pro info tohle ma od nokie 1520 hodne daleko
Když bude ten upgrade po dobu 1 roku zdarma tak když si o to zažádám v té době kdy to bude zdarma tak musím to hned nainstalovat? Nebo můžu kdykoliv když budu mít klíč.
Pokud k tomu budou dávat nějaké hodinky jako byly Apple Watch v r. 1995, tak to beru.
Práve se stahuje nový preview build😀😀😀tak uvidíme...
Muj prvni dojem je, ze MS se pote co do apple prisel Cook snazi dostat kde Apple byl.
Javůrku, vím, kde bydlíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
O tom ročním intervalu se, pravda, vyjádřili dost nepřesně - sledoval jsem to live a když to řekli, tak jsem čuměl a říkal si "co to sakra?", ale pak mi to, i po pročtení jiných stránek, došlo.Roční lhůta je na UPGRADE na Windows 10. Příklad: Je počítač, na kterém běží W7. Ve dne xy 2015 vyjdou desítky, a ten počítač s W7 má rok na to, aby zdarma upgradoval na W10 a pak už jej klidně do smrti používal. Pokud člověk nestihne udělat upgrade na W10 do dne xy 2016, bude muset za nová Wokna zaplatit.Je to jednoduchý. Microsoft si je vědom toho, že stovky miliónů lidí jsou prostě líný něco upgradovat, nebo nechtějí z nějakého jiné důvodu. Ročním limitem se snaží lidi trochu rozhýbat a převést je na jednu společnou platformu, což je - zdá se - asi největší síla připravovaného OS.
Asi nechtějí aby to s W7 dopadlo jak s XPčkama. Na ty se uživateleé tak zafixovali, že přetáhnout je na novější verzi bylo skoro nemožný. Pro MS by to znamenalo, že by museli W7 podporovat dýl a brzdilo by to nasazení nových technologií.
Termíny podpory sedmiček jsou stanoveny a známy už několik let. Žádné "podporovat dýl" se konat nebude.
Ále, zákazník zachrastí prasátkem a bude :)
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 1. 2015 18:58
dovolim si oponovatOznamene bolo : "Free upgrade from Windows 7, Windows Phone 8.1, and Windows 8.1 for the first year" Takze ak prejdu uzivatelia za tychto OS budu mat prvy rok zadarmo. Rovnako free for first year budu mat Insideri z testu.Microsoft totiz este cenovu politiku nezverejnil, ale je velky predpoklad, ze pojdu cestou Office alebo Adobe (predplatne). Cize to podla mna tym ze ohlasili ze Windows bude sluzba, chcu pritiahnut co najviac ludi s "krabicovych" Windows aby znizili pocet neziskovych licencii.
Nesouhlasím. Microsoftu nejde tolik o peníze za platbu operačního systému. On chce přesvědčit lidi, aby přešli, na jednu společnou platformu, a to nejlépe na všech možných zařízeních. Tzn. chce k tomu lidi donutit i v oblasti mobilních přístrojů (= koupit si telefon od Microsoftu), kde, zatím, přiznejme si, ztrácí.Kdyby to bylo tak, jak říkáš, tzn. že po roce užívání W10 by člověk musel zaplatit, tak co by ten uživatel udělal? No přece nainstaloval zpět ty své W7/W8.1, na které má právoplatnou licenci! Nemyslíš, že je to trochu v rozporu s tím, čeho chce Microsoft dosáhnout?
"For the first year" zní dost jasně - po dobu jednoho roku bude upgrade zdarma. Po roce už ne. Kolik potom bude stát, to se mě neptejte, ale tipoval bych, že tak o sto korun méně, než na osmičky.
Začal bych , byt tebou, pracovat na vylepšení angličtiny.Z té věty jasne vyplývá, ze jebto podobny model jako u přechodu na win 8.1 - v počátečním období bylnupfrade za 400 jako akce.Tady budeš moci přejít na win 10 zdarma, když to stihnes během prvního roku.Neznamená to, zebpobroce budeš platit.
Pro člověka, který má v chalupě starou počítačovou herku bez PAE a truhlici s penězi skoro prázdnou, tak tato konference Microsoftu je zatím bezpředmětná 🙁 Ale Windows 10 aj holobrejle, tož to je moja jasná volba, až nebudú mít holoprdel.
Názor byl 5× upraven, naposled 22. 1. 2015 02:11
rozsir repertoar.tvoje pae zacalo byt nudne uz v decembri.
Takže Windows 10 forever a už jen aktualizace nebo jak? Tahle tyhle pindy vydrží marketingu tak maximálně 3 roky od uvedení a pak přijde prostě nové číslo. No co, Chocholoušek svoje tvrzení taky měnil. Ale maximálně jednou za několik hodin...Jů, tažením za položku emailu v seznamu jej "označkuju". To je jak reklama na Twix a porovnání s Gmailem v mobilu. Až na to, že u MS se to objeví až za rok a Google už to tak má, byť funkce je pod tím jiná.Co že to myslel tím ribbonem odspodu? Co že to zmínil? Ergonomie? Inovace? Budeme šmrdlat odspodu nahoru! Jak dopadne ribbon na desktopu, když je to teda univerzálně stejné? Microsoft a ergonomie... to je k pláči, k smíchu, na pěst, jen ne pravda.A jako sorry, zbavte mě dojmu, že Windows 10 je víc ne vzkříšený Active Desktop... Jo Cortana...
Microsoft to rozjel, ty holobrejle to je tahák jak sviňa, kařdý to bude chtít vyzkoušet.
Aby si člověk mohl dovolit holobrejle, tak nesmí míti holoprdel.
Tak si navleč kalhoty a dej už s tou holoprdelí pokoj. Ani nevíš, kolik to bude stát. Prodáš wartburga s plnou nádrží a třeba si to koupíš.
mě by celkem dost zajímalo co se bude dít po tom jednom roce když ček přejde na W10 .
zrejme dalsia verzia. skratenie cyklu uz avizovali.
tak pak je otázka jestli se za ní bude platit . celkem dost mě děsí představa že se bude třeba po 1 - 3 letech vydávat nová verze a pokaždé se za ní bude platit . stará verze okamžitě bude bez podpory a ček nebude mít moc na výběr .
mne by nevadilo platit 50 eur za kazdu major verziu kazde tri roky.
můžeš platit i za mě
To se ti to kecá, když je vás na to 5:) Ale souhlasím.
Co bych dal za Anniversary Halo Combat Evolved předělané pro PC.Bohužel musím být stále odkázán na asi 13 let starou verzi prvního dílu pro PC kterou mám nejraději.Jednou jsem také párkrát uvažoval kvůli Halu přechod na Xbox 360, ale PC je PC.
Windows RT 8.1 ktere byly v surface take dostanou W10?
V diskusii po ukonceni prenosu potvrdili ze ANO.
Microsoft svolal? Myslel jsem že svolávat může jedině muezzinsvoje ovečky, ne Sáťa pane Polesný.😀😀
Ehm dosti odvážný krok (nebo spíš hloupý?) to s tím Reading modem v novém webovém prohlížeči. Pokud se to zapne, prakticky to odstraní veškerou reklamu už na úrovni prohlížeče. Nebo se pletu?
Nevíte, co znamená ten Windows 95 na konci videa?
Doufám ve zrušení Registrů, jinak jsem hodně zvědavej na ty brýle. Pryč s moduritem😀
Jůů, stále jen Osmičky, kde se dlaždicové metro zmenšilo a přesunulo do nabídky pseudoSTART. Opravdu se moc těším :-/ Ach jo. V MS vládne nějaká demence???
Obávám se, že vládne úplně někde jinde než v MS..
Co to řešíš, když používáš Maca?
Já mám Mac i tak musím přiznat že se mi tohle líbí. MS končně začíná šlapat to je dobře pro všehny.MS opravdu dobrá práce
No jo voe, ale mas tam hlasovou asistentku, ktera ti bude pripominat, kdy ti leti letadlo. Za sebe rikam, ze ac jsem normalne starej zpatecnik, jsem z ty vize tak unesenej, ze ted uz svoje desktopovy Sedmicky snad ani nebudu schopnej pouzivat. To je podobna revoluce jako kdysi stin pod kurzorem mysi, to taky jak jednou clovek uvidel, uz nebylo cesty zpet. ;)
urcite mas z toho zvraskaveny cely ksicht a vlasy cele sedive. sucitim s tvojim trapenim.
Ten update na 10 free je predpokladam i pro OEM verze ze? A nevite nekdo jak je to s pripadnou reinstalaci techto "free" prechodu, jestli se ten klic nejak u nich zaregistruje takze bude zdarma i po reinstalaci PC treba po x letech ?
Achjo. Už to tu bylo několikrát zmíněno. O Refresh se může postarat sám systém. Po čisté instalaci stejně zadáš klíč nebo email přiřazený k tomuto klíči. Licence zůstane, ale aktivaci budeš muset udělat znova.
Wow, Oculus rift byla dobrá věc, ale docela sem tam neviděl význam co to přináší. S windows hololens bych i uvěřil, že to bude hodně revoluční. Představit si, jak si hraju s modelem něčeho jako Tony Stark, či kreslím známé přes displej co má dělat je víc, než užasné. A to neřeším tu telku, co bych si zapnul 😃
Tak teda, mám pokoru před Nadellou, to co on dokázal za rok je jako to co, dělal Balvan celé léta jako CEO. Ale jednu věc se mu nedá zapřít, Nadellovi připravil všechny potřebné nástroje- akvizace továren Nokii, rozšíření Kinectu...
je dobre, ze sa Nadela neboji vyuzivat potencial ms research. ms research je sliepka, ktora moze znasat zlate vajcia a osoh budu mat vsetci.
Microsoft Surface Hub vypadá dobře, když to nebude stát víc jak 100k tak to bude schopné konkurence.
O akej konkurencii to hovoris?
v konkurencii zariadeni na prezentaciu v zasadackach do 100 000.
Kdo ty highlights píše? Tolik překlepů nemám ani 4 pivech😀-----Podle administrátora tu nemůžu vystupovat pod svým plným jménem. Asi není příliš "kůl" a na fotce nemám dost vlasů.
zkus si přepisovat real time vše,co oni řekli co nejrychleji můžeš. Jsem zvědav jak to dokážeš.
Fascinující, když už kritizuju překlep, tak si dávám pozor, abych ho sám neudělal... "Tolik překlepů nemám ani 4 pivech"
Já mám ale 5 piv Honziku
Cross platformní hry PC-XBOX... ha to sotva. Už to vidím jak to dopadne. Tyhle cross platformní hry neexistujou a nebudou existovat z jednoho prostého důvodu. Je to proto, že PC hráčí s klávesnicí a myší jsou prostě lepší a nebylo by to fér vůči slabším konzolovým hráčům. Takže těchto her bude naprostě minimum a jen takové kde ovládání nehraje roli tj. pouze tam kde se hraje na statistiku a nikoliv zručnost hráče viz např zmíněné RPG v prezentaci. Hry jako FPS nepřipadají v úvahu 🙂Aby nedošlo k omylu tak PC hráči jsou lepší díky preciznějšímu a přesnějšímu ovládání né kvůli tomu co umí nebo v čem jsou lepší.PS ještě bych dodal, že jako PC hráč bych rozhodně tutu cross platforní záležitost uvítal, ale jako skeptik vím, že se to nestane.
Názor byl 3× upraven, naposled 21. 1. 2015 19:50
Tak na xboxu hraju především simulátory a sport hry, jako např. fifu nebo NHL. A mám srovnání, hráči fify na PC jsou vetší lamy než ti na xboxu, nebo mám na konzoli vetší šestí na lepší soupeře.
Hry typu fifa a podobné sportovní hry jsou na konzolové ovládání nejspíše lepší, ale těchto her je naprosté minimum a na PC je to naprostá minorita a to jak v počtu her co vůbec vyjdou, ale i v počtu hráčů. Jinak je obecně známo, že konzoloví hráči jsou slabší než hráči na PC, ale samozřejmě, že se vždy najdou výjimky. To, ale nemění nic na faktu, že crossplatformní hry budou tak minoritní, že o tom většina hráčů ani neuslyší, natož aby to vůbec zkoušeli. A to i díky faktu, že se to bude týkat pouze her které jsou na PC minoritní a nezajímavé a to nejspíše jen minimum z těchto minnoritních her.Znovu aby nedošlo k nějakému omylu tak konzoloví hráči jsou obecně slabší hlavně kvůli faktu, že konzole je primárně platforma pro casual hráče.
Názor byl 6× upraven, naposled 21. 1. 2015 21:17
Krom sportovních her preferuji také hraní na PC, především střílečky. Ale Diablo 3 bych třeba hrál radši na konzoli. Není třeba tento krok kritizovat, kdo ho bude chtít využít, ten ho využije :)
Z mé strany to rozhodně není kritizování, ale spíše skepse k multiplatformín hrám... skepse, že žádné hry co by stáli za zmínku se v cross platformní podobě neobjeví a pokud ano tak spíše hry kde nejde o preciznost či skill hráče.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 21:31
Her, které to podporovaly, bylo malo, ale cross-platformni hrani bylo mozne uz na Xbox 360.
Neřikám, že nejsou nebo nebyly žádné, ale vsadím se, že si z hlavy na žádnou nikdo nevzpomene. Byly nějaké pokusy, ale ty skončili celkem rychle a to hlavně kvůli nevyrovnanosti hráčů PC vs konzole (hlavně kvůli: myš klávesnice vs gamepad). V segmentu FPS to bylo tak zřetelné, že právě na tom celý koncept padl a už se nevzkřísil.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 21:17
I na PC někteří hráči hrají s gamepadem, kdyby hra vyžadovala, tak už by to bylo vyrovnaný.
To není zase zrovna fér vůči PC hráčům a dopadne to jak jsem si myslel žádní PC hráči s konzolovými nakonec stejně hrá nebudou kvůli takový omezením a bude to jen informace na papíře, že hra je crossplatformní, ale reálně k tomu nedojde.
Zajímalo by mě, kdy bude Cortana i v české verzi Windows. V nadsázce bych se ještě zeptal, jestli v roce 2050 nebo až 2100:)
Tak mne angličtina problém nedělá, ale zbytek rodiny by si s ní asi neporadil. Doufám že v české distribuci bude i česká Cortana. Každopádně pochybuji že by uměla bezchybně česky, včetně hovorové mluvy a nářečí... taky bude ještě určitě co roky zlepšovat.
Nejde jen o jazyk diktování nebo příkazů, ale třeba o lokální názvy. Narážím na to na Android Wear, můžu říct "Navigate me to..." ale Václavské náměstí nepochopí, kdyby se rozkrájel :(
A Václavské náměstí v angličtině nefunguje? Jasně, ne všechno má anglický název, ale zrovna Václavák ho má, tak ten by to mohlo znát, nebo ne? B-]
To by musel někdo z Česka pozvat Satyu Nadellu na Moravu na zabijačkové a při hudbě a tanci šumných děvčic a při koštování dobré moravského vínka tož to s ním dohodnút !
*na zabíjačkové hody
zabijačky jsou zakázané
Zdá se, že se MS postupně vzdaluje od designu WP na telefonech, velká škoda :-/
Pokud bude prostředí pro desktop více graficky jiné než na mobilu, ale danou aplikaci najdu ve storu Win10 na mobilu i v compu, tak jsem jednoznačně pro:)
Na design osmiček jsem si zvykl, ale desítky jsou v mnohém opravdu vzhledově otřesné. 😝
Já to tedy vidím přesně naopak, ale je to věc názoru.
Nedokážu si představit, že budu sedět u počítače, a najednou řeknu: "Hej Cortana..."
Ale vždyť říkal, že je spíš pro funkci domácího multimediálního centra. Děláš oběd, někdo zvoní, místo toho, abys upatlanýma rukama zmáčkl Pause, tak řekneš, aby to pozastavila a během toho si umyješ ruce a jdeš otevřít.
No, to možná. Ale na psaní emailů a SMS, nevím, jestli chci, aby všichni v okruhu deseti metrů věděli, co píšu...
Tak ono je to dlouhé, že. Třeba by to šlo lokalizovat? Takové "Hejpičo" mi přijde údernější a rychlejší... 😉
Teď trochu seriózně. Na pár jednoduchých věcí používám konkurenční Siri. Je to zajímavé a patrně v tom je budoucnost, není potřeba to hned odpískat.Zapomeňme na to, že se to bude týkat jen počítače. Budou to tablety, mobily i hodinky. A také multimediální přehrávače i pokusy jako Amazon Echo a jeho Alexa. Zkrátka, budete jen sedět, ono už nějaké zařízení "po ruce bude".Pár příkladů, které mi s asistentkou fungují velmi dobře už teď nebo bych byl rád, aby mi fungovaly:- Diktování je zajímavé. Každé ráno si píšu váhu a tlak do OneNote na tabletu a večer si to přemastím do Excelu v PC. Bylo to fakt otravné. No, teď už řvu na Siri v tabletu a zapisuje mi to precizně. Až se k tomu přinutím, bude to valit rovnou do toho Excelu a ne OneNote.- "Hey Siri, countdown five minutes." "OK, five minutes and counting..." Neznám pohotovější minutku. Až to bude v hodinkách, bude to geniální. Kdo cokoli vařil, ví o čem mluvím. Podobě tak když vařím podle US receptů a nechávám si přepočítávat unce na gramy. Je toho samozřejmě víc.- Diktování SMS, e-mailů. Zatím to nefunguje jak bych chtěl. Váš argument beru, ale většinu toho co píšu za SMS může každý slyšet - je to ekvivalent toho, co jsem ochotný říct na veřejnosti při běžném hovoru.Bude toho víc a víc a víc. Speciálně díky smartwatchům a vercajkům jako Echo. Nezbývá než doufat, že vzájemný konkurenční boj Siri/Cortana/Now/Alexa přinese více lokalizace a lepší a lepší funkce. Pokrok nezastavíte.
"Hey Siri, countdown five minutes." "OK, five minutes and counting..." Neznám pohotovější minutku. Až to bude v hodinkách - tam už to je :) Ale na Google Wear
Tak gratuluju. Já si budu muset počkat na ty jablečné. Na druhé straně jak jsem četl, budu na ně moci mluvit česky. Jak už jsem psal - ze vzájemné konkurence na tom vyděláme všichni.
Hey Cortana, recommend me some gooood porn.
LOL B-]
Tento týpek měl přednášet od začátku. Působí daleko uvolněněji a příjemněji než ten co začínal.
dobre je to sledovat na WPCentral Liveblogu, hore mate trochu oneskoreny live prenos (inak to teraz asi nejde) a dole je aktualny komentar redaktora s fotkami
Chtěl bych sandboxované plnohodnotné desktopové aplikace, nahrávané a licenčně hlídané ze Store.
Trosku se to seka. Njn, to je porad kecu, jak Windows nikoho nezajima a pak na to vsichni cumi. Bodejt by se to nesekalo 😀
Asi tak. Je ale zvláštní, že mi to šlo dobře, dokud jsem nerefreshnul živě.cz 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 18:21
Ten chlápek co prezentuje je strašně trapnej a nepřirozenej 😀 . Proč si nezaplatí MS na tyto keynote profesionálního mluvčího?
hej, chýba mu šťava
už je tam Belfiore
jj, ten je o trochu lepší řečník
veru, podstatne
Hmm, "sedím" přímo na páteři 100 Mbps a koukám na sekané video prokládáne občasným "bufferingem", kvůli kterému je občas nutné kliknout na "go live"... :-/
Malá rada - nedávejte si to na full-screen. V menším okně, zdá se, to jede líp 😉
Nepomáhá to, a řekl bych,že rychlost linky na to vliv nemá... mám 10Mbps wi-fi a jsem na tom s tim sekáním úplně stejně.
mě to pomohlo zmenšit.
myslim ze uvozovky mely byt kolem slova obcasnym, ja tu mam 120Mbit a seka se to priserne, minuly rok se MS chlubil ze jeho azure pomahal (ted uz si nevybavim presne jake) televizi a ze zajistili plynuly prenos... no, v tomhle pripade to neplati :(
Jsem to musel po 10 min vypnout, protože se to furt načítalo, takže sem viděl jen polovinu rozhovoru. (To mam přitom do bytu zavedenou optiku). Maj holt pomalej server.
Nevím kde je chyba ale já jedu na vesnickým ADSLku a překvapivě všechno ok (a že běžně mám problém se 720p z YT). Možná kvalita by mohla být lepší ale to už je dáno datovým tokem.
Takze s Vistama mam smulu? Ted me pekne nastvali, vypinam stream a jdu delat neco uzitecneho.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 18:20
dej si to s malyz zpožděnim, pak to jede celkem ok
17:36 - Tedy, půl hodiny do začátku, a už ten přenos nestíhá.. jestli budu koukat na "buffering" i v průběhu tiskovky, budu docela zklamanej.
Já se na video dívat nebudu budu jen číst novinky jestli budou psát nemám náladu se dívat
To já se docela těším, otevřu lahváče, ženu s dítětem jsem poslal na procházku, takže bude klid :)Nadella je docela oproti Balmerovi sympaťák, tak jsem zvědavej. I když mi jinak ten americkej styl prezentace s křečovitým úsměvem na tváři a slovy "the best windows ever" moc nesedí..
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 17:45
Mám jeden dotaz bude ještě pak další "update" nebo to už je jako Release candidate před vydání finální verzí 10tek
Měli to streamovat přes YouTube a nemuseli by řešit technické problémy s přenosem. 😀
No nevím co za tak světaborné změny se dozvím... možná že vzhledem k ještě většímu zlepšení nad rámec původních předpokladů bude dnešní největší novinkou a trhákem přejmenování na Win 11Edit: Podle toho co jsem viděl bude největší změnou "buffering"
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 18:19
Já se koukal 5 minut opožděně, jinak bych měl také ze streamu 85% bufferingu 😃 .
Doufám, že Microsoft dodrží svoji standardní Tick-Tock strategii: špatné-dobré-špatné-dobré...
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 17:27
Ta ani nikdy neexistovala...
NE? ale jo Win 95-98 ušili, WIn NT ne, Win 2000 jo stálo to za to, WIN ME na 2 věci, WIn XP nejlepší, Visty Odpad 7 best, 8čky ne, 8.1 super, 9 nejsou, 10 ??? budou podle mě super.
8.1 super? Co to hulíte nebo berte Ten matroš chci taky.
tučnáku to neznáš Microsoft drugs 8.1 😀Však ty hulíš Linux drugs
WIn XP nejlepší? Ehm.
Jo, Microsoft tu strategii vytvořil omylem a ani neví že ji nevědomky používá 😃
Tak vypustili Windows 9, které by jim v německy mluvících zemích kazila prodeje. Takže asi nic nechtějí nechat náhodě 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2015 17:41
Taková strategie fungovala možná v minulém tisíciletí 3.1 OK, 95 NOK, 98 OK, ME NOK, 2000 OK, no a potom už to bylo jen lepší a lepší a ještě lepší až doteď.
Podle mě, Windows 10 budou mít verzování plánované z Osmiček. Místo každoročního vydávání nového OS, vyjde podverze, takže třeba 10.1, 10,2."Co máš za Windows?""Deset sedmičky. 😀"Jinak to vypadá na dospělý a chytrý systém. Feministky se chytnou toho, že Cortanu můžete vyvolat pouze "Hey Cortana" Copak se žena oslovuje "Hej..."? Jinak, proč ne? Aby měl Windows imidž ženy se svůdným hlasem, to tu ještě nebylo.🙂19:12Docela trolling tam lidi s těma MacBookama19:18Ten těch her na Steamu má hodně ty vado 😃 Možná je pro účely přednášky koupili před začátkem. Ale to by některý neměl nainstalovaný (písmo by nebylo bílé)19:25Ta vypadala jako z Pátého elementu. To měla na té noze tetování? Spíš jen návlek. 19:50Ten kluk zakončuje věty ve vyšší tónině, ačkoliv se jedná o věty oznamovací. 20:05"Sateda" ani nepopřál hezké ráno. 20:13Týden živě bude minimálně padesát minut dlouhý 😃Pan Polesný, nebo Jakub Čížek by mohl nyní psát o svých pocitech ve vztahu k novinkám okolo W10. Tohle všechno do Týdne Živě nenarvou.
Názor byl 11× upraven, naposled 21. 1. 2015 20:31
Kdo se těší na novinky ohledně WIN 10 dejte plus kdo ne mínus a důvod. 🙂PS tož jako hned zabít IE by byla hloupost.PS 2 http://html5test.com/compare/browser/mybrowser... ... je tam IE Technology preview.PS 3 Tolik chyb v článku to je mazec a to teprve uplynulo 28 minut nechci vidět za 2 hod.PS 4 No tak na ten Spartan sem hodně zvědav jaký bude hlavně v praxi 🙂
Názor byl 4× upraven, naposled 21. 1. 2015 19:09
Tu nie si na Facebooku 😃
no jo 🙁 😀 ale někdy si tady tak připadám 😀
Protože nejsou schopni udělat normální, pouze desktopový systém. Kdyby udělali Win. pro desktop a např. Win. touch pro tablety a telefony, ale oni to musí nacpat všechno dohromady... A taky kvůli metro designu.
No jo co naděláme.Jen doufám aby se vývoj Win 10 nezpomalil a nebylo to jak Visty.
já mám Windows phone od verze 7.5, takže mne Metro nepřipadlo nějak strašný když jsem se s ním setkal, naopak spíš jako logický. navíc se mi i na desktopu líbí ten přehled na Metro obrazovce (pokud si s ním pohraješ). ale je pravda že ovládání není dotažený a pro desktop bez dotykového ovládání je spíš otravné (hlavně za ty inteligentní bubliny a průvodce bych autory nechal klečet pár hodin na struhadle 😃 )
Já bych i pro metro na desktopu využití našel, ale musely by dlaždice být opravdu živé, ne že ještě deset minut po startu koukám na informace které byly staré už předevčírem. Navíc koncept dlaždic není ani po letech dotažený - na počítači jich může být aktivních tuším jen deset, neexistuje interakce a pro spoustu případů by se hodila mnohem větší plocha dlaždice. Když k tomu přidám nepochopitelnou pomalost spouštění metro apps na desktopu s klasickou plotnou bez SSD, kdy je mhondy rychlejší si pustit web a dejme tomu facebook na ploše, než pustit aplikaci, důvody pro použití metra na kompu tak nějak mizí.
Ale vždyť přesně tak to je...To, ze je to marketingove prezentované jako "jeden systém" jeste neznamená, ze ke to tak ibtechnicky ;)
Jsem zvědav co po tom posledním failu představí za "zázrak"
Nic pro tebe...oni ten sw dávaj za peníze
V článku píšou opak. Asi už jim za tu kvalitku moc lidí nechce platit.
Nic takového nepíšou. Jen to dají zdarma k již zakoupenému produktu, tedy za to zákazník již jednou zaplatil s tím prvním produktem.Bylo takové šťouchnutí, prostě jsem neodolal 😝
Sice si pučily část UI z ChromeOS (hlavně záhlaví oken), ale těším se. Podle těch screenshotů to vypadá jako operačákk ze sci-fi
TVOJE MATKA ŽERE BURÁKY I S TÍM TENKÝM HNĚDÝM OBALEM POD HLAVNÍ SLUPKOU!!!!!!!!!§§§§§§
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.