Šifrování je pro pedofily, teroristy a mafiány. Britská vláda brojí proti end-to-end šifrování v komunikačních aplikacích

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 58

Názory k článku

26. 01. 2022 18:39

Ta samá britská vláda, která má strašnou péči o svobodu a demokracii j Rusáků a Číňanů doma pěstuje orweliánnský kocourkov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 01. 2022 11:01

Takže oni vlastně říkají, že švýcarská armáda je plná pedofilů a mafiánů, protože jim bylo doporučeno používat Threemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2022 09:01

v Británii nemají něco jako listovní tajemství? Jinak snaha je to naprosto dementní. Pro nerozlousknutelné šifrování se dá napsat program asi tak za hodinu. Stačí si jen bezpečnou cestou předat dostatečně dlouhý klíč. Pokud možno delší než přenášená zpráva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 23:01

Britská vláda nikde nepoužívá šifrování nebo jsou to pedofilové či teroristé?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 22:46

I podle českých zákonů vám český celník může přikázat odevzdání mobilu a hesla při návratu do ČR! Prostě fašistická diktatura jak vyšitá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 19:06

Mozna jen nerozumim spravne pojmu "end to end sifrovani". Ale rad by jsem aspon pri platbe kreditni kartou v eshopu mel moznost pouzit sifrovani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 01. 2022 18:53

Na mne to působí dojmem, že ve Velké Británii i po 70 letech přetrvává humanitní úřednický extremismus, který pronásledoval Alana Turinga. Šifrování je především nejúčinnější obrana před hackingem. Dnes je šifrované úplně vše. Tady je spíš úplně jiný problém, nezletilí lezou na seznamky pro dospělé, chtějí okusit zakázané jablko a pak jsou z toho potíže. Tohle je vyloženě o výchově, ale konečným řešením by mělo být omezení přístupu mladistvým na tyto sociální sítě a seznamky, tedy označit je ratingem. Je to jako pohybovat se pozdě v noci v místech, která nejsou bezpečná. Rozumný člověk by měl mít sebetreflex a instinktivně se těmto místům vyhýbat. Pokud však nemají dostatečně vyvinutý rozum, pak by jim tam měl být úředním orgánem vstup zakázán.Např. vstup na facebook od 15 let.Je to jako, když se vracíte domů z hospody a cestu si zkrátíte parkem bez pouličního osvětlení. Většinou to je v pohodě, ale někdy vás může přepadnout lapka s nožem.Je třeba si uvědomit, že na sociální sítě chodí často lidé vypnout a relaxovat po pracovní dřině. Ne každý musí domýšlet s kým hovoří nebo se může snadno nechat přelstít vychcaným capartem a nakecat pár blbostí. Hodně často se stává, že ten chlap, se domnívá, že na druhé se nachází dospělá žena.Minulý rok Boris Johnson posílal do tisku nelichotivé narážky na humanitní úředníky a dost to vypadalo, že si v UK vzali ponaučení z odkazu Alana Turinga. Nicméně podobné agresivní výboje ze strany státu mi jsou krajně nesympatické.Ono to skutečně zní asi tak, že humanitně vzdělaní lidé bytostně nenávidí technicky vzdělané. Vemte si ty nenávistné urážky v tisku z dob naší úřednické vlády - hysterické vyšilování o technokratech. Co to je technokrat?Především každý humanitně vzdělaný člověk, by měl jednou za půl roku nastoupit na oddělení v Bohnicích, nasadit si elektrody a pustit si do hlavy pár dávek elektrického proudu. Takové očkování jako u COVIDu. Ono také není vyloučené, že pokud se vzděláváte výhradně v jednom oboru a o ty ostatní nemáte zájem, tak vás to může nějak omezovat v myšlení.
Já si myslím, že v tomto případě bude problém výhradně jednosměrné humanitně orientované vzdělání. Prostě zabedněnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 17:06

Šifrování tu bylo vždycky, ale s tímhle vlády vyplují vždycky když se šifrování dostane do nějaké mainstream appky. Skoro jako jakoby šifrování nevadilo dokud ho používají jenom mafiáni a pedofilové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 16:58

Opravdu bych chtěl žít v místě, kde teroristé, mafiáni a pedofilové páchají své zločiny pouze na discích svých zařízení nebo v šifrované on-line komunikaci mezi sebou.Sám bych byl pro ať si takto "páchají" cokoliv, protože při nejhorším vypnu danou aplikaci a jsem v pohodě.Co mi ale vadí, tak je fyzické odpálení bomby, vylepšení mého ksichtu besabellkou, polechtání mé ledviny mačetou nebo fyzické znásilňování (nejen) mých blízkých.Pro vyšetřování závažné trestné činnosti není potřeba mít přístup k úplně všemu. Bombu nepošlete přes messenger, stejně jako dítě neznásilníte přes Facebook a nikomu nezlámete nohy přes Viber.Možná to britskou policii šokuje, ale znásilňovalo a zabíjení se dělo i před masovým používání IT technologie a vyšetřovat šlo velice dobře. Tak by možná policie měla postupovat stejně jako tenkrát...Akorát tedy tehdy nešlo chytat "mafiány" na homeworkingu mezi epizodami seriálu na Netflixu. Úplně stačí, aby policie zvedla své zádě, vrátila se do ulic a do VŠECH ulic a zrovna teď to v Británii vypadá tak, že po jednom dni, když se nebudou otáčet ke všem zločinům zády a nebudou se bát, aby to nevypadalo "politicky nekorektně", tak místní cely předběžného zadržení budou praskat ve švech!Chytejte skutečné teroristy a mafiány a ne lidi, kteří si pošlou "nekorektní" zprávu, díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 15:04

Tvl a co teprve dopisní obálky! To je teprve to pravý pedoteror svinstvo! Slušnej člověk pošle koresponďák nebo pohled!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 14:26

Dihydrogenmonooxid je pro pedofily, teroristy a mafiány. Zakažme vodu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 14:20

Pedofilie, terorismus, organizovaný zločin a rozvracení státu (národu, strany) je takový univerzální otloukánek (v posledních cca 5 ti letech se přidal i boj proti fake news), na které se dá naroubovat veškeré omezování občasných svobod. A já se ptám, kde je ta hranice?
Vždy když někdo argumentuje těmito důvody, se hned ptám o jakou svobodu nás chce vláda zase připravit. Navíc ve spojení s tupou propagandou, kterou si platí sami daňoví poplatníci.
End to end šifrování přitom není nic jiného, než moderní obdoba listovního tajemství. Jen totalitní režimy se snažili otevírat obálky a číst obsah korespondentů.
Kde je tedy ta hranice? Dá se režim používající totalitní praktiky stále považovat za svobodný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 14:18

Na tohle tema existuje tolik knih, filmu a historie, ze je snad nema cenu ani opakovat.Kazdopadne, kdyby opravdu slo opedofilii, tak je snad problem, si na telefonu ditete precist uplne vse? Sifrovani, nesifrovani?
Uplne stejne dementni rada, jak je zakaz sifrovani, je nemit deti. Kdyz nejsou deti, nemuze dojit k jejich zneuzivani.Proste placou na spatnem hrobe. Tudy cesta upravdu nevede. Ta snaha o kompletni dohled a smirovani vladou z toho kouka az moc.HTTPS je taky sifrovane od zacatku do konce. Zvlastni, ze tady jim to nevadi. Treba kdyz jdou lidi do banky, utracet penize, a dane pak jdou statu ... aha, chapu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 14:17

To zakazou i https? https://www.youtube.com/watch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2022 13:51

Ve Velke Britanii se vubec posledni dobou deji zabavne veci :)
Dneska existuji ruzne sifrovaci techniky. Cim vic se tim zabyva lidi, tim vic vymysli. Takze, neni problem sifrovat pomoci AI tak, aby vystupem byl text, ale vyznam byl skryty. A neni problem si nahrat dekoder. Treba do prohlizece jako plugin.
Takze, je asi uplne jedno, co FB zavede nebo nezavede.
---
Konkretne, takove sikovne textove sifrovani muze byt zalozene na pismenkach ve slove. Treba pri kompresi textu se jedna o 20.000 az 30.000 slov (vsechny tvary a pady). ty je mozne pokryt dvema kody 256-256. Tenhle kod se da pro text zjednodusit, vybrat mensi slovnik tak, aby vam stacili 2 pismenka. (zrusit sklonovani a sklonovani pak doplnit pomoci AI)
Pokud je slovo dlouhe, vyber z nej prvni a posledni pismenko (nebo konkretni). Pokud je slovo kratke, spoj ho s dalsim.
Najdi ve slovniku slovo odpovidajici pismenkum.
Tak cely text, rozhovor vyplozeny AI muze mit uplne jiny vyznam a bez klice a algoritmu bude velmi tezke na to prijit, jaky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 12:32

To je jako by největší šmírák dělal kampaň proti závěsům, protože za závěsy mají sex jen pedofilové...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2022 12:07

S3CRYPT:BEGIN:AESCTR:BE3C:wr4Cwp0Ww6XChsOuYcOfQQXDsntaLVjCucOUblxNw7QSwrXCp8
O+Z8Oqw7zCiWIwwq3Dq1k6bXMde8KYwofCgwzDiVIX:END

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 01. 2022 11:40

To si myslí, že když nějaké organizaci zašifruje pomocí ramsowaru PC, že to byli pedofilové?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 11:30

Británie je v mnoha ohledech prapodivná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2022 11:19

To voni si začali. Kdyby do té komunikace nečuchali a neskenovali vše co tam komunikuje, tak by nebyl tak velký tlak na zavedení End-To-End šifrování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 10:57

A čo záclony a závesy? Tie tiež chránia pedofilov, keďže slušní občania predsa nemajú čo skrývať!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2022 10:53

Ta kampan je naprosto dementni, stejne jako vsechno, co tupa levicacka luza vymysli.
Obeti v drtive vetsine pripadu znaji toho, kdo je zneuziva. E2E encryption znamena take moznost bezpecne pozadat o pomoc bez toho, aby pachatel zpravu zachytil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2022 10:53

Počkejte, takže britská vláda vyřeší tři problémy jednou ranou?Tak to jsou borci zasluhující uznání. Vyřešit problém organizovanýho zločinu, terorismu a pedofilie, takhle snadno... Že to nikoho nenapadlo dřív, viď? Nebo proč vlastně to end-to-end šifrování vymejšleli? Vždyť bez toho by przniči, samovybuchovači ani Janouško-rittigové neexistovali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2022 10:49

Pedofilové, teroristé a mafiáni na Facebooku? Néé, že néé, že je to jen vtip?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor