Na Netflixu mě štve, že si člověk musí platit 4 účty jen proto, aby to měl ve 4K.... tomu nerozumím, proč není tarif - 1 účet a různá kvalita.
Vždyť je to tak jednoduché. Na účtu zakoupeném v Indii povolím jen angličtinu a jazyky používané v Indii. Na Tureckem účtu povolím Angličtinu a Turečtinu. No a když tam chci jiný jazyk, tak se doplatí rozdíl ceny.Už vidím jak se například Češi dívají na filmy v Angličtině s Anglickými titulky. Možná ti mladší to přetrpí, ale kvůli starším si budou muset připlatit. Hotovo vyřešeno.
Bože to je dementní názor. Přečetl jste si to po sobě a zamyslel se? Asi ne. Vy asi ani netušíte kolik zde nebo v uvedených státech žije lidí neumějící místní jazyk. Chápu u Vás někde na dědině to tak nevnímáte při práci v lese. Často jsou to dobře placení odborníci. Vy jste rasista jako svině. Už vidím jak poláci , ukrajinci u nás koukají na českou verzi a to nemluvím o Německu
V hlasovaní chyba voľba: nie nemám záujem o platene služby :)
Já si platim jak Netflix ,spotify ,tak i HBO a donedávna to byl i apple tv . Tak jsem si rikal že kouknu na nabídky na aliexpresu ale jak koukam a hledam tak pri zadání klíčových slov mi to stejně nic takového nenabízí .Tak nevím i kdybych chtěl tak to stejně nic nenajde
kdyz zadate "netflix premium" tak se par nabidek ukaze, ale nakonec ti lide zjisti, ze je to ucet bez ceskych titulku apod. Ale chapu, u "spotify premium" uz bude jedno.
Klasický dezolát....🤮
Zasranej lichvář, prosím o blokaci!rstekl3@gmail.com
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 9. 2024 11:07
Nevim, co podle autora kontroluje Spotify a jeste navic u sluzby, ktera je urcena hlavne do mobilu, kde se meni IP adresa kazdou chvili. Jsem spravce Family uctu, ktery jsem zridil v Australii, uz skoro 2 roky jsem zpet v CR, zbyli clenove jsou v Australii a vse funguje naprosto bez problemu. Zadne hrozby, omezovani sluzeb, odpojeni jsem od Spotify neobdrzel.
Ale to neznamená, že žádný hrozby nepřijdou. Že to doteď neřešili neznamená, že s tím nezačnou. Však to teď začíná Netflix. Už mi párkrát při použití VPN nabízel, že si mám povýšit členství. A to začalo po těch velkých zprávách, že to budou řešit... Ale jelikož ho mám v podstatě jen pro sebe, už léta mám nejnižší tarif a víc nepotřebuju 🙂
Dle textu v článku si to Spotify hlídá. Někdo to rozporuje, že nehlídá. A ty tu řešíš, že s tím nemůžou přijít? Víš vůbec, na co reaguješ?
Vím, na co reaguju. Reaguju na příspěvek a diskutuju jeho obsah. Že to někdo nepochopil, je jen a pouze jejich problém. Možná sem to neformuloval nejlíp, ale co si budem nalhávat, sme na internetový diskuzi, takže mě to nijak moc netankuje 😀
Jaky "sedy trh"? Normalni zlodejna je to. :o))))A pitomci to jeste kupuji, misto aby piratili zdarma.
zato co netflix zacal tocit by si zasluzil, aby na mesiac kazdy odhlasil predplatne. Potom by si rozmysleli, ci budu tocit odpad ako Witcher blood origin alebo kresleny Dragon Age: Absolution, tam dokonca nestacil 1 lesbicky par z cojaviem 5 hlavnych hrdinov, museli tam este dat aj buz*tov. Ako neskutocne!
Jako možná na tom něco bude, ale nakonec maj v podmínkách naprosto jasně napsáno, že by se to nemělo zneužívat atd. Je to prostě humus, co s tím lidi dělají, a maximálně bych to odpustil studentům vysokých škol. Kdokoli výdělečně činný, co toho zneužívá, by se podle mě měl stydět. Absolutně nezáleží na tom, co za obsah vytváří. Taky mi přijde přehnaný, že daj do mezi 5 hlavních postav dva páry z LGBT komunity, ale na druhou stranu se to chce zamyslet nad tím, kdo ty příběhy píše. Prostě se do "showbyznysu" v poslední době dostává mnohem víc lidí z LGBT komunity a takhle to pak dopadá. Jednoduchý vysvětlení...
Vždycky najdeš lidi co budou krást. Spíš nechápu, že nemají morální zábrany.
Přivítal bych možnost platit dle shlédnutých hodin, jelikož člověk si na to udělá čas jen 5h měsíčně, tak buď za těch 5h musí platit plnou cenu, nebo si koupit tyto levnější balíčky, nebo někde upirátit, ale nemá možnost zaplatit třeba 5Kč/h. To bych bral hned, na konci měsíce by se to odečetlo z karty a žádné starosti. Nic neshlédnu, nic neutratím. Je nespravedlivé, že ten co by koukal 5h měsíčně platí stejně jako ten co kouká 5h denně. Ať mají pro ně tyto předplatné.Dále by měli udělat jednu velkou knihovnu, kterou by spravovali všichni dohromady a dělili by si zisky dle toho, kolik hodin obsahu je od koho shlédnuto. Protože ta fragmentace také odrazuje lidi od toho, aby platili vše. Jednou chci tady, pak tady, teď něco na obojím... Platba sem, teď sem...
Kodi
Co s touti obstarozni sragorou? Nebyt jistych neoficialnich/nelegalnich pluginu tak by davno Kodi upadlo v zapomeni.
Nejvtipnější je ovšem , že VoD a i třeba Spotify si mysleli že ty služby bude chtít mnohem víc lidí.Tedy ikdyž kdyby nastala hypotetická situace a nikdo by nedělil rodinné předplatné . Poskytovatelé služeb by na tom stále nebyli tak dobře. Že by třeba vystřízlivění jako u slevových portálů?
tie sluzby by na tom boli dobre, keby nerozdelovali obsah a kadzy sa nechcel hrat na svojom pieskovisku. Treba spravit jednu sluzbu, kde je vsetko, potom si to ludia predplatia a nebudu vymyslat, ze ja si kupim netflix, ty si kupis disney, sused hbo, dalsi amazon a kazdy bude mat vsetko, lebo si vymenime pristupy
Službu, kde je vše, používám k naprosté spokojenosti několik let. Nic lepšího neexistuje. Měsíčně vychází pod 50kč.
Akorat ze je tam vse nelegalne… az nejomu dojde trpelivost tak budes koukat leda tak z okna.
Když už si pořižovat předplatné takhle "nelegálně" (proti TOS), není lepší si rovnou ty seriály upirátit ?
No čistě logicky řečeno, takhle sou seriály prostě dostupný, člověk nemusí nic hledat a je to tisíckrát jednodušší než vyhledávat a stahovat 😀
Ďábel vymyslel spolky... ale neměl z nich radost! - To je heslo mého pradědy co zažil kolektivizaci hospodářství.Mám YT v rodinném balení, tam jich je 6. Pro 2 jsem měl použití já a vnutit někomu z rodiny nebo z práce zbývající 4 je nelidský výkon hodný markeťáka hrnců Zepter (dokonce i zadarmo). Typická odpověď je: Já nevím, mě se to nechce přihlašovat... já si to rozmyslím... mě reklamy nevadí, a ani se na to moc nedívám. A to vím že menší děcka mu na to hledí furt.To samé jsem chtěl s dropboxem, znám jednu grafičku a možná i ještě jednoho kterým by se hodil. Rodinné balení je tuším pro 6 účtů. Prakticky je nemožné přesvědčit ty osoby že do jejich dat se nedostanu, že budu mít svoje data zvlášť. Prostě ne. A to je radikálka co se nezdržuje ani se zálohováním. Prostě NE.
Dropbox a spol. žádné zálohování taky není.....
Možná je to jednodušší rovnou nabídnout. https://www.togetherprice.com/cz/new-landing/
No urcite bych si chtel nahrat terabajty prace co me zivi do nejakyho uctu, kterej spravuje nekdo jinej 😁 Tyvole nechtel by sis se mnou postavit barak? Zaplatime to pul na pul, ale necham to na katastru napsany na me. Neboj, fakt te tam necham bydlet 😁
Jestli jsi to někdy používal tak by jsi věděl že tam nenasprávcuješ dohromady nic. A to já vím protože jsem měl tenhle velký na 3 měsíce, ani nevím k čemu mi to dali. Jediné co s tím můžeš udělat je vyhodit ho ze skupiny, ale data mu to samozdřejmě nesmaže, jen to začne vřeštět že to má plné.Nebudeš tomu věřit ale baráky jsou stavěny i spolky (je pravda že to je i někdy problematické...)Té grafičce jsem už jednou zachraňoval spadlý systém a nemá ty „terabajty co ji živí“ zálohované tak dva roky, a věřím že na to kašle furt. Tyvole takže zachovej chladnou hlavu :)
No já nevím, než dělat takovéto tríčky s nulovou zárukou, že to fakt bude fungovat, to už si ty filmy radši poctivě upirátím😀
7kc za YT je za me adekvatni cena.
45Kč za YT je podle mne adekvátní.
Nevím, jestli bych byl ochotný přes tureckou VPNku zadávat svou kartu. Sice jich mám pár zbytečných pro tyto účely s pár korunama, ale i tak.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 12. 2022 22:54
existují virtualni karty na jedno pouziti
...a funguju cim dalej, tym menej. Staci totiz overit jej platnosti 1 centovou vratnou operaciou, a karta je dalej nepouzitelna.
a ceho se bojis ? v CR jen overene shopy a brany projdou bez potvrzeni platby v bankovnictvi a kazde dalsi shopy / brany uz vyzaduji overeni platby pres banking a bez toho si nikdo neskrtne i kdyby mel kompletni udaje karty. Ja mam na tyhle ucely kreditni kartu 1 banky, kde mam stabilne asi 200kč 😀 a prevadim tam jen kdyz je potreba.
Vzdyt je v tom dalsi tunel jehoz bezpecnost se da snadno overit.
Chápu, že průměrný Ind si nedovolí zaplatit tolik co Němec a proto vyjde Netflix Basic v Indii na přepočtu 55 Kč, kdežto v Německu na 194 Kč. Ale průměrný Čech si taky nedovolí zaplatit tolik co Němec, průměrná mzda v Německu je cca třikrát vyšší než v Česku, ale přesto Čecha vyjde ten stejný Netflix Basic dokonce ještě o pár korun dráž na 199 Kč B-].
Ale my jsme přece specifický trh, takže to nemůžeš porovnávat.
My jsme velmi specificky kartelovy trh :)
Až se konečně rozpadne EU a jednotný trh, tak se třeba také dočkáme tarifů pro rozvojové země 🙂
Tak kdyz takhle Zive vysvetluje, jak ojebat tyhle sluzby, tak je nacase udelat navod, jak zase ojebat Zive Premium. Oko za oko, zub za zub ... 🙂
Obsah Zive Premium nestoji ani za to, aby sa to niekto pokusil ojebat 😀
terez su vsetky clanky otvorene. Vies kolko som ich precital? 0 - slovom nula. Vacsinou su to reklamne clanky na nejaky vyrobok.. vid "Dostupná firemní elita. Test notebooku HP EliteBook 640 G9" a oni to zamknu LOL. To musel vymysliet fakt genius. Lebo presne toto je cesta, na IT webe davat recenzie IT vyrobkov a nechat si za to zaplatit...
Je to marginální záležitost a k tomu to většinou piráti lidi kteří by si to jinak nekoupili. Takže na tom streamovacích služby v konečném důsledku vydělají. Jen se to prostě nemůže úplně zvrhnout. Stačí se podívat třeba na Microsoft, který pirátské kopie Windows neřeší a přitom je v pohodě.
Marginalni? Otazkou je, jestli se to tyka tretiny nebo poloviny uzivatelu..
Mal som mesiac v akcii Disney+, ale zistil som, že horšia spoločnosť snáď neexistuje. Možno pre deti je to ideálne, ale ja som so dokázal prinútiť k zhliadnutiu dvoch epizód Simpsonovcov a asi troch dokumentárnych filmov. Hrané filmy ste buď už videli alebo sú to tak primitívne "filmy o superhrdinoch", že už len z názvu by vám prišlo špatne. To už aj Netflix je lepší. Zatiaľ najlepší bol pre mňa HBO max, s ktorým som vydržal dva mesiace.
ja na HBO max som za 2 mesiace pozrel True blood (ktory som uz videl, ked bol aktualny) a teraz pozeram Fringe (ktory som uz videl, ked bol aktualny). 31.12. skonci vianocna akcia telekomu, a keby to stalo symbolicky 1€, tak by som to platil, za 6€ neexistuje! Nieje dovod, nic tam nemaju.
Platím 4,77Eur pohoda a teším sa keď v marci pridajú Discovery. Teraz skúšam aj Netflix, lenže tam je veľa aj starých vecí zatiaľ len s českými titulkami, aj keď tie filmy majú dávno dabing. B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2022 14:01
Me Too...B-]
"Spotify si pravidelně hlídá, jestli se uživatelé přihlašují z jedné fyzické adresy". Hmm... takže ti za CG-Nat a jinou IP každý den mají smůlu?
Sdílím Netflix s nevlastní sestrou, polovičním bratrem a jedním kamarádem, pokud bych nesdílel už bych si ho neplatil, aktuálně koukám na HBO právě od toho kamaráda a nově Disney od bratra.Každý mi řekl že už má odkoukáno a zajímá ho jiná služba, místo přeskakování služeb žijeme v jednom hezkém ekosystému.Zatrhnou sdílení, budeme hupkat sem tam a občas (typicky léto) jim ty peníze ani nedáme ....A nedej bože, objevíme že bychom bez toho přežili...Asi tak
A když nad tím přemýšlím minimálně rok a půl už bych Netflix "v plné" palbě neplatil. Nebýt sdílení.
No lidí jako ty zas tak moc nebude, respektive bude, ale v cílovce co moc Netflix nezajímá. Študáci. Protože běžný pracující nemá čas koukat na stream tak aby řekl mám dokoukáno. Samozřejmě jestli tě z katalogu zajímá pouze jeden seriál tak ano. Ale to už není běžný sledující. Každý týden na Netflixu přibude desítky filmů, seriálu, dokumentů etc a i kdyby jsi z toho chtěl vidět týdně deset procent tak jsou to skoro desítky hodin a to běžný pracující nedá.
Mně třeba okradl netflix. Zaplatil jsem v ČR a odjel pracovně do ameriky. Můj účet tady neaktivuju, netflix podpora mě slušně řečeno poslala někam. Děkuji, peníze si vyberu příště jinak...tj. šedá zóna. Pošle mi zpět peníze? Hádejte.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 12. 2022 17:48
Tady asi nekdo jen tak zaceknul souhlas s Podminkama pouziti a necetl je, co? 🙂
áha a tos zaplatil predpokladam v letadle jeste nad CR / EU a pak uz se nestihlo ani dat Appku a rozjet si Netflix... proste nebyly ty 2 minuty casu...az v USA. taky dobrý 😀
Co na plat, je to krádež. Ale jak pravil klasik: "Tam, kde se zlo stává normou, je neposlušnost povinností." Takže dokud netflix a jemu podobní budou tlačit woke, tak jsem úplně morálně v pohodě s tím, že jejich služby pirátím.
Netflix a Spotify jedeme v rodině a cena mně přijde OK. Co mě štve, je Youtube. Mám totiž placená Google účet, stejně tak žena a dcera, ale Google tyto účty neumožňuje spojit do rodiny, protože je považuje za podnikové. Takže platíme 3x za YT :-/
Tak by som to neplatil a vyuzival blokovace reklam.
A jak dostaneš blokovač reklam do Youtube appky na TV či mobilu?
Ponuka / dopyt (nabídka / poptávka). Inými slovami kapitalizmus. B-]
Ještě vám v anketě chybí možnosti:4. Za tyhle peníze to je pro mne nezajímavé, tak to nepoužívám.5. Nechci svůj životní čas utrácet pravidelným koukáním na stream.6. Streamovací služby mne neoslovily.
7. mám tolik peněz že to platím i sousedům a nikdo na to nekouká8. neřeším, když chci, zaplatím, když nechci neplatím,....
😃 som ani nevedel ze sa to da kupit na ebayi ci kde. Ja to roky platim vo fullke HBOGO, Netflix, Spotify, Youtube premium. Nie preto ze by som nevedel ze to pojde lacnejsie ale preto ze to platit chcem a problem mi to nerobi. A nemusim zabijat zivotny cas spekulaciou ako stym vy*ebat aby to fungovalo. Robte si co chcete samozrejme je to vasa vec. Ja som si zvolil tento sposob, peniaze na to mam a to co mi to prinieslo je voci tym peniazom adekvatne B-]
Já na to třeba peníze taky mám, nijak by mě to nepoložilo, ale baví mě tyhle služby ojebávat. Jinak bych se nemohl hrdě zazývat pirátem B-]
Nj každý má jiné priority a nepotřebuje si dokazovat že někoho přečůral :)
I tací tu samozřejmě jsou, ale obecně jsme národ zlodějíčků a ojebávačů.
Jaké zneužívání? Když ve vedlejší zemi stojí třeba žárovka polovinu toho, co u nás, je zcela legální si tam zajet a koupit si jí tam. To nemůže nikdo zpochybnit, podívejte se před svátky na česko-polské hranice, případně na počet balíčků z Číny. Pokud se to provozovateli nelíbí, tak ať nedělá různé ceny pro různé země, tu situaci vytvořil zcela sám a svévolně.
Na vlastní oči jsem viděl, jak celníci v Ženevě prudí Švýcary, kteří si jeli nakupovat do Francie (kde je vše za půlku....)
To je protože, CH není členem EHP. Takže to co jste viděl, byla naprosto regulérní celní procedura.
Přesně tak !
Pokud si obchod/výrobce stanoví nějaké podmínky tak jako kupující a) je máte doržet b) nekupovat. Pak je tu sazmořejmě možnost c) všechno ukrást/obchcat a ještě se tím chlubit jak jsem geniální a jak jsem na ty zlé kapitalisty vyzrál. Protože přece "vy máte morální právo ty Netflixy vidět, že..."
A proto třeba v Maďarsku levný benzín nakupovali jen maďaři, čech, rakušan i slovák měl smůlu a lepší cenu nedostal. Poláci pak zase věčně nadávají na čechy co jim to vykoupí. Tam to sice neomezovali, ale reálně tím parazitujeme na polácích a jejich daňovém systému a ty levné potraviny pro čechy nakonec zaplatí každý produktivní polák.Streamovací služby jsou služby a řídí se podmínkami platnými v dané zemi. Ceny předplatného a případný obsah jsou dané mimojiné licenčními poplatky. Pokud distributor filmu nechce aby se to pouštělo třeba u nás, talk to prostě streamovací služba pro naši zemi v katalogu nenabídne.Jiná cena pro regiony je normální. Napomáhá to jednak s pirátstvím ale také to přináší tržby, které by jinak v daném regionu nebyly.Aspoň vidíme že se jako Evropané žijeme jak prasátka v žitě.
No chtěl bych mít tak prázdný život, abych si musel předplácet něco tak primitivního jako sledování filmů nebo poslouchání hudby.
Podělte se s námi o Váš život, jistě se najde něco, co je primitvní zase pro někoho jiného. Tímto příspěvkem ze sebe děláte jen hlupáka. Každý máme jiné priority a tak neshazuji zase priority druhých.
Přidávám se k předchozímu. Ukažte nám svůj příkladný "způsob života".
Tak jako já Vám rozumím. Žijete přísně asketickým způsobem života, nemáte televizi, nechodíte do kina ani do divadla, natož někam na koncerty. Pokud někde hraje náhodou hudba, zasunete vatu do uší a v hotelech/obchodních domech chodíte zásadně po schodech ve snaze vyhnout se hudební kulise ve výtazích. Ve výsledku od Vás můžeme očekávat jen samé velké věci, protože svou volnou mozkovou kapacitu, svůj čas a veškeré sousttředění věnujete pouze a výhradně otázkám pro dobro lidstva.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2022 12:05
Tady je krásně vidět, že pro mnohé v téhle zemi je zlodějina standardem, navíc mnohými schvalovaným a podporovaným.
Jako by snad bylo něco jiného lákat lidi na službu za pakatel a pak jim jejich drogu zdražit. Jasně na cenotvorby u podnikatelů se už nikdo nekouká tak ,že vlastně chtějí z masy vytřískat co nejvíc protože tak to má být a to nás popohání vpřed ....Systém elit s vlastním virtuálním světem , kde je vše dostupné platícím nikdy nebude odtržen od světa, kde je vse zadarmo ....
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 12. 2021 19:46
Zlodejna je normalni vsude po svete. Nemusite do toho tahat ten komplex menecennosti. ;o)
Nekradu mrkev v krame, ani cizí ovoce ze zahrady. Ale jakmile jde o daně, je pro mě cest nenechat se okrást statem. A pokud jde o neco co muzu mit i jinou cestou za par korun tak proc ne.
vzpomínám si na MBANK = služby pro všechny navždy zdarma.A teď? Už nejsou bezpoplatkoví,a člověk aby furt hlídal podmínky co se mění.Nebo TS Bohemia,také vyhlásili doprava na vše navždy zdarma (jako boj proti Alze).A teď? doprava nad 1000kč zdarma.Toto sou novodobí šmejdi a největší odpad mezi obchodníky.Když něco slíbil tak to dodržím a nedělám ze sebe šmejda
Vám asi hráblo ne?Když nastoupíte do zaměstnání za 25K čistého, má to být nadosmrti? To prodejce nesmí reagovat na nákladové změny na trhu, reakci konkurence a má raději zkrachovat, než změnit nabídku?Vás evidentně málo fackovali, když jsou pro vás šmejdi všichni, kromě vás.Přitom bych se celkem rád seznámil s vaším životopisem, asi bychom se divili.
ne jsem ještě ze staré školy,milej zlatej.Za nás když dal chlap slovo,tak to něco znamenalo a byl na to 100% spoleh.Takže pokud přejdu od firmy A k firmě B (TS Bohemia) a dělám obrat ročně v řádu stovek tisíc ročně na základě toho,že firma B oznámila,že NIKDY už nebude účtovat poštovné,je to pro mne a firmu obrovská roční úspora.Pokud pak zničehonic firma B tuto věc bez JAKÉKOLIV MARKETINGOVÉ KAMPANĚ nekomunikuje a jen ze dne na den změní,nezlobte se na mne,to je uroveň podomních prodejců hrnců,co na něco nalákají aby vás pak vypekli ! Takže následně již nebyl důvod setrvávat u firmy B a vrátilo se k A,kde navíc jsou mezitím obratové slevy.Toť jen pro vysvětlení,pro ty co už vůbec neví co to je FÉROVOST !
mBank pouzivam uz hodne let a nepamatuju kdy jsem platil za neco poplatek...Jinak k tematu, platim si youtube a filmy si poctive stahuju ale stejne na ne uz neni cas a spis starsi, na dnesni odpad se neda koukat
Víš, filmy na internetu jsou mnohem déle nežli jej začali "podporovat" distributoři. Dnes tu máš kolik platforem na filmy? Asi pět. Všichni asi víme, že toto není cesta směrem k zákazníkovi. Až bude jedna platforma, za jeden peníz, pak ten "problém" krádeží bude minoritní. Zatím k tomu mají ale ty společnosti hodně daleko.
Tyhle výmluvy mě fakt baví. Tímhle si to, že seš zloděj, fakt neobhájíš. Zřiď si vlastní globální platformu a potom mi hoď odkaz, stanu se abonentem.
Tve moralizacni argumenty jsou takove klise.Streamovaci sluzby nemam, ani jednu. Je to vojeb a pozlatko. Stejny boom tu byl v minulosti pred cca 25 lety s kabelovkou.Case vsichni zjistili, ze tam nic neni.Tyhle novodobe sluzby jsou drahy na to co to ve dkutecnosti lidem nabizi.
Co je to za blbost, jedna platforma? Copak to není 100% monopol?To jste s tím Covidem už úplně zblbli na bezduché bezmozky?
Nejen v této zemi. První zlodějina jsou daně. V podstatě je na zlodějině založená celá ekonomika (maximalizace zisku). Obchodníci se snaží zákazníky co nejvíc okrást a zákazníci se brání a nechtějí utratit tolik (střetávání nabídky a poptávky), nakonec se udělá kompromis a stanoví cena, která je přijatelná pro obě strany. To je normální běžná ekonomika, ale v podstatě je to zlodějina podpořená zákonem.A pak tu jsou různé výprodeje a akce, kdy obchodník z různých důvodů stanoví tu cenu nízkou. Ale to přece taky naprosto normální. To, že si koupím něco v akci se slevou 50% u obchodníka A, přece neokrádám obchodníka B nebo obchodníka C, který A a B zásobuje. To je problém toho obchodníka A, že přišel o zisk a taky jeho problém jak se vyrovná s C.
frantaN47 | 30. 12. 2021 23:06"V podstatě je na zlodějině založená celá ekonomika (maximalizace zisku)." Ještě jste zapomněl na banky a úroky.
Pokud jsem státem označen za zloděje a platím daně z hardware za zlodějinu autorským svazům, tak mě to moc nemusí zajímat. Mám předplaceno.
Nemáte. Koukněte se co a komu platíte. Platíte jen část české produkce, část české produkce neplatíte, protože A: autoři nechtějí, B: svaz nechce autory a fakticky zahraniční produkci neplatíte vůbec.Ale samo si můžete myslet co chcete, stejně jako si jiní mohou myslet co chtějí i o vás a vašem chování
Tohle neokecate. Je to nedrobolne prolobovane vypalne, ktere nema zadny jiny opodstatneni. To si jednou v jeden den totiz nekdo vymyslel poplatek (desatek) a protoze byl , uz i tak hodne bohaty, tak si svou silou proloboval tento dilci poplatecek, aby byl automaticky zahrnovan do koncove finalni ceny.Nic vic, nic min. Vse okolo jsou jen kecy. Jadro jste nepochopil
Ja si myslim, ze tenkrat to byl jakys takys kompromis za to, ze nesmite sdilet, ale jinak si delejte, co chcete. Ale kecal bych, nebyl jsem u toho. Schvalovalo se to v dobe, kdy “kradl” uplne kazdy.
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 7. 2023 07:46
Slo by ve vterine vymyslet analogicky dalsi tucet poplatku zalozenych na podobne logice.
Tak především je chyba na straně poskytovatelů služeb, ti se chovají jako největší šmejdi a jdou tomu naproti. Neexistuje ani jeden důvod mít naprosto rozdílné ceny. Sjednoťte ceny a šmejdy vyvolaný, umělý problém zmizí během jednoho dne.
Co je to za pitomost? A co třeba sjednotit celosvětově mzdy? A jistě podle tvého vzoru, ty nejnižší.Bůh zatrať den, kdy možnost blábolit na internetu získal úplně každý... 😓
Tak argumentovat mzdou je jeste vetsi pitomost.
Uvedený příměr na mzdu není argument, ale ukázka stupidity argumentů stejných cen všude na světě.
Tak je to blbý příměr. Protože na jednu stranu neflix nefunguje v každém státě jako samostatný subjekt, kde si řeší všechno samostatně a na druhou stranu zaměstnanec může pracovat pro např. švýcarskou banku v jejich IT oddělení (za švýcarský plat) klidně i z ČR a to je reálný příklad.
Další blbost. Netfix samozřejmě může, ale nechce, stejně jako nějaká firma může někoho zaměstnávat v zahraničí, ale třeba nechce. A jiná zase chce.Ani jeden z vás nerespektuje základy, že nemáte nárok na cokoliv si vzpomenete a hledat odůvodnění někde jinde.
Nejde o nárok, ale o právo. Pokud obchodník nabízí službu nebo produkt třeba v Argentině, nemůže zabránit zákazníkovi odjinud, aby si "zajel" do Argentiny a koupil tam. Občan třeba SRN přece má právo v Argentině utrácet své peníze, ne? To je jako kdyby v pekárně na rohu Palackého v Chrudimi odmítli prodat housky chlápkovi třeba z Belgie, s tím, že to je jen pro čechy a on má právo nakupovat jen v Belgii. To by bylo řevu...
"nemůže zabránit zákazníkovi odjinud, aby si "zajel" do Argentiny a koupil tam"Ale může chtít aby tu službu zákazník používal tam kde ji koupil. A mimochodem. Mohu poprosit o zákon který explicitně říká že občan SRN má právo utratit své peníze v Argentině?Prosím pěkně možnost nemíchejte s právem. Právo znamená že nějaký zákon vám explicitně dává nějaký nárok, pokud vám ho někdo odepře, mužete se soudit. Kde se bude občan SRN soudit a na základě kterého zákona, když ho obchodník v Argentině vyhodi z krámu že občany SRN neobluhuje?Německý zákon takový neexistuje, a počítám ani Argentina žádný takový zákon nemá. Ale nepleťme do toho SRN ale klidně ČR. Který ČR zákon vám garantuje že můžete v jiné zemi utratit své peníze?A příklad co je právo a co není,Jsem kuřák, můžu k vám zajít na návštěvu a u vás v bytě si zapálit. Žádný zákon mi to nezakazuje. Ale žádný zákon mi také nedává právo si u vás v bytě zapálit, takže pokud vám to nevyhovuje tak mi to zakážete. Kdyby mi zákon dával právo u vás kouřit, tak vy byste to u sebe doma musel strpět, protože zákon by mi ke kouření u vás v bytě dával právo a vy mě na mých právech omezit nemůžete.
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 12. 2022 17:49
Musím poděkovat autorovi. Na základě článku a doporučení v diskuzi jsem si také koupil Netflix na alíku.
A jak jsi to udělal. Jak už jsem psal výše já když zadám to do Ali, tak mě to nic nenajde. Jen mě to zajímá já si platím skoro vše.
Až bude jednotná služba na všechny filmy za rozumný peníz, pak se to dít nebude. Stejně jako asi již skončila problematika warez MP3. Prostě tomu Googlu těch 100 Kč dám, abych si mohl poslechnout jakoukoliv muziku chci. U filmů? X společností s jiným obsahem a za šílené peníze. Děkuji, zůstávám u SCC 😉
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku..
A jaká je jednotná služba u hudby? žádnou takovou neznám, streamovacích hudebních platformem je více. A třeba největší Spotify má pořád problém přetočit se do černých čísel a neprodělávat.Ale hlavně, u hudby autoři sami chtějí využívat vícero platforem, protože se jim to vyplatí. Platba za poslechnutí skladby je velkorysá a natočit skladbu může být otázka pár stovek korun. Pro mnohé autory to může být hlavní zdroj příjmu.U fimlů klidně nějakou takovou platfromu připravte, narazíte na problém že k vám nikdo své filmy dát nechce. Blbý je že film za pár stovek nenatočíte, obvykle jsou to desítky milionů, a nějaké AAA věci klidně mohou jít i do stovek milionůl dolarů, A stovky milionů dnes stojí i seriály. Jsou to výrazně jiné sumy které stojí produkce a které film musí vydělat. Film si primárně musí nejvíc vydělat v kinech, pak případně na nosičích a teprve pak může jít na stremovací platfromy, v době kkd už se v zásadě zaplatil.Jestliže u skladby dostanete asi 0,3 dolarového centu za jedno přehrání, kolik by musel dostat autor filmu za jedno přehrání a kolik by muselo být předplatné, aby z něj bylo jak na povinné daně (u nás 21% předplatného sežere jen DPH), něco musí jít na rozvoj a provoz služby protože ty servery a vše okolo něco také stojí a pak zbude něco na tvůrce.. Při 199 korunách to znamená bez daně 164 korun, pokud řekněme třetina jde na provozní náklady a zisk, zbude 109 korun pro autory. Pokud shlédnu 30 filmů za měsíc, je to asi 3,65 Kč, za přehrání autorům.Ale pokud zkouknu 100 filmů (typicky je to pri 2-5 lidí v rodině), už je to jen 1,09 Kč... A teď si představ film, který má náklady na produkci ve výši 2 miliard korun, při těch 3,65 Kč za zhlédnutí to znamená 550 milionů diváků aby si to na sebe vydělalo. 2 miliardy pokud bude za shlédnutí koruna.Streamovací platformy ale obvykle dělají jen nízké desítky milionů u těch úspěšnějších věcí.Vlastní produkce těch společností je fakticky forma reklamy, kdy na něco exkluzivního lákají diváka k sobě i když to na sebe nedokáže pořádně vydělat.Nebo budeš natáčet film za 2 miliardy a budeš vědět že ho zkoukne v rozumné době od vydání jen pár desítek milionů lidí a za každé přehrání dostaneš třeba 5 centů?
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 12. 2022 18:13
Kupuju Netflix na Aliexpressu už asi dva roky. Nejdéle jsem si troufl na tříměsíční účet. Někdy běží tři měsíce, někdy se musí několikrát měnit heslo, nebo se mi i stalo, že mi poslal nový účet. Že by mě okradli se mi nestalo nikdy.
Platit Youtube abych neměl reklamy, když si dvěma kliknutími myši mohu nainstalovat blokovač reklam uBlock a mít Youtube bez reklam zadarmo, to je pěkná hloupost.No a mi máte také nižší kupní sílu než Američané a Němci, přesto platíme stejně, pokud je mi známo. Tudíž je to pěkná zlodějina někomu zlevnit a jinému ne. A ještě na českém Neflixu není skoro nic. Už po měsíci zkušební verze není na co koukat.Streamovací služby jsou absolutně k ničemu, protože mají málo obsahu, protože si každá vytváří exkluzivní obsah pro svojí platformu. To by člověk musel mít všechny a to je drahé. Nechci být dojná kráva amerických miliardářů. Proti tomu pirátské služby nabízejí všechny filmy co existují a dají se předplatit za 40 Kč na měsíc.
prosím o vysvětlení jak si na mobilu(ať už Android,či iOS) nainstaluji AdBlock či uBlock do Youtube aplikace.Děkuji
Na co aplikaci? Na pc taky používáš na youtube appku?
na PC si AdBlock umí nainstalovat i prvnák na základce.Osobně si Youtube pouštím primárně na televizi nebo mobilu (a nejsem sám dle oficiální statistiky Youtube je 70%+ přístupu přes mobily,či TV).Tak by mne zajímalo jak to tam udělat? Děkuji za návod
Ak mate Android TV tak SmartTube a v telefone Youtube Vanced. Postupy ste orcite schopny vygooglit.
Na iOS se to jmenuje AdGuard a instaluje se to z Appstore do Safari.Na Androidu se UBlock Origin instaluje jako doplněk do do Firefoxu (v menu - doplňky).
zadání je ale jak blokovat reklamu v APLIKACI nikoliv v prohlížeči.
To je až vaše upřesňující zadání v komentářích, ne v prvním příspěvku (začátek vlákna). Jinak přehrávat YT na mobilu v prohlížeči má výhodu i v tom, že jde kopírovat text v komentářích (např. když někdo odkáže na jiné filmy/seriály, případně z jakého seriálu je scéna).
AdGuard je i pro Android.
Na Androidu používám místo Youtube aplikaci "Youtube Vanced". Ta má v sobě zabudované blokování reklam a funguje stejně jako základní aplikace YT.
super díky moc za tip
Tzn obraz v obraze, překrávání na pozadí, funguje na hodinkách, můžu stahovat obsah pro offline, můžu plnohodnotně používat Youtube music, a bude to zobrazené i ovládané infotaimentem mého auta?
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 12. 2022 18:18
YouTube vanced, nebo NewPipe
Mne naopak dava smysl Youtube premium, krome tech zminovanych reklam mam i pokracovani videa s vypnutou obrazovkou a YouTube Music, ktere umi vicemene to same jako Spotify a pritom to cele stoji mene nez samotny Spotify Premium ucet. Za mne dobra cena.
Přesně tak. Třeba Apple Music pro rodinu vyjde na 259 korun, Spotify pro rodinu zhruba 250. YT Premium stojí 269 korun, takže blokování reklam na YT mě stojí pro rodinu max 20 korun měsíčně Za tu cenu nemá vůbec smysl uvažovat o nějakém pokoutném řešení, navíc to člověk nemusí řešit na vícero platformách, Windows, MacOS, iOS, Andriod, iPadOS, tvOS, AndroidTV, Tizen, proprietární systémy TV.... Na všem tohle používáme doma YT...
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 12. 2022 18:27
Haha autor je uplne mimo. Takove sračky jako předplatné čehosi, co jsem polovinu ani neslyšel, je mi úplně buřt čili jedno.Mam int TV za 500 pro 99 programu, z nichž jsem neviděl nikdy dvě třetiny. Nenažranost všech těchto služeb je nebetyčná, sedět a čumět do bedny na to stejne nemám čas.Ten zaver je nejlepsi - bububu jste lumpi kdyz takhle okradate jine. Oni budou muset zdrazit. Nebudou muset! Neni proc. Jen pokud jsou nenazrani, a to jsou. Za 350 to koupi par tisicovek lidi, zbytek proste nekoupi. Za 150, by koupily miliony. Ale to si oni porad nechteji priznat. Az si budu moci stahnout film v HD za 7 korun vcetne titulku, budu si je kupovat. Jinak ulozto a podobne sluzby tu budou porad. Protoze vetsinu tv, filmu, serialu a pohadek sleduji na mobilu a tabletu, vsechny 4k videa jsou mi na nic - staci mi 1GB na 2h film abych ho videl. A usetrim i za hdd ci sdd a internetove pripojeni, mam film ci seroš stahnuty za par minut 😍👌
Vážně věříš té stupidní představě, že vás je miliony?
Teda sledovat non 4k video na tabletu by byla pruda když to má 3k rozlišení. Jde velice snadno poznat že to je FHD a ne 4K. U mobilu s menší obrazovkou to problém nená, ale když ten mobil připojím k 4k velké TV tak bych ten 4k obraz i video docela uvítal.
Takže kupovat si argentinský YouTube je fuj, ale že Google podnikající také v ČR (ne)platí daně v Irsku je morálně v pořádku. Inu, krást mohou jen ti velcí.
Pokud tu podniká, tak tu také platí daně a je jedno, kde má sídlo.
Nelži 😎
Daně se správně platí tam, kde má firma sídlo, nebo obchodní zastoupení. Iluze, že firma má platit daně všude po světě, kde si od ní někdo něco objedná, je socialistická demagogie.V tomhle ohledu už socialisté zřídili DPH, které se skutečně platí v místě obratu.Tak co doprdele vy vyžírkové bez práce ještě chcete.Nasrat a rozmazat.
Daně se mají platit tam, kde se tvoří zisk. A jestli se to někomu nelíbí, tak proč je takový kvikot nad tím, že taky využiju globalizace a koupím si argentinský YouTube? A co brání googlu dat YouTube na celém světě za paušál 15 dolarů? Těch pár Argentinců by je stejně nevytrhlo.
To je právě ona stupidní demagogie, založená na ideji, že daně se mají poslat tam, kde jsi zboží prodal.Jenže to se nedá vypočítat, jelikož náklady a výdaje jsou spojeny jako jeden účetní celek.Zisk je zbytek z práce, odvedené jako celek, nikoliv rozdíl mezi náklady na odeslání telefonu do Česka někomu, kdo si ho objednal přes internet.Daně nemají nic společného s cenou za produkt / službu, takže je tupostí se na daně a ceny dívat stejným měřítkem.To zase soudruzi tvého ražení, finančně a ekonomicky tupí jako vidle po dědovi, pletou hrušky a jablka dohromady, negramote.Koupit si můžeš co chceš, ale vždy jen to, co je ti k prodeji nabízeno. Takže pokud ti YouTube nenabízí a ani ti neprodává argentínský účet, tak prostě nemáš nárok.To pochopí i opice.
A proč mám za YouTube platit daleko více než Argentinec? Vždyť je to přece jedno, ne? A v té Argentině to YouTube prodává taky se ziskem, tak co?
Protože na to máte a YT si to přeje. V evropě žijeme jak prasata v žitě a argentinci si o naší životní úrovni mohou jen zdát, takže jim solidárně dotujete trošku jejich zábavy.Pokud se to nelíbí, můžete se svobodně rozhodnout takovou službu nepoužívat a neplatit.
Neskutečné. Něco tak třeskutě dementního dokáže vyplodit jen zarytý apple fanda jako Alien. Naštěstí se svět neřídí moudry tohoto idiota a postupně se vrací do normálu.
Obchodník nesmí perzekvovat zákazníky na základě občanství, u nás v obchodě si může stejné housky za stejnou cenu nakoupit čech i francouz. A vůbec, já jsem Argentinec, dočasně bydlící v ČR. A máme presumpci neviny, takže ať mi YouTube nebo netflix dokáže, že ne.
;Jakou nevinu? On se s vámi někdo soudí v trestně právním sporu, kde vám musí dokazovat vinu? V obchodním/občanském právu už naopak vy často musíte dokazovat, třeba zda ppoužívát legální SW = doložení platně nabyté licence, kupní smlouvy atp.Navíc u služeb platí spousta podmínek, u té Argentické služby českým zákonem moc neoslníte, navíc jste jistě souhlasil a dokonce potvrdil že jste argentinec a že budete akceptovat všechny podmínky a restrikce. Třeba že když YT bude chtít tak po vás bude chtít prokázat že jste argentinec, nebo když se budete připojovat pravidelně odjinud tak vás automaticky zabanuje...
Strč si to chytré moralizování víš kam. Svět je jedna velká džungle s pravidly-nepravidly a každý se k tomu může postavit jak uzná za vhodné. Pokud ho to semele jeho blbost, pokud s tím vyjebe, tak jeho chytrost. Nic víc, nic míň.
nechápu proč sem motáte politiku a proč jste na lidi sprostý....
"Dane se maji platit tam kde se tvori zisk" 😁) Tak vetsi blbost jsem jeste neslysel 😁) Takze celej svet bude platit dane v Cine? 🙂
Holandská firma si nechá zboží v Číně vyrobit, zaplatí náklady a prodá ho v Holandsku. Zisk je tedy v Holandsku, případně se přesune do Lucemburska.
...stejně tak iluze, že já si musím kupovat virtuální službu v zemi, kde mám zadek.Buď vše tady nebo vše tam, kde to je pro nás nejvýhodnější.
No vy hlavně při koupi služby musíte souhlasit s jejími podmínkami. Pokud vám řekne že musíte mít zadek tam kde ji kupujete, tak byste ji kupovat tam kde zadek není neměl a fakticky provozovatele takové služby podvádíte tvrzením nepravdivých údajů.Samozřejmě že vzniklá škoda je zanedbatelná a nikdo se s vámi soudit nebude, ale služby se mohou snažit a často i snaží, takovému jednání zabránit.Já třeba kupoval YT Premium přes Indii, ale někdy ke konci loňského roku dělali změny v platbách jednou jsem to musel zaplatit ručně a podruhé už to ani nešlo ručně s tím že indická banka která to zprostředkovává na té kartě nemůže zapnout opakovanou platbu, nebo něco takového.Tehdy žádné jednoduché řešení nebylo a nechtěl jsem tomu dát víc jak 15 minut, takže jsem nakonec YT premium placené rupiemi zrušil a platím standardní českou cenu a nic nemusím řešit vše funguje, o nic se nestarám a těch pár korun za den mě nezabije,
Cez Revolut kartu to ide v Indii stale.
A nejen Google, to samé dělá i Apple, největší světový uhýbač placení daní.
Tak mi to nedalo a zkusil jsem to. Netflix mě baví, ale už platím HBO GO, rodiný Apple music, 2x kabelovka, 2x pevný internet, 4x mobilní tarif a já nevím co ještě, je toho hodně, takže tahle nabídka mě zlákala. Za 2,5USD mám na vyzkoušení 41dní 1user 4K Premium účet. Překvapilo mě, že tam není nic čínského, naopak, české titulky, české audio a nabídka českých filmů, zřejmě to nastaví samo podle geolokace uživatele. Co mě dostalo, že ráno byla u prodejce jedna česká recenze a teď večer už 8 🙂 takže reklama na Zive zabrala 🙂
Kvalitní produkty se prodávají samy.. 😀
A po 41 dnech co?Není problém s počtem zařízení? Nebo počtem staženého offline obsahu, Třeba u HBO Max je limit na 30 stažených offiline položek, napříč zařízeními a napříč všemi uživateli.Po 41 dnech pokračujete s tím samým účtem? Tzn mám tam historii, svůj seznam, svůj progres v rozsledovaných? Nebo dostanu nový a všude se zase budu muset jak truhlík přihlašovat, hledat věci na které chci kouknout a filtrovat to co jsem viděl...Holt každý májiné priority :)
"Spotify si pravidelně hlídá, jestli se uživatelé přihlašují z jedné fyzické adresy"... tak to určitě 😉
Velmi rychle dochází k omezení funkčnosti Family členství,kvůli rozdílným IP adresám.A navíc Spotify velmi často posílá verifikační maily na potvrzení nového device a IP
A co lidi, jejichž ISP používá CGNAT a sdílený IP Pool? Na takové síti není problém mít jinou IP třeba každých 10 minut, to se pak z těch mailů musí zbláznit... :)
No ale pořád to jde od jednoho poskytovatele v jedné geolokaci a to je to co si spotify kontroluje, ne konkrétní IP adresu ale lokaci připojení a když si pak vyžádá nové ověření tak to chce provést právě z té "domácí" geolokace.A pokud to nefunguje, no... pak můžete kontaktovat support a pob avit se o vašem řešení sítě, ale evidentně to není běžný problém
Mame dve Spotify rodiny s lidma, ktery bydli uplne nekde jinde a nekteri v uplne jinym statu od roku cca 2016. Zadne omezeni funkcnosti jsme nikdy nezaznamenali a to ani u dalsich rodin, ktere mame ruzne po teamu mezi cca 50 lidma 🙂
cize otec, mama platiaci si, sa skladaju na rodinny tarif a ktomu co ich dve deti a cokel za prachy co z brigady?! ach do psej matere, to je fakt setrenie prostriedkov v ramci jednej rodiny v ramci jednej domacnosti, uplna ch*jovina. ked tak, tak prihlasenie sa pre xy zariadeni, a za to si platit ze mozu byt napr naraz maximalne xy aktivne - prihlasene. a je jedno ci to ma foter doma, alebo kolega doma, ci jeho dieta na tablete. necudujem sa ze je tu takato sed....
Kde se dají ty superlevné předplatné sehnat? Měl bych zájem o TV Vlaanderen a SALTO, ale na ebay ani Aliexpressu jsem nenašel ani jeden inzerát
Špatně hledáš.
https://hassebservices.com/
Opravdu platí, že "Kdo nakoupí levně v Indii s tím, že je to slušnější než pirátské kopie, by si však měl uvědomit, že škodí ostatním"? Neškodím ostatním spíše tím, že si nic z toho nepředplácím a služby většinou nevyužívám ani ve free podobě a tím pádem nepřispěju ani korunou? Třeba to youtube bych si docela předplatil, ale za 2148,- ani náhodou. Za tuto částku si můžu koupit na rok - seznam, idnes, zive, amazon prime gaming a ještě mi 172,- zbyde. Na můj vkus "trochu" nepoměr v hodnotě a množství obsahu. I když pravda od překupníků bych si to nekoupil, když nevím ke komu moje peníze ve skutečnosti potečou. S vyjímkou oficiálně už neprodávaných her, kde sem tam koupím nějaký klíč
Názor byl 3× upraven, naposled 28. 12. 2021 14:30
Tak ono čisté pirátění asi generuje nějakou reálnou škodu (nějaké variabilní náklady, i když malé budou). Levnější předplatné z jiné země spíš ne, kdyby bylo ztrátové, tak to tam nedělají.
Ale to platí i o tom pirátění. Pirátění způsobuje ztrátu stejně jako to že si někdo platí služnbu za 5 a ne za 20... A kdyby to bylo prodělečné tak by to nedělali? KVelká část streamovacích služeb je v mínusu, třeba největší audio streamovací platfroma Spotify od roku 2018 nebyli jedinkrát v černých číslech a celkově za tu dobu udělali zásek asi 1,2 miliardy dolarů.Takže celkově prodělávají a levnější předplatné znamená pro spotify větší ztrátu
Tak si za 2148 kupte seznam, idnes, zive, amazon prime gaming a 172 korun ušetřete, ale YT mít nebudete. Já si raději předplatím ten YT a zmíněné služby nikoli a ne proto že bych na to neměl, ale protože mi nic neříkají a nemám o ně zájem.
V hlasování mi chybí možnost "Předplatné nekupuji ani drahé ani levné, protože ho z principu nesnáším." Můj případ.
Přesně. Často mě chybí možnst si zaplatit jednorízově za konkrétní věc - třeba zda na živě za konkrétní článek.
V tomto ohledu ale existuje celkem rozsáhlá nabídka online půjčoven. Mezi nejznámější patří iTunes od Apple.
Když ohlédnu od nepotřebnosti těchto "předplatných" na ( youtube existuje bez, netflix neexistuje bez, ale ten nepoužívám)Tak zbaví reklamy jistý doplněk. A není třeba nic platit, natož se někam registrovat
Tak tak na androidu YouTubeVanced a je klid :).
A co třeba Tizen? Co třeba proprietární systémy výrobců televizí, Funguje ten Vanced s infotaimentem v autě? Umí obraz v obraze, přehrávání na pozadí.... stahování do offlien, YT music?
Jak by rekl klasik: "Nemyslis, zaplatis..." 😉
Akorat on ten obsah ani na Youtube, neni zadarmo... odmitas platit predplatne ani shlednuti reklamy ti nevoni... tak koukej z okna, to je (zatim stale) zadarmo...
Právě proto mám tyto služby abych nic nemusel řešit. Jestliže bych se měl babrat s VPN, zakládat extra, platit to jednorázovou kartou atd... tak to už rovnou mohu jít na ulo*to a budu to mít rychlejší a bezpečnější.
Ono také nepůjde o rozšířenou věc. 95% z těch, kteří o službu stojí a mají na ni, tak si ji koupí.
Tady je krásně vidět jak jsou tzv piráti vlastně bezpáteřní vyčůránci - dlouhá léta argumentovali, že pirátí, protože nemají možnost legálně ty filmy shlédnout a když jim někdo tu možnost za rozumný peníz dá (a i single předplatné kterékoliv služby u nás se pohybuje kolem ceny jednoho lístku do kina, takže absolutní prd vzhledem k nabízenému obsahu), tak to stejně budou obcházet, aby nedejbože nedali o pár desetikorun více.Bohužel na tohle ve výsledku doplácíme všichni
Naopak díky nim jsou ceny přiměřené. Kdyby neexistovali tak si dodnes kupujete filmy po jednom.
Jistě. Tyhle pohádky o tom, jak by byl bez zlodějů svět horší, nikdy neomrzí.Tohle může vypadnout jen z někoho, kdo nemá ke zlodějině daleko.
Já se podílel na pěti dobrých hra hrách a nějakých dalších špatných nebo nevydaných. Tys vytvořil jen trochu smradu a stupidity v diskusích. Vůbec mě nevadí že se má práce pirátí. Kdo nemá peníze ten si ji stejně nekoupí ale může říct kamarádovi co peníze má že ta hra je dobrá.
Jestli tobě vadí nebo nevadí jak se s tvým podílem na nějakém výsledku zachází je pouze tvoje vlastní věc, nikoliv správný názor, jak to mají dělat všichni.Bohužel opět ukazuješ jak seš blbej.No a na rozdíl od tebe, moje práce je nejen vidět každým kdo má oči, ale i každý den lidem slouží k užitku a vždy jsem dostal řádně zaplaceno.Tvoje dílo není hodno ani zaplacení za ně, což skrýváš oním postojem, že zaplatit vlastně ani nechceš.
Já chápu alienku že výkop je viditelnější než digitální produkt. Ale kdyby ses lépe učil mohl bys dělat něco zajímavějšího. Mimochodem já platím. Hry, software, ani hudbu nepirátím. Dokonce na to mám audit. Audiovizuál mám předplacený od OSA. Jen za loňský ror jsem za pevné disky této organizaci zaplatil 8632 korun za které se má dobře Michal David, Helenka Vondráčková a další vyhořelé pijavičky.
Podle psaného projevu ses taky moc neučil.
No ja třeba tu legální možnost stále nemám, nebo je za nevýhodných podmínek. Třeba Star Academy 1 je na inlive stream za 75 korun za zhlédnutí jedné epizody. Tedy 975 za jedno shlédnutí jedné řady seriálu, což mi připadá trochu pres čáru. Stejně tak TV Vlaanderen požaduje přes 700 korun za VTM+RTBF, to mi připadá moc za IPTV kanály kde navíc nejde přetáčet reklamy. Přitom cardshare stojí na Aliku pár desítek korun
Čekal jsem, kdy se objeví nějaký geek s tím, že si nemůže legálně shlédnout nějakou lokální úchylárnu 😀 Ano, vždy budou existovat pořady, které nenajdete na žádné streamovací platformě a nebo extrémně předražené, ale tady se bavíme o mezinárodním mainstreamu
Je smutné že když člověk zaplatí přímo pirátům dostane mnohem lepší službu než si může za peníze koupitAni mi tak nejde o cenu i když víc peněz platí rád jen blbec a alien ale u pirátů mám vše v rámci jedné služby
Jestli to nebude tím, že piráti inkasují jen za zprostředkování nelegálního obsahu, zatímco ty legální služby musí peníze rozdělit mezi vývoj aplikací i tvorbu obsahu. 😉
Ano i ne. Znám člověka, který pravidelně crackne koupený software. Obvykle z důvodu problémů s ochranou....
Asi jste si spatně přečetl že mi nejde ani tak o cenu ale obsah a pohodlí. Mimochodem cena jedné služby koupená v šedé zóně je nižší než u pirátů. Pirát navíc dodá i lokální nebo exotické tituly na službách nedostupné k nim titulky nebo možnost jejich sideloadu.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2021 12:07
Kradené se vždy nabízí snadněji, než koupené. Co je potřeba k tomu, aby to člověk neuměl pochopit je nad moje síly.
Tak ono záleži. Obecně ano, ale pak máte záležitosti, které originál znehodnocují, a jsou vyložene nevyžádané (typicky - DRM, ochrany, obchodní politika a začínají se přidávat dopady korektnosti a cancel culture).
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2021 13:42
Nevyžádané pro koho?Tvrdíte, že dveře byly znehodnoceny zámkem s klíčem, protože vznikli zloději?A pokud ano, kdo za to může a jak to vyřešit?
Když je musíš půl hodiny odemykat a dírou po klíči táhne tak ještě rád Zámek vyrazíš. Platící komunitu to dost sere. Proti pirátské reklamy na DVD viděl jen ten kdo si ho legálně koupil.
A to jsem si myslel, že pytchovinu roku jsi už letos vyblil.Ale ty jsi všechny předchozí dokázal trumfnout dva dny před koncem roku.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 12. 2021 07:37
Alienku. To že máš v hlavě nasráno až přes vrch není můj problém. Jelikož jsi absolutním rekordmanem v počtu mínusů na živě a mobilmanii problém bude u tebe.
Je to tak, porovnejme třeba hry - u koupené hry kliknu na ikonu, a nejdříve se musí spustit steam nebo epic launcher - který se eventuelně zeptá na heslo, pokud jsem se od posledně opovážil přihlásit na jiném zařízení, pak se spustí dejme tomu třeba rockstar launcher, který se čas od času také zeptá na heslo, protože prostě proč ne. Teprve nyní se vůbec dostane ke slovu samotný executable té hry, kterou chci spustit. U pirátěné hry mám ve složce prostě link na exectuable hry, který spustím a hra se načítá, no bullshit. Čest výjimkám, developerům kteří nabízejí hry třeba na GOG, ale to jsou opravdu spíš výjimky.
Tvuj prispevek jen potvrzuje to, ze zlodej si vzdycky nejakou vymluvu najde, byt sebedebilnejsi...
Kámo, můj poměr koupený/upirátěný je tak 20:5
Já s ním souhlasím. Měl jsem hodinu volno a chtěl jsem si pustit GTA 5. Takže aktualizace launcheru, přihlášení (zadat heslo), aktualizace hry (jejíž instalace nakynula z původních 50 na 90 GB, protože přidali něco do multilayeru, který mě VŮBEC nezajímá). Během těch 20 minut, než se mi spustila hra, jsem přemýšlel, jestli si nemám sehnat pirátskou verzi.
Tak to se snad stačí domluvit v česku na rodinném předplatném třeba přes inzerci..ne? Na co hned nejistá Indie...
Než se s čechama na něčem domlouvat, tak rozhodně využiji raději zbývající varianty:- koupím od indů- koupím za plnou cenu- nekoupím nicJste dal hodně blbý nápad, domluvit se v česku... a ještě přes inzerci no tvl.
Za ty multikulturní aktivistické srance může platit jen iDiot 😝
Předplaceným službám, resp. pravidelným platbám se snažím vyhnout už z principu. Z hlediska vlastních financí a budování finanční nezávislosti je to totiž jedna z nejhorších věcí - zkuste si těch zaplacených pár korun natáhnout na nějaké roky. Není ti tak dlouho, kdy se dal za 3000,- měsíčně splácet malý investiční byt....I běžné věci, jako paušál na mobil nebo internetové připojení se dají optimalizovat, když není člověk líný (zcela legálně, tlakem na poskytovatele při znalosti poměrů a procesů) - dnes platím cca 1/4 ceníkové ceny. A takových věcí je spousta. Nepříjemné je to u pracovního software, ale dnes už existuje mnoho alternativ - a když člověk překoná prvotní odpor, může ušetřit i statisíce za rok, které se pak násobí ve chvíli, kdy bere další lidi (příklad - dobrá znalost GNU toolchainu oproti proprietárním řešení - hned z prvu ušetřeno 50k za Keil ARM, ale získaná schopnost překládat na cokoliv a každý další seat je zadarmo). Zavedení předplatného k produktu mě obvykle trigne k odchodu do oss.
Děkuji, nechci ani zadarmo 😀
Děkujeme za zásadní informaci. Někdo ti to snad nutí?
Ze este vy zive.cz podporujete sedy trh. To je to iste ako g2a. Vo finale to zaplatia poctivy uzivatelia. Takze ja ano mam problem ked spekulanti takto okrádajú poctivych uzivatelov... Je to moralny problem.
Jaký morální problém? Poskytovatel služby se chová tržně, proto má ceny různé pro různé země a proč by se neměl chovat tržně i uživatel a nakupovat službu tam, kde to jde koupit nejlevněji případně tam, kde má nabídku pořadů za předplatné nejširší? Pokud se mu to nelíbí, může max změnit ceny, blokovat takové uzivatele nemá smysl, že v případě zablokování uživatel o nic nepřijde a nic mu nebrání si zřídit další účet.
Jak podporujeme? Píšu o tom jako o problému a na několika místech varuji, aby to lidé nepoužívali z X důvodů, proč je to podle mě špatné.
Neviem ako by sa vam pacilo keby si niekdo povedzme spravil clanok ako usetrit na zive.cz a povedzme by oboznamoval o zdielanych uctoch pre premiove clanky. Idealne 1 ucet pre vsetkych. Alebo co keby si chcel napisat taky clanok. Schvalili by ti ten clanok? Darmo potom mozes hovorit ci to odporucas alebo neodporucas. Uz len tym clankom tomu robis reklamu. Takze je irelevantne vyjadrenie nazoru. Clanok ma efekt odporucania. Zamysli sa nad dosledkami ak vy to kazdy zneuzival. Uz ma stve ze novinarcenie nedba nad dosledkami svojich clankov.
Pokud někde jinde vydají článek, jak ušetřit na předplatném Živě Premium, nic s tím neudělám. A pokud by novináři měli přestat psát o nepříjemných a špatných věcech, tak by to společnosti opravdu nijak neprospělo. Já sice chápu, na co narážíte, ale zkrátka vidím velký rozdíl mezi skutečným doporučením obcházení pravidel a článek, který o tom obcházení mluví a lidi se od něj snaží odradit.
"Bankomaty České Spořitelny mají v sobě chybu. Po zadání 57848#123 začnou samy vydávat peníze bez vložení karty. Ale nedělejte to, můžete se dopustit přestupku"Jak by to asi po takové zprávě vypadalo? :)
Funguje to !!! Díky ! 😀
Jak mě g2a poškozuje? Prodali jsme Steam klíče obchodníkovi který je na g2a prodává. Kde je problém?
Indian redakcia to dost rozoberala. Napriklad nakup klucov cez kradnute kreditky. Sam hovoril ze keby si to radsej staihli na cierno warez tak netrati. Ono vyvojari to maju ako vydavky. Pozri si to na indian on to celkom dobre rozoberal. A ono ked znizis zisk firma si navysi cenu. Ty usetris ale druhy zaplatia viacej. Cize poctivy moralny ludia de facto sa skladaju za usle zisky a straty sposobene touto sedou zonou.
Steam vám poskytl klíče k distribuci na g2a?Neuvěřitelné....
Naprosto běžné. Pouze v hlavách blbců jako jsi ty je to neuvěřitelné. V praxi to funguje tak že tě osloví obchodník který chce určitý balík klíčů za určitý balík peněz. Pokud je to pro publishera finančně zajímavé tak se osloví Steam koupí od něj klíče pro další prodej a prodají se. Kde si je bude obchodník prodávat je jeho byznys. Vše naprosto legální a v pohodě. Takto jsme prodali desetitisíce klíčů našich produktů.
Dost pochybuju o tom, ze to je "naprosto bezne". Jo, steam ti umozni vygenerovat nejaky rozumny pocet klicu na rozdavani a promo akce, ale ty nesmis dal prodavat. A co kdyz je pak s takovym klicem, ktery si nekdo na tom pochybnem g2a koupi, nejaky problem? Pak uz tam chybi ta vazba mezi distribucni spolecnosti a koncovym zakaznikem. Predpokladam, ze to tvrzeni nemas jk dolozit.
Tak se vrať na Slovensko, tam se to určitě neděje,tam máte všecko lepší 🙂
A jak jsem zkrátil to DPH, když tam je na Aliexpressu napsáno Price includes VAT? Já jsem přeci DPH zaplatil. A čím teda škodím, když si to koupím tam kde to je levnější? By mě voe zajímalo, když třeba dětem na dovolený v Egyptě koupím zmrzlinu, jestli jsem někoho poškodil? Počet obyvatel Číny + Indie jsou 3 miliardy. Kdyby tam byla 1 miliarda účtů tak si to spočítejte kolik to je měsíčně. Kdo to teda platí? Si myslím, že nejvíc oni. Korejský seriály musí v Číně Netfixu vydělávat tak, že se Vám o tom asi ani nezdálo. A proč Češi nedělaj filmy s Netflixem, nebo jenom málo. Zátopek by byl trochu někde jinde s rozpočtem kterej by na to dal Netfix. Škodí tady jedině SFK a ty debilní starý politici už několik desetiletí. To je zase slátanina ten článek. Pa.
Musíš zadat ještě že chceš zaslat do Bagdádu jako já a pak to budeš mít bez DPH 😃
Já takhle jedu Netflix z Alíku až přes rok a zatím jsem s tím neměl problém. A nedal jsem za měsíc víc než 80kč, rozlišení je až 4k,ale to stejně člověk nevyužije... Proč platit víc, když to jde levně 😃
Proč by člověk nevyužil 4K? To je už pár let standard.
U nás v bambulákově ani náhodou 😃
nechci se hadat, ale drtivou vetsin prodeju tvori jiz nejakou dobu 4K televize...A 4K zdroju je taktez docela dost
OK. A můžu se zeptat, kde tyto firmy daní? V této otázce už tak na teritorialitu nekoukaji.
To si musí provozovatelé těch služeb spočítat, co se jim vyplatí. Amazon Prime Video teď mělo půl roku akční cenu 79Kč za měsíc a nasbíralo víc předplatitelů než "tradiční" HBO Go. Jsem zvědavý, co se s jejich bází stane, až od příštího roku zvýší cenu na 159Kč.
Teď jsi mě vyděsil. I já jsem se nechal nalákat na tuto parádní cenu. Kvůli Prime Gaming. Nijak jsem podmínky nestudoval, takže od nového roku 2x vyšší cena? No co se asi stane. Předplatné ukončím. Protože z mého úhlu pohledu to působí tak, že si musím připlácet dalších 960,- ročně za druhou část služby ( Prime Video ), kterou jsem nikdy nepoužil a nezajímá mě
youtube premium mam turecke, ako jedine sa nepyta na adresu - zrejme nejaky erdoganov neomoslimsky zakon saria 😀Takze ktokolvek si ho zaplati na dovolenke v turecku tak defakto plati 25 lir za family ucet az kym si to nezrusi a neporusuje podmienky
Clanek opomina jednu dulezitou vec. Ne kazdy si "potrebuje" poridit netflix. Kdyz to ale muze sehnat za par kacek, tak si to poridi, protoze je to levne. Pro streamovaci sluzbu je pak ve finale stale lepsi, kdyz si tento clovek poridi aspon ten sdilenej ucet nez kdyz se na to nediva vubec.Ja netflix sleduju tak 1x mesicne a kdybych za to mel plnou cenu, tak se mi to proste nevyplati.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 12. 2021 09:41
presne moja situacia, mal som netflix na rok za 10EUR co bola adekvatna cena na to ze som ho pouzil akurat tak na pustenie peppa pig deckam, inak som tam nic nenasiel a radsej si vsetko stiahnem, ked to po roku prestalo fungovat chvilu som sa pozeral ale uz nenasiel obdobnu ponuku tak som sa na to vyprdol, platit by som zan urcite viac neplatil, decka sa zabavia aj u cervenho tlacitka ceskej TV ci youtube, aj keby som im nestahoval veci z torrentu
Koukam ty to mas vazne v hlave hodne pomotane... to ze se ti vice jak 10EUR rocne za sluzbu zda neadekvatnich ti nedava zadne pravo si to pokoutne krast.
az na to ze som nic neukradol a za sluzbu zaplatilfilmy a serialy ale kradnem cez torrent a filesharingove sluzby
no jen potrvzujes ze to mas vazne v hlave opravdu slusne pomotane 😀
To bude nějakej teplákomat ne? 😀😀😀😀😀Slovák, kouká na ČT a ne na ST.A vůbec by mě zajímalo, když je Slovák, tak musí platit poplatky ČT? Nebo je to jenom pro Čechy? 😀😀😀😀😀Já bych Slovákům to ČT zakázal. 😀😀😀😀A vůbec, ať si jde na zive.sk. 😀😀😀😀
V druhom a tretom riadku nemas aspon styroch smajlov,bacha na to.Vyzeras potom ako idiot.
Tak tu dobre trepeš a ani len netušíš ako je to s právami. ČT má oficiálnu zmluvu, že tu môže vysielať, ale je pravda, že len ČT 1, 2 a 3. Na Déčko a Sport práva nemá a síce ani na ČT24, ale tá vysiela aj tak FTA. A narazil by si rovnako ako Jojka, ktorá sa pokúšala u nás zablokovať CZ stanice, ale u tej ČT narazila tvrdo a tak im treba 😀
Android socky predsa používajú kodi 😀 Ušetria pár chechtákov aby zvyšok prefajčili a prepili 😀
Je ti 14 ?
Je to debil.
Proboha, proč blbci jako ty nevyužívají svoje základní právo... mlčet???
Argument chlastem a jinými látkami ,které si přece všichni koupí tak jako tak slychám ze všech stran , takže by mne ani nenapadlo nečekat jej v podobné diskuzi ;) ... Ono kdo nechlastá a nefetuje na výšce jako by pak ani nebyl doktor .A že jím je kde kdo z abonentů 😂
Nevíte co píše, nějak nerozumím řeči jeho kmene...
Podla autora článku je teda podvod koupit si třeba youtube za argentinský peníze a netflix a liru?Youtube stejně má reklamy od lidí přímo ve videjích, to už se fakt nedá používat.
Rada služeb je stálá předražená v CR oproti jiným státům a tyto společnosti nas stále zkouší kam až cenu mohou vyšroubovat , televize O2 tarify , skoupeni emisnich povolenek a nasledny prodej..Posledni příklady prodeje potravin Plzeň 12 v obchodě. řetězci v CR 33 v Německu 12,5 kc , takže si prdel můžou dělat tak jedině s plasteliny.
Tyjo, teď si připadám jako vyvrhel, protože nikomu z nich neplatím ani floka.Ještě to kvůli takovým jako já nakonec budou muset zavřít a nenatočí spoustu krásných nových seriálů!
No, vyvrhel jsi (=zlodej). Je to podobne, jako kdyby jsi byl na davkach a nechtelo se ti pracovat. Hlady nechcipnes, protoze se na tebe musi slozit ostatni pracujici.
Proč by měl být zloděj?? :-O Nejspíš žádné placené streamovací služby prostě nepoužívá, stejně jako třeba já.
Pokud nekonzumuje zadny obsah (mimo toho mala, co je zdarma), potom nechapu smysl jeho prispevku
Třeba kouká na filmy ze zemí, které není žádoucí finančně podporovat (např. rusko, čína, apd.), pak naní zloděj, ale hrdina. :) A pokud by jim platil, tak může být taky zloděj, jelikož okrádá rodinu (ČR) 😉
Nevím jak vy ale já si připadám jako exot , že jsem kupoval služby i před dvaceti léty .A dnes je to naprosto stejné , na jednoho platícího pět share účtů a sdílení zdarma .A je to snad špatně ? No není kdo na to má ten si to zaplatí a zbytek zkopíruje aby byli všichni Free , Cool a IN ;)
Příště udělejte anketu o sdílené WiFi se sousedem, to by mě zajímaly výsledky. To snad není možný, že dnes někdo počítá každou stovku měsíčně.
Tak v dobách, kdy ADSL stálo 17 stovek měsíčně, to bylo docela běžné a pro hodně lidí i jediný způsob, jak se dostat k internetu.
Internet, Spotify, Netflix, HBO, kabelovka.... Se nezdá, ale jak se pár takových služeb posčítá, může to pár tisíc dělat... A při dnešních rychlostech internetu může jednu připojku sdílet klidně půlka baráku....
To záleží jak která, ale zas tolik lidí na velmi rychlé linky nedosáhne a průměrně se jedná spíš tak do 50Mbps. Ale i kdyby měl někdo 100Mbps tak na 10 aktivnějších lidí už to může být málo. Stačí kdyby si jich alespoň polovina večer sedla k Netflixu a může být linka saturovaná a ostatní už mají smůlu. A to nemluvím o faktu, že občas někdo potřebuje stáhnout větší množství dat což může trvat i několik hodin a při velké zátěži jde odezva prudce nahoru a to pak ti co jsou na ní citliví asi moc rádi nebudou.
Stovka měsíčně je 1200 ročně. Pár takových stovek najednou udělá dovolenou.
Tak jednou za rok dovolená nebo zábava po cely rok (např. předplatné hudební služby)?}A úplně nejlépe neřešit a mít dostatek na oboje…
To je teda nonsens tohle. Každý utratí měsíčně ty dvě nebo tři stovky za mnohem větší nesmysly, tomu prostě věřím. A u docela dost lidí to začíná u cigaret nebo pivka ...
Jo, jenom kdyby „jen ty dvě kila měsíčně“ dnes už nechtěl každý, že... počínaje službami na streamování zvuku přes služby na streamování videa, kabelovky, mobilní operátory až po pronajímatele softwaru a cloudových služeb.A když se tohle posčítá, tak to není „každá stovka“, ale měsíčně už pár tisíc, které vyletí do luftu za „pronájem“, změní majitele, a člověku z toho nezbude nic.Holt nebudete nic vlastnit, a budete šťastní!
A hele, tady nekdo objevil, ze existuje neco jako globalni trh. A to nejen pro firmy, ale i pro konecne spotrebitele. Kdyz muzou firmy stehovat vyrobu do levnych zemi, proc by i spotrebitele nemohli nakupovat tam, kde je lacino?
není to tak dávno co se vyplatilo si pro novou Škodovku zajet do Polska nebo do Německa.Stejná konfigurace,stejná záruka,a i po přepočtech na EUR PLN a DPH dopočtu se stále ušetřilo 40-80 000kč.Škoda vlastněná Němcem prostě musí Čechům co si jdou pro své auto ukázat,že "domácí trh" je potřeba podojit :)
Prý se takhle vyplatilo kupovat v německu i Plzeňský Prazdroj.
V Rakousku se da poridit plechovka plzne za 50 centu. U nas cena nevidana.
Rekl bych, ze za ty prachy se tam da koupit i lepsi pivo nez Plzen.
Jen těžkým alkoholikûm, ostatní by kvůli hloupému chlastu nejeli do zahraničí.
Prosil bych příště návod jak si pořídit Žive.cz PREMIUM abych za něj platil třeba jen 1kč.Jestli je potřeba VPN někde v Boliví,a registrace přes web form puštěný přes TOR a zaplatit kartou registrovanou na Ukrajině.Děkuji
Krásně trefný komentář. 😀
Zive Premium je i zadarmo drahe, spis by meli platit ze sem jeste nekdo chodi 😀
Otázka, jestli by nebyl drahej i za tu korunu. 😃 Sám Premium teďka měsíc mám a vím, že tahle služba mezi prodlužovanými nebude... Až na pár výjimek se za půl roku neobjevilo nic, co by stálo za ty peníze a co není jinde zpracované zdarma a lépe...
Výborně.Pochybuji však, že to zaměstnancům dojde.
Předplatné Živě v Pákistánu prý stojí jen Kč 4.50
Rekl bych, ze zive.cz bude mit vetsi pocet ctenaru z vychodu maximalne na Slovensku a v Indii to prilis frcet nebude 🙂
Hlídání jedné fyzické adresy?A co student, který se přihlásí na kolejích, potom ve vlaku a taky doma?
Další z nespocetnych příkladů degenerace civilizace.Cíl vyjebat s poskytovatelem nějaké služby se stává mainstream postojem.
Je to přesně naopak, že jo. Rozvoj lidstva stál vždycky na tom, že se někdo snažil něco zjednodušit, ulehčit, usnadnit, obejít, ušetřit, urychlit, zpomalit...
To ale není tenhle příklad, jako vždy si lůza vysvětluje souvislosti úplně obráceně. Zde jen o prastarou snahu něco získat bez práce.Rozvoj zde v kontextu přináší poskytovatel, který modernizoval z CD na Stream, nikoliv ubožák, který hledá, jak za službu neplatit.
Takže vlastně rozvoj lidstva stojí i na různých zlodějíčcích, dotačních podvodnících, pijavicích přisátých na sociální dávky apod. 😀
Jaký vyjebávání? Je to stejný, jako když člověk jezdí nakupovat zboží za hranice.
Jak to může být stejný, když nákup za hranicemi není zakázaný, ale použití proti pravidlům služby zakázaný je?
problem je s legalnostou/spravodlivostou takeho zakazu
Trebav Holandsku maji zakon, ze ceny v ramci jednoho retezce museji byt stejne, bez ohledu zda se jedna o historické centrum, nebo periferii.. (bez ohledu na najem).
Dost blbej zákon.
soxializmus v zapadnej europe?
Ono je taky otázka, jestli ty věci v EULA neodporují české legislativě, pak by byly u nás neplatné
Ale to je přece chyba toho poskytovatele že tady v ČR platíme západní ceny a ještě máme půlku obsahu regioblocknutýho, kdyby nám taky dali menší cenu vztaženou ke kupní síle a přestali s regioblokacema obsahu, tak by přece nikdo neměl motivaci to dělat. Lidi to dělaj protože platit 5 streamovacích služeb abych měl přístup ke všemu už zas tak levný neni. Je to čistě a jenom jejich chyba že nejsou schopný se nevzájem domluvit aby v některejch zemích byly některý věci třeba na více službách a podobně. Člověk tady platí jak osel a pak zjistíš že třeba star trek discovery dali na paramount+ kterej u nás bez VPN nezprovozníš vubec, star wars je na disney+ což u nás taky nefunguje atd...je to jejich chyba, můžou si za to sami. Ať někdo udělá legálně a oficiálně ňáký hromadný předplatný všech těhle služeb třeba za 500 a pirátství zanikne.
Jakto že ne? Co to z vás zase vypadává za blbosti?Když sníží cenu pro český trh a zruší regioblokace, proč by pak Němec nakupoval doma?Lidi to dělají pořád ze stejného důvodu. Nemají žádnou morálku a okrádání považují za mainstream.
Nikdo te nenuti tu sluzbu pouzivat. Ber nebo nech, ale neojebavej.
Česko má na Netflixu nejvíc dostupného obsahu ze všech.
clovece tebe nevadi ze google,netlfix atd atd s nami vyjebava daleko viac a pravidelnejsie??
Nějak nechápu tu logiku kupování si "indického Netflixu".Tak snad když chci pirátit, tak pirátím a existuje tady mnoho torrent trackerů, kde jde obsah všech streamovacích platforem stahovat úplně zdarma.Pokud to chci legálně, pohodlně a s jistotou technické podpory, tak si normálně Netflix zaplatím.Sám to řeším "přerušovaným předplatným", protože na Netflixu vždycky tak za cca dva měsíce všechno zajímavého "vykoukám" a pak pro mě dalšího minimálně čtvrt roku nemá smysl. Navíc čas dívat se nemám vždy, protože v letní měsíce chodím hodně na výlety a trávím hodně času venku a nemám potřebu se dívat na filmy a seriály.Teď přes zimu mám Netflix zase zaplacený, ale už jsem zrušil předplatné a jenom dojíždím dané období, protože už se tam zase nemám na co dívat.Spotify si platím celou dobu, protože na hudbu si najdu čas vždy a poslouchám ji třeba při cvičení nebo když si chci ukrátit nějaké čekání hudebními novinkami a chci si odpočinout od přemýšlení nad audioknihami.
já to tedy nemám, ale předplatný je pohodlnější minimálně v tom, že většina lidí nechce řešit stahování a chce si to propojit s tlačítkem Netflix na televizi.
pre niektorych ludi je pohodlnejsie kupit si sedy netflix a pohodlne ho ovladat na tv nez sa musiet babrat so stahovanim na pocitaci a prenosom do tv, ludom to za to nestojija osobne taham veci z torrentu, hodin to na USBcko ktore pichnem do TV a mam poriesene (event. decka si pustia rovno youtube), ale pochopim ze ludia su lenivi a zaroven za to nechcu vyhadzovat peniaze
To to tedy moc poresene nemas, zrovna u torrentu to lze i na verejnych trackerech velice slusne zautomatizovat (stazeni, prejmenovani, katalogizaci) a nasledne jednoduse stremovat do TV... netreba zonglovat s flashdiskem sem a tam 😀Ale popravde, dnes uz takto nepouzivam a mam primo predplacene VOD...
kvalita prehravania priamo z USBcka je rozhodne lepsia a plynulejsia nez sa to pokusat streamovat priamo z laptopu (skusal som, ale je s tym viac problemov nez uzitku), nevraviac o tom ze by musel uplne zbytocne bezat laptop, kdezto ked to pustam len z USBcka bezi len TVneviem o akom zonglovani je rec, maximalne raz za den pripojim USBcko k laptopu a aktualizujem jeho obsah a pichnem ho spat do TV, ale ani to nerobim denne, staci raz za par dni ak nie je nejaka vyslovena novinka ktoru chcem vidiet okamzite, rozhodne pohodlnejsie riesenie nez sa to pokusat streamovat ci nebodaj riesit torrentovanie priamo na TV
no proste uplne zbytecne prehazovani USB pameti tam a zpet... ja to nedalam vubec. mam takovou kouzelnou krabicku ktere se rika NAS (aktualne asi 8 disku a 24TB ciste kapacity) a tam mi vse krasne bezi. Maximalne prijdiu k TV, zapnu a jen si vyberu na co se chci koukat (a ani nemusi byt na lokalni siti). Pritom to cele rozjet a nastavit je na jeden vecer... a mas klid, toho usetreneho casu, kdyz uz to tedy nutne potrebujes stahovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 12. 2021 15:28
Tak třeba nechce drahé řešení. Cenový rozdíl usb flashky a Nasu nebude malý. Na flashku si nahraje na co chce zrovna koukat a je to, zbytek knihovny může mít v PC nebo na externích discích. Případně lze i tu flashku strčit do USB portu na routeru (pokud ho má) a mít ji jako síťový disk. NAS je určitě lepší, ale někomu stačí i mnohem primitivnější řešení. 😉
Mam zkusenost ze primitivum staci to behani s USB 😀 Ono kdyz se totiz zapocte i ten cas co zabije opakovanou "rucni" praci aby dostal ten obsah na ten flashdisk, tak ten NAS nevychazi o poznani hure. Reseni s routerem, to je takove nouzove reseni chudeho muze...
Nepotřebuješ ani NAS - i 10 let stará TV umí DLNA. Takže stáhnu na PC nebo dokonce na mobilu a nasdílím pro TV přes DLNA. Přes její ovladač v jejím menu tak film/seriál najdu a pustím. Narozdíl od přehrávání z notebooku (předpokládám přes kabel nebo WiDi/Miracast) automaticky nastaví framerate a upscale podle zdrojového videa.
presne tak ludia co saskujete? naco NAS alebo pobehovanie s diskom??DLNA pouzivam 7 rokov PLEX alebo SERVIIO a ide sa... zivot je prilis kratky na to si ho komplikovat .. a snad netravite pozeranim filmov cely den...
Tady zase neznalci placaji vsechno dohromady 😀DLNA je takova sice univerzalni, ale zastarala nouzovka, funkcni pouze na lokalni siti. Pokud nekdo vyzkousi pohodli plnohodnotneho mediaserveru jako je Plex, Emby, Jellifin (a jejich je z duvodu zpetne kompatibility DLNA soucasti) tak hole DLNA vazne noiuziva.A kdyz mediaserver (DLNA) provozvoat, tak idealnena NASu, jakozto na centralnim domacim ulozisti/serveru.
Jen jsme chtěli upozornit, že DLNA funguje i bez NAS. Je to takové řešení zadarmo, které nastavuje laťku, aby ty placené alternativy uměly něco navíc.
presne! naozaj robit si medialny server ked mojim zivotnym cielom nie je cucat do bedne den a noc je kravina. a ze iba na lokalnej sieti 😃... ja pozrem film a pre mna uzavreta zalezitost.
Nepochop[il... ja se rad podivam, jen me nebavi zbijet cas necim, co muze udelat automat. Ale chapu, je jednodussi veci delat slozite, nez se zamyslet a zacit je delat jednodusseji. 😉
bla bla bla... ty ides na navstevu alebo ku kamaratom doma si nechas zapnuty NAS co zerie elektrinu aby si tam mohol cucat na blbosti? pardon na tvoj "netlix" co je kravina pre ludi co stravia vacsinu zivota cucanim do bedne...
NAS mi bezi 24/7 protoze zastava i jine cinnosti, pristup ma rodina a vybrani znami. Bohuzel je to zjevne ale mimo tvoje chapani jak vyuzit takove zarizeni pro ulehceni si kadodenich cinnosti 😀
Koukat na filmy můžu i na displeji v moderním autě. To taky zastává i jiné činnosti. Bohuzel je to zjevne ale mimo tvoje chapani jak vyuzit takove zarizeni pro ulehceni si kadodenich cinnosti 😀
vies ale robit zo zeba supermana co sa vyzna je trapne. kope ludi staci si sem tam pozriet film a nesparat sa pri bedni ako ty cely zivot a cucat na x filmov den a noc. za 10 minut si stiahnem film ktory chcem a mozem pozerat na TV.
A pritom stacilo priznat ze je to na tebe moc komplikovane a nechapes, nez psat takove nesmysly. Proste automat mi tvoril a udrzoval knihovnu, nebylo se potreba o to starat, prehravat jsem mohl kdykoliv kdekoliv kde byla alespon trosku slusna konektivita na internet.Dnes uz je nastesti nabidka VOD dostatecne siroka a vyse popsane uz neni uplne potreba.
to si len narcis ako ty mysli ze je to pre mna alebo inych ktori pouziju dlna namiesto NAS prilis komplikovane. ja viem ako to funguje. ale nebudem kvoli tomu vyhadzovat kopu penazi ked to nepotrebujem ... pisem ti uz xty krat ze ludia nepotrebuju cucat do bedne a pocitaca cely den ako ty... ja si pozriem film mozno raz dvakrat za mesiac. a sport ktory ma u mna prim si nahram v setopboxe ak sa nezadari priamy prenos...
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 1. 2022 18:46
Dlna je zastarale reseni s minimem funkci, pouzitelne tak pro lokalni prehravani… dnes uz jsou jina lepsi reseni. Ale nehodlam se o tom handrkovat s nejakym neznalkm. P.s. Osobne nekoukam skoro vubec 😉
DLNA je moderní řešení, které dělá tu jednu věc, pro kterou bylo určeno (video, fotky, hudba - bezdrátové připojení bez nutnosti kabelu). Nikdo ti nebrání používat i komplexnější řešení, např běžně se používají aplikace na TV (např Netflix).
Tak NAS primárně zálohy 4 PC v rodině. Pak tam běží dohled kamer, soft na automatické stahování z torrentu atd. Mám tu kompletní zálohu fotek a videí z mobilu, oblíbenou muziku a jako bonus DLNA. Slušný soft od výrobce NAS v telefonu. Používám to asi 6 let a zatím spokojenost. Jo a stihnu tak max. 2 filmy týdně. Takže Ano - NAS.PS: škoda, že ten můj NAS neumí virtualizaci..
1. NAS nie je zadarmo2. nativny video prehravac v TV ziadny NAS neuvidi a nez zakazdym cakat na spustenie android boxu, prehravaca a nasledny vyber videa ktore chcem prehrat z toho slavneho NASu, tak cez to USBcko to mam uz davno spustene, takze ziadny usetreny cas, manipulacia s USB je otazka minuty, mozno tak do 5 minut za tyzden, cas prenosu neratam, pocas neho si beztak robim inu pracu na pocitaci, takze NAS by mi ozaj usetril kopec casu...
Koukam ze je to nad ramec tveho chapani, co? Nic nehledam, nic rucne nemusim stahovat, rucne nekam kopirovat. Maximalne na zacatku vyhledam co mne zajima a pak uz jen maximalne zapnu TV, vyberu a koukam. O tom ze to same muzu udelat kdekoliv kde mam konektivitu nemluve… a nejen ja. Priste takovy “rodinny Netflix” z dob kdy byla nabidka VOD chuda.
🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 1. 2022 10:05
Ja som to nedavno riesil takto cez Synology a je to parada, ziadne USB uz nepouzivam. Nemam este poriesenu tu automatizaci (stazeni, prejmenovani, katalogizaci) a davam to manualne. Nejake tipy ako automatizovat stahovanie napr. 5-7 serialov aby sa ukladali na moje NASko?
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 1. 2022 16:24
podivej se po aplikaci SickChill, pripadne Sonarr 😉
Ehm Netflix a technickou podporu? Skusil jsem to jednou, po updatu HDCP mi přestal netlix fungovat (neprolezl přes HDMI splitter) a jediná podpora byla zrušit předplatný
To ze HDCP chraneny obsah neprojde skrze HDMI splitter neni chyba ale ucel. To ze to drive slo byla chyba 😀
Sedíte na zadku v ČR, tak koupíte v ČR, firma zdaní v lepším případě v Irsku. Ale to krádež není. Když to ale místo toho koupíte v Indii, tak najednou brekot, že ne, že zadnice je v ČR, tak chtí českou cenu.Trochu nesymetrický přístup, ne?
319kč není nic co by mělo někoho srát, když 90% populace si za to kupuje Cigarety, alkohol a jiné pičoviny.
Jo je to jen 319 kč měsíčně. Každé přeplatné je "jen" x kč měsíčně, ale když se to sečte za rok, tak je to jenom za Netflix skoro 4 tisíce kč.
Však on ale psal také měsíčně. Si jako myslíte, že za cigarety dá pouze jednorázových 319 Kč?Popravdě člověk utrácí za všechno možné, že když by si detailně zapisoval útraty, tak by se zhrozil, kolik toho utrácí za zbytečnosti.Takže ano. Předplatit si službu nebo několik služeb může být pro někoho normální výdaj. Je na každém jak si utratí své peníze. Zda 319 Kč utratí za Netflix, nebo za cigarety nebo za chlast nebo za kino a tak dále.
Furt to není drastická cena oproti srajdám co lidé kupují a radši 4 tisíce za Netflix než 2x tolik ne-li víc za odpad co ničí zdraví.
Cigy a alkohol su super, na rozdiel od Netflixu. Porovnavat nieco take je uplne absurdne. O generaciu neskor si uz ludia nespomenu, co ten Netflix vlastne bol, ale ti garantujem, ze chlastat, kourit a hulit budu nadalej.
Jenomže musíš platit asi tak 5 těch streamovacích služeb abys měl aspoň větší část obsahu co zrovna běží a to už tak málo neni.
Ano, to prostě člověk musí mít.
a ked nekupujem cigarety, alkohol a picoviny?mal som netflix za nejakych 10 eur na rok, co bola adekvatna cena za ten "obsah" co tam maju, kedze tam decka akurat pozerali pepu pig a tym to koncilo, takze sorry ale platit 320 za taky obsah mesacne by bolo pre mna uplne absurdne, aj tych 10 eur na rok mi pride uz premrstene
😀 10€/r prostě není stanovená cena za Netflix, pokud se ti to nelíbí, tak si ho i nadále neplať... nebo proč nám tady fňukáš? Tvrdíš, jak tam není obsah, ale fňukáš, že je drahý. Nebo jaký má smysl co jsi napsal? Poplakat si, jak je svět nespravedlivý?
Zjavne je, ked sa to da za tu cenu ziskat. Sorry, co je na nete, nie je mozne uplne kontrolovat. A vzdy to tak bude. Co sa tyka kvality Netflixu, firma by mala platit tym, co su ochotni sa na tie srajdy pozerat. Je to len dalsi odpad, ktorym si nechopni ludia kratia cas, nez konecne zomru.
Nekouřím abdiky tomuto článku a recenzím mam netflix na rok za stejnou cenu co ty za mesic. Ty 4k rocne je fakt hodně
Takže zneužívání (aspoň dle autora) předplatného ze zahraničí je fuj, ale že Google a mraky dalších firem chtějí za stejné služby různou cenu je OK?
Zkoušel jsi se někdy jít ostříhat v Praze nebo na návsi na vesnici?Zkoušel jsi si pronajmout byt 60m2 byt v Praze a na vesnici ve stejném paneláku se stejným layoutem?
😃 na to je nejlepsi bydlet za Prahou. Chodim do luxusniho mistniho barberu pro smetánku se synem dohromady za 450. V Praze maji tohle za 600+ pro jednoho. Je to trochu vycuranost, ale borec co to vede s tím počítá a mistni chodi za 100 ke kadeřnici z kočárkarny.
Bydlet za Prahou kvůli úsporám se zrovna moc nevyplatí - ve skutečnosti zaplatíte klidně víc než v Praze.Protože v Praze zaplatíte za byt o pár tisíc měsíčně víc, ale JEDNOU za všechny jeho obyvatele. Jinak můžete využívat MHD za cenu 10Kč/den/osoba a všechno je snadno dostupné, když se někde zdržíte do noci, tak nějaký Bolt, Uber atd. stojí pár korun. Všechny obchody nabízí dopravu po Praze zdarma nebo za pár korun. Takže auto v Praze řešit nemusíte.Pokud bydlíte za Prahou, tak potřebujete ideálně auto pro každého dospělého člena domácnosti, projezdíte pak měsíčně víc peněz než ušetříte za bydlení a ještě prostojíte měsíčně desítky hodin v kolonách, protože stejný "chytrý nápad" mělo statisíce jiných lidí.Když potřebuji pracovat v Praze, tak si vždycky pronajmu byt tak, abych to měl v docházkové vzdálenosti na metro i další dopravní prostředky a je to opravdu to nejlevnější řešení.Každopádně každopádně z velkých měst mi dřív nebo později vždycky už tečou nervy a potřebuji se odstěhovat někam na maloměsto, kde si dávám oraz, jezdím si na výlety, studuji nové technologie, vzdělávám se a zkouším vlastní projekt, abych z tohoto kolečka mohl vypadnout. Když to nevyjde, tak zase musím do nějakého velkého města - ať už je to Praha nebo v zahraničí a proces opakuji. 🙂
Začal bych tím, že MHD je pro socky a auto člověk stejně potřebuje a za prací se stěhují jen nezadaní bez vlastního bydlení a jen náplava. Místí bydlí tam kde to mají rádi a jsou tam doma. Navíc poslední 3 roky jsem byl v práci tak 20% a ani to ne.Já bych třeba rád bydlel na Vinohradech ve vlastní vile, ale taková stojí 50 mega. Když pak počítám, kolik si taková mladá rodina ze střední třídy co nic nezdědila může dovolit při akceptace manželky na rodičáku a dvou dětí... tak mi vychází, že si můžeme vzít hypo na jednu výplatu kolem 12 mega. Za to mám v Praze byt hezký 3+kk v novostavbě nebo horší 4+kk a tam dvě děti nedám 😃 a je to vyřešený
OK, no o těch absolutistických předsudcích se asi nebudu přít. 🙂Každopádně pro mě by bylo opravdu obtížné dosáhnout vysoké úrovně kariéry v mezinárodním oboru, kdybych měl být celý život přivázaný k jedinému státu a jedinému městu v něm, byť by to byla Praha. Proto se zkrátka stěhovat musím.Navíc dnes se všechno velmi rychle mění a asi opravdu neexistuje na světě místo, kde bych mohl podepsat, že se tam zavazuji bydlet celý život. Mění se politické, ekologické, ekonomické a jiné podmínky."Domov" jsou pro mě blízcí lidé a kvalitní vztahy s nimi. Ne konkrétní místo nebo město.Ale každému, co jeho jest. 🙂
To stěhování myslím tak, že když celá rodina a přátele bydlí třeba v Holešovicích, tak se nebudu stěhovat na Jižňák kvůli práci. Takže stejně budu muset dojíždět.A moje předsudky k MHD nejsou předsudky, ale zkušenosti. Je to nejlepší MHD co znám, ale i tak to člověk zažívat nechce. Představa, že jdu po těžké práci na zastávku, pak přestoupím a jedu ještě domů, potom pěšky pár stovek metrů k domu... to by se mi nechtělo. Nejlepší je zajet výtahem do garáže, uvelebit se do auta a jet domů do garáže. Ve výsledku je to včetně cesty a čekání na spoj stejný čas, ale jsem tam sám, vše je čisté, hraje hudba co chci, není tam zima/vedro a ještě k tomu jsem svobodný v tom kam po práci půjdu a co si s sebou vezmu. Navíc v autě se dá za jízdy slušně pracovat.
Až bude možné si přitom i číst, dám tomu plus 😉Ale tak já mám většinou stejně HO nebo jedu vlakem.
Autem po Praze vicemene jen v pripadech ze potrebuju odvezt i neco dalsiho nez sebe, jinak nemam s MHD problem, sednu pustim si hudbu, neco si prectu misto zbytecneho a otravneho popojizdeni v zacpe. Ale je pravda ze se pohybuji vicemene v centru a v blizkosti metra. V nejake odlehlejsi casti chapu ze uz to takova slava byt nemusi.
Asi mas stesti na no, ze mas kde zaparkovat a ze se pochybujes mimo centrum. Ale vetsina lidi je rado, ze ma kde zaparkovat pred domem, natoz v praci a cesta autem je kvuli zacpam casto i dvakrat delsi nez cesta MHD.
Nenapadá mě trasa, kde by auto nebylo rychlejší. Rozhodně dvakrát delší to rozhodně není nikde.
MHD že je pro socky? Typický názor smrdícího vidláka. Jednou vám to mýto zavedeme a povolíme jen sanitky, dodávky zásobující obchody, atd. Hlavně je nutné zamezit dovážení spratků náplav na pražská gymnázia.
Ano, smradlava MHD je pre socky. Skus zarabat viac, az si budes moct dovolit auto, pochopis aj bez oznacovania ostatnych za vidlakov. Neschopnost/nemoznost vyliezt z nejakej zaprdenej Prahy nie je cnost, ale zufalstvo.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 1. 2022 22:47
tak se zkus občas umejt abys tam nesmrdel. ono to i pomáhá.
Mam 3 auta (z toho dva Range Rovery) a presto me nikdo nedonuti jezdit po Praze autem vic nez je to nezbytne nutny. Takovej masochista fakt nejsem...
Plus ešte navyše ak sa potrebujete doviezť nejakým spôsobom do Prahy, či už sockou alebo autom, tak prispievate k tomu istému problému - přetížení dopravnej infraštruktúry.
Ty budeš asi Pyját?! 😁Takoví nás ostatní budou nutit nejezdit a nemít autem- bo on ho nemá, ani my nesmíme, bo to smrdí Jojo....a za chvíli nám seberou i sůl a budou holit hlavy 😳😳😳🙄
Co to melete... ? Každopádně auta smrdí a škodí zdraví... Mě to zas tak nevadí, ale proboha proč zakazují cigarety?
A proto taky, kdybych žil v Praze, chodil bych se nechat ostříhat na náves na vesnici.😀
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 12. 2021 19:59
Extrémně hloupé ceny v Praze jsou tvořeny náklady a nedostatkem na trhu nemovitostí. Ceny těchto služeb jsou tvořeny paritou
Tomu už nevěří ani Karel Marx 😁😳🙄
Asi ano, protože za stejnou práci se také platí různé peníze. 🙂Například přestěhováním do jiné oblasti jsem si zvedl plat o 400% a naopak požadovaný objem práce se mi snížil o takových 90%. Zkrátka u nás jsem makal jako šroub a vydělal si velkej prd... Ale jinde děláte velkej prd a dostáváte peníze, které nemáte šanci normálně utratit.Dokonce jednu dobu jsem dostával peníze jen za "disponibilitu", i když jsem vůbec žádnou práci nedělal, jen si jezdil na výlety a chodily mi prachy na účet.Takže když jsou oblasti, kde to tak mají lidé běžně, neberu nic špatného na tom, že pak za Netflix zaplatí pár dolarů navíc oproti oblastem, kde lidé makají 12 hodin denně, 6 dnů v týdnu a za rok mnohem méně než člověk v bohaté oblasti za měsíc.Mimochodem "různé ceny pro různé lidi" jsou běžné, ale většinou je to právě naopak, že ti bohatší platí mnohem méně. Hodně obchodů a e-shopů má různé "VIP programy", kdy dávají více utrácejícím (tedy bohatším) zákazníkům slevy. Pak existují různé VIP kreditní karty, které mají různé programy pro "money back", ty nejvýhodnější jsou většinou pouze pro podnikatele s určitým obratem, z určitého sektoru a určitých lokalit, takže "běžný člověk" se k takovým nabídkám ani nedostane. Ale pak mají "různé ceny", protože zatímco "bohatý" platí touto kartou a nikdy neplatí 100%, tak "chudý" cvaká vždy plnou cenu.Proto bych Indům levnější Netflix o pár korun vážně nezáviděl, protože ty podmínky života v Indii vážně nejsou nic moc.
Pracujete jako nádeník ve skladu, nebo u pásu?
Pracuji jako nádeník doma a občas pár hodin v takových divných prosklených budovách, které se nehodí ani pro sklady ani pro pásy a většina mojí práce vlastně vůbec není potřeba a ta, která potřeba je, tak v krátké době už potřeba nebude.Ale opravdu jsem takový "digitální nádeník", který plní úkoly "vrchnosti" a je pravda, že moje práce má celkový smysl asi jako malíře pokojů pracujícího pro "paní továrníkovou", která chce jeden týden pokoj žlutý, další růžový a třetí modrý a tak stále dokola.Většina mojí práce už je nepoužívaná a ta která je, už brzy bude. Některá se ani nikdy nepoužije a některá je zcela nesmyslná.Ale nevadí mi to. Odpovědnost nemám žádnou, odměnu mám lepší než kdybych dělal chirurga, pracovní dobu mám jakou chci a mám pohodu.Po Novém roce ale v Praze přistanou miliardy z prodeje Avastu, takže podobných lidí ve zcela nesmyslných startupech budou v Praze lidi, kteří roupama a prachama neví co by (investoři), shánět mnoho.Jestli Vám tedy vadím, nemusíte do mě rýpat, ale můžete se klidně vzdělat v oboru, přidat se ke mně a můžeme si vyfakturovat to, co si jinak v montovně vydělá člověk za týden, za jeden delší rozhovor se mnou, kde budeme probírat krávoviny, názory, poznatky, pak StarWars, Pána prstenů, Matrix, automatiku praček atd. a do faktury si pak napíšeme "Consultation on a suitable database application". 😀
tomu se odborně říká "čubka"...
Tomu co předvádíte vy se říká závist. Opravdu nehezká vlastnost.
Hehe, buzik závidí
Každý je svým způsobem "čubka". 😀Ani papež, který má funkci jistou do konce života, má velkou moc po celém křesťanském světě a v domovské Itálii prakticky větší než premiér, si nemůže dovolit říct nebo udělat opravdu cokoliv by chtěl.Všechno má ale své výhody i nevýhody a liší se tím, co všechno musíme zkousnout a co už ne.Naopak bych řekl, že zrovna v technických oborech je mnohem větší svoboda než kdybych dělal například medicínu, kde se lékař musí obávat na každém kroku, aby například unáhleně něco "ani nenaznačil" či neřekl moc otevřeně, takže pak vznikají takové paradoxy, že při nehodě má týpek hlavu v příkopu a tělo v druhém, ale nejde říct, že je mrtvý, dokud k němu osobně nepřijede lékař a nekonstatuje smrt. Nebo některé diagnózy, především ohledně mentálních a psychických poruch také nejde vyslovit ze zákona před úderem určitého věku. Lékařům je to, samozřejmě mnohdy jasné, ale musí mlčet a dělat, že "neví" nebo "uvidí se" atd.No a pak tady je všeobecná politická situace, kterou člověk musí ctít ať dělá co dělá, pokud nechce žít na okraji společnosti. "Nevhodně" se dnes vyjádřit k "genderu", "mee too", "feminismu", "BLM" a dalším věcem může znamenat totální kariérní stopku, úplně stejně jako před rokem 89 kdyby se někdo vyjádřil nevhodně na adresu Lenina, Stalina, SSSR atd.I tak se to ale zlepšuje, protože za středověku se za nevhodné kecy upalovalo a popravovalo, v minulém století za ně zavíralo do kriminálu a perzekuovala se různě i rodina, ale dnes "jenom" přijdete o kariéru, peníze, ale jinak nic a rodiny se to netkne - takže zlepšení směrem ke svobodě tam rozhodně je. 😀
Vůbec jsem netvrdil, že to tak není, dělám něco podobného.Poslouchám toho kdo mě platí a dělám věci co mi řekne. Dříve jsem měl ideály a některé věci jsem dělat nechtěl, ale pokud si to "klient" i po vysvětlení proč je to volovina přeje, tak je to jeho boj... já dostanu jako dodavatel dobře zaplaceno a jsem rád.
ja osobne robim tiez kur*u, ale vzhladom k tomu ze moj hodinovy prijem je vyssi nez u ku*vy s tym pomenovanim nemam problem, za tie peniaze ju budem robit rad
Ty si ten Číňan, čo si vzal Češku?
To je jen důkaz nefunkčnosti systému, tištění penez, bubliny na trhu. Chvíli to fungovat asi může, ale není to dobrý příklad. Standardně si přestěhováním o 400% nepomůžete,zvlášť když nejlépe placená místa jsou dělat na dálku....
V článku to je zmíněno... V pohodě, budou tedy nastavovat ceny podle kupní síly třeba průměrného Němce, akorát většina planety pak zapláče. Pokud by měli cenotvorbu podle nějakého slabšího státu a stálo by to pár drobných, tak do roka služba padne.
spíš podle počtu koupěschopných obyvatel. Německo má kolik, cca 80 milionů a z toho sic velká část na daný poplatek dosáhne, ale Indie, Čína a další velmi lidnaté země mají větší počet lidí co jsou schopni platit sice menší poplatek, ale ve výsledku to bude větší zisk jak v N či Fr. Pokud by se jim to nevyplatilo tak se tam necpou.
Indie, Čína nebo třeba jižní Amerika, kde jsou poplatky již velmi malé a přesto tam je enormní míra pirátství? Jsem rád, že si velike streamovací služby nechodí pro ekonomické rady na Živě... bychom si s takovou zase nakonec chodili k vekslákům pro okopírované audiokazety 😀
V Indii v příštích 10 letech přejde více lidí do střední vrstvy, než je lidí v USA a Evropě dohromady. Ještě že si firmy nechodí pro rady k vám, to by to dopadlo.I přes velkou míru pirátství je i tak Čína velký zdroj zisků pro zahraniční korporace. Třeba taková firma Nike má 20% revenue z Číny. BMW dokonce 35% revenue.
Copak, chtěl byste ceny odvíjející se od německých platů jako v případě energií?
ale tohle mate u skoro u kazdeho zbozi. nevim proc zrovna tady u toho konkretniho to oznacujete "fuj".
Samozřejmě, to je zcela v pořádku. Jeho výrobek, služba, jeho pravidla. Taky by všem mohli napálit nejvyšší cenu a neřešit, že v chudých státech na to nemají. Je to od nich vlastně dost chvályhodné, že nabízí různé ceny v různých zemích. A je dost bolševický je za to kritizovat.
Kdyby napálili v Indii německé ceny, tak by tam nic nevydělali. Indické ceny možná jen tak tak pokryjou provoz serverů a vydělají pár korun, ale Indů jsou přes 2 miliardy, takže se to stejně vyplatí. Němec je zase X krát bohatší takže je ochotný platit za stejnou službu X krát víc, tak proč toho nevyužít, že jo. Není to chvályhodné, je to jen obyčejná maximalizace zisků...
To si pište že je to OK. Na vás je jen volba jestli si tu službu koupite nebo ne.Když se vám to zdá drahé tak to jako znamená že máte právo si to ukrást?
A ted krutá pravda motore. V CR se prodavaj nejdrazsi Skodovky z celyho sveta!
Já tohle kupuju na ebay. Naposledy sem zaplatil cca 150 kč, aby přidali můj spotify účet do Family a funguje to už asi rok a půl 😀
Ale Disney plus tu asi nejde ne?
Jistě že jde. Přes Apple TV. Šlo to dost dlouho i přes chromTV, ale aplikace po aktualizaci není kompatibilní. Jde to sice obejít, ale na to sxrx pes. Jinak v Edge z toho jde udělat aplikace.
Kde přesně na ebay? Máš ověřeného prodejce?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.