Vážené UPC,ať se podívám do jakékoliv vaší činnosti tak Vám všude díky Vaší aroganci a povýšenosti ujíždí vlak!!!1) staré analogové setoboxy fungovali a byly také jediné, které fungovali dobře, všechny aktuální zařízení zamrzají a jsou neskutečně pomalé.2) Vaše nová TV Horizon GO je paskvil první kategorie, takto nedodělanou službu, zmršený SW v setoboxech, to je skoro na žalobu. Jak můžete pustit takto zásadní službu bez předešlého otestování na menší skupině lidí?!3) Internet, na kterém jsou omezované různé služby jako Youtube, přednačítání pár vteřin před přehráváním. Linka např. 120 / 10 Mbit místo např. symetrické 100 Mbit. Nové modem routery, které zamrzají a je nutní je tak jednou denně restartovat (staré Motoroly - jen modemy byly bezproblémová řešení)4) Proč by měl živnostník, který někdy linku vytěžuje méně než domácí uživatel, který neustále stahuje filmy a hraje online hry, měl platit téměř jednou tolik, když potřebuje fakturu, aby si jí mohl dát do nákladů, navíc každý zatěžuje linku v jiném čase...5) operátoři, kteří mají daleko do slušného a vstřícného jednání...6) A TO JE TO NEJHLAVNĚJŠÍ!!! JAK JE MOŽNÉ, ŽE KAŽDÝ NOVÝ ZÁKAZNÍK (ten co každý rok přeběhne k jinému poskytovateli) MÁ LEPŠÍ CENY A VÝHODY NEŽ ZÁKAZNÍK, KTERÝ JE S VÁMI 10 A VÍCE LET. NAOPAK VĚRNÍ ZÁKAZNÍCI MAJÍ MÍT VĚRNOSTNÍ VÝHODY, KTERÉ PLYNOU JEN Z VĚRNOSTI!!!S UPC jsem se nedávno rozloučil (měl jsem na výběr další tři měsíce platit buď 700 Kč nebo se za cenu 2000 Kč vyplatit z roční zvýhodněné nabídky, která se automaticky aktivuje každý rok) a přešel k místnímu poskytovateli, který mi do bytu přivedl optiku, služba má mít rychlost 250 Mbit, když jí změřím download se pohybuje kolem 300 upload je minimálně 250 Mbit, mám statickou veřejnou IP a cenovku necelých 500 Kč s fakturou na ičo. UPC by se mělo totálně změnit od základu, předně by si měli vážit zákazníků, kteří jim ještě neutekly...
ad 1) Ani ty nebyly v uplne v pohode ale par let vydrzeliad 2) souhlasad 3) na modemy mam asi stesti menil jsem jen pri upgradu na vysi rychlost aktualne mam Ciscoad 5) Se slusnosti nemam problem .... problem je spise v tom narazit na operatora ktery alespon trochu tusi jaky mam problem a dokaze pomoct. Pokdu rozhovor konci "Predam to technickemu oddeleni oni se vam ozvou"(neozvou) volam vicekrat :(ad 6) S timto mam taky nejvetsi problem. kazdopadne u me zadna alternativa
UPC i při té mizérii naučilo operátory alespoň předstírat zájem a slušné chování. Když se tam ovšem do 15 minut dovolám. Nevím, co sleduje ředitel se stále navyšující rychlostí internetu. Měl jsem 240/20, teď mám 120/10 Mb, myslím si, že to stačí. Pan ředitel asi neví, jaký malér je ten jejich HorizonGO box. Nejenže nebude moci pomáhat s připravovanou wifi síťí, ale ve srovnání s mým bývalým několik let starým Handanem 6000 je to krok zpět. Za první měsíc mám druhý, je to pomalé, nejdou řadit programy /!!!/, nepohotové menu, pomalé přetáčení nahraných programů, vzhledově hrůzné /je lepší to někam zavřít, ale sníží se pak výkon wifi/. Prakticky žádné aplikace a ty, co tam jsou, tak jdou hrozně. Teletext "jde" jako při jeho začátcích někdy před 20 lety. Hieroglify, scházející písmena. Přestože to mám již přes měsíc a od prvního dne na chyby upozorňuji, UPC nevydalo ani jedinou aktualizaci. Na několik dalších chyb jsem již zapomněl, ale i to snad stačí. Ještě se zmíním o "Věrnostním programu" UPC. Jsem zde od té doby, co před domem zakopaly kabely, asi 10 let. Mám věrnostní slevu stejnou, jako mají zákazníci, kteří jsou u UPC rok! Co k tomu říci?
Především by mohli přestat lhát. Nepovažuju za shodu náhod, když u někoho řeším výpadek připojení, zavolám na UPC, několik minut jim říkám co všechno jsem zkusil a že je zjevně problém u nich, oni mi samozřejmě tvrdí, že u nich je všechno v pořádku a žádný problém nevidí a do pěti minut po ukončení telefonátu to jako zázrakem naskočí.A taky mi přijde označení "jednička na trhu" úplně mimo. Neznám nikoho, kdo by u nich byl dobrovolně (všichni co znám nemají ve svém bydlišti na výběr jiný ISP) a neznám žádného spokojeného zákazníka UPC. Mají možná velký množství obsazených domácností, ale jedničku na trhu nedělá množství zákazníků, ale kvalita služeb a množství spokojených zákazníků.Horší ISP než UPC už jsou jen telefonní operátoři. Ale to jsou objektivně zloději poskytující hrozný služby ve všech oblastech. Ve srovnání třeba s Netboxem, který taky není dokonalý, se může jít UPC zahrabat.
Chlapec to bude mit cim dal tim tezsi. Nejvetsiho konkurenta koupil Kellner, ktery at je jaky je, tak rozhodne nenecha svoje firmy preslapovat nesmele v koute, tudiz lze cekat tezkou ofenzivu O2 ve vsech segmentech trhu mimo jine i v osobnim broadbandu. Nevim nevim, zdali je firma s notoricky zoufalym marketingem jako UPC na neco takoveho pripravena. Navic pote co prohospodarila svoji kdysi celkem dobrou povest a dnes na ni lide nadavaji vice nez na to O2cko.
Zvyšující se ceny, stále horší nabídka TV programů (až jsem jejich TV zrušil) a jsou ve ztrátě? Jak to dělají?
UPCA řekl už někdo panu zlatému stříbrnému Frans-Willemovi de Kloet, že třeba aplikace Horizon Go pro Android zhusta spoustě klientům nefunguje, protože je zmršená a slavný HD Mediabox je paskvil nejhrubšího zrna?
Mně třeba na iOS funguje úplně v klidu. Jestli ono to nebude spíš tím androidem. Mám špatnou zkušenost s tím systémem a s tím, co všechno na něm nefunguje, zlobí....
A co takhle symetrický linky ty jeden vymastenej kravataku ? Kdyby jste tady nemeli PODPLACENY MONOPOL na cely blok (Rozvadece UPC tu byly na chodbach driv nez mel barak nahozenou venkovni omitku!!! A u novostaveb jaksi zapomeli natahnout optiku, i kdyz paterka od tud vede jen 100m a baraky pres silnici ji maji...) tak na vas hodim ten nejvetsi bobek co zvladnu vytlacit!Platim vam 600kc za ubohost 40/4 + neustale vypadky jak na vaši straně tak na straně toho vašeho šmejdomodemu, zatim co pritelkyne o 4 ulice dal ma za 500kc:- 100/100 (optika)- 5x IPv4 ~statické adresy (DHCP s fixni IP na MAC)- IPv6- Na zavolani nebo email neni problem nastavit reverzni zaznam- Veskere vypadky ktere kdy mela byly kdyz vypadla elektrina
Vzhledem k tomu, že 40/4 i s modemem stojí 450 Kč, tak je jen tvoje chyba, že za to platíš 600.
Staticka IP ti neco rika ? Kdyz uz jsi tak znaly UPC ceniku...
Mas to pomotane, staticka znamena stala, ale ty myslis verejnou statickou IP. Staticka muze byt i privatni.
Říká, ale o ní si nic nepsal. V případě UPC vyhozené dvě stovky, vzhledem k tomu, že UPC poskytuje v ceně veřejné dynamické, které se ovšem nezmění klidně půl roku, pokud je modem a router zapnut.
Takove hejly maji radi. Vetsina ostatnich normalnich lidi si totiz zavola na helplinku od 30+ % slevu a ma to same za 400 Kc, nekdy i mene. B-]
Kdyby radeji nez slevy a lepsi sluzby pro nove zakazniky udelali nejake vernostni programy kde by treba po X letech pouzivaji jejich sluzeb dostal zakaznik nejakou vyhodu nebo tak neco.
Naprosto souhlasím ! Jsem nedobrovolným zákazníkem UPC hned od doby, kdy UPC koupilo Pilskabel - roky už nedokážu spočítat. A pro aroganci a neochotu UPC řešit problémy bych od UPC dávno odešel, jenže ve své lokalitě dosud nemám jinou volbu. (Zvlášt když jako starodůchodce musím obracet každou korunu, než ji utratím.) Myslím, že UPC spěje ke krachu, protože podle marketingových odborníků PROSPERUJÍCÍ FIRMA DÁVÁ BONUSY STARÝM ZÁKAZNÍKŮM, KRACHUJÍCÍ FIRMA LÁKÁ NOVÉ ZÁKAZNÍKY CENAMI, NA KTERÉ DLOUHOLETÍ ZÁKAZNÍCI NEDOSÁHNOU - a tak už pár let jedná UPC. A ještě mně vadí dalších pár věcí :1- Špatně obsluhovatelná email. schránka UPC.2- Jednu dobu byly v naší lokalitě časté výpadky či radikální snížení konektivity - kdykoliv jsem/jsme to hlásil/hlásili, tak ze mně/z nás udělali blbce, ale za nějakou dobu se výpadek či jiná porucha "jaksi" opravila sama.3- Rychlosti up/down, kterou mám ve smlouvě a za niž platím, jsem ještě nikdy nedosáhl - několikrát jsem to reklamoval, nikdy to neuznali.
A co třeba něco udělat s tím směšným uploadem? Radši než tarif 40/4 bych viděl 20/20, zvlášť v dnešní době, kdy se vše stěhuje do cloudu, takže rychlejší upload využijí i běžní smrtelníci a nejen torrentoví stahovači. 120/12 je pak už úplný výsměch, takový download už se sotva běžně využije, přitom upload pořád nic moc.
Výsměch to je ale ještě před 2lety byl tarif 30/1 a to byla teprv clown fiesta, ted je to aspon 1/10 downloadu.... ale souhlasim, že bych taky raději symetriku
Já třeba jsem na symterickym připojení a od tý doby co to měřim, tak mam staženo 1,91 TB a nahráno 118 GB. Poměr přibližně 16:1. Jako uživatel bych radši uvítal vyšší download, a myslim že většina na tom bude stejně. I když kolem 2 mbit/s bych viděl tak spodní hranici použitelnosti.
Tak to je můj poměr trochu jinde .... od začátku roku mám 1.6TB staženo a 1.2TB nahráno a to mám tarif 120/12
každý to můžeme mít jinak, to je snad jasný. Já osobně taky víc stahuju, než uploaduju.. 😉
No ono ani tak nejde o celkové množství uploadu nebo downloadu, ale hlavně o tu rychlost když je potřeba něco odeslat na web a čekat např. na odeslání videa 10 minut nebo 1/2 hodiny je rozdíl.
Chtít jako zákazník UPC streamování programů z kabelovky přes Internet alespoň v PAL kvalitě, to je asi příliš, že?
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 6. 2015 12:14
Hele ty ředitelskej mašťáku, vono by možná stačilo to, kdybyste nepoužívali ty Technocolorský zmetky voe!Přes to člověk protáhne 1 TB dat a už je potřeba to resetovat..První dva kousky měly vždy po obědě výpadek, ty mašťáci se ještě hádali že je u nich všechno v pořáku.. Až když jsem jim řekl, že jim ten modem vč. smlouvy nabouchám do p*dele, konečně byly ochotný!Se*u na celý UPC, zanedlouho tu bude optika a to už budu mít celý UPC totálně v zádi.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 6. 2015 11:53
Chvála bohu že sem si od nich hned jak to šlo koupil ten modem bez WiFi. WiFi router mám separé.😁
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 6. 2015 11:34
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.