Poprosil bych pana Urbana, aby nezabrušoval do politiky a držel se technologických témat. Děkuji
Na jednu stranu je dobre ze skoncilo SCC. Presel jsem na alternativu, kde je mnohem lepsi app a moderni UI a ne jak z roku 2004. 4K DV bez sekani, protoze to nehosti jeden server nekde z ceska, jedina nevyhoda je CZ obsah.Moralne s tim absolutne nemam problem, protoze si platim predplatne od OSA.
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 5. 2025 09:32
Jen bych poprosil co je tak úžasnou a skvělou alternativou ? Nebo je to snad zase tajné?
Plkani.Ze argument typu, ze platit vsechny sluzby, abych se mohl divat neni relevantni? JeProtoze:Zadna ze sluzeb nema ucelenou filmoteku. Jen priklad mate-li vecer napr. chut videt film s konkretnim hercem xyz. Ihned zjistite, ze sluzba onen film nema! Jedna nema autorska, licencni ci dalsi prava na ono ci druhe. Schazi agregator.Dale nema klidne ani cz dabing! A nebudeme si tu lhat do kapsy. Staci zkontrolovat Sky Show Time ci Prime, kde lezi filmy, ktere zase nejsou naopak jinde, ale nemaji cz dabing. Umim anglicky, ale platim-li za sluzbu na CZ trhu, ocekavam CZ dodavku. Takze zvasty typu nauc se anglicky atd jsou vymluvne. Umim nekolik jazyku, ale nemusim obhajovat sve preference pred hlupaky/amatery!Dale nemaji plnohodnotne vyhledavani (pro vas prelozeno s funkci filtrovani dle dalsich vstupu napr jmeno herce, roku, atd. atd.)V rychlosti jsem cast valnou vetsinu streamovacich sluzeb prosel na zkousku a bida. Uplna bida. To co tvrdite v zacatku znamena, ze je to jen pro ovce co akceptuji sledovat jen pouze to co jedna ci druha streamovaci sluzba vam tlaci. Realita je slozitejsi.Pokud mate pozadavek na konkretni film ci si dat shlednuti filmu s urcitym hercem postupne film za filmem, tak zjistite problemNesouhlasim se zminenou odbornosti hosta. Naopak. Nekompetentnost
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 5. 2025 08:47
Naprosto souhlasím. S tím počeštěním to není špatné u HBO Max, tam je prakticky všude CZ stopa a hlavně titulky – já preferuji titulky vždy a originální stopu, protože chci vidět film s originální atmosférou. Ale na Apple TV většinou starší filmy nemají ani titulky, atd.Co mi vadí nejvíce, je absence pořádných filtrů a scházejících informací o filmu. Je to přesně, jak říkáte, pro ovce, které chtějí něco podstrčit a chroupat. Já jako filmový gurmán potřebuju hledat dle režiséra, herce, roku, studia, hodnocení na IMDB, ... Mám takové tušení, že to dělají z nějakého marketingového důvodu, protože jsou ty služby jako přes kopírák a naprogramovat jednoduché vyhledávání dokáže dnes i malý e-shop, napojit to na IMDB atp.Dělám to tak, že si otevřu CSFD a tam dnes už mají odkazy na VOD služby (což je hurá konečně agregátor jakýsi), projdu si filmy a udělám si poznámky, kde co je. Pak si předplatím danou službu a jedu filmy, které chci vidět. Když chci například něco od studia A24, otevřu wikipedii, co mají v katalogu nového, pak to házím rovnou do Google nebo do hledacího pole ve službách. Teď si budu předplácet třeba Kviff.tv kvůli filmu Za borovicovým hájem, který mám v seznamu už asi 10 let, a ještě se mi ho nepodařilo legálně nikde najít s CZ titulky. Konečně se objevil, tak rovnou projedu i co tam mají dále za ten jeden měsíc předplatného.
Funkci agregátoru dobře plní ČSFD. Problém je ale stále s tím že i když tu máme stovky streamovacích služeb, tak velká část obsahu není nikde. A taky časově omezená dostupnost, novinka je dostupná jen týden po uvedení. Stav se sice zlepšuje (ještě v roce 2020 to byl normální stav), ale internet zatím použitelný není
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 5. 2025 00:16
Jaký je nejlepší sw který je P2P anonymní?Tribler se mi zdá trošku pomalejsi.1 možnost je si zaplatit VPN ve více lidech. Lepší platit za obcházení blokování než za obsah..Raději pošlu peníze ublocku než webům s obsahem 🙂Na svém webu mám reklamy a návod jak je blokovat.Protože tu a tam vypnout Adblock a klikat na reklamy na hubnutí nebo produkty které nemáme rádi aby zaplatili peníze tvůrcům obsahu považuji za legitimní 🙂Emule je trošku fousata..
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 5. 2025 06:57
Lepší platit za obcházení blokování než za obsah... jasně, protože autor VPN nebo ublocku ti přece natočí další filmy, že?
ivysilani se liší v tom, že je mafiánské vybírání výpalného za službu, kterou i když nechcete a nepoužíváte musíte platit.
Denně ji používáš a denně je s tebou, informuje tě. Ne jako služby co jsou v nějakém zájmu. Ty finance jsou z balíku lidí co ještě věří ve svobodu a demokracii slova a i nedobrovolně od sviní. Chápu že bys rád tohle napadl, že o svobodu nejde a ani demokracii. Jenže jo, kdo tohle napadne je komouš co se skrývá za demokracii a rád by raději komunismus a totalitu či normalizaci. Žejo!?
Hlásná trouba režimu srovnatelná s komunistickou ČT. Demokratického na ni není vůbec nic. ČT lze od rána do večera. Nyní vypalné 2460 Kč ročně za internetové připojení...
Pamatuju si BObo TV, to fakt chceš?! Neuvědomuješ si nic. Ani ty parádní kanálníky od komoušů, co nuance co je správné a co ne tolerovat vůbec nebudou, ty tím nebudou vůbec zabejvat. Co řekne soudruh a co nebude protistátní v pětiletce, jakoby se nestalo. Není to ideální, ale taky to není TV která si řekne, když to není lukrativní anebo nám někdo nezaplatí tak na to kašlem. Ty fakt nevidíš ten rozdíl, žejo!
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2025 01:10
btw: za propagandu za komunistů se platilo 35 Kčs měsíčně, a nikdy jsem si nevšiml, že by tam dostal prostor nějaký demokrat. Víš kolik bylo tenkrát 35 Kčs? I kdybys mi vysvětloval jaká dnes je to totalita, nenajdeš jedinej opravdovej argument kde ČT/Rozhlas opravdu nadržuje! Jestli nadržuje demokracii, či spíš vyznává hodnoty demokracie, samozřejmě že ano, pokud by nadržovala něčemu jinému, nemá veřejnoprávní TV a Rozhlas reálný smysl. Stalo by se propagandou. A pak se zase můžeme bavit za co že se platilo za komančů. Jestli veřejnoprávní vysílání zastává demokratické hodnoty, tak jsem s tím v pohodě! Pokud čistě propagandu jako jsou komouši nebo diktatura, ta je to hodně špatně. Připomínám, demokracie není ideální a není zadarmo, ale nic lepšího mně známo není. Na všechny křivárny, nebo na většinu se přijde, v jiných režimech většinou teprve až se vše vyhrotí do extrému, a na ty drobné se nepřijde vůbec. Enjoy
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2025 01:52
Najdes pripadu mnoho, pokud nejsi podobne zaslepeny, jako zazrany komousi - jen na druhou stranu, jako zazrany mafiani, co jsou ted zase po letech Spolu.
ty finance jsou z balíku lidí které čt mafie okrádá aby šířila propagandu odporující svobodě.Svobodou je dělat se svým majetkem co uznám za vhodné. To poslední co chci je platit bandě vyžírků šířící etatistickou propagandu popírající svobodu, včetně svobody slova. Ano čt není ještě tak špatná jako televize v rusku, ale ten rozdíl je menší než si lidi pod vlivem její propagandy jsou ochotni přiznat.Takže kdo je tu komouš? ten kdo. jce znárodňovat část majetku lidí aby udržovaly naživu mrtvé propagandistické médium jako je čt, nebo ti kterým je na zvracení z okrádání lidí ve prospěch z parazitů z čt? Nápovědou je, že komunista by nikdy nenechal lidem jejich peníze a majetek.
Denně ji používám??? :O Větší kravina tě už nenapadla? Naopak, skoro vůbec ji nepoužívám.
Ty jsi taky svoboda a demokracie. Vzdycky kdyz tyhle slova nekdo takto pouziva, tak je nejvetsi zlodej, uzurpator a pokrytec.Ty jsi fakt na tom s inteligenci hur, nez puvodce tveho pseudonymu.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2025 17:09
Jj začíná to trochu být u lidí co se moc hlásej k demokracii jako s tím když se státy hlásí že jsou “lidové” ve svých názvech.
Presne - aniz by si to vetsina lidi zvedomila (vsimaj si toho - ne, ze ne a slysim to vsude - jen si to nechteji pripustit), tak uz jsme pomalu z bahna v blate ..
iVysílání celkem sleduju kvůli klasickým filmům a občas nějaké perle, která u nás ještě neběžela. Ale technicky a obsahem dost zaostává za dalšími VOD službami. Archiv vysílání není 1:1, protože nemají licence na filmy, kvalita streamu je fajn, ale chybí 4K a HDR u novějších filmů a pořadů, nabídka zahraničních filmů je velice slabá, vlastní pořady až na výjimky a některé dokumenty neoplývají kvalitou, spíše naopak, vzdělávací pořady smrdí woke agitkou, obraz je ku...en logem stanice a v lineárním vysíláním nesmyslnými piktogramy v obraze 15+ nebo 18+, které odrazují od sledování a jsou výsměchem divákům. Chtělo by to zamknout a omezit přístup jen pro platící a zvýšit kvalitu na dnešní úroveň konkurence.
U mě to stále zachraňuje slovenská alternativa Stream Cinema pro Kodi, která zatím funguje. Tak jen doufám, že to vydrží co nejdéle. Existují i další alternativy, ale tahle je asi nejpohodlnější... 😀
Niekedy je lepsie drzat pi...
Vždyť je návod jednoduše dohledatelný na webu. A stejně je to jen pro už zaregistrované - teď se zaregistrovat nedá.
Klídek. Nic zásadního jsem neřekl 😉
Přesně kvůli takovým jako ty skončilo SCC.
Ale zase kvuli takovejm ses o SCC vubec dozvedel, ne? A problem neni v tom, ze o tom nekdo napise, ale ze kdokoliv kdo si to precte tak se bez problemu muze pridat. Warez nemuze byt az tahle lehce pristupnej a musi tam byt nejaka bariera, aby to vetsinu lidi odradilo a nestal se z toho mainstream.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2025 16:34
Díky za nasměrovani...
Co je pro vás skokové zdražení Amazonu? Celou dobu tu byl za drobné a zdražil poprvé....stále je to levnější jak konkurence a narozdíl od Disney alespoň lokalizuje.
Oficiálně mám jen to Oneplay zdarma. To mi stačí. V nejhorším případě se dá vyžít i s tím. Stejně si člověk má problém vybrat, na co koukat, tak to aspoń někdo určuje místo něj.
Klasický Urbanovo nesmyslný kecy.
Platím jen VPN a tím mám přístup k archivům zahraničních televizí které jsou zdarma. Sice nemám 4K, české titulky ani dabing ale je tam daleko více obsahu než kdybych platil streamovací služby. Ještě tu spolehlivost by mohli zlepšit, zpětné zhlédnutí 2 roky je lepší než 2 týdny ale je to málo. Jo na Netflixu a Disney pár zajímavých filmů je, ale televizi to zatím nenahradí. Stream Cinema jsem nikdy nepoužil, nechybí mi
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 5. 2025 13:27
AppleTV+ má spousty pokladů, ale chápu, každej má jinej vkus. Jinak absolutní souhlas s kolegou níž SkyShowtime mám v poslední době skvělej obsah, a taky právě díky filmům které mám fakt rád. Teď mě dostal seriál Jeden den Šakala, to bylo hodně příjemný a absolutně neprokouknutelný. Ve srovnání s původním filmem, úplně jiný příběh. Samozřejmě Yellowstone. Pak na druhým místě HBO, True Detective. A bambilion art filmů. A pak teprve Netflix. Netflix hlavně kvůli dokumentům. Jako najde se tam kvalitní obsah, ale je potřeba hodně cedit. Co beru jako největší prasárnu, je rozlišení vs měsíční plán. To jako někdo má v dnešní době 720p TV? Jako jo, ještě se vyrábějí, takové ty 32" do kuchyně. I když to je taky prasárna. Za pár peněz navíc je 4K HDR.Nicméně abych to nějak uzavřel, Disney jsem zrušil, Prime Video a Oneplay taky. Disney kvůli tomu jak agresivně začal sledovat domácnosti, Prime není pro mě tak atraktivní za tu cenu. Oneplay kvůli chování O2 potažmo PPF, od nich nikdy nic. Strašná společnost, vybudovaná na lichvě. Na všechno ostatní FastShare. A tady mám otázku, WebShare je lepší?Nepoužívám NAS, ani server u TV.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 5. 2025 13:00
za mna SkyShowtime nie je velke terno, u nich po case zmiznu tituly a ked sa najma s detmi chcem k niecomu vratit, tak to tam uz nie je. A za dalsie vela noveho obsahu nema dabing. Mame tiez Voyo, zdielany ucet, a tam je toho viac, ale povedal by som ze velmi velky AAA obsah tam skratka nie je. Buduci mesiac idem nahodit KODI, rocne vyjde asi 36€. A tam sice tiez obsah obcas zmizne, alebo zmizne len dabing, pripadne kvalita 4K alebo naopak fHD a pod.. Ale z toho co by som sledoval, je tam vsetko.
Já platím všechny služby (kromě Apple TV, ta mě nenadchla) a sdílím jedno předplatné s rodinou pomocí vlastní jednoduché VPN přes Tailscale (protože služby jako Netflix a Disney nemají rády více domácností na jeden účet). Moji staří rodiče v důchodu ani nevědí, že jsou připojeni k nějaké VPN, a jsou spokojení že mohou koukat na “všechno”. Osobně nejraději koukám na SkyShowtime – má pro mě skvělý obsah, i ze starších let. Takže nemusím koukat jen na nové a „úžasně“ genderově a podobně vyvážené filmy a seriály. A hlavně – naprostá většina tam má český dabing, což nemusí být pro každého, to chápu, ale já prostě, když koukám na starší film, který znám odmala v češtině, jako třeba Bláznivá střela, v originále to pro mě prostě není ono.
Jak je na tom Sky třeba s filmy Spencer-Hill? Včera jsem měl na nějakej chuť, Netflix úplně totálně mrtvo, tak jsem musel tahat narychlo disk s nejakyma ulozenyma klasikama.
Většina klasik Spencera s Hillem jsou zadarmo a legálně na youtube kanálu Vapetu.
Díky za tip. I když má to dvě drobné vady. Kvalita 480 a reklamy protože nemám premium. Ale i tak dík.
Jak můžete platit všechny služby? Já je nedokážu ani spočítat, streamovacích služeb už jsou stovky.
asi tak, ked sme si platili "kablovku", bolo tam "vsetko" za ranec a teraz to "vsetko" stoji tak 10x viac...
nemam zadnou predplacenou sluzbu, normalne si to stahnu treba z 1337x.to atd, nebo TPBay
Jsi prostě nejlebčí 😀
S tímto tady narazíš, dneska je moderní rozházet půl výplaty za všechna možná předplatná...
treba za youtubery typu Standashow - nechapu jak za to jeste nekdo muze solit penize, aby mel exkluzivni obsah pres tzv patreon . . .pred chivli to nebylo a tihle kecalkove neexistovali, navic sami zneuzivaji youtube a internet = tohle vsechno byly projekty ktere byly zadarmo
I filmy s českým dabingem? Každopádně před časem CZTorrent, teď SCC. To tedy přituhuje.
"Takže pozor na to, PPF zapříčinilo mrzení. V této relaci Podcastu Živě ovšem spoustu probereme dalších událostí."Redakce přešla ne levnější jazykový model...
To bude limitovaná verze, Jolanda – „To není normární“.
no torrenty zatim neskoncili a pohoda
ani ceske filehostingy na ceske zalezitosti, akurat som pre syna teraz stahoval nejake knihy v cestine, ktore by som na torrente ci zahranicnych weboch asi tazko nasiel
Torrenty i české warez servery mají stále stejný problém, je na nich jen to málo co se oficiálně dováží do Česka. Zahraniční televize a jejich platformy (pokud fungují) jsou stále lepší řešení
poprosil by som zahranicnu televiziu a platformu, kde najdem pre decka hrane filmy s Asterixom s ceskym dabingom ci este lepsie takeho Fantomasa
1337x.to v pohode skoro na vsechno co chcete, hlavne nove veci ale i veci typu Thief of Bagdad nebo Futureworld & Westworld z r 1973
Hned první komentář mě pobavil prý zemřel pirátský Netflix na kodi. Při to na kodi to jede úplně normálně dál jen jeho novější verzi zrušili. Navíc už pár dnů funguje úplně nová náhrada i za tu zrušenou verzi.
Ne. Na Kodi to nefunguje. Stream Cinema nejede. Jaká nová náhrada prosím?
SC ide jak víno. 😃
To mysli asi KRA.
Stále odvádime OSA poplatky ve formě navýšení ceny za datové nosiče jako flešky, SSD, SD karty a mobilní telefony ...s tím, že na ně lze uložit mediální obsah, ke kterému nemáme právo užívání???
A to lidi chtej ne? Jinak by nevolili ODS a jejich pridruzene modifakace zlodejskych mafianskych partaji ...
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2025 22:00
Aha, takže za ANO se OSA neplatilo? To je mi ale novinka.
A kdo mluvil o ANO? To je taky strana korporatniho supermafiana - cistokrevneho prvorozeneho ditete, toho, co tu ODS zavedli za kulturu. Ted mu akorat nemuzou odpustit, ze je prechytracil a presvinacil.Pocti si trochu neco o politice a jeji historii, kdo tu vytvoril OSA, za jakych okolnosti a ci vlady a jake vlady schvalovaly zakony usite na miru tomuto byznysu ..
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 5. 2025 00:07
Zjisti si o tom něco dřív než ze sebe uděláš idiota.
To je jaksi podstata idiota 😄
Podstata idiota je hlavne slabomyslnost a inkoherence mysleni - tedy nechapani veci v sirsich souvislostech pane pinduline nebo pindurine nebo tak podobne treba i kratceji ..
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 5. 2025 00:12
A tvá neschopnost pochopit docela jednoduchá ustanovení autorského zákona a jejich smysl tu podstatu naplňuje víc než dostatečně.
To ty jsi nejspise nepochopil podstatu a dusledky tech ustanoveni - naplnujes tedy tuplem ..
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 5. 2025 22:49
To prave zjisteno mam - jen idiot nevidi hloubku dopadu urcitych politickych smeru a nechape tak souvislosti a spojitosti.
Ty se odvádí i v západní Evropě kde je stahování nelegální
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.