Michal Richter
Michal Richter
24. 10. 2018 • 7:55

Myslím, že mnohem výhodnější než investovat do letadel na baterie by bylo zefektivnit výrobu klasického paliva ze vzdušného CO2. Na samotných letadlech a infrastruktuře letišť není třeba nic měnit.

Adam Vágner
23. 10. 2018 • 19:18

No a nebudou se jim sukovat prodlužky?

Kevlarius
23. 10. 2018 • 11:15

Myslím si, že okamžitá aplikace elektrických letadel je v základní výuce nových pilotů - PPL(A).
Např. Pipistrel Aircraft ( https://www.pipistrel.si... ) vyrábí malá elektrická letadla, která jsou dle mého názoru na základní výuku naprosto ideální - ve srovnání s letadly s pístovými motory mají velmi nízké provozní náklady a také díky jednodušší mechanické konstrukci vyšší spolehlivost a nižší finanční nároky na údržbu a provoz, vydávají menší hluk (takže si obyvatelé sousedství letiště nebudou tolik stěžovat :p )...

Walkeer_CZ
23. 10. 2018 • 8:45

bude to podobne jako s elekro autama:1) elektricka letadla nikdy nebudou, neni to fyzikalne mozne
2) mozne to je, ale jen na kratke vzdalenosti
3) dobre, doleti sice dal, ale je to drahe a nikdy se to ekonomicky nevuplati
4) elektricka letadla jsou sice spolehlivejsi a levnejsi pro provoz, ale nema to tu spravnou atmosferu jako proudove

Petr 22
23. 10. 2018 • 8:18

Nic proti, asi je to bohulibý cíl. Ale dát 300 mil. Kč jen do testů, to se jistě vyplatí.

Určitě si přečtěte

Články odjinud