Škola pro Total Commander

Diskuze čtenářů k článku

Tom  |  16. 11. 2007 13:53

Myslim, ze se zapomnelo na hodne dulezity prohlizec obrazku. Velice dobry je Imagine Version (http://www.totalcmd.net/plugring/imagine.html)

Obycejny ImgView me nefungoval na jpg, vubec je o dost slabsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  13. 07. 2007 14:21

Ahoj, nevite jak bych v TC 7 oznacil v pravem okne soubory, ktere jsou v levem okne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
horny  |  27. 06. 2007 12:08

Hledám kl. zkr. pro možnost hromadného výběru souborů a složek dohromady (v jednom adresáři) ! Vím , že lze v nastavení TC určit, zda "*" označovat pouze soubory nebo soubory včetně složek. Ale já často během krátké doby řeším situaci jednou pouze soubory a podruhé zase i složky. Chodit při každém výběru do nastavení je blbost, ale jinou metodu než si "*" označit pouze soubory a pak "ručně" dovybrat i složky jsem zatím nenašel. Nechce se mi přitom věřit, že TC takovou zkratku nemá! Dík za nakopnutí:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  27. 06. 2007 15:08

Prirad klavesovu skratku prikazu cm_SelectAllBoth :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
horny  |  28. 06. 2007 15:21

..se picnu! Při vymýšlení klavesove zkratky pro cm_SelectAllBoth mě napadlo Shift+*. Ještě než jsem tuto kl. zkr. nastavil, tak jsem ji vyzkoušel, zda-li není již obsazená....a ejhle, ona funguje přesně tak jak bych potřeboval. Označí soubory i složky společně:-o Přitom v návodu se o téhle zkratce vůbec nepíše. V každém případě díky za radu:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 06. 2007 00:13

Hm, mas pravdu. Mrknem sa na to, a pripadne to opravime. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 06. 2007 00:27

Jo, mal si pravdu, bolo to spomenute iba v history.txt. Uz som aj urobil bugreport ( http://ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=16127 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2007 13:23

Poznate niaky Total Commander plugin na prehravanie videa? Avi, wmv atd. Ale stacil by aj avi. V sucastnosti mi po stisnuti F3 nad AVI spusti zvuk ale bez obrazu pricom je tam hlaska "Video not available, cannot find 'vids:xvid' decompressor" Je mi jasne ze je to chyba kodeku ale mam nainstalovany posledny AllInOne Codec (tyzden stary) a vsetky AVI mi v kalsickych prehravacoch ako WMP 11 idu bez problemov. Dik za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fajfka  |  26. 06. 2007 19:00

Treba tenhle - http://www.totalcmd.net/plugring/mmedia.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  26. 06. 2007 13:13

Důkaz zde: http://img261.imageshack.us/img261/8190/n200608151823ertifikatnd6.jpg

Pokud chcete vědět více o Jakubovi Dvořákovi, doporučuji navštívit Mageo.cz a najít si tam auditorium jeho "fanoušků"...

P.S.: Tohle napsat na jeho blogu do komentáře, tak by to Jakub asi hned vymazal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MTC  |  26. 06. 2007 13:26

KLUB Jakuba mageoMEGAcuraka Dvoraka naleznete zde http://www.mageo.cz/.chatroom/82062

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LonDat  |  26. 06. 2007 11:39

Tak Back2Life jsem bohuzel nerozchodil pod TC 7.01 + Vista Ultimate... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2007 12:41

Nic i z toho nedělej, stejně je to shareware (autor se o tom takticky zapoměl zmínit). Takže minimálně před i po kopírování souboru otravuje obrazovkami s čekáním a nevím, kolik věcí dovolí obnovit.

Utilitka Restoration to jistí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Dvořák  |  26. 06. 2007 16:05

To bude nejspíš tou Vistou, než Total Commanderem. Já to testoval pod WinXP a šlo to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 06. 2007 09:31

Pokud nekdo netouzi stahovat spousty pluginu tak vrele doporucuji TC pPowerPack.

http://totalcmd.pl/

chyba je jen to ze v zakladnim nastaveni je poslky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Calavera  |  26. 06. 2007 09:21

Tohle je trošku od tématu, ale nevíte někdo, jak v TC rychle a snadno zjistit velikost složky?

U souborů je to hned vidět, ale u složky je ve sloupci Velikost jen a nepodařilo se mi přijít na to, jak velikost složky zjistit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Calavera  |  26. 06. 2007 09:23

Tak už jsem to našel sám - stačí u složky stisknout mezerník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sss  |  26. 06. 2007 23:44

doporučuji tento postup:

menu // to je to menu úplně napravo -> "Klávesové zkratky"

Při čtení asi nevyjdeš z úžasu, co ten program všechno umí.

PS: mým favoritem v pluginech je ADO-DS, to už potom člověk nepozná rozdíl mezi databází a excellem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr_x  |  26. 06. 2007 09:24

Co třeba mezerníkem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceman  |  26. 06. 2007 09:25

Stiskem mezerníku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 06. 2007 09:27

Zkus nad slozkou stiskou mezernik. TC spocita velikost sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  26. 06. 2007 09:27

Konfigurace -> Nastavení -> Funkce -> Spočítat prostor obsazený podadresáři -> při výběru mezerníkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 06. 2007 09:33

Alebo stlac CTRL-Q a mas to aj s poctom suborov atd atd atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin  |  26. 06. 2007 09:35

Okrem medzernika funguje aj ctrl-Q, ktore zobrazi aj pocet suborov a podadresarov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejf  |  26. 06. 2007 09:45

Zkus mezerník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2007 09:52

pripadne jeste taky ctrl+L tu jeste nebylo zmineno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yrwin  |  26. 06. 2007 10:26

Alt-Enter

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  26. 06. 2007 10:29

A jeste, levy Shift+Alt+Enter vypocita velikost vsech slozek v okne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  26. 06. 2007 20:56

Musim povedat, ze toto ma dostalo. Bezne pouzivam medzernik, aj kvoli tomu, ze vyberie prislusny adresar pre dalsiu pracu. Tuto skratku som nepoznal, ale je vynikajuca.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  26. 06. 2007 10:44

Možná to tu už bylo ale zkus mezerník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klokan  |  26. 06. 2007 11:04

Co třeba CTRL ALT DELETE?? To funguje taky bezva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleq  |  26. 06. 2007 14:44

Taky je pro TC plugin, kterej ukaze velikost u vsech adresaru ve sloupecku velikost, zobrazuje to ale na pozadi, takze muzete chodit po adresarich bez omezeni a on mezitim zjistuje. Zkratka neblokuje dokud to nezjisti. super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  26. 06. 2007 08:21

Jakési ptákoviny, toto jsou skutečně užitečné věci a hledají se dost těžko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2007 08:14

Jaký doporučíte commander pro Linux (ubuntu/xubuntu)? Teď používám Gnome commander, ale do TC má daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daks  |  26. 06. 2007 08:18

Krusader?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 06. 2007 08:22

Jednoznačně KRUSADER Super věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  26. 06. 2007 11:02

Linux - Ja porad uzivam (i v grafickem prostredi) mc - midnight commander a jsem spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mard  |  27. 06. 2007 17:54

Jojo, mc je klasika. Mrzí mne že u některých SUSE distribuci nebyl součástí default volby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doom  |  26. 06. 2007 07:57

jaké znáte pluginy pro pálení do TC? já používám TCBurner od Tiasoftu, který se ua ale bohužel nevyvíjí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BZA  |  26. 06. 2007 08:19

Používám NeroPanel, ale potřebuje aby na počítači byl nainstalován program Nero.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdafasdff  |  26. 06. 2007 15:40

CD/DVD Burner

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdafasdff  |  26. 06. 2007 15:42

Tak sorry, CD/DVD Burner je ten Tcburner vlastne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Usáma  |  26. 06. 2007 07:47

Už mi se*ou ti blbečci, kteří pod články o XYZ píší své zoufalé výkřiky o FGH. Článek je o TC, nejlepším grafickém souborovém správci pod Windows a doplňcích pro něj, tak proč tu někteří hlupové zmiňují křápy, které jsou jeho chabými náhražkami?! K dokonalosti diskuze by chyběla zasvěcená rada nějakého taky-guru, aby místo XYZ radši používal QWE, protože ten "ruluje".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirRa  |  26. 06. 2007 13:30

Vážený "guru", snažící se mě právě přesvědčit o tom, že používám křáp, místo toho, co "ruluje", nejde mi ani o chabé výkřiky ani o přesvědčování někoho, co má používat. Celý můj příspěvek byl právě o tom, že o Salamanderu se nikde nepíše, ačkoliv právě například srovnání s TC by bylo víc než vhodné. Sám bych velice přivítal někaké objektivní srování Salamanderu a Total Commanderu. To co používám teď, nemusím používat za půl roku (i když s AS jsem vydržel už cca 6 let), pokud najdu něco lepšího (ovšem, zatím to TC rozhodně není). Jak píši, chtělo by to objektivní srovnání aktuálních souborových manažerů pro Windows. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirRa  |  26. 06. 2007 01:45

Proč je neustále opomíjen Altap Salamander? Ačkoliv od verze 2.5 je již velmi zdatným konkurentem Total Commanderu, její vydání bylo na zive.cz zmineno kratickym clankem. Zatímco vydání nové verze Total Commanderu již bylo na tomto serveru věnováno několik článků. Navíc, na spoustu z funkcí, které nabízejí popsané pluginy existuje spousta lepších freewarových programů, případně v Salamanderu jsou obsaženy již při zakoupení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meridius  |  26. 06. 2007 03:51

No to je prave to. Proc bych si mel stahovat a nasledne intalovat (nebo rozbalovat) miliony jinejch programu, kdyz si muzu do TCMD pridat par pluginu a celej funkcni balik si hodit na flashku a mit ho porad pri ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  26. 06. 2007 06:45

a proc Salamander, kdyz tu jsou:

Unreal Commander

http://x-diesel.com/index.php

nebo

FreeCommander

http://www.freecommander.com/

ALE

Total Commander = stabilita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  26. 06. 2007 08:25

Moc díky za link na Unreala, něco takového jsem dlouho sháněl ve freeware - podpora archívů a FTP, toho fakt moc není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirRa  |  26. 06. 2007 20:10

A proč TC? Jinak, můžete mi povědět, v čem je TC stabilnější než AS? V tom, že má TC méně stabilní FTP klient? AS mi za několik let používání spadl asi tolikrát, že bych to spočítal na prstech jedné ruky. Navíc pokaždé v nějaké pro systém vypjaté situaci (například při otevírání velkých obrázků v plugnu AS - rozumějte nad 200 MB, při používání během instalace programů apod.) Pořád je to samu výkřik do tmy a žádný pádný argument. Kromě přispěvatele nad vámi.

ALE, TC = stabilita...to by mohl říct každý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mikuš.  |  26. 06. 2007 22:49

Pouzivam Total Commander hodne dlouho, zacinal jsem se Servant Salamanderem, ale neustale odkladani finalni verze uz mne nebavilo a tak jsem zacal pouzivat AS a presel na TC, ted ho mam koupeny a jiny manager neresim.

Pisu to proto, ze jsem za ty roky nezaznamenal zadnou nestabilitu vcetne FTP a jestli vy spocitate pady na prstech jedne ruky, ja nemam co pocitat Mimochodem FTP v Altap Salamanderu nebylo dlouho implementovano a dodelavali ho az do letoska, kvuli nemu vlastne furt odkladali verzi 2.5. I kdyz se kluci z Altapu chlubi jak maji proti TC stabilni architekturu, nez dodelali po letech verzi 2.5 a to dokonce bez ceske lokalizace, tak si hodne lidi koupilo TC a uz AS neresi. Bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tommyknocker  |  27. 06. 2007 07:19

Ja pouzivam AS uz dlouho a nynejsi posledni verze nema chybu. Oproti TC mi prijde mnohem prehlednejsi - hlavne vypis souboru. Ale jinak at si kazdy pouziva co chce, ale je fakt, ze o AS neni nikde ani vidu, ani slechu, bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor