit ako si to mp3cd  bude nacitavat, 80megovu mp3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  08. 04. 2002 12:46

Takze shrnme to:

a) framy na sebe proste navazovat MUSI, jinak by to nebyl spojity vystup. Nevim co na tak logicke veci rozebirat.
b) framy ve Winampu na sebe NEnavazuji (ackoliv jakz takz muzou, viz dale). Spojity, a ted myslim opravdu spojity a ne "jakospojity", vystup Winamp neumi, jenom se tak tvari. Dva tracky na sebe proste navazovat nebudou, a nemusi to byt vubec chyba Winampu ale toho, kdo je kodoval.
c) nerozumim, co jste chtel rici tim, ze nevite, jak bude mp3cd nacitat 80-megovou mp3. V cem vidite problem? Bezne prehravam bez potizi i podstatne delsi tracky (200m+).
d) Pro spojity vystup je potreba znacne specificky zpusob kodovani mp3s:
  - grabnuti celeho alba v EAC, anebo jinem beroucim v potaz charakteristiky jednotlivych mechanik (c2, pregap atd...) 
  - komprese celeho alba najednou do velkeho mp3 souboru
  - rozdeleni na tracky se zachovanim celistvnosti framu (co ja vim, tak umi jenom musiCutter)
  - naprosta absence jakychkoliv dodatecnych inforrmaci zapisovanych inside mp3 (zadne tagy a spol.)
  - prehravac, ktery diky dobre casovanemu prebufferingu umi casove kontinuaalne navazat prvni frame druhe skladby na posledni frame skladby prvni. (jakz takz i winamp, ale 100% to porad neni, je to koneckoncu beta plugin)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  11. 04. 2002 06:18

mne je uprimne jedno, ci je to NAOZAJ continualne alebo len JAKO kontinualne, pokial ten rozdiel nezbadam. no a vo winampe, kde pouzivam plugin od SQRsoft mi to zatial funguje spolahlivo, dokonca odkedy zaviedli presety v tomto plugine, tak je praca s nim este pohodlnejsia.

s tym nacitavanim 80megovych mp3, co ja viem, tak by som od mp3cd ocakaval, ze si narve do pamate co sa da a potom zasravi cdcko, aby neminal baterky a preto by ma zaujimalo ako riesi taketo tracky, ale asi tak, ze niekde pocas prehravania ho znova roztoci a nacita dalsich 8 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  11. 04. 2002 07:08

ad 80mb mp3 - jo, je to presne tak. treba muj terratec se cca 15 sekund toci a pak cca 30 sekund netoci. a tak furt dokola
ad sqrsoft - nasel jsem na jejich strance jenom crossfade plugin, a to je uplne neco jineho nez co se tady snazim naznacit. nemluvim o crossfadingu, ale o spojitem prehrani alba, ktery je bez jakychkoliv pauz (mixed) mezi tracky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kohut  |  11. 04. 2002 12:06

ono dakedy treba aj viac nez kuknut na stranku.
crossfade plugin od sqrsoftu ma kopec prednastaveni a jednym z  nich je aj gapkiller.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  02. 04. 2002 20:38

Ahoj všichni co se zajímáte o SlimX  "slimáka".

Jak jsem slíbil píšu  zde můj subjektivní názor na používání  iMP-350 přenosného přehrávače SlimX od fa.  "iRiver" . Nejprve bych se měl vrátit k vlastnímu nákupu tohoto přístroje.

K nákupu přístroje:

Minimálně již  půl roku jsem  uvažoval o koupi přenosného CD, MP3 přehrávače s FM tunerem od značky RIO VOLT. Konkrétně se jednalo o typ RIO VOLT SP 250. I když na webu jsem našel několik nabídek na dodávku tohoto přístroje v ceně cca 9900Kč nebyl nikdo z ČR schopen tento přístroj vůbec do ČR. Musím zde velice poděkovat autorovi víše uvedeného článku neboť díky jemu jsem se dozvěděl, že je v ČR již k dispozici nástupce RIO VOLTA SP 250 a to přístroj iMP-350 od firmy iRiver t.zv. SlimX. Protože tento přístroj nabízí vše co nabízí i zmíněný RIO VOLT SP 250, oslovil jsem oba dodavatele ( http://www.empei.com/a http://pjbox.cz/) dle zmíněného článku. Nemohu a ani nechci kritizovat žádného z nich, ale protože jsem z Prahy volil jsem nakonec dodavatele z Prahy  (http://pjbox.cz/). Dodavatele jsem po předešlém telefonickém dotazu navštívil na adrese která je uvedena na uvedeném odkazu. Přístroj mně byl v kultůrních podmínkách v kanceláři dodavatele dle mých požadavků předveden a mohl jsem se na místě seznámit s jeho ovládáním a nejdůležitějšími funkcemi. Bohužel jsem nedostal k přístroji "českou" verzi návodu k obsluze , ale dostal jsem příslib , že jí obdržím ihned co bude k dispozici. Celkově se domnívám, že i když zde někdo bude hledat nedodržení některých konkrétních podmínek prodeje, tak jsem byl s  přístupem a  ochotou pracovníků dodavatele spokojen.

SlimX -zkušenosti 1 ( dále jen "slimák")

Vlastní přístroj mám teprve týden a tak mé zkušenosti jsou zatím tyto:

Zkusil jsem vytvořit a ve slimákovi přehrát CD s MP3 skladbami o parametrech (vzorkovací frekvence 44KHz, bitrate 128 bit/s - volba : proměnlivá kvalita VBR). Použil jsem normální CD -R a také CD - RW.  Nahrávky jsem opatřil i ID3 tagy.  Slimák takto vytvořená "cédéčka"  přehrává naprosto bez problémů a dle mého názoru v perfektní kvalitě odpovídající převedení do formátu MP3 o uvedené specifikaci.

Co se týče vlastního ovládání přístroje, tak nemám zatím co vytknout. Přístroj nabízí velmi dobře propracovánou nabídku ve které se dá nastavit kde co. Tak např.: malý ale myslím docela účinný ekvalizér, vypnutí přístroje v rozsahu0-99min, různé volby zobrazování informací o přehrávaných skladbách, CD anti schok, podsvícení displeje, atd.

K výdrži baterií:

po druhém nabití udržely  vnitřní baterie (hranaté ploché)  přístroj v chodu (režim provozu: cca 30% FM tuner a 70% CD mp3) cca 10 hodin. Protože to chci vědět  přesně a vím , že provoz FM tuneru není tak náročný  , tak teď znovu baterie nabiju a nechám přístroj hrát až do úplného vybití a to v režimu CD mp3. 

Zatím hodnotím slimáka jako "prfektní přístroj" a jsem spokojen, že jsem si jej pořídil. Vím že je to málo, ale po dalších zkušenostech se zase ozvu a budu se snažit být konkrétnější.

Můj dotaz: máte někdo zkušenosti s aplikací Firmware slimáka? Vím že se nahoře něco píše, ale chci vědět co se tím získá navíc oproti verzi 1.04?

Díky

Bert       

 

    

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  02. 04. 2002 15:24


Napriklad GLOBUS (Praha, Chomutov, Olomouc, Opava, Brno, Pardubice)
prodava celkem dobry CD/MP3 discman ROADSTER PCD 3040MP za 2990,- Kc.

Obdobne kolem 3000,- Kc jsou v obchodech OKAY (Brno, Olomouc,...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kinky  |  01. 04. 2002 06:14

myslim ze by nebylo satne zde taky napsat jakym zpusobem se da upgradovat firmware ? je to jedna z veci ktera by me zajmala, ty ostatni sem si zjistil na webu ale tohle jaksi nemuzu nikde najit

btw. ta cena je brutalni  ale kdyz se koukam na ostatni tak ne zas o moc vyssi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel rada  |  02. 04. 2002 11:13

vypalite datovy soubor na CD, date do prehravace a stisknete play - za cca  - 20 - 30 s neni co resit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kinky  |  02. 04. 2002 16:07

no SUPER dik :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  04. 04. 2002 09:54

Je to v manualu dostatecne dobre popsany... stejne tak na webu pri downloadu... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Baar  |  30. 03. 2002 21:04

Dneska sem si slimáka pořídil a za pár hodin sem sebral pár zkušeností i za tu cenu stojí za to.  Akorát sluchátka by mohly hrát líp. Zdá se mi že nevyhrají takový frekvence který by měly a navíc v pravým sluchátku tak zvláštně praská. Možná je to jen chyba jednoho kusu ale kdo ví. Jinak nevím co kdo má proti softwaru ten je naprosto vpohodě a naučit se ovádat všechny prvky mě dalo asi půlhodinku. Myslím že je to opravdu dobrá koupě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.moravi  |  30. 03. 2002 11:06

Tahle moje prozba moc nesouvisi s tímhle článkem. Ale souvisi Mp3/CD přehrávačem Rio Volt http://www.zive.cz/H/Uzivatel/Ar.asp?ARI=26947&CAI=2111&EXPS=%22RIOVOLT%2A%22

Nechal jsem si ho dovést s USA a funfoval my bezproblémů, aš do té doby kdy mi nějaké Kr...n nerozbil Display.

Tak bych se chtěl zeptal čtenářu Jesli nevědi kdo by v týhle republice něco takovího dokázal opravit?

Nebo jesli neprodáva někde stejný Přehrávač s jinou vadou než rozbytý display (klidně ho za rozumnou cenu odkoupím). Nebo ten svůj za rozumnou cenu prodám funguje úplně bezbroblému jen neide display.

Prosím snad se nějaká dobrá duše najde a pomůžemy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterh  |  29. 03. 2002 08:49

Jestlipak si ti co tady obhajovali tu cenu si ho koupi??? Ja si myslim, ze je dost neprodejny, zvlaste kdyz podobny Sony D-CJ01 se da koupit u nas za 8100,- s DPH! Jiste kazdy ma sve vyhody a nevyhody, ale jsou srovnatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  29. 03. 2002 14:36

Mno, ja si ho koupim ve chvili kdy bude normalne nabizenej a budu mit dostatecne pokrytej ucet, staci? Zkusenost s RioVoltem SP100 me presvedcuje ze tohle je na 98% dobra volba... cena je smutna, ale oproti Sony to ma decentni design, lepsi displej, upgrade firmware a radio ktery si podobne jako autoradia snazi udrzet stanici... staci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  28. 03. 2002 12:21

navazování skladeb MP3: bez přerušení, jako běžné CD to ale není,  podobně jako na PC (WinAmp) uslyšíte malé lupnutí

linkový výstup: spíše by se dalo říci druhý sluchátkový, není to čistý výstup z převodníku - reaguje na ovladač hlasitosti a ekvalizér

baterie: po pěti nabíjecích cyklech (nabití a úplné vybití) se dostanou "do formy" a vydrží slušných 12-16 hodin, při běžném provozu není důvod používat externí pouzdro na tužkovky

+ jako největší plus nyní hodnotím koncepci s displejem na ovladači: založím CD, dám přehrávač v pouzdru (už zmíněný pytlík) do kapsy nebo za triko, ovladač někam připnu a hraju. Když máte na CD 10 hodin hudby a baterky, které to hravě zvládnou, to je potom pohoda

- cena, která asi opravdu odpovídá dovozu a prodeji v malém množství. Kdyby iRiver nabízela nějaká větší počítačová firma,  mohli bychom SlimX koupit za cenu srovnatelnou s nabídkami v zahraničí. Jako příklad  uvedu CD/MP3 přehrávač NAPA DAV-316 v USA 99 dolarů, u nás 3.964Kč (se studentskou slevou).

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kinky  |  01. 04. 2002 06:27

NAPA DAV-316 za 4000 ?? co je to zac ? nebyl by nejakej link ? predpokladam ze neco za takovou cenu asi nebude mit moc fungci ze ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  27. 03. 2002 19:44

O Slim-Xu jsem začal uvažovat již někdy koncem minulého roku, koupil jsem si ho v lednu a to přes www.mpwiz.com. Tehdy ještě stál 220$ a obával jsem se dalších výdajů - cla a DPH. Clo je na elektroniku směšné - 2,7% horší je to s DPH. která je 22%.
Jenže mpwiz do dělá chytře, a to tak že clo je z ceny, která je napsaná na balíku co dojde to jest 50$, což je ve většině zemí bez cla... (v %CR je bez cla bohužel jen zboží do 1500 Kč) takže clo + DPH pak činí něco kolem 500 Kč!!!!! Celkova cena je pak:
(199*1,22+199*0,027)* kurs $$ což je něco přes 9000 Kč!!!! Takže firmy, které to prodavají v Cechách se docela napakujou....
Druhá věc je, že mpwizu- bych věřil skoro víc než nějaký český firmě. Slim-X mi došel naprosto v pořádku a to až přímo domů (ne nikam na celnici...) a to již 9 dní po proplacení platby!!!!!!
Co se týče toho co Slim X umí jsem absolutně spokojen, a za ty dva měsíce se nevyskytl ani jediný problém...
Výrobce (www.iriver.com) je sice vcelku neznámí ale jeho přístup k zákazníkům je myslím mnohem lepší než u mnoha jiných firem. Je to například vidět na rychlé dodávce zboží, ale také na tom, že za krátkou dobu existence Slim-Xe (cca 3 měsíce) bylo již vydáno 5 nových firmwarů a to nebyly žádné opravné verze, spíše různá drobná vylepšení podle připomínek uživatelů....
Měl bych sned jedinou výhradu a tou je dodávaný obal. V manuálu mu říkají "carrying case" ale moc v tom Slim-X nosit nedá, neboť obal vypadá spíše jako zmenšený pytlík na boty. (Sony dodáva přesně stejný ... ) Což je celkem škoda, v porovnání s velmi propacovaným obalem na iriver 250 (předchozí verze přehrávače, umí vše co Slim-X ale jenom není slim...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Awe  |  28. 03. 2002 00:46

nechci vam vsem kazit radost, ale md sony r500pc, kterej ma digitalni link do pc a je schopen 32nasobneho prenosu hudby z pocitace, stoji US $ 179, proc bych si mel kupovat nejakej tchainwanskej smejd, co stoji vic ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2002 06:29

Tak si ho kup a neprud tady ty ceskej smejde. Ja mam od Sony DVD a brzo ho donesu do bazaru. Mrcha necte vypaleny cedesa, smejd jeden. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Awe  |  28. 03. 2002 09:04

smejd ses sam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kucera  |  28. 03. 2002 09:43

Proc SlimX: Moznost prehravani obycejnych audio CD. Na MP3 CD se vejde nekolikrat vic muziky. CD-R medium stoji min nez MD. Pokud stahujes muziku v mp3, tak ji vypalis a je to. Na MD to budes konvertovat z mp3 do ATRACu, coz se urcite neobejde bez ztrat, zajimalo by me jak slysitelne budou. Navic mam pocit, ze R500PC, ktery zminujes ma pouze PC-link, ktery je jednorychlostni. 32xrychlost bude mozna az s novymi NetMD prehravaci. A navic 32x plati jen pro LP4 mod(66kbps), v LP2(132) modu to je udajne jen 16x, ale jeste k tomu musis pripocist cas konverze do ATRACu.

Proc MD: Moznost nahravani. Podstatne vetsi vydrz baterek. Rozmery, design. Znacka?!

Pokud te zajima hlavne mp3, tak je minidisc dost pochybna volba. Navic nechapu proc mluvis o TW smejdu, mas s iRiver nejake zkusenosti? Mimochodem, sony dela walkmany v Malajsii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Awe  |  28. 03. 2002 10:07

mp3 mne vubec nezajimaji, chci nahradu za svyho walkmana (nejvyssi model od akai), takze chci moznost nahravat a tu zadnej mp3 player nema. s netmd mas pravdu, napsal jsem to spatne, nestoji 149 ale 179 :) a mezi tchajwancema a sonackou fabrikou v malaysii je fakt dost rozdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  28. 03. 2002 10:17

Vsichni stejne nakupuji dily v cine :)))) - proipadne tam maji vlastni tovarny - to ale nic nemeni na tom ze vyrobky pochazeji z ciny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 04. 2002 11:28

Jo, zlate casy walkmanu... at zijou background waterfalls effects... ani dolby nepomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert  |  27. 03. 2002 13:20

Mám Slima X první den a zatím je to paráda, ale napíšu i za čásek až si osahám všechno co umí. Zatím to ale vypadá velmi, velmi dobře.

Ahoj všichni 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RapMan  |  26. 03. 2002 20:07

Stale se tu hadate o tom jaka je ci neni ta cena...¨
Ale videl nekdo jak vypada sidlo te firmy Empei v Brne, co jej dovazi? Ja jo, docela husty... :)) Chatrnej rodinej barak, kde na spravne adrese najdete jen postovni schranku s napisem Empei, nic vic... Ja bych si od nich nic nekoupil, natoz neco v cene 10 000Kc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruda karel  |  27. 03. 2002 13:23

jo jo .... neco na tom je, - na druhou stranu se pak s takovym myslenim nemuzeme divit ze lidi cpou penize do kapes zlodejum - dyt maji mramor na zdech, pozlaceny zabradli a drahy auta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RVW  |  27. 03. 2002 17:25

Asi jste si nevsiml, co je napsano na strankach - t.j. ze na uvedene adrese je jen sklad. Pokud to nevite, tak internetovy obchod je prece internetovy prave proto, aby prodaval po internetu, a ne prostrednictvim kamennych obchodu. Mam ale na mysli samozrejme mensi internetove obchody. Ty vetsi si jiste mohou dovolit investovat i do dalsich prodejnich zarizeni. Myslim, ze bychom nemeli za dulezite povazovat jak vypada sklad dane firmy, ale jaky je jejich pristup k zakaznikum. A ten povazuji ja osobne za velmi dobry - narozdil od mnoha velkych, bohatych firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kajicek  |  04. 04. 2002 06:02

To je hooodne uhlej nazor..... Ja jsem od Empei koupil MP3 player Misel a musim rict, ze s nimi mam nejlepsi zkusenosti. Vzhledem k tomu, ze mi po mesici zacal blbnout, zavolal jsem do Empei a hned druhej den u mne doma zvonil jejich zastupce s novym prehravacem :)))  Zadny mesicni cekani na vyrizeni reklamace a podobny opicky....
Naproti tomu jsem si koupil za 80.000 Kc notebook Umax (a ten ma urcite hezci sidlo, nez Empei  ) a za pul roku uz ho mam potreti na oprave a vzdycky poctive celej mesic........takze jsem si ho zatim moc neuzil...... a pristup prazskeho zastoupeni Umaxu je vic nez podivnej....Howg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uživatel RIO  |  26. 03. 2002 18:19

No, za 10 táců se to asi u nás moc neujme. Jinak je to asi to nejlepší z mp3 přehrávačů co k nám bylo zatím dovezeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  26. 03. 2002 16:48

Zajimalo by me, jaka je zaruka na tento pristroj a jak je doba opravy. Co se tyce porovnani znacky Sony a zmineneho pristroje, tak bych rad uvedl, ze tento pristroj obsahuje navic FM tuner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  26. 03. 2002 13:55

Nepovyšoval bych japonské Sony nad korejský iRiver, stejně oba vyrábějí v Číně. Navíc má iRiver ve světě MP3 určitě větší pověst než jakýkoliv výrobce běžné spotřební elektroniky. Třeba Thomson si s MP3 přehrávači uřízl pořádnou ostudu. iRiver k nám jenom hledal cestu dlouho, i když známe AVC Soul Player (totožný iRiver iMP-100) nebo Rio Volt SP-250 (iRiver2). A kdo bude asi vytrvalejší a pružnější ve vývoji firmwaru? Nevěřím, že Sony. To udělá radši nový model, než aby podporovalo starý.

Podívejte se na oba přehrávače z jiného pohledu: připomíná některý z nich  "pouťovku"? A je to snad elegantní matně stříbrný SlimX nebo lesknoucí se Sony s řadami ovládacích tlačítek?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 03. 2002 15:26

Tak tohle už je ale těžká lobovačka za iRiver !!! Tímto příspěvkem a rovněž příspěvkem pana Holčíka (pokud není falešný) u mě celý článek ztratil na hodnověrnosti a objektivitě. Jak si můžete dovolit hodnotit např. vývoj firmwaru u Sony? Jaké s tím máte konkrétní zkušenosti? A co se týká pověsti - jen mi řekněte, jak se u iRiveru budou řešit servis a reklamace? Sony má autorizované servisy v každém městě, iRiver taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chm@chm.cz  |  26. 03. 2002 15:36

- myslim ze byjste mel brat v uvahu clanek a ne diskuzi .
- uznavam ze vyvoj firmware je bezpredmetny - protoze SONY se stejne upgradovat neda .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  26. 03. 2002 15:48

Servisní síť má Sony asi dobrou, to se nechci přít. Obvinění z lobby za iRiver je ale přitažené za vlasy, jde to vůbec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  27. 03. 2002 14:01

Mám od SONY pouze mobil J6 ,ale se servisem a  s přístupem k zákazníkovi již prodaných modelů je to opravdu  u SONYho špatné - téměř nezájem.Nevěřím,že by zrovna u diskmanů se zlepšil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uživatel RIO  |  26. 03. 2002 18:23

Jaký to má line-out? RIO a Soul, ač vynikající přehrávače, tohle mají dost odfláknutý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka norska  |  26. 03. 2002 12:52

Slusny discman stoji kolem 6.000, lepsi modely 7-8.000. Tohle je proste discman prehravajici i jine audio formaty. Ze u nas ceny vzbuzuji ve srovnani se svetem hruzu je zasluha dph a obcas silene marze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chm@chm.cz  |  26. 03. 2002 15:32

rad bych upozornil ze v USA je prodej po internetu od DPH osvobozen - tudiz cena klame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  27. 03. 2002 13:54

Jenze my nejsme v USA, a mam takovej zvlastni dojem, ze pokud se treba na amazonu pokusis tohle objednat, tak velmi rychle zjistis ze do CR to neposlou... jen po Americe... A v Evrope to zase imho nebude o moc levnejsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:12

co mam zkusenosti s cenami napr. v nemecku tak vam musim dat za pravdu - o anglii ani nemluve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  28. 03. 2002 08:36

No, v Anglii jsou ceny malem jeste vyssi... Proste to clo se napocita i pri dovozu do zapadni Evropy... Minimalne anglicky ceny vyjdou nastejno.. RioVolt SP250 tam stoji po prepoctu (bez pripadnyho zaplaceni cla :) ) asi 10000... a ve stinu toho mam vcelku jasno co chci... a i kdyz se na pridavny baterky v pouzdru na kabliku koukam trosicku skrz prsty, na druhou stranu, pokud budu potrebovat menit baterky, nemusim tahat z tasky celej prehravac.. coz mi umoznuje neukazovat co s sebou bezne taham :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chm@chm.cz  |  26. 03. 2002 15:59

co je podle vas slusny discman - myslim konkterni typ? treba roadstar za 2990

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada  |  27. 03. 2002 15:18

Proč si to posílat složitě z USA, není lepší si udělat výlet do Německa a nakoupit dle libosti. Doporučuji hificomponents.de

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  09. 04. 2002 13:37

koukni na

http://www.globus.cz/pls/fe/globus

 





Cena (s DPH)  2.990,00 CZK




 


 





Discman


Roadstar PCD - 3040 MP, s MP3 přehrávačem, anti - shock 40 s, Bass Boost Systém, LCD displej





Výrobce:
Roadstar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kucera  |  26. 03. 2002 12:52

1. Pokud Slimx prechazi z jedne mp3 do nasledujici, dela mezi nimi mezery? Myslim treba u nahravek koncertu, dj mixu atd. jestli neprerusi prehravani nez nacte buffer. Podle meho je toto jedna z dost podstatnych vlastnosti prehravacu, ktera je obvykle v recenzich opomijena. Nektere prehravace pri nacitani dalsiho tracku prerusi prehravani az na nekolik sekund, to je pak treba na PinkFloydy nepouzitelne.

2. Planujete recenzi zminovaneho Sony D-CJ01?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  27. 03. 2002 13:51

Nevim jak SlimX, ale Riovolt SP100 vicemene bufferuje i nasledujici track... s vyjimkou nahodnyho vyberu.. A mona je tam desetinka vteriny skok, ale to fakt moc neposoudim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 04. 2002 10:51

Na co by pak byl takovy mega buffer (480sec), kdyby se znova plnil pro kazdou skladbu a ne kontinualne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MH  |  26. 03. 2002 12:46

Nevěděli byste o nějakém CD/MP3 přehrávači velikosti mikrověže, nejlépe s dálkovým ovládaním?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RB  |  26. 03. 2002 13:30

Thomson má zatím jen 2 mini systémy MP3 (A5000, A4900), ale od června přijde i s mikrosystémem (AM1480).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  30. 01. 2007 20:35

vlastním ninivěž thomson am1480, nejprve přestal fungovat jeden reproduktor a po měsíci i druhý, pokud zkouším reproduktory tak jsou vpořádku a po rozebrání věže nejsou žádné známky po vypálení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa Kaisler  |  26. 03. 2002 15:02
Martin  |  26. 03. 2002 12:20

Ať se na mně nikdo nezlobí, ale dát 10 000 Kč za neznámého korejce?! To snad ne !!!

