Školení zdarma není samozřejmostí

Diskuze čtenářů k článku

David  |  24. 05. 2005 10:29

Sice nevím, do jaké míry je Aktis jediný producent ekonomických systémů v Česku a proč se tím musí chlubit (jako kdyby na tom záleželo), ale jedno je jasné:
 
Zákazník je spokojený pouze v případě,

když ho výrobce nekrmí marketingovými pindy, které jsou v případě nasazení produktu v naprostém rozporu s realitou
když lze již jednou zakoupený systém provozovat bez jakýchkoliv dalších nákladů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  24. 05. 2005 13:58

Vy asi toužíte po autě, které když si koupíte, tak nikdy nebudete muset měnit olej nebo doplňovat palivo... Žádný SW nelze provozovat bez dalších nákladů.
DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  24. 05. 2005 15:21

No tak to se mýlíte! Navíc vaše srovnání s autem silně pokulhává. Předepsané výměny oleje jsou udávány výrobcem, zrovna tak jako spotřeba, takže člověk má jakousi představu, co bude provoz stát.
 
Vzhledem k tomu, že žádný výrobce SW nic podobného neudává, nevím, proč by aplikace neměly šlapat bez dalších nákladů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  24. 05. 2005 15:45

bohuzel nemate pravdu, dnesni zakony vyhlasky atd. se meni tak rychle a hlavne 'nepredvidatelne', ze Vase tvrzeni neni pravdive, mluvime li tedy o ERP systemech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Voch  |  24. 05. 2005 09:01

Tohle je tedy drsné. Ještě, že tu je napsano, že jde o placenou inzerci. Zdarma je to maximálně toho prvního půl roku, pak se za to pochopitelně platí jako součást podpory. Aktis dříve nabízel, v rámci placené podpory, několik hodin práce techniků zdarma. Od příštího roku, ale budou všichni zákazníky nuceni se tohoto vzdát a jako kompenzace jsou ty školení. Bohužel ne všechny firmy jsou z Prahy, aby posílaly ve velkém své zaměstnance na školení.

S Abrou G3 jsem docela spokojený, ale přiznám se že tento článek (zvláště nadpis) mi přišel dost zavádějící.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miky  |  24. 05. 2005 09:55

Aktis moc neznám, ale podobný krok mi svým způsobem přijde logický - než vysílat pět-deset techniků k zákazníkovi, stačí naopak natlačit pět-deset zákazníků k jednomu lektorovi a snížit si tak náklady na licenční službu. Jak se to pak celé odprezentuje navenek je už samozřejmě druhá věc. Co mne zaujalo je, že celá tato služba je zdarma pouze prvního půl roku. Častokrát se u ERP dává podpora zdarma na celý první rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  24. 05. 2005 07:13

Program ABRA G2 vypadá docela obstojně.
Jak to vypadá s podporou jeho výstupů (resp. přímého volání aplikací) do OpenOffice.org?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor