Na to se ptejme. Podle meho je kazdy bussines plan, postaveny v Cesku na prouzkove reklame, predevsim neproveditelny. Spocitejte si cenu reklamy- ktera neroste a rust nemuze- pocet teoreticky dosazitelnych dennich navstev, velikost trhu. Ten Gen jsem taky videl a neveril jsem svym ocim. Bud tam nahnali statisty, nebo musi vazne IL dnes zivit tolik krku , na rocni dosazitelny obrat maximalne 15 mil Kc. Neznam presna cisla, ale mam pocit, ze az do nastupu mobilnich siti 3.generace a masivniho prechodu Internetu na jine nez PC pojitko , je pocet nove pripojovanych uzivatelu v zasade ukoncen. Rozhodne neroste exponencialne ci nejakou jinou nez generacni obmenou, tedy ze rocne prijde na skoly nova generace a dostane se na hodinu k pocitaci. Mam pocit, opravte me , jestli me udaje jsou spatne, ze maxinalni pocet dosahovanych pristupu na ty nej- stranky typu neplacenych informacnich portalu jiz nejmene rok neroste. Prisun novych pripojenych se hrave rozlozi mezi zvyseny pocet hracu- tak kde je vyssi zisk? Mohl by snad byt pouze pri zmene obchodniho zadani a uctovani za uvadene informace,ale velmi se obavam , ze tam, kde jste lidi naucili, ze je vsechno zadarmo, ted tezko muzete zacit inkasovat penize. Na to je zase jine know-how. Takze podle meho, krome populismu ...... to navic bude prusvih.No ale to prece plati o Atlasu , ktery na tema IL uverejnil velmi nejapny clanek , Redboxu ci Centru prave tak.