Nerozpakoval jsem se napsat do Sony, když jsem se dozvěděl cenu za jejich MP3/CD přehrávač  http://www.katalog.sony.cz/kat_list.asp?subkategorie=MP3CDWM , který stojí 8990 Kč a vypadá asi o 100% líp než SlimX, nehledě na prověřenou značku se servisním zázemím. Odpověděli mi v podobném duchu jako někdo tady v příspěvku nahoře - DPH, clo, kurs koruny (?!) a já nevím co ještě. Teď se jim v duchu omlouvám a začínám vážně o tomto kousku uvažovat. Pořád jsem čekal, že někdo příjde s něčím podobným, ale za nižší cenu. No jak to tak vidím, tak se asi nedočkám, takže jdu do Soňáka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 03. 2002 13:55

Nejedná se o neznámého korejce, iRiver je výrobcem přehrávačů prodávaných pod jinými značkami. Nejznámější je RIO.

Sony nemohu hodnotit z uživatelského hlediska, proti SlimX je lepší snad ta výdrž na baterie, Sony vypadá na pohled obyčejněji navíc si nejsem jist tím průhledným krytem cédéčka.

Za 9 litrů to je ale u Sony opravdu slušná cena. kdybych neměl Minidisc od Sony a byl zrovna cílovou skupinou pro CD/MP3 přehrávače, opravdu bych o něm uvažoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jira  |  26. 03. 2002 19:55

To jsi asi nevidel SlimX live. Vypada fakt dost dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel rada  |  04. 04. 2002 13:22

no koukam ze D-CJ01 se prodava za cca 139 USD coz je cca 5200 KC - s DPH 6300. že by taky lichvařili? Už to vypada že v ČR lichvaří snad každý . nebo se to k nam levneji dovezt neda? PROBERTE SE KONECNE VSICI  Jaky mame predpisy - takovy mame ceny .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  04. 04. 2002 23:43

nejnizsi cena D-CJ01 u nas je 6181 bez DPH, takze 7541 s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evilmind  |  08. 04. 2002 10:11

bohuzel ho ovsem zatim nikde nemaji (obcasnou dodavku jednoho kusu  nepocitam) na sklade za zadnou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sean  |  01. 08. 2002 19:03

A kde ho mají za tuhle cenu?  To bych do něj šel. Nevíš taky jestli umí přehrát MP3 na RW mediu?§

 

Díky čus Sean

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sean  |  01. 08. 2002 19:10

A kde ho za tu cenu seženu?  Nevíš jestli přehraje MP3 na RW mediích?

 

Díky Sean

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phen  |  09. 04. 2002 15:32

no tak si ho uzij! A za rok pokecame jestli te jeste bavi mp3 format ,jelikoz mi se slimakem budeme poslouchat formaty jine a lepci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  26. 03. 2002 12:07

Zrovna ho mám na stole, na nabilté akumulátory při přehrávaní MP3 (mix 128-160-192 kbps) mně vydržel 14:52. To je  fakt slušný. Samozřejmě mám zapnutou menší vyrovnávací paměť - to se na spotřebě docela projeví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smugg  |  26. 03. 2002 11:04

Mohu potvrdit, co bylo řečeno v článku,  o zákazníky se starají dobře. Taky jsem je požádal o informace o prodejci a přes víkend odpověděli i s doporučením českého i-obchodu, z kterého jsem ihned dostal mail i s udáním přibližné ceny 9 500 - 10 000 Kč.
To je celkem dost. Za 8 000 - 8 500 Kč bych snad neváhal, ale novinka je novinka, snad na ten podzim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sergej  |  26. 03. 2002 10:53

Tak na nejaky takovy mp3 prehravac jsem uz dlouho cekal. Hned zitra si ho bezim koupit! Jen doufam ze nebude mit problemy s VBR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  26. 03. 2002 11:09

VBR bez problémů, sám ho s oblibou používám. Do některé z dalších verzí firmwaru slibují přidání MP3 Pro a Ogg Vorbis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tleskač  |  26. 03. 2002 10:07

Za tuhle cenu si můžu z USA objednat Rio Volt SP250, což taky hodlám v nejbližší době udělat. Je to prověřená značka, má lepší firmware a navíc prostor na vložení baterek, který díky tomu nemusíte nosit ve zvláštnim báglu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  26. 03. 2002 10:36

Rio Volt SP-250 je vlastně iRiver iMP-250 původně prodávaný jako iRiver2  , tedy předchůdce přehrávače SlimX.

S tím firmwarem jsi asi trochu ustřelil, co znamená "lepší"?

Na provoz přeci stačí vnitřní nabíjecí baterky - vůbec nejsou špatný, externí box slouží jako taková záloha v terénu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chm@chm.cz  |  26. 03. 2002 15:27

nechci vas zklamat  - ale AVC, RIO a Iriver - jsou pouze distributori - vyroba je cina, a cina jim to primo dava do trochu odlisnyho plastu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  27. 03. 2002 13:46

Mm pocit z iRiver to primo vyviji... ale to jen na okraj ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterh  |  26. 03. 2002 08:19

No, to me teda dostali nasi dovozci! Prirazit si k cene 200 USD jeste dalsich 100, tomu rikam MARZE!!! Spis uz by se tomu melo rikat pravym jmenem LICHVA! Pritom jsou to internetove obchody!

Peter

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SniperDead  |  26. 03. 2002 09:44

Je to pravda, ale dalo se to čekat, protože na každou novinku se nabalí spousta příživníků.
Jinak ale přehrávač vypadá dost slušně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quri  |  26. 03. 2002 10:14

no nevim. asi neumite pocitat. dovozce musi zaplatit DPH, tedy razem je to 200*1,22 pripoctete naklady za dovoz, certifikace, ceksy manulay, pripadny reklamace a treba taky trochu zisk... at si to kazdej koupi kde chce, ale nechme kazdemu jeho chleba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterh  |  26. 03. 2002 10:39

Pravda, na tu dan jsem zapomnel. No nejsem v obchode zbehlej. Certifikace neco stoji, pokud ji ovsem maji. Manualy bych nepocital, vzhledem k tomu, ze vetsinou je to jedna ci 2 A4, ale nerad bych krivdil. Cekal jsem cenu tak 8000,- No co nadelam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf Vorel  |  26. 03. 2002 11:04

8.000 - 8.500Kč by byla určitě rozumná cena. 199 dolarů platí koncoví zákazníci, odečtěte daň a marži - dostanete cenu výrobce, přičtěte clo, dopravu a náklady na uvedení na trh - dostanete cenu dovozce, přičtěte marži a DPH - máte cenu pro zákazníky. Kde se vzaly ty dva tisíce navíc ví asi jenom empei... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  26. 03. 2002 12:11

No z tou cenou ýrobce bych moc neplašil - bude to nějak podobně jako tčeba u větráčků co dováží TNTrade - spousta lidí hulákalo, že mají nekřesťanské přirážky. Pak se to pokusili objednat od výrobce za udávanou cenu a ejhle - cena byla za kontejner (takovej ten kamionovej). Nepředpokládám, že toho nějaký obchodník v ČR může tolik prodat. Takže ta cena v objemu vhodném pro dovoz do ČR asi bude trochu vyšší i do výrobce.

...ale když se nás (vás) domluví asi 50 000, tak to můžete mít docela levně :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:01

Konecne nekdo kdo vidi dal nez na hranice. pokud si vezmete cenu bez DPH tak mate cca 220 USD. a tech 20 USD to je tak mozna rozdil v nakupnich kategoriich nad 100 ks / nad 500 ks / nad 1000. - no jestli u nas nekdo proda 1000 kusu ..... tak muze dat klidne nizsi cenu :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Tockstein  |  27. 03. 2002 23:54

Nyni tento, ale i spoustu jinych MP3/DVD prehravacu koupite na 12345shop - www.12345.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 04. 2002 10:44

f*cking spammer!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hIGGI  |  05. 04. 2002 16:43

0No nevim, ale jsem schopen tendle pristroj koupit ve statech jako koncovej uzivatel za $189 i s postovnym = cca 6600 Kc pri soucasnem kurzu. Neni to americky vyrobek, z taiwanu to neni do cz dal nez do statu, nejsme bohatsi stat ani se na nas nevztahuji nejaka obchodni omezeni ktera by zduvodnovala vyssi cenu. Je to zlodejina jako s cimkoliv jinym, digitalni fotaky (Canon A10 za $170 (5900kc) versus 13000 s DPH cena v CZ), autodily (alternator za $90 vs 15000 kc atd :). Hold jsme v cechach, co cekate ? :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taros  |  05. 04. 2002 17:42

kdyz ses tak chytrej, tak si na tom udelej business, dovez to velkem a muzes se taky pridat k tem "zlodejum"..  casem ovsem zjistis, ze placas nesmysly

mam pocit, ze jsi zapomnel na nekolik detailu.. (shipping cost, clo, DPH, naklady na propagaci, prodej a servis a primereny zisk..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hIGGI  |  05. 04. 2002 18:10

jestlize to muze byt prodavano za koncovou cenu v internetovem obchode ve statech za $189, tak to za stejnou nebo spise nizzsi muze byt prodavano i tady, v tech $189 je shipping z taiwanu, dovozni dane, clo a ostatni vydaje ktere maji americane podobne nebo vyssi (zcela logicke pri vysi jejich minimalni mzdy...)

ja to nebudu jako obchodnik nakupovat ve statech za koncovou cenu ale na taiwanu za velkoobchodni ktera bude podstatne nizzsi, je to neco nepochopitelneho ???

Nejsem obchodnik a nebudu se tim zabyvat, kdyz na to prijde tak si ten jeden kus necham z tech statu poslat aniz bych platil clo a dph a i spostovnym mne to vyjde na cca 7000 kc, ale o to nejde, nepotrebuju to. Tady jde o ten princip trznich cen ktery tu jaksi nefunguje.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mani  |  08. 04. 2002 07:21

Ty se fakt natvrdelej u nas k tomu musis pripocitat jeste DPH 22%, ktery se ve statech neplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  11. 08. 2002 06:40

Yo a to se na to podivejme.ona se prej v USA neplati DPH. Mozna ne 22% ale prad je to nejakych 8.25% v New Yorku (levneji to jinde tezko sezenete). No a pak tady mame nakup prez net ktery je ve statech osvobozen od dane. Think twice before you move, jerk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterh  |  08. 04. 2002 09:38

Co to tady meles za ho****ny?
V Americe snad nemaj naklady na propagaci, prodej a servis, a necchteji z toho mit zisk???? A jak jsi slysel Taiwan, ci Cina je skoro stejne daleko od nich jako do nas, tudiz tvoje shipping cost by mela byt taky zhruba stejna! Snad jedine objem trhu by mohl hrat nejakou roli.
A pro ostatni, co se tu stale ohani pridanim DPH, vysvetlete mi to polopate: v Americe se na I-netu prodava za velkoobchodni ceny nebo jak? Predem Dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mani  |  08. 04. 2002 11:34

V Americe se na zbozi prodavane pres internet nevztahuje DPH, ktere u nas cini 22%. Kdyz si odectete DPH od ceny prodavane u nas dostanete cenu 220 dol, coz uz tady vyse nekdo zminoval. Rozdil ceny mezi Amerikou a Ceskem je tedy 20 dol. (700 Kc.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  11. 08. 2002 06:35

Co to tady blabolis. Cena ve statech je jednou 189 a u nas 300 a tim to hasne. Nebo to snad ty manici do statu z Taiwanu vozi bez cla a nemusej k tomu mit manualy a certifikat a reklamu a..... Proste stejny veci jako na to musis mit v Cechach az na to ze oni to tam s timhle vsim maj za zminovanych 189. Thing before you move!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beny  |  26. 03. 2002 12:18

Rozumná cena (neboli konkurenceschopná) by měla být pod hranicí 6000,- pro koncového zákazníka. Na této hranici se pohybují výrobky od "značkových" výrobců, takže "neznačkový" výrobek by měl být ještě níž, jinak se moc nechytne ani v hypermarketu, natož na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chm@chm.cz  |  26. 03. 2002 15:22

kupte si prehravac v zahranici 199 + 30 postovne = 229 * 37 (kurz) = 8500 * CLO a DPH = 10625.

Doporucuji vam - koupit si prehravac v zahranici, v pripade reklamace se budete jeste mozna divit - co vsechno o celních predpisech nevíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterh  |  27. 03. 2002 08:05

Nechci se hadat, ale dle mych informaci se u takovychto veci clo neplati, pouze DPH. Kdyztak mi poopravte obzory...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  27. 03. 2002 09:27

Obecne je na elektroniku (prehravace a spol) clo do 3%, takze tim ta cena nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:04

ano mate pravdu - 3%  - tedy - na svědomí tu cenu ma DPH. Pro zahranicni zakazniky, kteryms e muze vratit DPH by mahla cena byt 8180 (= 221 USD)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gand  |  26. 03. 2002 19:47

O jake dani to tady mluvite?? V Americe se neplati DPH pri prodeji pres internet, proto to muze byt o 50 dol. levnejsi nez u nas. Napred si nastudujte zakony at tady nevykladate takovy blafy!!!  Jo a tech 50 dol. dela zhruba 1800, takze tady mate odpoved kam se vzalo tech 2000,-.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 03. 2002 21:19

To musime gande ksakru vsichni vystudovat Harvard abysme mohli trousit svoje moudra. Nas zajima jenon proc je Slimak tak drahej. Asi za to muze Zeman  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:05

presne tak - pak se vsichni divi, kdyz si neco objednaji a prijde jim telegam z celnice o doplatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mantrid  |  26. 03. 2002 16:46

Jenže těch 199 USD je (pokud se nepletu) koncová cena pro zákazníka (včetně daní) v USA. Dovozce do CZ ale přece nejde v ňujorku do krámu, nenakoupí pár "hrajících krabiček" a neodletí je do CZ prodat! Nakoupí zboží za velkoobchodní cenu, a při jeho vývozu ven naplatí daň...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:07

jak jiz zde bylo receno - v USA je prodej po internetu od DPH (VAT) osvobozen. Tudiz ceny tam uvedene jsou bez DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  26. 03. 2002 18:31

Na e-bay to nestoji ani 170 USD, v Cechah 280 USD. Inu divna cenova politika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruda karel  |  27. 03. 2002 13:27

ebay? neni to bazar???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  27. 03. 2002 19:11

ano je - a mate tam dokonce cenu 95 USD - nevahejte  a pak se pochlubte co vam doslo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 03. 2002 09:17

Ebay neni bazar, ale prodej prostrednictvim aukce. Kdybyste se laskave obtezoval se tam podivat, tak zjistite ze ceny okolo 170 USD se tykaji NOVYCH prehravacu a to i treba za jeden kus (a ne x tisic jak tu nekdo naznacoval). Jedna se o komplet, tak jak ho prodavaji u nas dovozci, a to VCETNE ROCNI ZARUKY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor