Cokoli “jako služba” je snem korporací a vlád. Místo toho, aby člověku něco patřilo a mohl to užívat z něj bude nevolník pravidelně holený a vydaný na milosto a nemilost provozovateli.
Přání otcem myšlenky? Co jeden nevymyslí na lepší konkurenci.Připomíná mi to reakci Balmera na iPhone 😂😂😂
Kdo to kdy zkusil, potvrdí že je to na Pikaču. Já hrál přes PS remote play a tehdy ještě fungující OnLive, oboje byla a je hrůza. OnLive mělo hnusný obraz (vysoký lag byl způsoben vzdáleností serverů takže ho nebudu ani počítat do nevýhod.) PS Remote play je na tom úplně stejně a ani na domácí síti kdy všechno teče přes 5 GHz WiFi a přenosová rychlost je v podstatě neomezená, to stojí za prd.
Je to blbost, vím to já a stejně tak každý hráč co to kdy zkusil. Dostanete komprimovanej hnusnej obraz, input lag jak sviňa a oni si představujou ,že na tom bude někdo hrát call of duty kde hraje roli každá ms?Šéf Ubisoftu by si to měl nejdřív alespoň vyzkoušet ať nemusí být hned za debila co o tom neví ani ň
Zase na druhou stranu, na to jak jsou UBI hry většinou prasácky naprogramovaný a lagujou i na silném železe, už to vlastně při tom stramingu bude uplně jedno.
haha to chci videt, mam steam link a i LAN s odezvou pod 1ms se nehraji fps hry zrovna nejlip, je to nepouzitelny, na strategie to ujde,ale kdekoliv kde potrebuju co nejrychlejsi reakce je to problem, i input lag u monitoru me stve.. steam link jsem zkusil jednou a uz nikdy znovu jsem to nezkousel20ms by bylo uz uplne nepouzitelny
Mám steam link, odezva <1ms, 0 framedrop, a jede to v pohodě při jakékoliv i sebenáročnější hře. Záleží, jestli ti to stíhá zpracovávat PC a jestli máš dobrej router.
Tady vůbec nejde o HW náročnost hry. Tady jde pouze a jen o odezvu vstup-výstup. U jakékoliv akční hry je znát odezva i v jednotkách milisekund. Pokud to nevidíš tak to je jednou z následujících možností:1) Nikdy si to nezkusil a jsi jen teoretik2) Nejsi hráč videoher - hry na FB a blbosti na android se nepočítají3) Tvůj mozek je zpomalený
4) umím si nastavit síť tak, abych měl odezvu pod 1ms
A jak přesně dokážeš nastavit síť v infrastruktuře poskytovatele internetu? A odezvu vlivem režie výpočtu nastavíš jak? Nebo si myslíš, že reakce serveru na tvůj vstup a následné vygenerování videostreamu probíhá bez zpoždění? Jistě je to i o optimalizaci, ale pokud to vývojáři vědí tak proč už to tak dávno není? Asi tam bude nějaký problém, že?Navíc mít domácí kabelovou síť s odezvou více jak 1ms by si musel mít pěkně hultvátsky udělanou takže to je sotva argument...
Reaguješ dobře, ale na špatné téma. Řeč byla celou dobu o LAN řešení steam linku
Myslel jsem to obecně ale ok. Nicméně i na lokální síti ti vzniká znatelná odezva a pokud ji nevidíš tak ti nedokážu pomoci ani ti to vysvětlit.Víš co to je vertikální synchronizace? Pokud ano, dokážeš poznat rozdíl vypnuto/zapnuto v odezvě ovládání? Žádný skutečný hráč s vertikální synchronizací nehraje zkus hádat proč.
Nevzniká znatelná odezva, input lag je minimální, stačí mít dobrý HW a kvalitní TV. Na MP hry mám G-Sync, ale díky za péči.
Jak jsem již řekl... když nejsi hráč a nevidíš to těžko se to vysvětluje.
Opravdu nebudu hráč, když mám G-Sync monitor a GTX1080Ti, opravdu nebudu hráč, když jsem si koupil Steam Link a pomocí komunity nastavoval FW tak, aby to zvládlo 4K stream s 0 framedropem a odezvou pod 1ms.Nemáš věcné argumenty a stále se snažíš vyhrát něco, co si projel už na začátku, když si začal komentovat úplně mimo téma.Užij si svoje hraní bez V-Syncu s trhaným obrazem, super odezvou a dalšíma věcma, o kterých mě chceš poučovat. Jak pravil klasik - brečíš hezky, ale na špatném hrobě.
Komercne je to (pro vydavatele) jiste atraktivni, ale technicky to v nejblizsi budoucnosti fakt nehrozi. Vlci budou stekat a karavana pojede dal. (Aby si tihle verozvesti misto toho nezabili slepici, co snasi zlata vejce. Oskubavani konzolistu by jim mohlo chybet, az tahle streamovaci horecka krachne.)
Tohle se imho ujme maximalne v nenarocnem segmentu her, kde moc nezalezi na rychle reakci. Coby poloprofi hraci strilecek mi vadi uz jenom to, kdyz mam treba v nvidia control panelu zapnutou volbu "Maximum pre-rendered frames" na 1, nebo jakoukoliv vyssi hodnotu (grafika pak renderuje dopredu nastaveny pocet snimku, nez je zobrazi). To na jednu stranu umele "vyhlazuje" pohyb, ovsem za cenu zvyseneho input lagu. Staci ten jeden blby frame zpozdeni, coz pri hypotetickem maximu bezneho monitoru (60fps) dela jen cca 16ms, a strilecka kterou provozuju na kompetitivni urovni je pro mne vpodstate nehratelna, protoze se mi o tech 16ms zpozduje aiming a na vysledcich je to okamzite poznat. Dokud pri streamovani her provozovatele nestlaci ping pod 10-15ms, je to pro narocnejsi profi hrani naprosto k nicemu.
Tohle se nikdy nestane. Pořád je problém ping. U online her například hra provádí interpolace při výpadku dat, nebo umožňuje plynulé ovládání za pomoci lokálních simulací které následně server pouze potvrdí nebo koriguje. To vše proto, že i ping 50ms se považuje za velký na to aby to ovlivnilo plynulost hraní. Nedokážu si dost dobře představí streamované online hry, jako třeba Overwatch.(Žádný technologický pokrok ping nevyřeší. Rychlost světla zatím překonat nejde)
Zase na druhou stranu, kdyby MP hra, jako je třeba OW, měla na to připravenej síťovej kód, kdy by vlastně nemusela hlídat výpočet a ověřování klientů, jen jejich vstupní periferie, nemuselo by to být tak špatné. Imho je to o optimalizaci.
U streamingu tyhle optimalizace nemají význam. Z pohledu serveru hrají všichni na lokálním počítači, který jen odesílá obrazový výsledek hráčům.Tohle lze optimalizovat pouze snížením odezvy, ale to má své fyzikální limity a provideři nebudou kvůli takové blbosti kompletně přestavovat sítě a investovat miliony/miliardy do nové infrastruktury a síťových prvků na snížení několika jednotek milisekund. Navíc je to uplně jedno protože by takové optimalizace byly stejně bezvýznamné, protože jestli je odezva 50ms nebo 45ms nehraje roli - obě čísla jsou brutálně vysoké.
Herní vydavatelé u té představy musí slintat blahem 😃Bohužel to znamená že výkonné stoje podraží a nabídka se zúží.Takové byli představy už kdysi dávno že někde poběží jeden velkej mainframe a všichni budou mít jen terminály, ale pak se přišlo na to že je lepší mít spoustu malých výkonných propojených zařízení.Děkuji nechci.
Zatim na to opravdu technologicky nestacime. Rychlost, dostupnost a odezva pripojeni je spatna na hrani. I 20ms navic na ovladaci sakra poznate. HW se porad znatelne zrychluje pri s izovani cen, takze tohle bude jen za ucelem louhovani penez od vice lidi (kdyz to bdue treba v televizich). Znate to, jak prisel steam, clovek koupi kde co v akci, a nikdy to nezapne...
Tohle slýcháme už roky, něco podobného bylo už v době PS3, X360 ... jak ukázala historie, klasické konzole to nevytlačí, maximálně to udělá nový segment. Šéf Ubisoftu by spíš měl hledět na to, aby vydával nějaké nové hry, ne 50. díl Assassins Creed nebo Far Cry, nechlubil se počtem hráčů jejich MP stříleček, který hrajou ve špičce jen tisícovky lidí, a konečně vydat Beyond Good & Evil, který propagujou už od dob PS3. A ne, jedna hra na Nintendo Switch to nezachrání.
https://www.youtube.com/watch...
Všichni budou streamovat, jen já si budu v přítmí svého obýváku pouštět filmy z DVD a BD a hrát hry na konzoli. Takový Robinson v moři onlinového šílenství. Mám totiž jednu ohromnou výhodu - rád koukám na staré filmy a rád hraju staré hry … 😀
Zapomněl jste zmínit, že milujete i staré internetové prohlížeče.
Rád přijímám tuto výtku od milovníka starých operačních systémů 😀😀
Osobne si myslim ze to neni uplne spatny napad. Ale chce se to opravdu zamyslet.Moje idealni predstava je ze by to implementoval steam. Kdo chce at si hru stahne, kdo ne muze si ji okamzite zahrat. Dale pak financovani. Dle me jako UZIVATELE by bylo idealni dvoji predplatne. Prvni levnejsi, ktere mi umoznuje si zahrat mnou koupene nebo free hry online. A pak drazsi, ktere mi umozni zahrat si jakoukoliv hru online. Aby na tom neco vydelali, tak by mohli zavest jeste nejdrazsi kde by byly AAA tituly a exkluzivity.Mimochodem NVidia GeForce Now by se mela nabizet za $7 mesice, coz je neskutecne dobra cena. Musite pocitat s tim ze tech $7 je de facto za pronajem virtualniho stroje. Hry musite mit koupene pres Steam. Kdyby teda zavedli $15 za jakoukoliv hru a treba $20-$25 za exkluzivity popr i ty nejdrazsi AAA tituly, nemyslim si ze by to bylo spatne.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 6. 2018 07:04
HW který vám utáhne hry stojí dneska pár korun. Nevím proč za free hry ještě vyhazovat peníze v nějakým ,,levným" paušálu.
Fotak, ktery umi delat pekne fotky dneska stoji par korun, tak proc si porizovat vsechny ty smartfouny a resit jak kvalitni fotky delaji? Muj predesly prispevek netvrdi ze by byly herni sestavy nejak extra drahe. Jde o to proc bych si treba ja mel porizovat PC za 10k+ abych si parkrat za rok neco zahral, kdyz mam svuj pracovni notebook za 25k+? Zaroven tuto moznost nijak nepotlacuje. A rozhodne bych nesouhlasil s tim ze by nas k tomu ubisoft mel tlacit tim ze by vydaval hry jen streamovanym zpusobem. Kdo je hrac a to zejmena multiplayerovy urcite si poridi herni sestavu/konzoli a bude hrat normalne. Kdo uprednostnuje kvalitni konstrukci, mobilitu, vydrz nebo proste nema na to dat najednou takove penize tak vyuzije streamovane hrani. Vsichni jsou spokojeni, vsichni si zahrajou a vsichni zaplati. :)
Takovy fotak stoji furt kolem 10k. Je to min nez driv, ale za "par korun" bych tu castku asi neoznacil. Kdyz uz tedy tahnete srandovnim prikladem..
Haha, tak určitě.
KOnzole na 7 let stojí max 12k, zanedbatelná částka. Pochybuju, že s nějakym klientem v cloudu budu platit 300 měsíčně a budu hrát co chci (taková obdoba netflixu). Takže si raději koupim konzoli a zahraju si co chci i offline kdyz si beru zarizeni mimo domov, kde proste nemam pod kontrolou optickou pripojku.
No, to si právě nezahrajete, co budete chtít. 😃 Nejdřív budou chybět exkluzivity, a později už možná všechny áčkové hry, za kterými budou stát podobní vydavatelé. No, a protože ani EA s originem nebo steam nebudou chtít zůstat pozadu... tak to bude paušál tři stovky každému vydavateli, od kterého budete chtít hrát nějakou hru.
A to je přesně ten důvod proč se to neujme. I když lidi jsou na konzolích zvyklí platit i za multiplayer, takže kdo ví jak to dopadne.
No a prave proto to asi nepujde. Kazdej vydavatel jinde atp. To si pak clovek bude muset platit x predplatnejch nebo pronajimat konkretni hry.
12k stojí konzole a hry tedy warezíte? Pokud ne, tak je ta částka fakt mimo...
12000 Kč/7 rokov = 142 Kč/mesiac. Takže ak by si mal nahradiť konzolu HW v cloude, prenajimanie by nemalo stať viac ako spomínaná suma
Za HW je to naprosto nic a pak si kupuju hry, ktere chci a kde rad podporim vyvoajre za jejich praci. Podle me se koupim tak 6-8 max rocne (jen par hned pri vysani). Ty, co nehraju online pak prodam.
Mozna jsem stara skola, ale predstava ze poskytovatel bude mit vypadek a ja pc pomalu ani nezapnu, natoz abych na nem neco delal, mi prijde dost na prd.. Neni nad to mit slusny hw, nejakou tu zasobu mp3, filmu a offline her na disku a mit moznost si uzit nejakou zabavu i bez pripojeni.. Tuplem s notebookem na cestach..
Tak muzete jit do obyvaku za rodinou. Treba zjistite ze jsou to mili a pratelsti lide 😀
Za posledních 5 let jsem měl výpadek asi 20 minut. To asi přežiju.
A niekomu nesvieti dsl dioda (majitel je bfu) uz 5 tyzdnov, 5x zajednany termin v reklamacii (typu 8-14 alebo 14-20, bud tam cely cas alebo mozes zacat od zaciatku a zaplatis), z toho raz sa aj ukazal technik s tym, ze chyba je asi v dslame umiestnenom v nedalekej bytovke, ale tam sa teraz nedostane, skus iny termin (nemecke O2)yuriho coskoro dohram, potom bioshock 1 a snad fallout 3
Predpokladam, ze vodu tahate ze studny a jidlem, stejne jako svickama na sviceni, se zasobujete sam, a to i vcetne prirodnich leku. Protoze pokud ne, tak to moc na starou skolu nevypada a az bude mit poskytovatel vypadek, tak zrejme pojdete :).
Vodu skutecne taham ze studny, topim drevem, ohrivam vodu drevem, ale svickama nesvitim.. 😃 Pripojeny jsem vzduchem na vesnici a obcas nejaky vypadek prijde.. A pak jsem rad ze mam nejaky filmy, hru, hudbu na disku.. Chapu ale ze ve meste tyhle problemy prakticky nejsou.. :) taky mi trochu chybi panelakovych 100/100 na optice, ale v mem soucasnem bydlisti hold neni mozne ocekavat nonstop a stabilni, rychle pripojeni
no hej, ale u seba budem musiet mat nejakeho klienta, takze nejake tie konzoly sa predsa len budu predavat. Nie vsetci budu na to chciet pouzivat pocitac.
Mne na GameStreaming postacilo obycejne RaspberryPI 3 ;)
No misto minusu by me docela zajimal nazor. Samozrejme pokud bude apka primo do TV tak to bude jeste pohodlnejsi. Ja jsem zvykly pouzivat RPi jako medialni centrum (KODI) a v podstate stacilo doinstalovat doplnek a vse pekne funguje. Jednalo se samozrejme o lokalni streamovani na LAN.
Sony driv melo PS Now v televizich, BD prehravacich atd., ale pak to z nejakeho pro me nepochopitelneho duvodu zabili...
Tohle s přehledem zvládne HW samotné TV.
Pokud bude TV podporovat Bluetooth (pro připojení ovladačů), pak stačí SmartTV aplikace, ať již zabudovaná nebo ke stáhnutí.
ja jsem od zacatku pro, ale zatim tu byly bud tragicke reseni a nebo za takove penize, ze by si clovek za pul roku koupil novy pocitac.
Tak nějak. Hráči s velkým H budou samozřejmě remcat, ale je tu nemalá skupina lidí, pro kterou by to mohlo být zajímavé. Hrával jsem Doom počátkem devadesátých let na 386SX, kdy FPS klesalo v náročných scénách i k jednotkám FPS. Těch mých necelých 20ms do nixu mě nerozhodí.Chce to ale rozumný obchodní model. Když vyšel Doom 4, tak jsem měl vyloženě chuť to zkusit, ale myšlenka provozovatele, že si prvně koupím hru za dva litry a pak budu ještě platit kilo za hodinu hraní, to asi ne. i Dobré hry musí být v ceně herního paušálu a musí jích být moc, jinak mě taková služba nezajímá
Tak jistě, ono jim nejde o to vydělávat víc než tím, že člověku prodají jednu hru za litr jednou za dva měsíce, ale jde jim určitě o to, aby zasponzorovali hardware a pak člověka nechali hrát za paušál tři stovky na měsíc dvě stě her v ceně. 😃
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.