Pepe28
6. 4. 2021 • 10:31

Dílenské zpracování 1*
Dojezd 2
Výbava 1-
Jízdní vlastnosti 1-
Vyráběno v ČR 1*
Pokud kupovat elektromobil, tak tento.
Apropos, VW bude do roku 2030 přecházet na elektromobily z 50%. Doufám, že zachovají v ČR výrobu klíčových komponent 🙂 Btw https://www.cnbc.com/2021/03/05/vw-expects-hal... ...

Pindulin
6. 4. 2021 • 9:59

Úplně vidím bandu Ukrajinců, jak si to frčí v elektro dodávce na stavbu 😃 Párkrát jsem takovým strojem jel a z venku to vypadá pořád líp než uvnitř. Nedokážu si představit, jak budou kluci tyhle elektroauta udržovat při životě.

Georga
5. 4. 2021 • 17:06

Jen se nebojte, oni vás do těch elektro aut dostanou ať chcete nebo ne. Postě auta na benzín/naftu budou za chvíli tak drahá, že se vyplatí koupit elektromobil. Už teď stojí např. Škodovky ve vyšších výbavách o skoro 300 tisíc korun když je koupíte v EU oproti těm samým modelům koupených mimo EU. Důvodem je výpalné za nesplnění CO2 limitů. Následovat budou zvláštní daně na palivo, atd.

JP77
JP77
4. 4. 2021 • 18:38

To další využití baterií na doma by asi mělo být nepřístupný z baráku. Přístupný jen z venku a s požárním výfukem ven mimo hořlavou tepelnou izolaci baráku. Takový malý prostor zapuštěný do baráku a z venku taky tepelně zaizolovaný, aby baterie v zimě nemrzla. Při požáru baterie by to vyfoukalo bezpečně ven a do baráku by nepronikly ani jedovatý plyny. Taky by mohla být baterie u baráku v zemi chráněná před mrazem. Při požáru by šel jen oheň ze země a v těsný blízkosti by nebyla hořlavá stavba nebo auto.

Karel Pavelka (Dotek)
Karel Pavelka (Dotek)
4. 4. 2021 • 16:42

Na hlasový příkaz OK Google se aktivoval můj mobil u repráku a čekal příkaz v angličtině 🙂

endemit
4. 4. 2021 • 15:39

Obrovská výhoda EV je, že se nemusí zdržovat tankováním. Jezdit pořád někde k benzínce, abych natankoval je opruz.

Mirdyn
4. 4. 2021 • 10:42

Osobně bych zakázal jakoukoliv podporu takových aut (dotace, úleva na daních a pod). Podporovat by se měli malé auta na běžné jezdění do práce a na nákup. Tohle je ekologický nesmysl.

Jan Vanda
4. 4. 2021 • 10:30

Dělat elektrické SUV je normální prasárna. Jaký to má smysl? Demonstrovat, že dokážeme vyrábět nepraktická auta s velkou spotřebou i s elektromotorem?

vernius
4. 4. 2021 • 9:36

V EV stojí kilometr 12Kč
Ve spalováku 6Kč
po započtení všech (!) nákladů (včetně například ceny vozidla, servisu, phm/kWh, ztráty ceny vozidla,...)
Sori to nedává VŮBEC smysl a světlo na konci tunelu není. Leda že bruselští brutálně zdaní spalovací motory. Ale hlavní efekt bude, že si auta nebude moci dovolit více lidí.
EV není bez emisí jak chybně uvádí propaganda. Kdo nevěří, ať se jede podívat do Mostu. Navíc "obnovitelné zdroje" zatěžují planetu taky (větrné brání proudění vzduchu a podle výzkumu ovlivňují místní klima okolo zařízení, výzkumy ohledně ovlivnění klimatu "ve velkém" zatím nejsou jednoznačné).

Nyny
Nyny
4. 4. 2021 • 0:26

Ten trčící displej vypadá dost příšerně a taky dost neprakticky.

intago
3. 4. 2021 • 22:18

Auto na elektriku neberu. Nevidím výhody jen nevýhody. A to ridim od 1968 a 10 let jsem dělal ve vyzkumaku motorových vozidel.... Ekologické to není. Tonoucí se stébla chytá...

Dr. QQ
Dr. QQ
3. 4. 2021 • 20:46

Tolik displejů? Za chvíli to bude jako v letadlech. První pilot, druhý pilot, palubní technik, poletuška.

Tojevono
3. 4. 2021 • 18:48

A koilk ten testovaný Enyaq stojí?Vypadá to, že kolem roku 2025 ty EV pokročí a budou volbou i pro mě.
Prostě počkám, až jejich výroba stoupne 20x a jejich cena spadne. Ten vývoj EV je velmi rychlý.

Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2021 18:48

Michal Kwolek
Michal Kwolek
3. 4. 2021 • 16:06

Eniac byl velmi poruchový (střední doba mezi poruchami byla v řádu jednotek hodin). Chtějí nám tím snad tvůrci Enyaqu něco naznačit? Kromě toho byl z dnešního pohledu energeticky neefektivní a pomalý. Zkrátka parádní inspirace pro název elektromobilu 😉

Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2021 16:06

Určitě si přečtěte

Články odjinud