Dragothic, Low Detail
V Dragothic poráží Xabre GeForce 4 MX 440 o 7 %. Tento test představuje dnešní hry s velkým počtem různých objektů, které nejsou tvořeny velkým počtem polygonů.
Dragothic, High Detail
Naproti Car Chase, v Dragothic Xabre nezklamala ani ve vyšších detailech. Zde se dokonce rozdíl zvýšil na 15 %. Dragohtic je test, kde se hodně používá HSR nebo Hidden Surface Removal (nerenderování neviditelných částí objektů
). Je tedy možně, že by Xabre měly lepší HSR než GeForce 4 MX, které se chlubí tím, že tento algorithmus, Occlusion Culling, převzaly z GeForce 4 Ti
Lobby, Low Detail
V Lobby se projevuje celkem zanedbatelný 5 % rozdíl, avšak Xabre vede.
Lobby, High Detail
Ve vysokých detailech je Xabre opět poražena, nyní pouze o 4 %. Utvrzuje nás to v myšlence, že pro Xabre platí, že čím více polygonů tím hůř.