Ve filmu Alita: Bojový anděl mají hezčí vozítka, nejen jednostopá, ale i jednokolá...
som zvedavy aky to ma dojazd do kopca. Po rovinke s vetrem v zadech to tipujem da tych 62, ale do kopecka tipujem tak 15 :)
blbost a vlhkej sen nějakýho střeštěnýho hipsterskýho "designéra" co neumí prakticky přemejšlet.Do města ? proč bych např. pohodlnej nízkej elektrickej skůtr mel vyměnit za tuhle vopičárnu která navíc bude 4x dražší ??
Design pěkný, ale pro město se to nehodí (jak to dát do metra nebo autobusu?), mimo město fajn, ale jelikož to na rozdíl elektrokola nemá pedály, tak když dojde před cílem cesty baterka, tak jsme v podstatě skončili a nezbývá než to potupně tlačit anebo si sehnat odtah (pokud tedy není nablízku nějaké vlakové nádraží).Zatímco na kvalitním elektrokole se dá v pohodě pokračovat v jízdě a není třeba řešit logistiku...Za mně je proto pro město ideální lehká elektrická skládací koloběžka a mimo město kvalitní elektrokolo. Ve Škodovce evidentně chtěli, aby design byl NAD smyslem, proto to zůstane jen pěknou historickou designovou studií. Takhle, kdyby to vozítko mělo v rámu malý jaderný reaktor a výše zmíněné problémy by ztratily smysl, mělo by to jakous takous šanci. Ale jinak pěkný 🙂
Takový výtvor neberu. Už já bych vytvořil mnohem lepší. Ten dojezd je děs.
Boze, to je ale hovadina. Kdyz mi nekde par kilometru od cile dojde baterka, tak budu jako delat co.... tech zbyvajicich par kilometru se diky absenci pedalu odrazet jako 5 lety harant? Ktery mamlas tohle vymyslel?
Vytáhneš z batohu solární panel a budeš čekat až vysvitne sluníčko. 😀
VTM pro jednou na tom je lépe než většina serverů v Česku. Které o tom často hovoří špatně jako o kolu či ebike.
Jestli se potvrdí poslední testy se supravodivými materiály za téměř pokojových teplot, tak všechny takovéhle přibližovadla budou rázem zastaralé. Začne éra vznášedel a to i miniaturních rozměrů (jednostopé).Lanthanoidový materiál je supravodivý za (téměř) pokojové teploty >>> http://www.osel.cz/10277-lanthanoidovy-mater... ...
Zajmavé, jednostopé zařízení bez kontaktu se zemi - vznášedlo, tedy nezanechávající stopu. Neznám definici toho slova v tomto případě, ale zavání to zajímavím konfliktem...
Nesmíte jim ty nesmysly tak žrát, dělají si z vás srandu... 😉
Fajn a to pojedete nad kolejnicí? Protože supravodivost je k ničemu nad nevodivým nebo špatně vodivým povrchem jako je silnice, neřkuli dlažba...
Od základního výzkumu k praktickému užití je velmi dlouhá cesta. Navíc sice překonali hranici 0 °C, ale při tlaku 200 GPa.
>Jak se takový stroj ovládá? Dle výrobce k tomu stačí pedály plynu a brzdy umístěné na stupačkách, které jsou naklápěcí.Tady zase někdo znovuobjevuje kolo. Doslova.Ovládání pedály je nejen nepraktické, ale i nebezpečné.1 . Nedokážu si představit, že jedu po hrbolech a musím přitom dřepět na sedačce a nechat svojí zadnici absorbovat všechny nárazy (jelikož zadní vidlice nevypadá odpruženě a sedadlo ani nijak extra polstrované, jako je tomu u motorek) - na kole-bicyklu si prostě stoupnu, přičemž ale pracuji v kotnících a nakláním chodidlo - chápu to tedy tak, že na Klementovi bych ale dupnul na plyn a zároveň zahamstnul brzdy.2. Jak se s tím proboha rozjíždím do kopce? Jak podržím jednu nohu na brzdě, druhou začnu přídávat a zároveň udržím balanc? Případně pokud prudce zastavím, co pak? Padnu na bok, nebo prostě budu dobržďovat podrážkama?Sorry jako, tohle vymyslel nějaký blbec, co v životě na kole nebo motorce nejel.Ale hlavně, že si tám můžu docknout smartfoun 😀😀😀
Podle videa https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ... se to asi bude hodit zejména pro příjezd na pódium, pokud tam ovšem bude předem připravený stojánek, do kterého to bude možné postavit. 😉
1) Souhlas2) To není problém - jednou nohou se opírám o zem, druhou přidávám plyn. Není to auto, brzdu na rozjezd nepotřebuji. Stejně tak zastavení - zabrzdím, dám nohu na zem. Jel jste někdy na motcyklu?
Je to od koncernu. Sešlápnutí brzdy při rozjezdu bude vyžadováno softwarově. Stejně jako u automatů při startování nebo sešlápnutí spojky u manuálu. 🙂
Nevím.. vypadá to jako kolo...dva důvody proč mě napadá, že člověk na to musí mít řidičský průkaz je rychlost 45 km/h protože elektrokola jsou omezeváno na rychlost 30 km/h a to, že člověk vlastně nebude moct vlastní silou nějak šlapat. Proč by si někdo něco takovýho pořizoval mi hlava nebere. Za tu cenu, která bude určitě přemrštěná si člověk bude moct koupit určitě něco mnohem lepšího, s větším dojezdem, menší váhou, ovladatelností atd atd...
A bude to jezdit i v jinych mestech, nez ve meste Klement?
Také mě město Klement překvapilo, dodnes jsem netušil, že existuje. Ovšem zeměpis mi nikdy nešel. Ale jestli to bude někde jezdit, tak jedině tam. 😀
No jasně, v Gottwaldově 😀
Skutr to neni (ten je pohodlnejsi a uzitecnejsi), elektrokolo to neni (elektrokolo nepotrebuje vykon v kW), co to teda je?Vim. Totalni, naprosta p*covina. A navic je to hnusny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.