Seznam spustil online videopůjčovnu

Diskuze čtenářů k článku

Martinéz  |  28. 05. 2006 20:26

Bude to na prd,jako to má Telecom.Budou tam starý filmy,protože na novinky někdy ani distributor nekupuje práva a o ty tu jde především.Dokavaď se bude distributorům vyplácet prodávat DVD videopůjčovnám,tak to na net nedaj.Podřízli by si pod sebou větev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  25. 05. 2006 19:22

V prohlížeči který používám to nefunguje a myslím že jsem stejně o nic nepřišel. Raději si zajdu do kina nebo půjčovny. U počítače se nasedím dost. Akorád nechápu jak na to mohl někdo dostat dotaci, když je to takový nefunkční (nebo diskriminační? Ale to by si přece nikdo v dnešní době nedovolil) projekt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tatik  |  25. 05. 2006 16:27

no ono to treba zase neni tak spatne priklad prijdu vecer domu z prace v tv prd tak si neco sosnu a mrknu,ale par nevyhod to aspon pro mne ma 1.cena 40 nebo 45 kc za film asi ne moc valne kvality v dobe DVD?2.nechcu propojovat PC s TV a sledovat film pri spustenem pc(celkem mi huci)3.mam expres sprint ten ma FUP to znamena zaplatim za FILM a jeste mi to sezere data.4 chtel bych platit kartou a ne zakladat nejakou penezenku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarcelL  |  25. 05. 2006 15:42

Ta cena je příšerná, kdyby to stálo tak 5,- tak by to šlo. Takhle radši zvednu zadek a dojdu si půjčit do půjčovny DVD za 9,-.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 05. 2006 14:49

Tak to je dost síla. Dotaci 25 milionů korun dostane projekt, který je vázaný na uzavřený video formát, který podporuje jen jeden operační systém a jen jeden internetový prohlížeč. To je snad proti všem regulím EU, trendům v dotacích na IT projekty. To se naše ministerstvo informatiky zase vyznamenalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  25. 05. 2006 15:03

Vychazeji z toho, ze uzivatele "alternativnich" systemu nejsou ochotni platit za nic, ani za tohle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  25. 05. 2006 15:38

To vite, ona ta situace s OGG/Theorou je docela zajimava. Zkuste se podivat, jake datove toky potrebuje v porovnani s VC-1 a H.264 AVC pri stejne kvalite a vratite se pekne na zem ...

Zivot _NENI_ pericko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 05. 2006 17:53

Kdo říká, že to musí být OGG? Kdo říká, že to musí být 100% open source? Toto je ale řešení, které je úplně nejhorší, co se týče dostupnosti, jaké mohli vymyslet. Pokud člověk nemá vyvolený prohlížeč, vyvolený přehrávač a vyvolený systém, tak se může jít klouzat. Když uživatelé alternativních systémů nechtějí za nic platit, tak u uživatelů Windows to je jinak? Spíš naopak, od té doby, co používám Linux a mám všechen software legálně, se mi jaksi příčí si to kazit nějakým warezem a když už chci nějaký komerční software používat, tak si ho koupím. Naopak snad všichni lidi, co dělají ve Windows, které znám, mají plný komp nelegálních programů v četně operačního systému. Tak kdo tady potom nechce platit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cook  |  25. 05. 2006 22:43

Zkousel jste se na ty stranky podivat? Funguji bez problemu pod FireFoxem. Jedine, kde IE (z principu) potreba, je moment vydani licence. To totiz zavola sam Media Player

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  26. 05. 2006 09:17

"Toto je ale řešení, které je úplně nejhorší, co se týče dostupnosti, jaké mohli vymyslet."

Tohle je nejvetsi blabol, jaky jsem tu slysel.

"Pokud člověk nemá vyvolený prohlížeč, vyvolený přehrávač a vyvolený systém"

Takovych lidi je cca 95%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  26. 05. 2006 11:47

Teď budu brutální: Osob nad 6 let je cca 95%. Tedy dětem do 6 let odebrat jakákoliv práva (povolit pedofilii, doktorům umožnit pokusy...). Tak to myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mulz  |  25. 05. 2006 13:51

A proč ne platbu SMSkou, bylo by to hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žobér  |  25. 05. 2006 14:15

Platby SMSkou jsou drahý (obchodníkovi z toho moc nezůstane). Platba kartou není problém, tam je to okamžitě (nejde o to, kdy se připíše částka na účet, ale kdy proběhne autorizace - ta je on-line)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
disser  |  25. 05. 2006 13:35

podle me dost k nicemu. kdyz uz si zaplatim (celkem rozumne penize), tak ale chci kvalitu na kterou se divat. nekdo tady v diskuzi uvadel, ze na strankach pisou, ze filmy jsou ve kvalite 768kb/s. Kdyz si pustite nejaky trailer, ktery ma priblizne 834kb/s, je to znacne neostre a je videt komprese. takze nevim. ja osobne bych do toho asi nesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BooT  |  25. 05. 2006 12:28

co dostal 25mega od ministerstva informatiky? No dost dobry :)

http://www.micr.cz/scripts/detail.php?id=3435

jen tak dale

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BooT  |  25. 05. 2006 12:29

teda spise od EU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 10:08

Vysokorychlostní připojení mám, 45 Kč bych občas obětoval. Ale Woknous za 7k nebo kolik si kvůli tomu kupovat nebudu. Ti úředníci Ministerstva informatiky (hádám ještě smrádek Mlynáře) a lidé kolem Aleše Nuly by měli být trestně stíháni za poskytnutí dotace na podporu nejbohatší firmy světa. A není to náhodou i v rozporu s EU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxx  |  25. 05. 2006 10:42

Souhlasím, tohle by si měl někdo oddskákat. A v rozporu s trendem v EU to nepochybně je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 11:24

Teda Aleše - Alefa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  25. 05. 2006 12:45

Aleph nula je mohutnost mnoziny, ty Alesi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 12:55

A to je jedno Hlavně je to firma zlodějů a úplatkářů. Státní dotace se mají dávat právě na podporu minorit - třeba podpora bydlení Romů nebo podpora Linuxu. Pokud chce někdo provozovat interhotel nebo prodávat něco pro většinvý OS, klidně, ALE BEZ DOTACÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ted  |  25. 05. 2006 13:48

Ja bych je tak zas nehanil.. ja byl u nich na nejakych Cisco vecech a co sem si vsimnul vsude tam meli bud Suse ci Debian.. a rekl bych ze Cisco certifikace budou jejich hlavni love, kord kdyz pro CZ maji na ty certifikace a support licenci jen oni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 14:55

Na support rozhodne exkluzivni licenci nemaji. A z tech certifikaci jim taky moc nezbejva, Cisco si vezme nepodstatny podil (udajne az 60% z ceny skoleni jde Ciscu). Hlavne vydelavaj na zakazkach pro telekomunikace (T-mobile, CT...) a pro statni spravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaStr  |  25. 05. 2006 11:31

Nevim, za co chcete davat 7k ale MS Win XP Home (OEM) stoji cca 2200Kc i s DPH, to je o 5k Kc mene !
Ze to je ve wmv je myslim celkem rozumne, urcite vice nez 90% domacich uzivatelu uz ma Windows, takze pro prehrati nemusi nic dokupovat a na nejakem OpenSource reseni zapomente, ochrana obsahu v OpenSource produktech asi nebude nic moc, takze by zadny distributor sve filmy v takovem formatu neuvolnil. Naopak horsi varianta by byla, kdyby to bylo v RealMedia nebo Quicktime formatu, pro ktery by si musel kazdy minimalne stahout nejaky doplnkovy software, ktery je obvykle navic plny nevyzadanych reklamnich sdeleni, nebo jen za penize ( a rozhodne ne male). Takze byt wmv neni idealni, jevi se mi jako cesta nejmensiho odporu, a to nejsem zadny velky priznivec MS ci snad MICR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  25. 05. 2006 11:54

A tona to chceš koukat na monitoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žobér  |  25. 05. 2006 14:18

Některé grafické karty mají TV výstup (je to žhavá novinka ), ale pšššt nikomu to neříkejte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  25. 05. 2006 12:50

Kde najdu specifikaci formatu WMV?
Kde najdu prehravac WMV pro neco jineho nez Windows?

A, ciste FYI, existuji take programy jako RealAlternative a QuickAlternative - zdarma, legalne a bez reklam. A pro vsechny rozsirenejsi OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  25. 05. 2006 15:35

Specifikaci formatu WMV a kodeku VC-1 je mozne ziskat u SMPTE (Society of Motion Picture and Television Engineers) nebo u Microsoftu.

Prehravac WMV najdete napriklad na http://www.mplayerhq.hu

Dalsi otazky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 16:43

To vím taky, že WMV přehraji i na Linuxu. Ale:
1) Kvalita WMV je na dnešní dobu příšerná.
2) S tou DRM ochranou pouze Win / WMP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  25. 05. 2006 21:05

kvalita WMV priserna? to asi bude tim, ze MS uz nekolik let nabzi v tomhle formatu i HDTV videa...
fanatismus je vazne oskliva nemoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 22:00

HDTV - to je možné, ale ne 750 kb/s. A i tak jsou lepší kodeky. I starý dobrý DivX je lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 13:06

OEM mně nezajímá, nebudu vyhazovat 1/4 roku nový počítač. To by mě Widle přišly na nějakých 20.000 Kč. Je pravda, že Win má 95% domácích uživatelů, ale z toho min 60% kradených.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaStr  |  25. 05. 2006 13:29

Nic vyhazovat nemusis. Staci prikoupit nejakou neperiferni soucast PC, (cili napr. RAM-ku, ci HDD - aby se ti ta videa vsechna vesla, ze ). Tusim, ze staci i myska za nejakych 150Kc, tedy jestli to jiz nezmenili, ja to zase tak moc nesleduji. Sice pak ty Widle zahodis i s tim PC, ale kdyz je 1/4 roku stary, jak pises, tak to ti to nejaky ten patek jeste vydrzi. Jestli maj lide doma Widle ukradene, ci legalni, je v tomto pripade celkem jedno, podstatne je to, ze je maji ! At uz se ti to libi , nebo ne. Nicmene pripojuji s k tem, kteri si mysli, ze zrovna tohle dotovat z nasich penez je svinstvo ! (i kdyz mam asi jiny duvod nez ty)


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  25. 05. 2006 16:32

Licence OEM je od nového roku vázaná pouze na MB. Při aktivaci je s tím strašnej problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  25. 05. 2006 19:01

Asi pred mesicem si jeden znamy kopil Windows XP OEM (v sacku) bez jakehokoliv hardware. Telefonoval do Microsoftu a rekly mu ze je to v poradku tak nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  25. 05. 2006 14:09

Vtipálku, MS Win XP Home (OEM) kupuji cca 2200Kc i s DPH velkoskladu jako prodejce VT. A tak to za tu cenu nebudu prodávat "koncákovi".  Takže za 2500,- s daní. Když si to koupíš třeba v Alzasoftu, tak zaplatíš "jen" 2450,- a k tomu stovku poštovného.
Jeden to "přetáhl" nahoru (i když XP profi v krabicové verzi  začátkem roku  těch 7k stály), ty to zas přeháníš s lácí. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 12:39

Ta dotace se mi tam taky nelibi - ale uz z principu, nelibila by se mi ani kdyby to cele bylo realizovano na nejake jine platforme. Tyhle veci by mely vznikat bez prispevku statu (rozumej - ne za prachy nas vsech).
Ovsem jinak DRM je cesta, kterou se bude ubirat budoucnost. A kdo se neprizpusobi, vyhyne, takova je evoluce. Muze se nam to nelibit, muzeme s tim i nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co s tim muzeme delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  25. 05. 2006 13:41

Omyl, vyhyne ten, kdo bude DRM pouzivat, protoze nechat se takhle omezovat muze opravdu jen magor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 14:53

Klidne si zustante idealistou, kdyz chcete... Bez funkcniho DRM zadna online distribuce hudby a filmu nebude. A pokud se to udela sikovne (zakaznik nebude muset pred pustenim filmu absolvovat matfyz a bude to za rozumny peniz), tak se to v pohode ujme. Zvlast s trochou sikovnyho marketingu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  25. 05. 2006 15:33

Samozřejmě, nesmíte zapomenout na detail, že nejúčinější DRM se držela neprolomena jen něco pod dva měsíce ) Ale jinak 99% DRM jsou lousknutý ještě před jejich zveřejněním - takže asi tag o DMR ) Nakonec, kdo ten film chce sosnout, tak si ho sosne ) Nakonec vždyť i seznam používá Bittorent!!! Akorát tam hodíte jinej torrent soubor a taháte film třeba v ještě vyšší kvalitě a bez omezení ) LOL - takže DMR je zbytečná, kdo to chce stáhnout bez licence, tak to prostě stáhne i tak...
K tomu navíc musíte připočíst i fakt, že "nejnovější" filmy v té Kinománii jsou starý dva roky - za tu dobu už je takovej film na síti úplně všude a v krásné kvalitě a člověk může být úplnej BFU a stejně si od tak staré věci bezproblému najde přinejmenším DVDrip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 16:06

Ja taky psal o funkcni DRM, ze... Technologie prenosu je irelevantni, klidne to muze byt i ten bittorent, proc ne? Ze se pouziva prevazne k protipravnimu sdileni je pravda, ale klidne se muze pouzivat i pro legalni ucely.
Ano, dneska spouste lidi pripada normalni neplatit za neco, co uzivaji. Bohuzel. Ale je dost takovych, kteri zaplati, i kdyz existuji cesticky, jak neplatit. Proste proto, ze to povazuji za slusne a moralni. A navic - ano, muzu si stahnout film ihned po premiere v kinech z torrentu, jenze vetsinou jsou to kinoripy s udesnou kvalitou obrazu a zvuku, ke kterym musim jeste sehnat titulky, ktere jsou plne moravismu, ostravskeho dialektu, nejake to polske nebo slovenske slovicko taky neni az takovou vyjimkou... Jestlize mi misto toho nekdo nabidne legalni download za 45 Kc, v dobre kvalite, tak to klidne za ty prachy vezmu. Jak uz jsem psal - zakladem vseho je nabidka, ktera je v teto chvili uboha, ovsem jestli to Seznam mysli vazne, tak na tom zapracuje a vylepsi to. A jestli ne, tak to krachne zaslouzene...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  25. 05. 2006 18:34

to jsou argumenty - proc bych za to platil, kdyz si to muzu ukrast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  25. 05. 2006 21:15

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cook  |  25. 05. 2006 22:40

O tom prolomeni to mate nekde potvrzeno? Nebo je to vase zbozne prani???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S  |  26. 05. 2006 09:29

mas nejaky problem s omezenim?
 
stahnu film, pak ho spustim v WMP, zaplatim licenci.. shlednu a co udelam? otevru notes, zapisu si datum a cas zakoupeni licence a ulozim vedle filmu.. kdo vi o cem tocim, tak vi.. DRM RULEZ proste...
uz nejaky ten patek funguje na slovensku t-station pres zoznam, ktery uz ale vlastni T-Com a nabizeji VoD a absolutne bych si nedovol rict, ze musim platit za stejny film 2x kdyz mi vyprsi 48 hodinova licence.. podstatne je mit zazalohovanou tu licenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilda  |  25. 05. 2006 07:40

Jestli si myslite ze poskytovatele ADSL navysi FUP jen tak z dobre vule, tak asi kazdej zijeme na jiny planete . Navysi se jen ve 2 pripadech:
1. Uzivatele se dohodnou a sepisou petici, ze jestli se FUP nenavisi, tak ze prechazeji jinam (coz mezi uzivateli, kteri se neznaji asi nepujde).
A za 2. v ramci konurencniho boje. Jedna firma s tim zacne, aby pretahla klienty a dalsi na to zareaguji, aby klienti neodchazeli.
Podle meho ale ve vetsich mestech existuje jiz spousta moznosti jak mit rozumnou rychlost internetu bez FUP za rozumnou cenu . Napr. v Pardubicich, Hradci Kralove, atp. (ted uz koukam, ze to nabizej po vsech okresnich mestech) je prave ted nabizeno pripojeni 150 kb/s za 230,- (za mesic) bez FUP. V pripade zaplaceni na cely rok je rychlost navysena na 256 kb/s a za dalsi roky se plati 198,- (se stejnou rychlosti 256). A nebo je moznost rychlost navysit, za vetsi poplatek (250 kb/s do 1000 kb/s za 322,-). Toto reseni je ale pro 7-20 zajemcu, mezi ktere se potom rozpocitavaji i pocatecni naklady (sitovani baraku apod..). Tyto ceny jsou s DPH a pouze pro osoby, nikoliv pro firmy. Firmy to maji o neco vic (presne tak by to melo byt u vseho, pro domaci pouziti levne, pro firmu drazsi (stejne si to odectou z nakladu )). Byl to jen takovy priklad pripojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fixx  |  25. 05. 2006 08:37

Co je to za rychlosti ses zblaznil ne? To v dnesni dobe rychlost tak pro ICQ ;)
Jinak ty 2 procenta uzivatelu cojim nestaci limit beztak pocitaj podle toho kolik jich ten limit mesicne presvihne a to je pak jasny ze to vetsina hlida a nepresvihne aby nemeli nejakou 128 lajnu do konce mesice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jacobo  |  25. 05. 2006 08:46

To je pravda limit mi nestačí ale hlídám si to jak to jen de. Limit je neuvěřitelně malí pro stahování filmů nepoužitelné.  Na toto doplatí právě tyto společnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PePeK, PePeK  |  25. 05. 2006 10:08

On se nezblaznil, ono uz tech 150 kb/s je 48 GB mesicne coz je vic nez ma vetsina ISP FUP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  25. 05. 2006 10:50

Ja mam za 490,- i s dani 2mB up a 0,5 down s limitem 10 GB, po prekroceni mi pada rychlost na 256/256 do konce mesice = tzn. ze jedu porad rychleji, nez ten borecek se 150 kB/s. Tak je blazen, nebo neni? Ty jeho rychlosti jsou fakt smesne. Ja chci rychly i-net proto, abych si rychle stahnul veci, ktere potrebuji a nemusel na ne cekat 1/2 dne. Ale 150 kB/s nema s broadbandem vubec nic spolecneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  25. 05. 2006 10:51

2 mB down a 0,5 up, samozřejmě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PePeK, PePeK  |  26. 05. 2006 17:26

On blazen neni ale ty mozna ses kdyz 150 kbps povazujes za smesnou rychlost a svych 256 kbps za rychly i-net (ten 2mbit neberu v potaz, diky fup je to vtip na 11 hodin mesicne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no_lama  |  27. 05. 2006 20:13

150 kB/s se za broadband povazovat da, je to totiz 1000 kb/s...pletes si pojmy s dojmy, priteli, pokud bys mel 2 mB/s down, mas 16 mbit doma, coz je sice teoreticky mozne, ale za 490 korun asi ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d  |  26. 05. 2006 12:43

ale to by to aspon těch 150kb muselo jet. znám lidi co od nich zatím neutekli, 150 někdy i jedou. u jednoho jsem byl zrovna v úterý navečer, blbej čas na tenhle net, jelo to skoro 35kb. hurá aspon jako modem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  25. 05. 2006 08:40

Hodne blbej priklad, zapomels pripsat, ze ta linka je samozrejme sdilena. Nesdilenou linku sezenes tak kolem 300/64, 500/128kbit (1:1 bez omezeni).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lives, lives  |  25. 05. 2006 18:03

150kbit je idealni na stahovani filmu Jen si dej pozor na to, ze na nej muzes koukat jen 24 hodin, tak aby ti licence nevyprsela driv nez to stahnes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  25. 05. 2006 07:13

mě stojí dvd 40 kč a můžu si ho zkopírovat,takže asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilda  |  25. 05. 2006 07:18

Nelegalne zkopírovat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  25. 05. 2006 07:51

Legálně zkopírovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dex-CAT, Dex-CAT  |  25. 05. 2006 10:23

A neni to jedno??? Mi to zily netrha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  25. 05. 2006 15:23

není - kopírování je legální, jen to nesmíte dát nikomu dalšímu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  25. 05. 2006 20:43

uz ne moc dlouho, brzy vstoupi v platnost novela autorskeho zakona a pak pochybna platnost tohoto argumentu skonci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  25. 05. 2006 21:09

Hehe sem fakt zvedavej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S  |  26. 05. 2006 09:12

akorat, ze na to aby to bylo legalni musis bejt vlastnikem daneho DVD, tedy muzes si delat jenom zalozni kopie pro svoji potrebu za ucelem uchovani neporusenosti puvodniho DVD. At si tedy skopirujs DVD z pujcovny, tudiz nejsi jeho vlastikem, stale je to nelegalni. A novy zakon o autorskych pravech je o dost prisnejsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rwet  |  26. 05. 2006 18:21

Ale blost. nez neco zacnes mlet, tak si o tom aspon precti. Skopnout si muzes co chces, jen to muselo vyjit v CR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvid  |  30. 05. 2006 13:02

No to teda neni,kopirovani DVD bylo a je nelegalni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  25. 05. 2006 05:06

nemoznost placeni kartou je limitujici. za predpokladu ze se chci kouknout na film nemam chut se prokousavat nejakou penezenkou ac je od seznamu. chci vytukat par cisel pockat 15 minut, nez se to prenese (cas na drink) a pak koukat.
toto je proste dalsi ulet a pokud to nebude fungovat na kliknuti, tak je to na nic.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilda  |  25. 05. 2006 07:21

Bohuzel ta penezenka neni tak moc od veci, protoze
1. pres ucet jine banky nez E-banky jde prevod az 2 dny.
2. Nemusis mit platebni kartu, kterou se da platit na internetu a taky Ti nikdo nevybere Tvoje prachy, kdyz je tam mit nebudes.
3. Penezenka donuti dalsi uzivatele prijit na seznam, takze dobra reklama .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafan  |  25. 05. 2006 04:46

Nechci vám kazit nadšení ale já to odhaduji asi tak že s tímhle projektem díru do světa neuděláte.Ale jsem přející a tak doufám že na tom neproděláte kalhoty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilda  |  25. 05. 2006 07:25

Jak se v clanku pise, kdyz tam budou zajimavy filmy, urcite to bude zajimavy a nebude to propadak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  25. 05. 2006 08:36

Bude to propadak, DVD si v pujcovne puci clovek od 30 do 50Kc, muze si ho prepalit a kopirovat kolikrat chce a pak se na nej divat klido rok 24/7. Tady NIC neusetri, navic jeste zaplati konektivitu, film bude nejspis silene komprimovanej (pochybuju ze to budou filmy vetsi nez 1GB) a jeste si ta cast uzivatelu ktera diky omezenim a fup nevi co je to internet vyplaca svuj limit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  25. 05. 2006 08:53

"film bude nejspis silene komprimovanej" DIVX filmy jsou taky zkopirovane, maji 750 mega a da se na to bez problemu divat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 10:34

Já si dělám AVI 3500 kb/s (víc to nejde), videa mají cca 2,5 GB, kvalita DVD. To je u mně kvalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  25. 05. 2006 10:44

Nechci ti kazit náladu, ale máš naprosto dementní podpis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  26. 05. 2006 09:14

To je iluzorni kvalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  25. 05. 2006 11:51

No ono se dá dívat i na 3 kopii VHS. Ale když si už člověk zbykne na DVD kvalitu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  25. 05. 2006 20:15

resp. DVD NEkvalitu, ze ? ... ono totiz i to video na slavnem DVD je komprimovane, ba co hur, v neskutecne zastaralem a neefektivnim MPEG-2 ... stejnou kvalitu co mate na jednom DVD DL vam do DivX/XviD ulozim na dlomek jeho kapacity ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  25. 05. 2006 21:53

Jistě, ale pod 2000 kb/s už se to v akčních scénách dá poznat a pod 1000 kb/s to není kvalitní. A zde se bavíme o WMV 750 kbs, navíc dále zkripleném DRM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cook  |  25. 05. 2006 22:36

Co ma DRM s kvalitou? Je to jenom zakodovani obsahu, ktere puvodni obsah nijak nemeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 09:54

Podle udaju na strankach te "pujcovny" jsou filmy v wmv 768kb/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  25. 05. 2006 20:16

Tal to je na bliti ... jak to "wmv" tak tech "768kb/s"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 09:59

"DVD si v pujcovne puci clovek od 30 do 50Kc" - cili za v podstate stejnou cenu jako tady, akorat nemusim do zadne pujcovny behat a ztracet tim cas.
"muze si ho prepalit a kopirovat kolikrat chce a pak se na nej divat klido rok 24/7" - proc bych to delal? Film, ktery chci videt vickrat nez jednou si koupim a u toho zbytku (drtiva vetsina) mi tech 45 Kc za skouknuti prijde celkem OK.
"navic jeste zaplati konektivitu" - kterou plati tak jako tak kvuli webu, inetu, VoIP a dalsim vecem, tak proc k nim nepridat jeste dalsi vyuziti za stejny prachy?
Secteno a podtrzeno, nevidel bych to jako jisty propadak. Ovsem alfou a omegou bude samozrejme nabidka - bez kvalitnich a atraktivnich titulu to pujde do kytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jája  |  25. 05. 2006 12:27

když půjde do tuhého, zachrání to porno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 12:33

To je mozny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  25. 05. 2006 13:38

Chmm, takze si to preberme, za jak dlouho se stahne hodina filmu ? Bylo zminovano 768kbit (odectete od toho min 128 na zvuk, pri zvuku 5.1 to je tusim 446kbit pro zvuk => na film zbude jen neco mezi 640 - 322kbit, coz je dost hruza, pokud do nebude AVC, coz nebude) takze 60minut se na 1Mbitu stahne za zhruba 3/4 hodiny. Prumernej film ma 90 - 100minut => neco kolem hodiny 20 minut. V pujcovne si ho pucim cestou z prace tak za 10 - 15 minut.

Dalsi obtiz = registrace do nejakyho zhovadilyho platebniho systemu, kterej je mi vlastne nanic, jen na ty filmy. V pujcovne prijdu, vyberu, zaplatim.

Konektivita na web, voip, a dalsim vecem stoji rozhodne min, nez konektivita na rozumny stahovani filmu, navic (zaklady ekonomie) je tu i cena prilezitosti - kdyz stahujete ten film nestahnete si neco jinyho. Tudiz argument "stejne to platim" je spatny. Nemluve uz o tom, ze platite taky energii spotrebovanou na to stazeni.

Distributor usetri obrovske $ => primo giganticky mu naroste zisk, ale uzivatel techto sluzeb neusetri ani korunu, naopak, viz predchozi. Pri distribuci do pujcovny to musi nekdo vyrazit na media, rozvezt, zaplatit zamestnance pujcoven ... tak jak je mozne, ze cena je stejna ? Odpovidajici cena by byla tak 5 - 10Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  25. 05. 2006 14:46

Za jak dlouho se to stahne neni uplne podstatne - rano pred odchodem do prace pustim stahovani, vecer po prichodu z prace (aniz bych musel ztracet 15 minut v pujcovne) mam film na HDD a hraju. Licence na prehrani plati 24 hodin, takze pohoda. Navic v te pujcovne se mi klidne muze stat, ze tam zrovna ten film, o kery budu mit zajem, nebudou mit k dispozici. Tech 768kbit je pouze video, zvuk je komprimovan zvlast, ale nepamatuju si presne parametry.
Registrace do platebniho systemu - principialne je to "potiz navic", ale nakolik je to realny problem? Jasne ze platba kreditkou nebo treba Paypalem by byla prijemnejsi, ale zas takova komplikace to v realu neni.
Konektivita - jasne, ne kazdej potrebuje 2Mbit, s tim souhlasim. Ale jak jsem psal vyse - nemusim prece stahovat film az v okamziku, kdy se na nej chci kouknout, muzu si ho "predchystat" a tim padem mi delsi doba stahovani nevadi. Tu energii castecne beru - jenze zase, kdyz uz ten PC bezi, o kolik vic proudu si vezme, kdyz bude jeste navic stahovat? Takrka neznatelne, stahovat neni to same co hrat Oblivion...
Cena - je tu nabidka za nejakou cenu, muzete ji prijmout nebo nechat byt. Seznam sice nebude muset lisovat placky, na druhou stranu bude muset mit uloziste tech filmu, silnou linku do inetu, lidi, co se o to staraji... Takze nejake naklady s tim bude mit taky.
Neni to jiste nabidka pro kazdeho - to neni zadna - ale pokud bude k dispozici zajimava skladba kvalitnich titulu, sve zakazniky si najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  25. 05. 2006 20:19

To jste z draheho kraje ... my tu mame v Sumperku takove stesti ze se tu usidlili dve videopujcovny tak nestastne, ze vzdalenost mezi nimi je pouhych 15m ... obe maji ceny 15kc za DVD (jakekoli, i novinky) a navic kazda treti je zadarmo ... parada, tohle seznam nikdy neprekona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BooT  |  25. 05. 2006 12:25

lol....to vite ze neprodelaji, vzdyt Alef Nula dostali nejaky sileny grant od ministerstva, takze s cizido krev netece :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor