Řekl bych dost drahé na zkoušku. Pro ně dobrý za měsíc jim to dá víc než operativní leasing...
Že měsíční cena u dlouhodobého půjčení bude nižší než u krátkodobého není překvapivé.
To by spíše měli platit mě, abych uvažoval si to vůbec koupit.
Tohle neni pro socky, jezdi dal na kole
Váš komentář sedí k vašemu jménu v diskuzi. Kolo je fajn. Nemusím nabíjet 😉
Proc ten clanek neni oznacen jako reklamní sdělení = reklama?
Všechno to jsou velké SUV. Nemají tam něco velikosti Fabie?
Ten Elroq je přerostla Fabie.
Jeslti vyrobí elektrickou Fábii za 500K, beru všemi deseti, přerostlou krávu s vyšší váhou a horší aerodynamikou nepotřebuji.
Enyaq/Elroq mají právě aerodynamiku naprosto excelentní, protože i jako takový velký tanky jsou schopný jezdit za/pod 20kWh tam, kde konkurence klidně bere 24-27. s fabií naprosto nesrovnatelný, ostatně zkuste si srovnat plachtění po dálnici.
Osm stovek za den? Tak díky, na to fakt nemám.
To nebudeš cílovka...
Evidentně ne. Doufám že moje Fabie vydrží ještě hodně dlouho 😀
Ano tohle neni pro socky
Kdyz mam vlastni auto, tak si pujcovat za 13 stovek na den dalsi je preci nesmysl. Je to klasicka pujcovna a ne snaha o rozsireni povedomi. Kdyz to bude za 2 stovky, tak si to treba na ten tyden zkusim, ale takhle ne.
Ano, půjčovna.A já z nadpisu myslel, že to bude zdarma.
Hyundai svého času půjčoval Tuscona na 3 dny zdarma. Takhle se dělá testovačka.
Za tie peniaze celkom napohodu. Dva tyzdne to asi nepotrebujem, ale podobnu sluzby vitam a pri presadzovani elektromobility mi toto pride ako povinnost.Teraz som bol na salone EV kde sa s tym dalo vozit po parkovisku, inak predajvocia ponukaju jazdu okolo predajne, ale to cloveku povie naozaj gulove o tom ako sa s takym autom funguje. Mat moznost pouzivat to tyzden je celkom ine a mnoho ludi by mozno pochopilo, ze je to vhodne aj pre nich. Alebo nie je.
Raději si připlatím a půjčím si něco stylovějšího, něco z čeho budu mít radost :)
Jojo nejaky stary fosil hluk smrad to zname ty stylovko
To jsme fakt potřebovali vědět 😂😂😂.
Dost nad tím uvažuji, bo jsem si chtěl Škodovku vyzkoušet. Už jsem jel s Teslou, NIO, Nissanem a ta Šáde mi chybí v základním seznamu.Zdar Max
No ještě tohle do chalupy! Fůůůj!!! 🙂
Proč bych měla platit za potvrzení, že autíčko na baterky pro mě není vhodné?
Jedná se o placený text a manipulační marketing, pro ty nechápající. Zřejmě se jim to neprodává, a není divu, když je to nekonkurenceschopné, má vadný systém a je to drahé.
Neblabol
Jaká konkurence je lepší? V čem je systém vadný? Drahé to je. Ale to je dneska každé auto 😂
Čína je lepší, Tesla je lepší, Renault je lepší, BMW je lepší, Hyundai je lepší. Systém není vyladěný, má hodně chyb, viz recenze ke zhlédnutí na YouTube. Vzhledem ke zpracování to drahé je, za tu cenu se dá pořídit pokročilejší Tesla, BYD nebo nějaké zábavné sportovní auto. Škoda se určitě zlepšila a dnes je na tom lépe než v krizi se potácející se VW, ale stále nemá zajímavý poměr cena/výkon a i proto si stále platí české novináře.
Neblabol, nestihaji vyrabet. Je to jako Apple, proste udavaji smer
Niekto, napriklad ja v tom mozno uplne jasno nema 🙂
Je to asi trochu levnější, než normální autopůjčovna, ale ne o moc. Co mi ale přijde divné je, že nevracejí půjčovné, když se auto rozhodnu objednat.Co je ale úplně pitomé je to, že to může řídit jen přímo ten, kdo si to půjčil. Kdybychom do toho se ženou šli, a chtěli si to půjčit třeba na víkend, tak by to mohl řídit jen jeden z nás.
Běžná smlouva v půjčovnách. Když si půjčuji auto, tak je tam vždy info, že mohu řídit jen já a nesmím to nikomu půjčovat. Podle půjčovny pak lze i zajistit dodatečně nějakou dohodu ohledně nejbližších, ale jak kde, jak co.Jinak cena za půjčení je krásná, za tu cenu super.Ten stesk, že to není zadarmo, to je fakt lol 😃Zdar Max
To je dobrá blbost. V každé normální půjčovně je možné uvést druhého řidiče, v 95 procentech zdarma, u některých za drobný poplatek cca 10-20 EUR.
"Stesk, že to není zadarmo"... Ne, že by to při celkové ceně auta hrálo nějakou zásadní roli, ale taky mi přijde spíš divné, jestli to půjčovné opravdu nevracejí lidem, kteří si to auto nakonec koupí.A druhý řidič na auto v klasické půjčovně je celkem běžná věc. Tady by to taky smysl dávalo, kdyby v rámci čtrnáctidenního zapůjčení mohli testovat i další řidiči v rámci jedné domácnosti.
Elektrickou škodovkou jsem nejel, jel jsem ID.7 Tourer, což je takový nižší brácha Enyaqa a měl jsem možnost to řídit asi víckrát, jak 14 dní a nějak mě to nenadchlo teda.Hlavně mi vadí těžkost a umlácenost podvozku. Možná Elroq by působil líp? Ale pochybuju.Chybí mi auto na úrovni Kamiqu. Zatím se rád vracím do svého Golfu 8 1.5TSI, to auto naprosto miluju.
Já jsem řídil ID3 a taky ta váha jde strašně znát. Hodně něpříjemný a dynamika přitom v podstatě žádná. To ta Tesla alespoň trochu jede a zdá se mi že mnohem lépe maskuje hmotnost.Další věc je, že ta Id3 je teda hodně velký plasťák a prostě šetřilo se, kde se dalo.
Srovnat ID7 s golfem mi přijde hodně odvážné.1.5TSI je fajn motor na lehce svižnou jízdu, ale ve vyšších rychlostech chybí výkon a je to prostě líný a žere to pak malý děti u cesty.Za mě osobně jsou ta dvě auta neporovnatelná a ID7 je lepší ve všech směrech.
Chce si to umět vybrat. Mám Golfa kombi 1.5TGI a i na dálničním limitu mi to nebere víc než 4,5 kg na 100 km. Mimo dálnici bezpečně pod 4 kg. Takže cena na kilometr je podstatně nižší než u jakéhokoliv auta na baterky, pokud bych ho chtěl tankovat/nabíjet alespoň podobně rychle.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2025 21:49
"...nebere víc než 4,5 kg na 100 km"Opravdu jedete na kilogramy nebo na litry 😉?
Na kilogramy. To jenom ty netušíš, o čem píše.
Kolega jezdí na CNG taky bere palivo v kg - v tom případě i ta spotřeba sedí jen ta výhodnost už není co to bejvalo když je CNG ne za 22Kč , ale za 37Kč
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2025 04:44
Takze jezdi cca za 1,5kc/kmTohle kdyz jsem pocital u naseho LPG, tak mi to vychazelo o chlup min a to jezdime jen mesto a dalnice. Okresky by to dostaly niz. A zadna lehka noha 😆.
A kde ho srovnávám? Píšu, že mi to auto nesedí a že mi chybí menší a lehčí auta, nikde ho nesrovnávám, i když prostě, když už to udělám, má ID.7 horší jízdní vlastnosti, než Golf. A máš zkušenost aspoň s něčím, že tu vynášíš soudy nebo sis jen nastudoval prospekty a podíval se na fotky?
Odkud se asi v souvislosti s motory a jejich spotřebou vzalo to úsloví " ... žere to pak malý děti u cesty ..."? Že by snad nějaká korelace s tím, co provedl Josef Kulík v r. 1963? 🙁
V zásadě asi fajn nabídka, ale nějaké ale tam jsou. Není nutné to brát na dva týdny, což je teoreticky fajn. Muže si to člověk půjčit třeba na víkend. ALE Pokud si chce někdo zkusit, třeba jak velký problém je reálný dojezd a život u nabíječek víkendovým výletem do chorvatského Splitu, tak už s tím víkendem narazí, protože z Prahy a zpět ujede přes 2 000km, ale povolený denní nájezd je 200 km a každý další kilometr třeba u Elroqu vidím za 3Kč. Pro někoho, kdo s elektrikou nemá zkušenosti, asi krátká zápůjčka nemá moc smysl a delší už je relativně drahá. Bylo by fajn, jak tu někdo psal, kdyby při koupi auta to půjčovné neúčtovali.
I na obyčejné trojkové benzínové Octavii vychází kilometr dlouhodobě nákladově na takových 5-6 korun, takže není čemu se divit, že si je nechají proplatit.
Už jsem měl napůjčováno pár aut a za víkend se nestihne nic. 14 dní je ideál.200km/den je také standard. Ty 3Kč je podle mně nesmysl, bude to mnohem více. Když jsem si půjčoval TM3, tak nadlimit byl za 13kč. Ten Elroq bude asi levnější, ale nepočítal bych, že to bude levnější, 9,-kčZdar Max
3-4 dni by mi teoreticky stacilo. Tych 200km denne je ale problem, pretoze vlastne stale ostanem pri tom ze netusim, ako sa s tym autom realne zije a funguje.
Asi máš pravdu. Je to cena na přibližně polovině reálných nákladů, když vyjdu z cestovních náhrad, kde je pro rok 2025 5,8Kč/km za amortizaci. V tomto směru to je vlastně hodně dobré, ale já to pořád vnímám jako placenou předváděčku a tam mě to krapet mrzí. Možná to zkombinovat s nějakým plánovaným servisem, kdy bych nějaké vozidlo stejně potřeboval. Teď mi třeba nějaká vocas odřel na parkovišti nárazník a lakování je tak na týden. Takhle by to asi mohlo dávat smysl i finančně.
my jezdime 2x 1050km a s cestou je to min 11 dní, nekdy i vice. Nam by tem km limit 200 na den vyšel.
Když já ten názor napsat nemůžu, byl by smazán :) Nicméně, zkusím nepoužít žádné upřímné kořenité slovo, 14 dnů bych očekával, že je dnes již standard na vyzkoušení zboží nebo produktu, zbytek bez komentáře.
14 dní neplatí pro zboží vyrobené na zakázku.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2025 22:38
Krabice od bot na zakázku? Oukej, nechci.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2025 23:38
Automobil pokud do nej nebyl vyroben nejaky specialni kousek neni na zakazku. Nedavno jsem koukal na zneni toho zakona o vraceni zbozi do 14 dnu (zajimalo me jak je to u vakuove balenych potravin) a tam se primo zminuje ze pokud vybirate z nejake konfigurace tak to neni zakazkova vyroba (vyrobek vam nebyl udelan na miru treba jako boty). Nejsem pravnik jen zminuju na co jsem narazil. :)U auta si dokazu predstavit ze vraceni do 14 dnu bude spojeno s naklady na uvedeni do "puvodniho/prodejniho" stavu.
To zní lákavě, jako ne že bych teď měl na koupi elektromobilu, ale vlastně by mne to zajímalo, jestli by to třeba za rok mělo pro mne smysl. Jezdím vpodstatě furt stejně...přes tejden 10km denně a o víkendu pak 130+100 jeden den a druhej 130 zpátky. A za naftu dám ročně cca 70 000,-
Tak kalkulačka je zdarma.
No tímhle výpočtem ušetříte teoreticky 8500 Kč, když do práce budete jezdit na kole. : )
V čem jezdíte? Jen tak hrubým propočtem mi to dělá 10 litrů na 100 km, což je na diesel strašně moc.
A jakou cenu počítáte? Běžně stál litr nafty 40Kč. To, že je teď za 29,50 je extrémní výkyv.Zdar Max
Tvl, tys takovej druhej Rajchl.
Upozorním, že do výpočtu možná zohlednil špatnou cenu paliva a hned dostanu urážky? A jinak v pohodě? Doma vše dobrý?Zdar Max
Cena benzínu byla za poslední dva roky na 40, krátce celkem dvakrát. Takže blábolíš, jako s tím druhým řidičem. Už chápeš, nebo to potřebuješ nakreslit?https://www.kurzy.cz/komodity/benzi...czk-2-roky
Nejlevnější na trhu bývá TankOnohttps://www.tank-ono.cz/cz/index.php?page=vyvojcenJako ano, netvrdím, že to bylo pořád na 40, ale jak můžeš vidět, pendlovalo to slušně, obzvlášť od války to bylo divoké a bylo to i nad 45Kč. Rozhodně ale nelze počítat s 30 korunama a platí, že za poslední roky je cena 29,50 opravdu značný výkyv a myslím, že 40Kč nebude v průměru moc daleko od pravdy, obzvláště když nemá člověk v dosahu Tank Ono a další z řad těch levnějších.
Neblábol. Tvl, ty ani neumíš přečíst grafy, které sem sám dáš. Už toho fakt nech.
Průměrná cena byla za rok 2024 přes 37Kč. Za rok 2023 to bylo přes 38Kč.Zdroj stejný, jako jsi linkoval:https://www.kurzy.cz/komodity/benzi...024-czk-1lMá otázka zní, je 37Kč ekvivalentem 30Kč? já bych řekl, že ne, ale asi jsem hloupý a neumím počítat.Zdar Max
a každoroční výměna oleje a fitru taky neni u fosila zdarma .
Záleží, kde máte možnost nabíjet a za kolik.Ale i kdyby to bylo jen ze zásuvky (pokud máte barák), tak se to vyplatí. S ev by jste měl nárok na levnější tarif.Tam jdou úspory za rok do desetitisíců.Hezký den
pokud ma el. boiler, neni mezi d25d a D27d pro EV prakticky zadny rozdil v cene. Jen sou posunute casy NT do nocnich hodin.
na to ti staci napr. Nissan Leaf 2. 6lete auto s 40kWh aku ma v lete realny dojezd az 240km, v zime tak do 200km (podle teploty a tim intenzite topeni).Manzelka dojíždí denne 2x27km a Leaf na to stačí. I okolni krajska města se daji ujet na otočku (Ostrava jen v létě cca 2x100km, Olomouc i v zimě 2x70km) a neni problem se nekde na 10 minut napichnout na DC nabíječku a nažduchat dalších 50-70km.Minuly vikend jsme dělali Prahu 2x270km s prespanim u pribuznych. Loni Folmavu cca 2x 460km.vlastnictví BEV ma ale jedno velké minus, 1.auto v rodině, fosilni O3 kombi 1.6 tdci stoji a chřadne. přes zimu klekl akumulator, teď na jaře odesly brzdy.
Ten provoz nemusi byt vzdy levnejsi, zalezi co za benefit to pro vas ma (bez hluku, bez smradu, jen tak pocit.. )
To je supr cena. Podle mych zkusenosti staci i tyden, za 2 tydny uz je problem, ze clovek nechce auto vracet...
Možná to je právě důvod ;)
Určitě super nápad, ale ta cena nevím no. Nemůže to konkurovat autopůjčovně, ale zase to nesmí bejt raketa.Sám jsem se bál a před tím než jsem to měl doma jsem nevěděl hromadu věcí a zbytek si myslel špatně. A jediný youtuber, který to měl doma byl ElektroDad. Takže souhlas, že vyzkoušením si na to člověk přijde.Naopak teď se musím u komentářů na internetu smát, co jsou lidé schopni vyplodit. například "konečně někdo uvádí pravou spotřebu/dojezd/autopilot blabla", "na letišti člověk přijde o desítky procent baterie" atd.
Vždyť je to levnější jak půjčovny.Kdo vám kde půjčí auto za milion, nové, za 800 na den? Nikdo..
s limitem 200km/den. Mohly dát 500km na den. To už by bylo zajímavé, užít si nějaký menší výlet i s nabíjením, plánováním cesty a pod.
Davalo by mi to vetsli smysl, pokud by se ta cena v pripade nasledne (trebas do pul roku?) koupe auta odecetla z prodejni ceny...
Dobrej napad 👍
přesně to mě hned napadlo, takhle se dělá spousta věcí. I třeba nějaká vizualizace koupelny a podobně, kdy vám tu cenu pak vrátí v případě odběru materiálu na tu koupelnu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.