Moderní technika vede ke zblbnutí větší části populace, to je zřejmá věc. UI to jen posune zase dál. Začalo to televizí a pokračuje to stále vzad. Do toho pravidelné experimenty s likvidací úrovně výuky a jsme v řiti s inteligencí lidstva.
To už jsme dávno i bez AI 😂
Úplně vidím tu situaci, jak nějaká levičácká woke příživa z pedagogickýho "institutu" zadává do ChatGPT : "popiš sedm hlavních zásad, jak ChatGPT správně využít ve výuce".Co jinýho než nekonkrétní kecy z toho mohlo vylézt ? (z ChatGPT i "institutu")
UI je pro školní potřeby úplně zlatá věc. Když dostanete úkol typu napsat úvahu o tom, jestli je k něčemu dobrá tělesná výchova, tak to hodíte do Bingu nebo ChatuGPT a je to. Zbytečný úkol, rychlé řešení. Zadáním nebyla žádná fakta, jen kecy (tj. nejde tomu nic vytknout).Skvěle napsala umělá inteligence také třeba líčení. Ve škole jsme měli popisovat „Cestičku k domovu“ a ChatGPT se toho zhostil na jedničku.Horší byl referát na Austenovou, tam už fakta byla a vyplatilo se si alespoň ty základní věci zkontrolovat (z nějakého důvodu mi to pořád psalo špatně místo narození). Ale i na to UI použijete hravě.
Souhlasím. Čím dál více se ukazuje zbytečnost některých předmětů, nebo látky. Jenže my to školství nebudeme reformovat i kdyby měli lidi přímo internet v hlavě s asistencí AI. Za mně je současné školství z větší části jen ztráta času = nepřipraví tě na život ale jen plníš debilní tabulky.
Co když je to naopak dobrá příprava na život, pokud uvážíme, že spousta lidí má možná jako hlavní náplň práce vyplňování debilní tabulky? 😉
Ano, škola z vás udělá v lepším případě člověka pro vyplňování tabulek. Díky, ale tohle pro svoje děti nechci.
Není tam trošku riziko, že pokud ChatGP použijí na stejný úkol všichni žáci ve třídě, pak by to mohlo být do značné míry podobné? Co kdyby to pak vypadalo, že to všichni od sebe opsali ... 😉
Lepší, než když půlka třídy stáhne čtenářský deník ze stejné stránky. ChatGPT má tendenci si vymýšlet pokaždé trochu jinak.
Právě že není, výstup je vždy hodně jiný. Alespoň mně se to tedy zdá
AI pro mě není zdroj správných odpovědí kterým bych mohl věřit, ale inspirace, protože často odpovídá chybně, ale její odpovědi jsou někdy dobrý nápady.Chyby dělat musí, protože ničemu nerozumí když to není AGI - univerzální inteligence.
Na druhou stranu, deti by mely umet vic nez napsat pozadavek na nejakou stranku.
A co to znamená pro učitelé a studenty ve spojení s AI?(Názor tím nekritizuju, jen nerozumím myšlence.)
Že by děti měli znát postupy řešení a mít aspoň obecný rozhled. AI tohle všechno nahradí. Problém pak nastane když žádný AI nebude dostupný, tak dětičky nebudou vědět vůbec nic.
Přesně. Co budou naše děti dělat až budou v nějaké té vědomostní soutěži a nebudou vědět. Bože ... děti mají v malém zařízení informace z celého světa. Musímě je naučit používat a zpracovávt tyto informace. Nějaké biflování se hodilo možná tak ještě na počátku 90. let. 21. století s AI a internetem však mění hru.
AI hru mění, ale bez vlastních znalostí se špatně ověřuje, kdy AI nebo webová stránka kecá.
Ano, proto musíte umět informace zpracovávat a ověřovat. To se musí děti učit ve škole a ne jen se tupě učit nesmysli.
Já bych zakázal jedině Pedagogický institut, takovýhle obskurní organizace co páchají škodu nemám rád!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.