PR články

Slevové kupóny jsou marketingový nástroj a zákazníkům šetří peníze

V současné koronavirové době se přesouvá nakupování do internetového prostředí, protože kamenné obchody jsou zavřené. Stejně tak se rozhodla i celá řada společností jít vstříc novým výzvám a zaměřit se na digitalizaci.

Slevové kupóny zažívají obrovský boom, a to na obou frontách. Provozovatelé internetových obchodů je používají jako marketingový nástroj, zákazníci je vyhledávají, protože se snaží zejména v této těžké době ušetřit.

Co je to slevový kód?

V podstatě všichni velcí hráči používají nějaké formy slev pro své zákazníky. Slevové kupóny nejsou pouze zdvořilostní gesto, ale z marketingového hlediska představují efektivní způsob propagace. Spousta internetových obchodů by mohla potvrdit, že právě slevové kódy se podílejí na růstu ziskovosti.

Slevové kódy se používají stovky let, přičemž jejich historie sahá do dob, kdy ještě neexistoval internet jako takový. S prvním slevovým kódem přišla společnost Coca-Cola v roce 1887. Zákazník, jenž předložil daný kód, dostal slevu na další nápoj, a tím si značka vybudovala pozitivní image v očích široké veřejnosti. I když to nebylo na internetu, už se jednalo o slevový kód jako takový.

Zejména česká populace je proslulá tím, že na slevové akce slyší jak v kamenných obchodech, tak i na internetu. I v České republice se slevové kódy dostaly uživatelům pod kůži. Vyhledává je stále více lidí nakupujících přes internet. Na jednu stranu, proč nemít na celý nákup 25 % slevu, když to daný obchod nabízí?

Jaké druhy slevových kódů existují?

Setkáte se hned s několika variantami slevového kódu, přičemž každý je založen na různé strategii. Jejich cíl je však společný - podpořit prodej a zvýšit ziskovost.

Slevy pro nové zákazníky

Technologie jsou natolik vyspělé, že internetové obchody jsou schopny rozeznat, jestli na stránku přichází nový zákazník, nebo už člověk, jenž v daném e-shopu nakupoval. Pokud je uživatel na stránce poprvé, nabídne se mu sleva, například ve výši 200 Kč. Jste v pozici kupujícího? V takovém případě zadejte svůj e-mail při registraci. Na něj obdržíte kód, který potom vložíte do speciálního pole přímo v nákupním košíku.

Slevy při nákupu nad určitou částku

Jak přimět zákazníky, aby nakoupili za větší částku? Poskytněte jim slevový kupón při nákupu nad 1 000 Kč. Určitě se tak najdou lidé, kteří nakonec utratí víc peněz v e-shopu, než původně plánovali.

Poštovné zdarma

Poštovné se neustále zdražuje, a proto zákazníci ocení, když jim poskytnete poštovné zdarma. Spoustu lidí totiž odradí nesmírně drahé poštovné, a nakonec si přes internet neobjednají, nebo hledají někoho s dopravou zdarma.

Slevy pro věrné zákazníky

Odměny si zaslouží také věrní zákazníci, neboť je jimi motivujete k dalším nákupům. Slevy se dají vymýšlet během celého roku, jednou na Valentýna, podruhé na Mikuláše a podobně.

Slevové akce na elektro

Protože elektronika není zrovna nejlevnější záležitost, právě na ni jsou slevové kódy vyhledávané často. Za lepší cenu tak pořídíte třeba počítač, mobilní telefon, notebook, ale i ledničku, pračku či sušičku. Záleží na tom, co chcete kupovat. Slevy na elektro jsou také různého charakteru. Poměrně širokou nabídku slevových kupónů má jeden z nejoblíbenějších e-shopů v tomto odvětví, a to Alza.cz.

Podívejte se na webovou stránku slevovykupon.net, kde najdete i kódy na méně známé e-shopy. Třeba odhalíte takový, jenž vám bude nakonec vyhovovat nejvíce, a tak na něm budete neustále nakupovat.

Slevové kódy do e-shopů jsou rozděleny na několik kategorií, a to podle zaměření obchodů. Můžete si být navíc jisti, že akce jsou na uvedeném portálu vždy aktuální.

Další článek: U.S. Space Force představily svou první zbraň. Jde o rušičku satelitů

Témata článku: