Sestavy na duben: konečně slevy!

Diskuze čtenářů k článku

16. 04. 2009 18:05

Nevidím zatím velký přínos v pamětech DDR III do sestavy za 20tis. DDRII je stále o třetinu levnější (2x2GB za 1100,-), nemluvě o základních deskách (např. Gigabyte GA-MA770-UD3 za 1800,-).

Naopak pro grafiku řady 4850 doporučují výrobci min. 430W zdroj, takže s Phenomem a jeho 95W bych 400W zdroj neriskoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 18:34

Pentium 4 je taky levnejsí než Core 2 quad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2009 07:02

To sem ale cpeš úplně zcestný názory, chlapče.

On říkal že jsou DDR2 pořád o dost levnější a má pravdu, tak sem necpi připitomělé připomínky.

Autor jasně napsal cituji : "asi nejzajímavější je, že DDR3 paměti stojí skoro stejně, jako DDR2!" tedy jasně sděluje, že podle něj stojí skoro stejně, což není pravda, zatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 18:00

díky za článek, ale ten zdroj se podle mně nedá sehnat pod 900 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 15:15

Článek poměrně dobrý. Možná mně v "o sestavách podrobněji" chybí tučné písmo, nebo tabulka či něco takového, půl strany "sprostého" textu odvádí soustředěnost

Sestavy jsou poměřně dobře vyvážnené, možná bych vyměnil chlazení CPU, nedám dopustit na Zalmany. Já osobně mám Zalman CNPS7500-Alcu LED a ticho, nic neslyším a jen se kocháám

Podle mého názoru už sestavy za 50 000 nedávají smysl, kdybych si chtěl koupit mašinu na hry za 50 000, radši bych si koupil levnější pc za 10-13 tis s Core 2 Duo a 4830 na běžnou práci a na hry radši konzoly.

Sám už pomalu přecházím ke gauči, vychlazenému pivu a 46´´ obrazovce.

Pokud opomeneme GTA IV, opravdu moc herních titulů není, co by našemu stroji dalo na p*del.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 09:53

Spíš je legrace, že neznalý čtenář by podle článků pana Stacha mohl nabýt dojem, že celosvětově je nejprodávanější AMD, zatímco Intel je jakási alternativní firmička, orientující se na hi-end.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 14:43

Ale ty jsi nám vtipálek.

Tenhle článek je naprosto vyvážený, sestavy jsou nabízeny v danné cenové relaci od obou výrobců Intel/AMD a dokonce i v doprovodném textu jsou věty jako:

"V tomto ohledu jsou současné Intel Core 2 Duo a AMD Phenom II srovnatelné."

Takže nevím, kde jsi na ty svoje postřehy došel. Jedině snad z toho, že na domovském DDWorldu se orientuje víc na AMD, což je jeho osobní postoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 09:35

Zajímalo by mě, proč autor doporučuje "kvalitní chlazení procesoru" ... pokud nepřetaktovávám, boxovaný chladič na uchlazení CPU nestačí ? Pokud by tomu tak bylo, tak by to už Intelu a AMD už dávno někdo omlátil o hlavu, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 10:30

Samozrejme, ze staci, jinak by AMD/Intel neco takoveho neprodavali.

Proste pan Stach chce zvysit zisky firmam. Zacalo to doporucovanim zdroju, pak disku a ted i vetracky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 10:36

Tak zrovna kvalitní zdroj je potřeba, stejně tak chladič na cpu, který bude chladit účinněji než box a hlavně bude méně hlučný za to se těch pár stovek vyplatí připlatit.

Jinak to, že DD "tlačí" všude kombinace AMD/ATI, to už se není snad ani čemu divit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 11:22

Otázka je, jestli se vyplatí připlácet za lepší chladič i pro kancelářské PC. Podle mě ne. Hlavní výhoda dobrého chladiče je, že má nižší hluk ve vyšších otáčkách, které se ale používají jen při vyšším vytížení procesoru. Kancelářské aplikace nevytěžují procesor, tedy nebude tolik odpadního tepla a i boxovaný chladič odvede svou práci.

A Arctic cooling rozhodně nejsou tiché (jsem ho testoval). Ani mých pár Noctua není úplně tichá.

Ohledně kvalitního zdroje naprosto souhlasím!!! Není nic horšího, než jen vybrat bombastický procesor, kupu RAM a HDD a dát tam otřesný MB a ještě otřesnější zdroj. Toto dělají "prodejci" typu hypérmárkety. A pak se jim vrací 20-30 procent PC s odpáleným zdrojem. A když takový zdroj odejde, tak je i dost velká pravděpodobnost, že neodejde sám, ale vezme s sebou i HDD. Což je opravdu radost, protože typický zákazník hypermárketu neví o zálohování naprosto nic... Takže vybírat kvalitní zdroj je opravdu důležité. A case taky, pokud člověk nechce mít doma rezonující truhlu se špatně začištěnými plechy, o které se vždy pořeže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 11:32

Větráky Arctic Cooling Alpine 7 PWM apod točí v IDLE podle nastavení v rozpětí 600-1100 otáček, naprosto bez hluku, přesto chladí dosatečně a to nejen procesor, ale i chipset atp. Nevim, jak jste přišel na to, že nejsou tiché. Při zátěži točí 1300-1500 coz uz sice slyset trochu je, ale spolehlive to zakryje i ventilator v tichem zdroji. Slyset je az na maximu 2000 ot/min, jenže na těchto otáčkách nepracuje nikdy. Nesmíte si ale koupit tento větrák bez PWM, potom by točil pořád 2000 a o tom nikdo jako o tichem nemluvi. AC je naopak vzor tichych ventilatoru, rozhodne jako nahrada box chladicu vice nez nekolikanasobne kvalitnejsi. Noctuu si na E5200/athlon 5050e apod. opravdu dá asi málokdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 11:25

BOX stačí, ale pokud chcete neslyšný větrák, který kvalitně ofukuje i věci kolem, tak je ta investice nutnost. V zátěži už jsou BOX větráky dobře slyšitelné, což u např Arctic Cooling ani náhodou neplatí. Takže kdo má hlučný stroj, tomu BOX asi stačí, pokud netaktuje... Miloš B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 11:47

Ja mam box a jedine, co slysim, je vetrak ze zdroje, ktery prehlusi vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2009 12:47

Tak asi nemate tichy zdroj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 13:05

Nemam. Jenom chtel rici, ze BOX vetrak casto neni zdrojem nejvetsiho hluku. Obvykle je az treti v poradi - za zdrojem a VGA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2009 08:17

Souhlas!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2009 09:15

Jinak receno, pokud nemate opravdu tichy zdroj a nejlepe pasivni VGA, jaksi nevidim smysl kupovat "neboxovany tichy" chladic na CPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 09:10

Ta cena, co mate v tabulce je trochu premrstena 1TB jdou bezne sehnat kolem 2200 a 1.5TB kolem 3500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2009 08:55

"ATI HD 4770 a ta bude za jen o něco vyšší cenu než HD 4670 nabízet výkon o málo nižší než HD 4850"

No ja nevim. 4670 stoji kolem 2 tisic Kc, 4770 dle autora kolem 3 tisic Kc. To je rozdil 50%. To se mi zda opravdu hodne. A lidi si hode kupuju 4670 s pasivnim chlazenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor