Šéf Megauploadu nebyl Robin Hood, ale kriminálník

Názory k článku

Petko Kotov  |  20. 01. 2012 11:52  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

tak toto je naozaj ubohe.
tym myslim clanok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (25)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
vransen  |  20. 01. 2012 11:54  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Naprosto brilantní náhled do problematiky! Tohle bohužel nikdo nechce slyšet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
clarkie  |  20. 01. 2012 11:56  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

"Kim Schmitz byl úspěšný podnikatel, který ovšem ruku na srdce vydělával především na tom, že se skrze jeho službu sdílel materiál, který na své náklady vyrobil někdo jiný. Schmitz se pouze vezl.""Nás může zajímat to, že i v tomto případě jsme zanechali malou československou stopu, na seznamu sedmi mužů je totiž i slovenský designér Julius Bencko."OMG, jakou československou? ČECH Čížek se chce VÉZT na původu někoho jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 12:02 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Ach jo,tohle je článek vhodný spíš do Blesku,Aha! a jiným podobným....Jsem zvědvej,jestli to samé bude ve zprávách na Nově...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pannicca  |  20. 01. 2012 12:07  |  Microsoft Windows 7 AppleMAC-Safari 5.0

jaky je rozdil, pokud lide se z toho tesi?
narozdil od soucasne vlady cr, kde znami politiku dostavaji milionove odmeny a plat prezidenta k tomu, a lidi prezivaji?
a pokud v kuvejtu/kataru vladne jedna dinastie tak je jedno jak dlouho vladnou pokud lidi maji dostatek vseho jak materialnich veci tak i prav.
SMRT SOUCASNEMU SYSTEMU NA CELEM SVETE!!!! JE CAS PRO ZMENU, A MY ROCNIK PO 85 JEDNOU PRINESEM JI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mikairu  |  20. 01. 2012 12:16  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Nějak mi uniká význam tohoto článku nebo uvedeních nějakých konkrétních vodítek - článek vypovídá o tom, že se Anoni mstí nikoli za MU ale za jeho šéfa, což je nesmysl. Samozřejmě že nic není černobílé a samozřejmě, že MU je hlavně byznys, to dojde každému, kdo má IQ o pár bodů vyšší než opice. MegaUpload jako stránka, která byla zavřena, mě zajímá a jsem striktně proti - ani nemluvě o tom, že ji shodili před vlastním procesem. Naopak šéf této stránky, vybavení jeho garáže, koupelny nebo třeba jeho milostný život, mě skutečně nezajímají, to si opravdu nechte od bulváru. Jak se píše ve článku - "je třeba rozlišovat", tak to dělejte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
cfc.cfc  |  20. 01. 2012 12:19  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Dobře. Tak byl kriminálník, ale můžete mi vysvětlit jakou to má přesně souvislost s Megaupload? Pokud vím, tak nesebrali jenom jeho, ale i další lidi, kteří snad nutně nemusí mít kriminální minulost. Megaupload následoval DMCA a následné stížnost od majitele autorské práva zaregistroval a stáhl ten soubor. Pokud člověk občas si chce něco stáhnout tak ví, že ty soubory z Megaupload mizely vcelku rychle. Naopak Megaupload spousta lidí používala pro zálohu - ze všech současných filehostingů možná s Rapidsharem nejvíce. Uploadeři hlavně dávali soubory na servery, které jim za to solidně platili. Megaupload je jeden z nejčistších, co se týká poměru pirátského obsahu podle mě. Je správné, že člověk pokud si data na internetu zálohoval na internetu jenom na Megaupload, že o vše přišel? Navíc neproběhl soud, tak nechápu jak si můžou dovolit takhle rozsáhlou akci, když podle zákonů Megaupload by měl obstát u soudů. Samozřejmě pokud Kim ty peníze nějak ještě nepral nebo nemíchal s jinými ilegálními aktivitami, potom samozřejmě u soudu prohraje, ale samotný Megaupload by neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kofis1  |  20. 01. 2012 12:24  |  Microsoft Windows XP Firefox 9.0.1

tento clanek je velice zavadejici a neni nestrany. primo ocernujete jednoho cloveka, bez objektivniho posouzeni. kim byl exot a rebel, pohyboval se na hrane zakona, ale pricnip je ze trestat se ma ten kdo tam film nahraje/stahne, ne ten kdo poskytuje sluzby ktera je v tomto pripade zneuzita.navic z reklamy na webu profitovali i sami jeji zprostredkovatele, google atd. budete tedy psat dalsi clanek i o tom ze google jsou hajzlici protoze vydelavaji na filmech umistenych na megauploadu a v africe delaji organizovane podvody na podnikatele (viz clanek dneska)? pochybuju ....problem, ktery jste pane cizku ocividne nepochopil, je ten, ze zakony nejsou schopny postihnout konkretni hrisniky, protoze jsou jich stovky milionu, takze se obrati na nekoho druhotneho! a tohle jste ve svem clanku trochu opomel zminit.a ze si kim na svem podnikani vydelal prachy? to je snad dneska zlocin kdyz si nekdo koupi 50 aut, nebo jaky smysl krome vzbuzovani nenavisti ma vas ubohy seznam majetku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kasuha  |  20. 01. 2012 12:25  |  Microsoft Windows XP Firefox 9.0.1

Stejně tak by mohli zavřít Facebook, Zuckerberg má taky pěkně pohnutou minulost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalf.rs  |  20. 01. 2012 12:28  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Proboha co to je za clanek ? Vyhodte toho, kdo to napsal !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Fire-man  |  20. 01. 2012 12:30  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Nebyl Robin Hood byl "jen" kriminálník...Robin Hood byl přece frajer...
on se s nikým nepáral...
on jenom zabíjel...
Ale co "účel světí prostředky", nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kuba78  |  20. 01. 2012 12:31  |  Microsoft Windows XP Chrome 5.0.195.0

Naprosto ubohy clanek.. pokud se hodlate srovnavat s takovymi titany zurnalistiky jako Blesk, Aha a podobne - prosim. ale tohle je opravdu ubohost.
za prve - co je komu do toho co vlastnik vydelal? MU byl soukromy podnik, lide mu sverovali svoje penize DOBROVOLNE - na rozdil od povinneho vypalneho organizacim ktere dosahly jeho obzalovani.
za druhe - on nekdy tvrdil ze byl robin hood? kdyby labely mely vlastni system pro rozumne sdileni nebo prodej videa a muziky, takovi jako on by nikdy takove penize neudelali.
za treti - kriminalnik? za to ze byl v minulosti vysetrovan? nenechte se vysmat, dnesni americke zakony jsou tak ohebne ze vas muzou obvinit a vysetrovat z cehokoliv pokud se na vas urednik jen spatne podiva - AV labely maji dlouhe prsty, partiot act je taky pekne zverstvo.. podivejte se poradne CO na nej vytahli za zatykac - klasicke gumove paragrafy
za ctvrte - seznam majetku - nejvic ubohe.. co to ma vyvolat? asociaci ze kdo ma majetek, je automaticky zlodej a kriminalnik? a co dal? zabavit a rozdat delnemu lidu? kazdemu podle potreby, kazdemu podle zasluh? to uz tu jednou bylo a je to tu zase.. a nikdy to nefungovalo...odporny hnus, hrajici na strunu nejnizsich lidskych pudu a veci jako je zavist a tridni nenavist. stydte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 01. 2012 12:34 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Pecka teď tu nadáváte, a včera jste ještě stahovali jak diví... Radši si najděte pořádnou práci, když závidíte miliony. Děláte, jak kdyby jste si nikdy nic nelegálního nestáhli "Moralisti". Jak říká klasik: "Děláte machry, a hajzl máte na chodbě!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2012 12:35 | Microsoft Windows XP Chrome 16.0.912.75

Vážení soudruzi z živě opravdu by mě zajímalo, kde jste udělali chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deivis  |  20. 01. 2012 12:35  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Co pane Cizku muzete ve svych 25 letech vedet o zivote o lidech aby jste je hodnotil podle majetku a penez.
Kriminalnikem jak vy pisete se muze stat clovek ktery nikdy nic neproved jen ho nepravem obvynily ale o tom uz se nikdo nezmini.To se muze stat klidne i vam, a proto ze by jste byl na policii u vyslech a u soudu budete hned kriminalnik? Urcite ne,tak nehodnotte lidi podle nejakych bulvarnich clanku co jste si kde precetl,a drzte se radeji toho vaseho psani o Google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nighthawk  |  20. 01. 2012 12:41  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

tak tohle je suverénně nejhloupější článek na živě.
Kolik čížku, kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 12:45 | Unknown Chrome 18.0.1010.1

Jestli to je kriminálník, tak ať si ho zavřou (nejspíše si to i zaslouží). Toto mi je ale celkem jedno. Štve mě, že zrušili megaupload a omezili tak svobodu na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Montr  |  20. 01. 2012 12:45  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Ja myslel ze zive.cz se stavi take proti SOPA/PIPA, ale tenhle clanek primo rika: "Za obsah odpovida provozovatel je treba jej potrestat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Gildiss  |  20. 01. 2012 13:00  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Dobré sídlo a auta. Kdyby nebyly autorské organizace tak nenažrané a dali obchodní model na bázi rapidshare/megaupload kdy by zpřístupnily za 10 USD měsíčně celou audiovideodatabázi, pak by mnoho lidí ani nenapadlo nic stahovat a mohli by vydělat víc. Jenže RIAA a MPAA jsou názorově někdy v roce 1980 a kdo chce moc, nemá nic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 13:01 | Microsoft Windows XP Firefox 8.0.1

Tak když se dá tak dobře vydělávat na těchto službách mají si filmové a hudební společnosti koupit (vytvořit) svůj megaupload a dávat tam obsah dříve než piráti na jiných serverech a měli by pokoj, musí však dát i možnost bezplatného stahování a možná i nějaký model výdělku (nevím jestli ti uploadeři na tom i vydělávají nebo mají "jen" pak nějaké měsíce zdarma placeného účtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
VsechnoVim  |  20. 01. 2012 13:08  |  Macintosh OS X Chrome 16.0.912.75

A co říkáte na Sergeye Brina a Larryho Page pane Čížku? Taky jsou to kriminálníci? Poslal jsem totiž jednou v Gmailu mp3 soubor. A jsou taky nechutně bohatí. Vydělávají na tom, že ty služby používám a občas jim tam kliknu na reklamu. Navíc spousta lidí má v Androidu svojí upirátěnou hudbu a filmy. Jsou to tedy kriminálníci a je třeba je zavřít, když lidi používají jejich produkty k porušování autorských práv?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 13:11 | Macintosh OS X Chrome 16.0.912.75

Zive.cz u mě trochu kleslo v přínosů relevantních informací, články od Kuby Čížka mám rád, stejně jako jeho aktivity v podobě wifileaks, ale tohle je s prominutím úplně mimo mísu...Jestli je majitel kriminálník a Megaupload používal jako záštitu pro nějaké své další akce, prosím, ať ho za to souděj, ale rozhodně nebudu argumentovat tím, že má velký majetek, proto je to grázl. On přinesl světu službu na sdílení souborů, která fungovala na jedničku a z to on chtěl peníze. To je jako kdybych si stěžoval, že redaktoři za psaní těchto článků dostávají honorář...MU je normální business, jak ho známe. To, že se tam hodně sdílí i warez není problém provozovatele. Pokud někdo chodíte na xda-developers a hrajete si se svým telefonem, tak vás to jistě štve, stejně jako mě, jelikož na MU bylo spousta nástrojů a programů vytvořených komunitou a legálně poskytnutých pro ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aushetz  |  20. 01. 2012 13:15  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Zajímavý článek. Jen škoda, že mi více připomíná nejmenovaný bulvární server. A to jak nadpisem, tak závažností skutečností prezentovaných v článku, ze kterých je následně vyvozen (pravděpodobně autorův osobní) jakýsi zlověstný závěr. Článek by seděl v nějakém osobním blogu či podobných míst k tomu určených, ale v objektivním zpravodajství by se článek této povahy objevit opravdu neměl. To už mainstreamové internetové zpravodajské servery napsaly objektivnější články, než je tenhle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcbure  |  20. 01. 2012 13:15  |  Microsoft Windows XP Chrome 15.0.874.121

Mě zaráží definice ušlého zisku 500 mil. dolarů. Kde to číslo vzali? To jsou jako filmy stažené bez zaplacených koncesionářských poplatků? A může někdo zcela relevantně říct, kolik by vydělali, kdyby se to teda nedalo stáhnout z internetu (odkudkoliv) - podle mne nic. Tak by to lidi neviděli, nekoupili, neshlédli. Maximálně by se tři složili na CD a to si společně vypálili... Tento konkrétní případ jen ukazuje, jak chybně jsou v dnešní době nastaveny zákony a jak hloupě se dneska staví k distribuci držitelé práv k audiovizuálním dílům. Jak již bylo dříve řečeno, měli by udělat prodej paušálem z velkého "archivu", pak by si přišli taky na takové peníze a piráti by měli "po kšeftu"... Většina kvalitních hudebních skupin žije z koncertů a prodeje CD, většina dobrých spisovatelů v klidu prodává své knihy a většina dobrých filmů si své fanoušky najde v kinech a půjčovnách i přes větší cenu lístku - nutno dodat - bez tzv. "ochránců práv" by se krásně obešli. A brak? Ten stejně nikdo neposlouchá, nečte, nesleduje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radimKuz  |  20. 01. 2012 13:18  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Ať už s argmumenty souhlasíte nebo - můžete se zcela dobrovolně přidat k akcím anonymous zde:
http://pastehtml.com/view/blakyjwbi.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2012 13:32 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Ad hominem propagandistický bullshit, ktorý samozrejme obchádza to, ako je poskytovanie úložiska pirátskou aktivitou a porušovaním copyrightu. Mňa absolútne nezaujíma, či ten Kim žil v kanále alebo vlastnil 50 súkromných ostrovov v Polynézii. Každopádne článok sa snaží vyvolať dojem, že keďže je Kim bohatý, tak sa logicky musel dopustiť trestnej činnosti. To je úbohé. Je to len zastierací manéver, ktorý má prekryť to, že problémom nie je pirátčina, ale celý distribučný priemysel, ktorý sa v čase internetu ukazuje ako čoraz viac nepotrebný. A samozrejme ľudia z EMI atď. sa boja o to, že im nepribudnú ďalšie Masseratti do garáží. Hajzli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PCDaemon  |  20. 01. 2012 13:33  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Jistě. Byl to narušitel a nejspíš vrah. A s takovými se musí jednat bez milosti. To není jako práce s buzolou, děti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sonyoo  |  20. 01. 2012 13:40  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

bože... zbierka kecov... nech sa pán google nad sebou zamyslí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 13:44 | Microsoft Windows XP Chrome 16.0.912.75

"Nás může zajímat to, že i v tomto případě jsme zanechali malou československou stopu, na seznamu sedmi mužů je totiž i slovenský designér Julius Bencko."
.
Jakí ste vy češi zrazu čechoslováci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 01. 2012 14:00 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Ještě by měl autor toho šéfa nazvat zlým kapitalistou a jakoby ten článek vypadl z Rudého práva. Doba se mění, myšlení lidí zůstává. Dojmologie, vyvolávání závisti, upozorňování na věci, které s případem vůbec nesouvisí...ubohý článek.UPDATE VEČER: Proč když byl článek tak dobrý a postavil se za něj i šéfredaktor Polesný, byla z článku většina kritizovaných pasáží vypuštěna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2012 14:08 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Nemal som silu a chuť prečítať celú diskusiu, ale musím sa zastať autora článku. Veľa ľudí sa tu odvoláva na to že zločinecká minulosť alebo bohatstvo nie sú dôvod na odsúdenie človeka a že sa to nevzťahuje na celú firmu. Tu sa ale nehovorí o nejakej legislatívnej rovine, ale o rovine čisto morálnej. Nikto nepopiera že peniaze ktoré Megaupload zarobil prináležia ich majiteľom, na druhej strane tieto peniaze pochádzajú z veľkej časti z nelegálneho zdieľania obsahu. Ak niekto sústavne okráda štát na daniach tak je zlodej ale ak "iba" zdieľa niečo čo nie je jeho tak mu všetci závidíme jeho šikovnosť a peniaze?! Áno, aj na magaupload sa nachádza legálny obsah, a ľudia ktorí si za uskladnenie tohto obsahu zaplatili by mali mať možnosť ho tam mať uložený. Veď aj ak vo vašej obľúbenej pekárni nájdu drogy alebo pašované zvieratá tak ju asi nenechajú len tak otvorenú s tým že kontraband je zabavený a teda žiadna ďalšia nelegálna činnosť sa tam diať nebude. Ale veď vy chcete svoje teplé rožky ráno na stôl, koho zaujímajú nejaké drogy! (a nehovorte mi tu teraz o tom že drogy sú oveľa vážnejší problém ako nejaké softwarové pirátstvo)
A k jeho zločineckej minulosti - áno, ľudia sa menia, ale pýtam sa, ak vám zmiznú hodinky, bude to váš kolega ktorému sa páčili alebo ten bezdomovec ktorý do vás vrazil v metre? Nikde nie je napísané že to nemohol byť váš kolega, ale aj tak všetci vieme že tá pravdepodobnosť je oveľa menšia. Prečo sa teda máme tváriť že minulosť je nepodstatný fakt.
Podľa mňa je dôležité poznať všetky súvislosti, a tie práve tento článok ukazuje. Thumbs up...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
aarghot  |  20. 01. 2012 14:09  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Skoro sem do diskuzi nepisu, ale tentokrat musim. Toto je opravdu nejhorsi clanek na Zive za posledni leta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.D.  |  20. 01. 2012 14:15  |  Microsoft Windows Vista Firefox 9.0.1

Ah ten ČEŠTIN!cituji: "Ačkoliv se internetová komunita domnívá, že americký útok na Megaupload >>>stíží<<< situaci okolo přijímání kontroverzních zákonů..." Nemělo by to situaci spíže Ztížit?!Já vím, že word zrovna tuto korekci nějak nezvládá (zkusil jsem si to, vážně ne), ale, páni redaktoři, když to praští do očí mne, tak vás by mělo taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mclane87  |  20. 01. 2012 14:16  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Číža může pracovat i na vedlejšák pro redakci Blesku, vlohy na to má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 14:20 | Linux Firefox 9.0.1

Takový článek jsem od p. Čížka nečekal. Právě on se netají tím, jak tyto služby používá pro stahování svých oblíbených seriálů. Nenazývá se takové chování pokrytectvím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
chytraknactvrtou  |  20. 01. 2012 14:24  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.80

Souhlasím s kritiky článku.Něco k vransenovi:
Má problém s majitelem megauploudu za to že je bohatý a FBI o něm řekla že je kriminálník.
Vyžaduje právo a pořádek a dodržování zákonů. Ale že ty zákony dělají političtí gauneři pro gaunery mnohem většího kalibru než jak je vykreslen zakladatel megauploudu, to už mu nevadí. Hlavně že dodržuje zákony. Prostě trouba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
rumcajs1968  |  20. 01. 2012 14:44  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Pane Čížku, takovýto text bych od vás nečekal. ...
Já něco takového napsat, tak strčím hlavu do kanálu a zpytuji svědomí.
K vyváženému a nestrannému textu má tento váš spisek stejně daleko jako já k Jeho Svatosti Dalajlámovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty30886  |  20. 01. 2012 14:47  |  Microsoft Windows XP Chrome 16.0.912.75

Nevim, jak je nastavena soucasna legislativa, ale staci aby pridali vetu "za obsah nahrany uzivateli, zodpovida majitel server i uzivatel" a hned bychom videli, jak by administratori web sami cistili, a ne jak ted jen invididualni veci na popud majitele prav, na druhou stranu by asi prisli o dost VIP clenstvi :)). A takto si myslim, ze by to melo byt. Protoze puvodni myslenka "nahravejte sve videa, soubory, fotky," je tatam. Kdyby se totiz nenahraval pouze warez na tyto servery tak by nevzniklo uz milion parafrazi, a nebylo by to pro majitele tak zajimave.
Pro ostatni co porad melou ze by vse melo byt zdarma a vse byt vsech jako za komancu, tak se zamyslete jak by vam bylo kdyby jste stvorili neco velkeho, co vas stalo spoustu casu a prachu a pak se to valelo vsude mozne, asi byste taky nebyli radi. Vse totiz speje k tomu ze drahe filmy se uz v kinech davno nezaplati, protoze je lidi jednoduse stahuji (ano vim ze by automaticky nesli do kina, ale nekdo by se nasel), takze to do budoucna muze skoncit tak ze se prestanou tocit letni blockbustery, protoze se proste nezaplati a v kinech uz uvidime jen nekonecne levne pokracovani Paranormal Acvitity nebo SAW :), a pak se teprve budete divit. (toto neni z me hlavy, to uz visi ve vzduchu) Co se tyce nahravacich spolecnosti, tak se divim ze to uz davno nezabalili.Kde je ta doba, kdy jeste neco najit na netu nelegalne neco znamenalo. Dnes si date odkaz ulozto na FB a nikdo nic nenamita.Co se tyce skupinky zakomplexovanych lidi bez zivota, co si rika Ananymous, tak ty bych vsechny pozaviral. Staci se podivat kolik skody za posledni rok udelali. Napr. 2mesicni vypadek PSN sluzby, ktera zpusobila skodu jak vyvojarum, tak platicim hracum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
achtung  |  20. 01. 2012 14:48  |  Microsoft Windows 7 Opera 11.60

Jako kdyby MS taky pár věcíi ČESTNE neukradl.Všichni drogoví dealeři už jsou za mřížemi.http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter.nr  |  20. 01. 2012 14:48  |  Macintosh OS X Chrome 16.0.912.75

Pokiaľ viem, tak nelegálny obsah na MU dávali ľudia, nie správca služby. A ak sa nemýlim, MU nebol tým, kto zverejňoval linky na nelegálny obsah, ale boli to ľudia združení v rôznych warezových komunitách.Mám známeho, ktorý ťahá desiatky filmov týždenne. Linky na fimy získava na warez fórach, ktoré sú väčšinou na pozvánky. Prečo sa polícia, FBI a pod. nepozrú na podobné weby?Ako tu už bolo písané, MU je obyčajné úložisko dát. Používajú ho developeri pre distribúciu softwaru (xda-developers), správcovia pre zálohovanie webov a dát, jednotlivci pre archiváciu a zasielanie veľkých súborov známym. FBI zariadila, že zrazu, z hodiny na hodinu sa toto všetko stratilo. Znefunkčnili sa státisíce linkov na užitočné súbory s dátami. Kto to všetko nahradí ???Zodpovední sú jednotlivci a šíritelia nelegálnych linkov. Nie prevádzkovatelia MU. A za veľké straty, ktoré vznikli týmto nešťastným zásahom, sú zodpovedné americké štátne inštitúcie. Ak by nasadili svojich ľudí na tieto servre v tajnosti a nestopli ich okamžite, bolo by to lepšie riešenie.Pýtam sa: Bude nasledovať rapidshare.com, uloz.to, sharerapid.cz a iné? Užívatelia majú právo vedieť to. Pretože nevidím rozdiel medzi týmito službami a MU.Ale nechápem, prečo si nikto neposvieti na warezácke komunity, ktoré sa vôbec neskrývajú - viď množstvo domén so slovom warez v názve.Ešte jedna paralela, ktorá snáď nekrýva. Verejný parkovací dom. Množstvo áut. V niektorých sú drogy. Stačí auto odparkovať a adresu s kľúčmi poslať poštou kupcovi. Majiteľ parkovacieho domu sa samozrejme nič nedozvie. Je za to napriek tomu zodpovedný? Alebo má povinnosť kontrolovať obsah áut? Rovnako je to s takýmito službami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1107  |  20. 01. 2012 14:56  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

https://plus.google.com/109874011705313504879/posts
Aspon nejaka rozumna diskuze kdyz to nejde tady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 20. 01. 2012 15:03 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Zátah na Megaupload proběhl podle současných platných zákonů, tzn. že obsah nahlášený jako porušující autorská práva nebyl provozovatelem služby stažen ze serverů. Proto jsou pasé všechny příspěvky na témata zmiňující, že je za obsah zodpovědný jen ten, kdo to tam nahrál, a že by s takovou mohli okamžitě zatknout i šéfy Googlu a Facebooku. Nemohli - na YouTube každý den narážíme na videa, která Google stáhl.Další věc - uživatelé Megaupload a podobných služeb se často ohání argumentací, že nahrávací společnosti mají nepřiměřené zisky a jde jim jen o bohatství. Je vhodné při této příležitosti poukázat i na druhou stranu mince. Výčet konkrétního majetku je pak uveden pro lepší představu získané hodnoty provozem služby pro nelegální šíření obsahu. Vydali jsme i druhý pohled na věc, který se většině nemusí líbit, ale prostě to tak je...A ještě budu citovat vedle sedícího kolegu Jakuba Čížka: „Tato diskuze se celá přesunula směrem, podle kterého je komerční a velmi výnosné pirátství synonymem svobodného internetu. To je ale poněkud slaboduchý omyl.“ Nezbývá než souhlasit.DOPLNĚNO:Světově uznávaná a neutrální tisková agentura Reuters píše o zadržení Kim Dotcoma - policisty nepustil dovnitř, zabarikádoval se ve svém sídle a čekal na ně s upilovanou brokovnicí. Nechybí výčet jeho majetku - dům, bazény, tenisové kurty, je vzpomínaná jeho trestní minulost, jsou popsány jeho nadprůměrné tělesné míry, jsou vyjmenovány jeho nejšílenější SPZ, zmíněna je jeho účast na závodě Gumball 3000:http://www.reuters.com/article/2012/01/21/us-int... ... Tuto diskuzi vážně nechápu. Z článku jsem nicméně odstranil fotografie, které jsem považoval za názorné a docela zábavné oživení článku, ale řadě z vás zjevně vyvolaly pocity rozčílení. A ještě jednou připomínám - všichni ze Živě.cz jsme silnými odpůrci zákonů SOPA a PIPA, což vyplývá i z článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (28)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
C3luar  |  20. 01. 2012 15:18  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Aha, tak tento článok mi príde skôr ako vymývanie mozgov a udržovanie komunity v tom "však je všetko ok nič sa nestalo" bol by som zvedavý na Vás či by ste toto tak brali.Pre mňa je všetko okolo toho zákona až po dnešok len jedno a jediné a to: " cenzúra a obmedzovanie " jediné o čo tu ide je speňaženie aj toho čo doteraz speňažené nebolo a obmedziť a zasahovať do vecí ktoré predtým boli slobodné. Čiže len forma toho aby pár byrokratov získalo zas viac moci a lepšiu kontrolu ...Chcete to ešte inak napísať? OK! Je to tá sku...á vlasnoť tohto systému držať ľudí na krátko a obmedzovať ich.Ten článok je úplne mimo, takto by sa dalo pozerať na všetkých politikov a iných exotov ... Ale čo som mohol čakať že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2012 15:18 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Autor vyrostl stylem jiskra-pionýr-svazák-komunista? Koukat na Schmitze jako na gaunera jen skrze jeho majetek je ujeté. A odvolávat se na minulé hříchy taky. Snad ještě platí presumpce neviny, tak proč o něm předem říkat, že je kriminálník? :( Megaupload poskytoval prostor pro filesharing, to je celé, je to služba jako každá jiná, k čemu byla využívána je věc jiná. I zbraň se dá použít dobře a špatně, přesto za její činy nemůže výrobce...Je smutné, že web o autech má na věc rozumnější názor než takováhle internetová autorita, vz zde: http://www.autoforum.cz/bleskovky/sefovi-megauplo... ... Jsou tam jinak i fotky těch jeho aut při zabavování, ten Cadillac je úžasný :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pytlík  |  20. 01. 2012 15:23  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Nelíbí-li se někdo mocným tohoto světa, učiní z něho buď blázna, nebo zloděje drobného domácího zvířectva.
Tuto větu jsem vyslovil před 40 lety a platí dodnes, bohužel i v USA, ke které jsme tehdy vzhlíželi jako ke vzoru demokracie.
Velmi, velmi mně to připomíná komunistické hony na nepohodlné, které bylo nutno nejprve zdiskreditovat, aby mohli být zlikvidováni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Popel77  |  20. 01. 2012 15:37  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Koho chleba jis, toho pisen zpivej. A tak to funguje i na Zive. Nevim, jestli redakturci Zive pri pohledu do zrcadla zvraci, ale i oni musi neco jist... A ze je hanba fackuje? To je jim vite kde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ondrej90  |  20. 01. 2012 15:49  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Článek je naprosto ubohej! Nechci se zastávat žádného share serveru, ale to z čeho byl megaupload obviněn, je lež! A domněnka Čížka je nepravdivá. Megaupload na DMCA reagoval a to do jednoho dne! Žádné ignorování nebylo, nebo máte nějaké ověřené informace? Já mám zase svoje a jistě vím, že DMCA dodržovali.
Než napíšete článek, tak si zjistěte pravdivé informace, v opačném případě si děláte vizitku blba. Jestli má FBI zabavovat share servery, tak ty, kteří vyplácejí nemalé peníze za stahování, filesonic, fileshare atp... Na megauploadu bylo dost legálních věci, včetně mejch záloh a kde jsou teď? V ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 01. 2012 15:57 | Microsoft Windows Vista IE 9.0

Myslim, že tady většina šije ty příspěvky horkou jehlou. Osobně ten článek chápu tak, že mě vede k prapodstatě sdílení obecně, k dobám před share serverma, tedy zlatý časy FTP, emuly, soukromejch trackerů etc. Kdy podstatou warezu bylo sdílení (Sharing is caring <3) a ne prachy. Tenhle týpek neni žádnej altruista, ale podle mě světský hovádko, co má rádo easy money (nic víc, nic míň). Vydal se na tenkej led a nevyšlo to. Rozdíl mezi ním a např. The Pirate Bay je propostanej, snad není nutný rozvádět v čem... Zkuste se nad tím zamyslet z tohoto úhlu pohledu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 01. 2012 16:30 | Microsoft Windows XP Firefox 6.0.2

Tywoe, hned po přečtení úvodních vět musím reagovat... tohle silně připomíná agitku z 50. let. Eště si můžete najmout domovnici, která bude kříčet "ty pancharte, studoval si za peníze dělníků!" to je hnus. A nechápu, že vy tady nevíte, že celé to má souvilost se sopa a pipa. je to hnus...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
STSCHvojkoviceBrod  |  20. 01. 2012 16:34  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Ale zase lepší pozavírat tyhle majitele, než chudáky uploadery...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzikhonzik  |  20. 01. 2012 17:05  |  Microsoft Windows Vista Chrome 16.0.912.75

Doted nechapu co jsou tantiemy ja kdyz neco udelam dostanu zaplaceno za praci a pak uz nic ze nekdo pouziva stul od truhlare nebo elektriku od elektrikare at jdou do hajzlu s nakejma autorskejma pravama dlazdici taky nikdo neplati ze chodi po chodniku kterej udelal a napady haha vsechno uz tu bylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pejvl  |  20. 01. 2012 18:19  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Mě by zajímalo, jak vyřešej to, že si to někdo zaplatil jako legal hosting a zálohoval třeba firemní dokumenty. Na základě čeho si dělá FBI nárok na majetek třetích osob? Proč jim nedali aspoň čas si důležitý data stáhnout zpět? Co s platbama za premium účty? Budou je klientům MU vracet?
btw. bude možná konec megauploadu, ale jeho místo zabere během chvíle jiná služba. tohle je nekonečnej a marnej boj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_fx_  |  20. 01. 2012 18:22  |  Macintosh OS X Chrome 16.0.912.75

Na internetu se dá sdílet ilegální obsah.. Zakažme Internet!! SOPA navždy Vyjadřovat se k článku snad ani není třeba, úroveň Blesk, jak zde již bylo mnohokrát psáno.. Pan Čížek je závistivý zoufalec a velmi špatný novinář, očividně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel.Zive  |  20. 01. 2012 18:22  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.25

V USA po pádu Lehmann Brothers zkrachovalo už přes 90 bank. Desetisíce drobných střadatelů přišly o své úspory. Nespekulovali, jen doplatili na to, že dosud není (v USA ani v Evropě) striktně oddělená běžná část bankovních služeb od těch spekulativních. A tak s jejich pěnězy, bez jejich vědomí, spekulovali jiní. Nikde nepíšou, že by šel někdo sedět. Přitom ti viníci jsou známá jména. A americká policie zatím honí po celém světě chlápka co nemaže na svém serveru filmy a písničky. Ukázka selektivního práva a pseudodemokracie amerického střihu. Amerika se za posledních 15 - 20 let hodně změnila...Ještě si pamatuju jak se tu psalo jak v USA nějaká matka 4 dětí dostala pokutu 1,5 milionu dolarů za stažení a sdílení 24 písniček (v RIAA a IFPI jásali). Ještě si pamatuju drastické video jak soudce v USA brutálně seřezal dcerku za stahování pár písniček (mám dojem, že byla dokonce nějak postižená). Ještě si pamatuju jak Steve Jobs dlouho přemlouval vydavatelství aby vůbec poskytly obsah pro jeho iTunes - první legální možnost stahování mp3. Vydavatelství tehdy kašlaly na internet a bály se ho. Být to na nich, tak to nefunguje snad dodnes. Ještě si pamatuju jak se pánové ze Živě svěřovali, že ač neradi, tak stahují ze svých prémiových účtů filmy a muziku ...Rozumím Anonymous. Tady totiž už vůbec nejde jen o filmy nebo muziku. Pamatuju si na naštvanou debatu v ČRo1 co všechno ,,způsobily,, Wikileaks a pak jsem viděl video jak američtí vojáci střílí po novinářích z vrtulníku a baví se jako v nějaké PC hře. Viděl jsem i výpověď amerického vojáka když přišel k autu po té přestřelce a v něm uviděl rozstřílené děti které ještě umíraly...Kolik z vás vidělo třeba dokument ČT2 Taxi na temnou stranu? O tom jak to skutečně chodí v Guantanámu nebo jak to bylo s původem lži o Saddámových zbraních hromadného ničení. Nebo americké dokumenty ,,Finanční krize,, ,,O kapitalismu s láskou,, ,,Orwell se obrací v hrobě,, nebo ,,Válkou se to vyřeší,,. A proč, když už se takový dokument zřídka objeví v televizi, tak je 2:00 nebo 3:00 ráno, kdy se skoro nikdo nedívá? Nezavírejme oči, hony na takové grázlíky jako je Kim Schmitz to jen začíná ... Jak to, že když žijeme v demokracii a máme tolik různých novin, píše zase vetšina jako přes kopírák? Proč člověk musí hledat objektivní informace místo v TV třeba právě na internetu? Proč lidi v diskuzích pod články volají ať redaktoři píšou o tom co se děje, třeba teď v Rumunsku a ne 20-tý článek o stejné ztroskotané lodi a zbabělém kapitánovi? Nebo kolik z vás přesně a podrobně ví co se stalo třeba v roce 2008 na Islandu? Nebo viděli jste někdy v české TV americké zpravodajství o válce Iráku? Ne? Nedivím se, nevěřili by jste, že je to vůbec možné. Jak se moderátoři předhánějí v hecování čím bombardovat (jako by byli na hokeji).Jen na vysvětlenou. Nejsem žádný amerikanofob. Jako většina lidí (především z východní Evropy) jsem USA dřív jen nekriticky obdivoval. Jsem samozřejmě rád i za tu naši byť jen chabou, spíš jen formální, demokracii po roce 1989. Ale také nejsem slepý abych si nevšiml co se z té ,,mé,, Ameriky poslední dobou stává. Mám z toho čím dál větší obavy. Připomíná mi to trochu poslední křeče na konci bývalého Sovětského svazu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Beldor  |  20. 01. 2012 18:30  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Ac prispivam "necasto" musim se k odmitnuti clanku pripojit . Cely styl a pouzite argumenty rekl byc h slusne "na bliti" ..a verte tomu ze jsem hodne slusny clovek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tokec  |  20. 01. 2012 18:59  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Tak a mile zive vtom jede taky....... http://www.ulozto.cz/12700308/lidice-2011-cz-a... ...
A kdo je ted vinik ?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 19:13 | Linux Chrome 16.0.912.75

K clanku uz asi bylo receno vse a o jeho urovni netreba pochybovat. Ale jen technicka: Proc je ten clanek zmeneny (minimalne chybi fotky, znovu cist to opravdu nebudu), kdyz byl podle redaktoru tak dobry? To je ale asi bezny jev, ze clanek se "aktualizuje", aniz by se na zmenu obsahu nejak upozornilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 01. 2012 19:23 | Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

sáhněte si na svědomí, neříkejte pane Čížku, že jste si nikdy nestáhl něco ilegálního na nějakém serveru typu MegaUpload.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 01. 2012 21:16 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80


Podle mě by měl být metr stejný na všechny- jak musel rapidshare zrušit odměny uploaderum-
tak by měly všechny i rychlokvašky filesonic a fileserve wupload atd...Potom by uploadů s nelegálním obsahem povážlive ubylo a warez uploadeři by se stali zájmovými dobrovolníky
stejně jako seedové torrentů a pání ředitelé serveru by museli být skromější a taky i na státních právnících by se ušetřilo. A to hlavní- DĚLAL BY TO JEN TEN KOHO TO BAVÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 01. 2012 22:01 | Microsoft Windows 7 Firefox 9.0.1

Nechovejte se prosím jako banda ignorantů a alespoň si přečtěte obžalobu, zjistíte že článek má hlavu i patu a i když to nikdo slyšet nechce že celé mega stránky jsou zavřené navěky a právem. Sice se mi na seriály bude koukat podstatně hůř ale být v pozici žalobce zachovám se stejně. +1 autorovi za zjištění informací a zformulování článku kterým hodně lidí na**al. Pravda bolí holomci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Daniel D.  |  21. 01. 2012 00:03  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Tady už se píší větší nesmysly, než v Blesku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2012 01:10 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

zajimavy je, ze takovej youtube jim nevadi.. nejen ze tam sou miliony videoklipu, celejch filmu atd.. ale pokud uz tyhle videa ukazou i ve zpravach, protoze se nemaj jak jinak k obsahu dostat, tak to je celkem vesele.. ale ten nesmazou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mad_doc  |  21. 01. 2012 12:07  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Neznám neaktualizovanou verzi článku, ale tato varianta se mi nezdá ničím "pobuřující" jako mnohým v diskuzi. Konstatuje fakta. Ač chápu, že se to mnohým nemusí zamlouvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2012 12:39 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Článek je i po mnoha změnách pořád strašně tendenční. Určitě jen nekonstatuje všechna fakta, říká jen co říct chce. Především pomíjí jak absurdním způsobem USA zasáhly a za jakých okolností. Můj pohled na věc se ztotožňuje s tímto: http://www.cnews.cz/megaupload-zasah-americky... ... Internetový server by měl především upozorňovat na to, jak jsou tyhle věci pro internet nebezpečné. Pokud to autor nevidí, je buď slepý, nebo hloupý, memůžu si pomoct.Milu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kacko  |  21. 01. 2012 16:00  |  Microsoft Windows XP Firefox 9.0.1

Pane Cizku, pokud Vam nedochazi, ze ti lide byli zatceni na zaklade pouheho obvineni, tedy bez jakehokoliv soudu, tak jste hloupy clovek.
Toto se delo za komunismu, tesi me tedy, ze Zive ma redaktory s komunistickym smyslenim. Preji Vam, aby na Vas take nekdo podal v USA zalobu a na zaklade jeho domenky Vas zdiskreditovali, zabavili majetek a uvrhli do vazby aniz by o tom rozhodoval soud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2012 17:15 | Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

A když se to hodí tak použijeme výraz československý. Sami s tím nemáme nic společného a jindy se tváříme že jsme přeci rozděleni ale tady použijeme výraz československý, jak ubohé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karolína A. P.  |  21. 01. 2012 18:53  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Pane Čížku, pane Polesný,na Živě jsem prakticky denně, pravidelně sleduji Týden živě i Týden mobilně, ale to, co jste tu napsali, je čiré pokrytectví. Živě si pamatuji, jak jste se v několika dílech s kolegy bavili o úložištích dat, warezu, a jiných tématech týkajících se pirátství ... živě si pamatuji, jak jste všichni, kdo v tomto pořadu účinkujete, mluvili o tom, že velice rádi a často z těchto úložišť stahujete ... dokonce to v pořadu během let zaznělo několikrát. Kdybych byla tak krátkozraká jako vy, rázem, bych vás odsoudila a nazvala vás ZLODĚJI.Z Megauploadu jsem stahovala několikrát a často z něj zmizela data i jen týden stará, tak mi netvrďte, že je tam nikdo nemazal - mazal a to velice často.Vaše názory jsou zcela demagogické. Nechápu jak někdo může obviňovat provozovatele z toho, co tam kdo nahraje.
Jak by to bylo třeba s hotelem, kam si zákazník v kufru přinese nelegálně drženou zbraň nebo třeba deset kilo heroinu? Budete z toho obviňovat majitele obchodu? Asi těžko, že ano?!?
A pokud ano, vy si myslíte že by za takových podmínek někdo podnikal? Být ve strachu z toho, že mi do firmy nějaký idiot přinese tašku drog a já za to půjdu na dvacet let????????Nemluvě o tom, jak mluvíte o bohatých, to je čirá závist - teď nemluvím zrovna o majiteli Megauploadu, ale strkat do jednoho pytle všechny bohaté je hnus. Je Babiš kriminálník protože má firmu za 20 miliard? Je Gates kriminálník kvůli tomu, že si vydělal 50miliard dolarů? Jste jako moje máma, která o každém bohatém říká, že "to musel snad ukrást, to snad ani není možné"...
Pokud by si majitel Megauploadu vydělal třeba prodejem drog, nebo zbraní, tak neřeknu ani "ň", ale on si vydělal, službou, kterou piráti zneužili k uploadování nelegálních dat. Je to vina těch pirátů, ale to by bylo pro vládu příliš prácičky, aby se zabývali jednotlivci......Edit: Ještě mě napadlo jedno přirovnání - Co výrobci zbraní? Když vyrábí zbraně, které na světě zabijí tisíce/desetitisíce lidí, měli by jít také do basy, protože jejich výrobek (přeneseně službu), používají jedinci/vlády, k násilnému prosazování svých názorů/pohnutek po celém světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2012 12:41 | Microsoft Windows 7 Chrome 18.0.1010.1
Apophis26  |  22. 01. 2012 19:32  |  Microsoft Windows 7 Firefox 9.0

Pan Čížek i Polesný mají plnou pusu řečí o ochraně svobody internetu, a v diskuzi pod tím článkem mi smažou příspěvek protože jsem v něm uvedl název programu na blokování reklamy na internetu. To je pěkně pokrytecké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jonathan  |  22. 01. 2012 19:37  |  Microsoft Windows 7 Chrome 16.0.912.75

Kubu jsem doteď považoval za chytrýho člověka, kterej si dokáže dát věci dohromady a navíc se podívat na problémy z dobrýho úhlu. Že ale nejenom stvoří, ale ještě hájí takovejhle výblitek, to je pro mě zklamání. Fakt že jo. O kopání do warezu nejde. Nestav se do pozice ublíženýho, ale zamysli se nad tím, cos napsal. Že sdílení neni zadarmo a že na tom někdo vydělává je jasný snad každýmu. K tomu nepotřebuju tvojí bolševickou přednášku o vyžraný mandelince bramborový. Zajímavější by bylo zamyšlení, proč tomu tak je. Proč na tom dokáže vydělat banda blbců na hraně zákona až jsou z toho vyžraný a bohatý? Majitelé práv mají už 30 let na to pochopit, že lidi to krást nepřestanou. Naopak od kopírování VHS je to snažší a snažší. Proč se majitelé práv neptají sami sebe: proč jsou lidi ochotní posílat svoje číslo kreditky buhví komu? Co je k tomu přimělo? Aha, naše produkty...tak to udělejme taky a lidi si to budou kupovat od nás. Cenu za produkt neurčuje výrobce, ale trh. Za kolik jsou to lidi ochotný kupovat zjistil i teď zavřený MU. Děkovat jim nemusí, jenom by to už měli konečně pochopit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky