klain
21. 3. 2014 • 10:23

Myslím, že podstatou článku měla být reklama na bileto.cz jelikož minulý článek asi neposbíral dost informací z FB o lidech co se na bileto přihlásili takže bylo potřeba tuto kampaň (na dle mně produkt, který nemá žádnou přidanou hodnotu) podpořit. Pokud to nevyjde ani tentokrát tak další týden očekávám další sadu článků ve spojení s bileto protože Jakub ecommerc umí a hlavně zná dost novinářů a jak se prodat 😉.

Kuba Turek
Kuba Turek
20. 3. 2014 • 23:39

„Dopravní data jsme začali sbírat už někdy předminulé léto,“ říká pro Connect.cz výkonný ředitel Seznamu Michal Feix.No to je poněkud přehnané... Byla to normální tisková konference s cca 50 novináři a lidi ze Seznamu mluvili pro všechny a zároveň to už vyšlo na mnoha webech 🙂 Např: Lupa: www.lupa.cz/clanky/mapy-cz-meni-design-nabidnou-snimky-ulic-a-jizdni-rady-v-praze-a-brne/Horydoly: www.horydoly.cz/media/nove-mapy-cz-april.htmlMediaguru: www.mediaguru.cz/2014/03/seznam-cz-spusti-nove-mapy-obsahuji-i-jizdni-rady/#.Uyttq_l5OSoŽivě: www.zive.cz/clanky/mapycz-prinesou-3d-panoramu-a-jizdni-rady/sc-3-a-172955/default.aspx

pazit
20. 3. 2014 • 16:44

Jaká je motivace dopravce, že jako jeden z mála nechce mít dohledatelné spoje přes Seznam? Každý normální subjekt se může přetrhnout, aby dostal svojí nabídku k zákazníkům.

outsyder
20. 3. 2014 • 14:16

... a už v únoru nabídne dopravní spoje z Prahy
Já mám dnes 20.3.2014 To jako myslíte v únoru příštího roku? nebo se to stalo v únoru tohoto roku a článek je starý?

Antonín Novák (xtonda)
20. 3. 2014 • 14:10

Ze strany Seznamu asi logický krok, ovšem z hlediska ostatních je to výrazně horší varianta, než kdyby se povedlo stát a CHAPS donutit k otevření dat jízdních řádů.

bagrous
20. 3. 2014 • 13:36

Bileto jsem zkoušel, ale umí jenom vlaky. Budou mapy na Seznamu taky umět vlaky? Z článku jsem pochopil, že je jasná jenom Praha a Brno.

Určitě si přečtěte

Články odjinud