Sledování očí v HTC Vive Pro Eye dává smysl. Usnadní ovládání a sníží hardwarové nároky [CES]

Názory k článku

radon  |  11. 01. 2019 09:16  |  Microsoft Windows 7 Chrome 71.0.3578.98

Na tu fci selektivního rendrování jsem se těšil už dlouho, akorát jsem netušil, že je k tomu třeba podpora grafiky. Ale jinak je to pořád stejná písnička, ještě to chce 4K displeje, dostat cenu hlouběji pod 10k, vysoké detaily při vysoké frekvenci obrazu aby lidem nebylo špatně a aby to utáhl běžnější HW, nějakou killer aplikaci nebo hru ... takže znovu, snad za 10 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  11. 01. 2019 18:57  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Volil bych cestu celkově vyššího než selektivního výkonu (větší složitost zařízení, vyšší výrobní náklady a poruchovost) a pro VR je nutnost 8K rozlišení a výše, jinak bude propast s realitou stále velmi velká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor