Sestava s gigahertzovým procesorem pod 35 tisíc

Diskuze čtenářů k článku

tonda  |  20. 04. 2001 19:40

To jsem si tedy počet'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  20. 04. 2001 19:40

Veskera diskuse jde tak trochu mimo misu. Zjistete si nejdrive, jaka firma spolkla fy. Proca (kdo to asi je?). Jenom reknu, ze ma inzeraty v kazdem PC MAGAZINE apod., jeji rocni obrat je nekolik desitek miliard Kc. Kolik asi stal ten clanek. Co se tyce schopnosti ceskeho naroda vyrobit funkcni PC. Staci se trochu prohrabat prispevky a problemy ctenaru na zive a myslim si ze z Vas bude celkem obstojny technik, ktery vi ze napr PC-chips jsou vyhozene penize apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:40

Kritizujete zde za každou cenu - jenom aby byla kritika. Výše uvedený "prodejce výpočetní techniky" je anonymní a má e-mail na freemailu - opravdu důvěryhodné. Nikdo z ostatních kritizujících jasně neuvádá konkurenční sestavu také pod 35 000, na výzvu TOmáše k srovnávacímu testu je hrobové mlčení.
Je hodně snadné okamžitě vypálit od pasu kritiku, to vezme deset vteřin. Když ale dojde na lámání chleba a argumenty, je každý hned potichu. Myslím, že si tím čtenáři Živě nevystavují dobrou vizitku sobě a vůbec "obyvatelům českého Internetu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Foltýn  |  20. 04. 2001 19:40

ad 1/
nechce se mi uvádět ani svůj firemní e-mail, ani z jaké jsem firmy, protože jsem z firmy konkurenční, než je ProCA i 3 další firmy, které jsem dohledal v příspěvcích a mají cenu nižší než ProCA.
Mohl bych mít problémy

ad 2/
Brave počítače jsou drahé (poměrně, Autocont je např. o dost dražší) a se špatným servisem. To si můžete ověřit jen tím, když teď zvednete telelfon a zavoláte si do ProCA ve smyslu: "Mám porouchaný počítač Brave, za jak dlouho a jak mi ho opravíte".

Mohu se zeptat, p. Hlavenka:

1. Proč u Vás jsem nikdy nanalezl článek kritizující Vaše inzerenty, když jsou věci, které jsou zde všeobecně známé?
(ok - beru, že z inzerce žijete, ale přeci jen by to něco málo občas chtělo)

2. Když inzerenty nekritizujete, proč tedy děláte takové články .... kdo pak má Živě číst - když je to ostuda.

Jen ještě připomenutí na: "Nikdo z ostatních kritizujících jasně neuvádá konkurenční sestavu také pod 35 000, na výzvu TOmáše k srovnávacímu testu je hrobové mlčení."

Sestavy jsou zde uvedeny celkem tři a myslím si, že je nepodstatné, že nejsou uvedeny jako přímá reakce na příspěvek"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orictes  |  20. 04. 2001 19:40

Nevím proč se pan Hlavenka diví, že nikdo neraguje na tu výzvu. Vždyť jaký smysl by propánajána mělo se nějak hlouběji a vážněji zabývat reklamním PR článkem. Když v televizi běží reklama na cokoli, taky nikoho ani nenapadne aby reagoval. A ten článek, na který reagujeme je samozřejmě dobře placená reklama. Já to nikomu nevyčítám ani se nepohoršuji, i Živě musí z něčeho žít. Ale pak se nesmí divit, že reakce nebudou příliš pozitivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:40

ad ad 1:) No právě. I když věřím, že svou identitu neukazujete především kvůli tomu, že byste mohl mít ve firmě problémy, je jasné, že jste v tomto okamžiku nezaujatý čtenář, že váš příspěvek je zaujatý tím, v jaké firmě jste, či přinejmenším ovlivněný.

ad ad 2:) Opět, to je tvrzení těžko dokazatelné. Jste konkurent ProCY a AutoCOntu, proto píšete, že jejich počítače jsou drahé a špatně servisované. Kdyby zde psal někdo od ProCY, tak by psal, že počítače vaše a AutoContu jsou drahé a špatně servisované. Kdyby zde psal někdo od AutoCOntu, napsal by, že vaše počítače a od ProCY jsou drahé a špatně servisované....

K otázkám:

1) Protože jste vůbec nehledal. Jeden případ za všechny: Microsoft je náš inzerent (i když například na Živě myslím ještě neutratil ani korunu - to jen pro informaci), a naleznete zde desítky kritických zpráv týkajících se této firmy.

2) Viz výše. Trošku nechápu - vy si myslíte, že to, že ProCA přinesla gigahertzový počítač za 35 000, je téma, které si zaslouží kritiku?
Živě není TV Nova, která žije ze senzací, afér a průserů, která zvykla své diváky na to, že jim předkládá pouze negativní zprávy, ve kterých se diváci nadšeně rochní, protože tím zapomínají na vlastní nedokonalost a omylnost. Živě přináší zprávy a komentáře, "tak jak život jde", když si myslíme, že se zrovna nestalo nic, co by si zasloužilo kritiku, tak si nevymýšlíme aféru a nepíšeme, že "ProCA má počítač za 35000, ale určitě jej neumí servisovat" či podobně. Žiju ve stejném "IT světě" jako vy a myslím si, že v principu je většina událostí a zpráv pozitivních či alespoň neutrálních. To jenom deníky a televize vytvářejí virtuální svět plný špatných věcí a říkají tomu investigativní žurnalistika.

K srovnaným sestavám: souhlasím a beru zpět, ale v době psaní mého příspěvku tam ještě nebyly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Münster  |  20. 04. 2001 19:40

Chtěl bych se Vás zeptat proč freemailový email snižuje důvěryhodnost člověka,né každý má jiné možnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:40

Já vám to rád řeknu, ale domnívám se, že o tomto prostě není diskuse - váš dotaz mě překvapuje.
Freemail je anonymní - za freemailem se může skrývat kdokoli, vydávat se za kohokoli a často se to i stává. Zejména napadání a útoky z freemailu jsou nefér: ten člověk může být například náš konkurent, konkurent firmy, popisované v článku atd. Z freemailu nepoznáte, z jaké firmy člověk je - má-li firemní mail, je to jasné, nemůže se za nikoho schovat.
Pokud ten člověk v úvodním příspěvku píše, že má PC firmu a přitom píše z freemailu, je to dost divné: že by neměl 600 Kč ročně na vlastní doménu? A chce si kupovat inzerci na Živě (nebo si jenom dělá legraci a kazí tady diskusi)?
Pokud se na Internetu dělají podvody, které vyžadují mailovou adresu, dělají se skoro vždycky z freemailů, protože jenom ty zabezpečují anonymitu. Příklad: když budete chtít prodávat či kupovat na amerických aukčních serverech a uvedete-li firemní e-mailovou adresu, jste beze všeho vítán. Uvedete-li ale některý ze známých freemailů (typicky Hotmail), jste okamžitě předem "zkásnuti" o číslo kreditky, které je verifikováno, jinak si neškrtnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:40

...ještě se sám doplním : samozřejmě většina uživatelů freemailů je poctivých, využívá freemail naprosto standardně a bez jakéhokoli podvádění, jenomže bohužel už je zde "vržen stín". Je to stejné jako s podnikáním v offshore zónách: není na nich nic apriorně nepoctivého a spousta podnikatelů tam zakládá firmy jenom proto, že to je jednodušší a rychlejší. Ale jakmile řeknete "já mám firmu na Kajmanských ostrovech", tak se na vás okamžitě dívají skrz prsty, protože je stejně tak pravděpodobné, že jste ji tam založil taky proto, abyste obral stát o daně (a nejen to).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Dohnal  |  20. 04. 2001 19:40

Vaše argumenty chápu, ale neodpověděl jste na to nejzásadnější: proč když už máte potřebu podávat informace o počítačích za xxx peněz, proč neuděláte srovnávací test, kde oslovíte nějaké výrobce (třeba ty s alespoň rčitou sítí poboček).

Je to samozřejmě pracnější než napsat o jednom počítači, ale takový článek by byl "o něčem".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  20. 04. 2001 19:40

NÁKUPNÍ KOŠÍK 1 ks bez DPH | bez DPH | s DPH
1 x AMD Thunderbird K7 1GHz 10441,- 10441,- 12738,-
1 x MediaTech MT 302, 300W 793,- 793,- 967,-
1 x nVIDIA GeForce2 MX, 32MB SDRAM, 4xAGP 3912,- 3912,- 4773,-
1 x Chladící turbína - PLATINUM Socket A, kul.lož. 402,- 402,- 491,-
1 x AZ-11 (AMD Duron,socketA,AGP4x,ATA66,audio) 4323,- 4323,- 5274,-
1 x CD-ROM Aopen 52x 1528,- 1528,- 1864,-
1 x FDD SONY 3,5'' 1,44MB 449,- 449,- 548,-
1 x Samsung US/CZ W95, multimediální, PS/2 473,- 473,- 577,-
1 x Logitech Pilot s kolečkem, 3 tl. , PS/2, OEM 361,- 361,- 441,-
1 x Kabel k HDD 40-žil, 100cm 49,- 49,- 60,-
1 x ATX MiddleTower ML 401A, 250W 1239,- 1239,- 1511,-
1 x DIMM 128MB SDRAM PC133 2211,- 2211,- 2698,-
1 x WD 20,0 GB, 5400rpm, ATA100 4641,- 4641,- 5662,-
Celkem 30835,- 37604,-

OBJEDNAT

Nacvakano na vebu u jedne firmy , zaruka 2 roky na sestavy. Je tam presne to same co v clanku....
Zaver at si udela kazdy sam.
A kdyz je reklama povolena v clancich tak at je i tady www.net-comp.cz

PS: Nemam zadny profit ani zisk z firmy Net-comp, jsem "pouze" jejich spokojeny zakaznik .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:40

No milý pane, ale tady je přece zásadní rozdíl: vždyť toto není počítač, ale hromada železa nastojato. To je trochu jako kdybyste řekl, že někdo staví barák příliš draho, že když sečtete cenu matroše, že to vyjde jinde levněji...

Pokud jste si všiml, článek nehodnotil CENU KOMPONENT, ale cenu hotového počítače - firmy si pochopitelně za kompletaci přirážejí 15-20%, to je známá věc. Kdo si umí postavit počítač, je pochopitelně ve výhodě - ale to v této republice umí tak 0.1% lidí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Holub  |  20. 04. 2001 19:40

Tak s tim zelezem na stojato ste me vazne prekvapil, v Netcompu vam vybrany pocitac slozeny z dilu BEZPLATNE slozi a zahori (24 hodin). Proc bych platil takoveho molocha jako je Proca, ci dalsi, kteri svymi cenami a sluzbami absolutne nemohou konkurovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.Bart  |  20. 04. 2001 19:40

V clanku se pise -"Pokud byste se rozhodli sestavit stejnou sestavu vlastníma rukama, cenově byste o mnoho úspěšnější nebyli. Pochopitelně z dealerských cen byste se o nějakou tisícovku možná níž dostali, ale v tomto případě obdržíte hotovou odladěnou sestavu, na kterou dostanete automaticky 2 roky záruku."
Hmm..Myslim ze to nejsou zrovna dealerske ceny....Ne to opravdu NENI reklama.

PS:Se dvema pocitaci sestavenymi v ProCa mam velmi spatne zkusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurricane  |  20. 04. 2001 19:40

Zdravim

Za prve si myslim, ze ten napad s vyberovym rizenim na vysneny komp je velice dobry.

Za druhe si nemyslim, ze ta cena je pod 35 000. Nevim teda jak vy, pane Holcik, ale ja navic pridam pitomych 22% DPH a pochybuju, ze si k takovehle sestave dam svuj starickej 800x600 monitor. Krom toho si myslim, ze kupovat hotovou sestavu je silenost. Mate v ni spatnou komponentu (repracky) a ty vam potom zbydou v supliku. A pokud napisete, ze po dohode lze sestavu zmenit, neni to potom sestava. Ja kdybych prisel do kramu, tak reknu, ze chci tuhle desku, tuhle zvukovku, tuhle grafiku, tolik pameti, tamhleten monitor a reknete mi, jestli to je vyvazene, kdyztak me opravte. A dale, pokud k takovehle sestave dodavaji bedynky 10x10x20 cm, tak je to prece silene. Kazdy kdo chce takovouhle masinu chce taky poradny zvuk a ten mu da cokoliv jineho nez plastove PC repracky. Idealem budiz hi-fi vez kuprikladu Pioneer apod.

Hurricane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zámečník Karel  |  20. 04. 2001 19:40

Pro redaktora Živě: Časopis Mobility již prezentuje, že ceny v něm uváděné budou vždy s DPH. Kdy toto pravidlo převezme Žive, potažmo všechna periodika Computer Press?
P.S. Pardon, pane šéfredaktore

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  20. 04. 2001 19:40

Je jasne, ze ten clanek neni myslen vazne a je to reklama, ale nadpis clanku "Sestava s gigahertzovým procesorem pod 35 tisíc", ikdyz je
sestava bez monitoru a cena pod 35000 je bez DPH, je mirne receno zavadejici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  20. 04. 2001 19:40

to Michal
Jo, máte pravdu, mě to uvádění cen bez DPH taky pěkně vytáčí!
"BOMBÁÁÁ PC za 35.000,- huráááá", jenže po dopočítání 22%DPH se z 35 tisíc stane 42.700,- což je o 7.700,- víc.
Jenže to by už titulek nevypadal tak dobře - "PC za 42.700,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  20. 04. 2001 19:40

Jo, srávně by ten titulek měl být
PC bez monitoru, s gigahertzovým procesorem za 42.700,-"

Plus monitor, třeba miro radius L- 3DF, 19" 1600 x 1200 85Hz = 30.500,-

takže dohromady vychází

kompletní PC s gigahertzovým procesorem za 73.200,- Kč no, to je sice normální cena, ale takovýto titulek by asi k četbě nokoho nenalákal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sgsgs  |  20. 04. 2001 19:40

sdgsgs
sdgsg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:40

Vzhledem k tomu, že se tady ozývá dost hlasů z různých stran, o tom jak ten či onen nabízí lepší a levnější sestavu, tak vyhlašuji konkurz, napište mi na e-mail vaše konfigurace a ceny a uděláme srovnávačku.
Logicky se nemůžeme sami o sobě dozvědět o všech možných nabídkách. Když tedy máte co nabídnout, tak napište.
Abychom se něčeho drželi, tak dávám počáteční rámcové podmínky:
* gigahertzový procesor
* grafika GeForce2 (MX, GTS, ...) či Radeon. slabší prosím ne.
* disk 7200 otáček
* CD-ROM (DVD se nebráníme :)
* zvukovka, reproduktory
* nějaký operační systém - vzhledem k určení spíše pro multimédia a hry to vypadá na Windows 98/98SE/ME. Něco jiného zakázáno není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  20. 04. 2001 19:40

To neni spatny napad. Kdyby se ctenari jednou za cas (rekneme mesic) shodli na konfiguraci pocitace a pak se vyhasilo jakesi "vyberove rizeni" na nejlevnejsiho prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
????????????  |  20. 04. 2001 19:40

To je tedy nesmysl.

ad 1/
běžná praxe firem je udělat speciální nabídku, kterou pak třeba ani nedodrží - jen proto, aby měli zadarmo reklamu (nebo to bude nabídka na týden jinak drahé firmy a podobné manýry)

ad 2/
pokud by redaktor uznal chybu a slíbil, že se takovéto přehmaty na živě dít nebudou, tak se to pro jednou odpustit dá

...jinak hezký pokus od redaktora, jak ustát bouřlivé kritice :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Hruby  |  20. 04. 2001 19:40

Pěkné by bylo, kdyby pan Holčík vzal ty maily, co mu přijdou, pak to porovnal s tím, co tytéž firmy nabízejí v oficiálních cenících a pro kontrolu si ještě do každé firmy anonymně zavolal, aby zjistil, co a za kolik se opravdu prodává běžným zákazníkům. Nejlepší by samozřejmě bylo ty počítače nakoupit, ale snad to není nutné. Celkově to je samozřejmě mnohem víc práce než přečíst si pár ceníků, ale zase bychom se dozvěděli něco, co bychom sami těžko zjišťovali a to je myslím smysl novinářské práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  20. 04. 2001 19:40

No, presne tak. Ty firmy by musely dat nejen nabidku ceny cele sestavy, ale udelat i celkovy rozpocet podle jednotlivych komponent (a mely by povinnost i ty samotne komponenty za tyto ceny prodavat), tak jak je bezne nabizeji ve svych cenicich. No a pokud by se nejaka dopustila nejake boty, tak by pro priste nebyla do tohoto prehledu jiz zarazovana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 04. 2001 19:40

No mě to příjde taková ta absolutní naivita, která tu obecně od některých čtenářů vládne

1. cena je jen jeden parametr, kdo a podle čeho bude hodnotit zázemí firmy. Způosob realizace záruky (zrovna u BRAVE počítačů se čeká na servis vždy přesně měsíc, což je na nic)

2. malé firmy se přizpůsobí snaze se na Živě etablovat a speciálně kvůli tomu zlevní, pro velké firmy je zase nějaká jedna recenze nepodstatná - vždy tu bude nějaká snaha o nekoreknost

3. vyladěnost. Některé základní desky nesplňují kvalitou a parametry obecné požadavky,.... kdo tohle porovná?

atd. atd.

Dle mého názoru je zde jediná možnost a tím je srovnávací test. Nevím, proč když je tak oblíbený v jiných časopisech se mu Computer a Živě tak brání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MUDr. Vítězslav Podivinský  |  20. 04. 2001 19:40

Budme radi, ze se nekdo pokousi udelat pro druhe a misto hazeni klacku pod nohy a podpasovkami se spise pokusme pomoci, aby to bylo standardem pro vsechny prodejce.
Konkurovat se da leccims: ale nejake minimalni nepodkrocitelne konfigurace bychom meli povazovat za zaklad.
Pokud redakce toto vyhlasi, dela svym zpusobem pro konecneho uzivatele dobrou sluzbu a neni ji treba spilat.
Ja se na tyto vysledky jako potencialni zakaznik velmi tesim.
Daktari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:40

Je s podivem, že funguje reklama i tady. Zajímalo, kolik tato reklama stála. Jen tak mimochodem, totožnou sestavu a navíc má grafika DDR paměti nabízí naše firma o více jak 3 tisíce levněji. Nebudu uvádět název firmy, ale zájemci mohou psát na muj mail a sdělím bližší info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kubišta  |  20. 04. 2001 19:40

Muzete take napsat podobny clanek o nasi pocitacove sestave s Athlonem 1GHz. Je v priblizne stejne konfiguraci a levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:40

myslíte tu s TNT2? hm to bych asi ještě více kritizoval než tady tuto, ta grafika není dostačující pro ten počítač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diZZy danZ  |  20. 04. 2001 19:40

ne všichni touží po nadupané grafice. kupříkladu mě je to jedno, co tam je, i když AGP není od věci, ty zatracený windows se pak kreslej rychlejc. v podstatě bych snesl i nějakou integrouvanou grafiku, i když mám k integrovaným věcem (přiznám se že neopodstatněně, spíše instinktivně) averzi. ale integrovaná zvukovka... bůh nás chraň a všechny takové výrobce zatrať vážně, na zvuku si hodně zakládám, hry nepařim, takže hlavně slušnou zvukovku. externí, samozřejmě. grafika je mi fuk. ale vánoční prémie se blíží = apple se blíží = přehodim zvukovku a pc i s win jde do šrotu (=malému bratranci na hraní)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Helma  |  20. 04. 2001 19:40

Nevím co bych dodal k výše (či níže) uvedeným názorům. Snad jen to, že názor o tom, že není problém vyladit sestavu se značkových komponent je více než scestný, je přímo nebezpečný, zvlášť, když postihne nejenom nějakého garážmajstra, ale i šéfa větší firmy (i počítačové) - následky jsou tristní a ne zrovna dvakrát příjemné.
PC samotné je podivný hybrid, vše je korunováno MS ostudou Windows ME. Jen houšť takových blivajz článků ať váš server není přetížen.
Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diZZy danZ  |  20. 04. 2001 19:40

nemohu si odpustit nevyjádřit svůj souhlas. i se značkovými komponenty je problémů dost a dost. že je platforma pc stavebnice je bezesporu velkou marketingovou výhodou (každý si postaví, na co má), ale tím to bohužel končí. z hlediska funkčnosti nebo nedej bože psaní software pro takový hybrid... hrůza. proto už microsoft dávno vzdal programování a svoje produkty kreslí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
diZZy danZ  |  20. 04. 2001 19:40

souhlasím s vámi, nepřijde mi to příliš fér.
navíc je v tom "integrovaná zvukovka". fuj. a windows. me. fuj. stejně bych si to nekoupil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  20. 04. 2001 19:40

Děkuji autorovi,že si dal tu práci a vyhledal tu nejlevnější sestavu s uvedeným procesorem. Je vidět, že na Živě se tvrdě pracuje.

Z článku
Pokud se budete dívat u dalších českých výrobců počítačů, levněji také nepořídíte.

Nevím čemu se dá říkat vyladěná sestava, já tedy bych měl problém snad s výběrem a nastavením základní desky. Jinak se toho moc zkazit nedá, tedy pokud se nekupují neznačkové díly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:40

Díval jsem se na celou řadu míst, nedíval jsem se logicky u všech "Franta Novák - rukodělná tvorba počítačů". Je logické, že jako one-man show s kamarády u distribuční firmy, co mi dají slušnou dealerskou kategorii, dokáži postavit sestavu levnější.
Nemyslím si, že by toto byla nějaká extra špatná sestava. Má špatné stránky a ty jsem uvedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 04. 2001 19:40

Pánové, pokud by jste nabídli vaší obdobnou sestavu dříve nebo levněji, nepochybně by se alespoň někde (když ne třeva na Živě) psalo o Vás.
Jinak návrh na cpaní reklamy do bannerů je pěkná blbost, nevím jak ostatní čtenáře , ale mě nebaví natahovat stránky kde je moc banerů - to je každý s nějakou animmací má pak 15k a je jasné že to otravuje i uživatele internetu, které to vůbec nezajímá. Do 30k (tj. jako dva bannery) se vejde učitě víc informací , třeba dobrá recenze vřetně obrázku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
subzero  |  20. 04. 2001 19:40

pokud vam vadi bannery pouzivejte
lynx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Málek  |  20. 04. 2001 19:40

Prodejce nejsem a nebudu. Ukřivděný nejsem a kvůli Vám rozhodně také nebudu. Pokud se Vám nelíbí bannery, filtrujte si je (jako já). Logicky jsem samozřejmě chtěl naznačit, že tento článek sem nepatří. To, kam si ho každý dá, je jeho věc. Já bych to vyfiltroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  20. 04. 2001 19:40

Když mi moc nejde psát vlastní články, tak proč si je nenechat napsat ještě od někoho jiného a nechat si za ně zaplatit dvakrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Málek  |  20. 04. 2001 19:40

Připadne mi tento článek jako nefér jednání k ostatním prodejcům. Pokud má nějaká firma výhodnou nabídku na sestavu, ať ji dá do bannerů a netahá do článků. Proto na Živě ty bannery jsou. (a není jich málo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Hájek  |  20. 04. 2001 19:40

Já to zejména považuji za etický úpadek šéfredatora Žive, jehož články se mi v poslední době zdáli na dost dobré úrovni.

Je to opravdu škoda, že se toto děje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oricetes  |  20. 04. 2001 19:40

Přečetl jsem si článek a měl bych o podobnou reklamu rovněž zájem. Jsem prodejce výpočetní techniky a článek bych si napsal sám. Sdělte mi, prosím, cenu za cca 100 řádků textu. Podrobné podmínky inzerce mi můžete zaslat na moji mailovou adresu, uveďtě také vaše IČO, DIČ a bankovní spojení. Pokud to ovšem nejde přes redakci, ale jen přes Vás osobně, sdělte mi, zda mi též vystavíte doklad nebo jakou slevu mi dáte při platbě v hotovosti bez dokladu přímo do vaší kapsy. Předem děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Hájek  |  20. 04. 2001 19:40

No - je sice hezké, že Brave tak hodně inzeruje v Computeru, ale:

1. servis má Brave přes autorizované servisy a záruku řeší zásadně do 1 měsíce.

2. základní desky v běžným PC ProCA je PCCHIPS (a to i přesto, že inzerují jiné v nabídkách)

3. Cena není úchvatná. Podívejte se do ceníku Alzasoftu nebo MIRONETu (kategorii S, kterou v Praze dostanou bez problémů všichni studenti) - cena obbobné sestavy je 32.260 (půlroční záruka u Alzasoftu), 32.774 (dvouletá zárka u MIRONETu + 5 let bezplatný servis). Alzasoft je distribuce z garáže se vším všudy ale MIRONET se již takto porovnát dá - servis je tu na rozhodně lepší úrovni než ProCA a záruku mají delší.

... jenže ProCA holt inzeruje, tak může dělat prasárny zákazníkům jaké chce a novináři mlčí (někteří ještě salutují)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  20. 04. 2001 19:40

Jasně, ať žije MIRONET a Alzasoft, BRAVE fůůjj!!
Ne, vážně, Mironet je fakt lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor