Sedmička oblíbených doplňků pro Mirandu

Diskuze čtenářů k článku

misenka  |  15. 02. 2008 13:49

pekny clanok...

a co takto nieco napisat o pouzivani SIP protokolu v mirande

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaxag  |  13. 02. 2008 09:53

Neviete o nejako plugine, ktory by blokoval pokusy o autorizaciu podla mena (nie UID)?

Posledne 2-3 mesiace sa stale pokusaju autorizovat spam-boty, pricom pouzivaju rovnake meno ale rozne UID. Takze aj ked ich "odskrtnem" v Events -> Ignore, o 3-4 dni sa o to pokusia zas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 22:20

Mám nějaký ICQ build českej Mirandy, stahuje se z Karnevalu. /Nová verze je ale naprd, moc přeplácaná/ Z toho co jsem zkusil je nejlepší /teda na ICQ, ale z jiné sítě kontakty nemám/. Kdyby někdo udělal to stejný funkčně a vzhledově, ale jako jednolitej program jako QIP např. tak by to byla dokonalost sama.

Nevýhoda mirandy je právě v tom, že se ty pluginy často kopou a najít něco v nastavení taky není med. Stabilita celkem dobrá, ale ještě to není ono.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 23:48

Z Karnevalu se pokud vim stahuje jen a pouze verze Big Muscla, coz je ten typec,co tady psal o prebirani kodu QIPu. Coz je docela zasvecena osoba v tomhle. Nyni chysta novy pack, vice na miranda foru.

Prehlednosta nasatveni se vyrazne zlepsila s prichodem verzi 0.7.x.x a novejsich, jelikoz si muzete zvolit nasatveni jadra a nebo i jednotlivych pluginu. I kdyz jsem s MIM zacinal, neprislomi nsatveni neprehledne, jen ho tam je pro obycejneho uzivatele, ktery prichazi z ICQ resp. QIPu trosku vic, nez na co je zvykly. Kdyz si na ansatveni ovsem zvykne, uz nikdy nebude chtit neco, co si nemuze nastavit do posledniho puntiku.

Pro lidi, kteri se nechteji zabyvat nasatvenim je tu QIP a nebo MirandaPacky (at uz kvalitni, ci mene)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  12. 02. 2008 17:27

nevíte jak zprovoznit ListeningTo. Nakopíroval jsem ho do pluginů. Nastavil jsem vše jak je na obrázkách v tomto článku a v menu jsem povolil posílat informace všem (tedy ICQ). Pustil jsem CD přes Windows media player a nic se nedělo. Rozšířený stav se nezměnil, natož aby to u mého kontaktu např, v jiné mirandě ukazovalo, že poslouchám hudbu a kterou. Samozřejmě že jsem k tomu dodal variable.dll. Nevíte jak to udělat, aby moji přátelé viděli co poslouchám a např. v Tipperu se jim zobrazil rozšířený stav "poslouchám hudbu" a k tomu jakou písničku? Myslel jsem, že stačí ten listenigto. Nebo co dělá špatně? Předem moc dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2008 19:54

Hlavní menu -> Poslech hudby -> Posílat všem protokolům.

To vybrat a již to bude fungovat.

Také jsem to řešil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pmiko  |  12. 02. 2008 15:10

Ahojky jen otázka pls nevíte o pluginech, které by 1) odhalovali neviditelnost kontaktu i kdyz pouziva treba i qip nebo mirandu ne jen icq 2) odhalovali počet kontaktů v kontakt listu mého kamose, tak jak se treba ted zobrazuje jeho ip adresa. Predem dik za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghx  |  12. 02. 2008 15:59

http://kanicq.ru/invisible/en/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pmiko  |  12. 02. 2008 22:50

jj dik tuhle stranku znam jen ji moc stale neduveruju nevim proc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 17:05

POcet kontaktu ti nezobrazi opravdu nic, s neviditelnosti je problem vzdy... vse se vyviji, pokud plugin pro MIM dokaze zobrazovat neviditelne na QIPu, zitra je pro QIP oprava, aby to MIM plugin neumel . Miranda vs. miranda - zalezi na pouzitych pluginech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  12. 02. 2008 19:10

přesně. ICQ jde odhalit z toho důvodu, že nová verze vyjde jednou za uherský rok a stejně tu chybu většinou opraví a ještě udělají další. (např. ICQ 5/5.1 šlo odhalit jedním způsobem, ICQ 6 už jde dvěma způsoby)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pmiko  |  12. 02. 2008 21:27

dik dik tak asi jeste infium:) a taky tu stranku co mi tady doporucil typekk nad tebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  12. 02. 2008 13:06

no keď vyjde oficialna verza infia(nie beta), tak bude fakt dobrá konkurencia pre mirandu

síce asi nebude mať tolko protokolov(zatial su 4 - icq, jabber(gtalk), ximss, mail.ru a majú pribudnuť irc a msn) a asi nebude tak skinovateľný ako miranda, ale narozdiel všetký potrebné veci má už v sebe a netreba si tie zákldane veci doplnať pluginamy...pluginy v infiu slúžia ako niečo naviac taký Bonus(rôzne vychytávky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  12. 02. 2008 14:30

žádná verze QIPu nikdy nebude konkurentem Mirandě. Teď nemyslím kvuli kvalitě, kvantitě apod., ale proto, že části QIP jsou postaveny na zdrojácích Mirandy, takže těžko může mód Mirandy konkurovat Mirandě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr4X  |  12. 02. 2008 16:02

To není pravda... proč by jí její mod nemohl konkurovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 17:02

treba proto, ze pokud se zastavi vyvoj MIM, tak se z velke casti prestane vyvijet i QIP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.  |  12. 02. 2008 17:08

QIP není postaven na zdrojácích Mirandy. Nevím kde jste na to došel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  12. 02. 2008 19:06

Je, sice ne celý, ale základ jo... uvedu důkaz. Třeba to nebude 100% důkaz, ale byla by moc velká náhoda, kdyby zrovna k tomuhle došlo. Teď mě napadají zrovna 2 věcí, ale vím, že jich bylo více.

- autor ICQ pluginu pro Mirandu pracoval dost dlouhou dobu na funkci, aby fungoval přenos souborů mezi Mirandou a ICQ i přes firewall. Jakmile uvolnil funkční verzi, tak se stejná funkce objevila ihned i v QIPovi (takže je nějaké divné, že vývoj v Mirandě trval několik měsíců, ale v QIPovi ani ne měsíc) a zároveň je asi taky velká náhoda, že se v QIPovi vyskytujou při přenosech souborů chyby, které byly v jedné z testovacích verzí Mirandy.

- já jsem taky docela dlouhou dobu pracoval na pluginu, aby šlo v Mirandě zobrazovat Flash Avatary. Hned jak jsem tento plugin uvolnil, tak se to objevilo i v QIPovi. Takže asi taky náhoda.

A vím, že jednou dobou jsem tam toho našel víc. Ale už jenom tyhle 2 věci můžou posloužit jako důkaz, že QIP porušuje GPL licenci Mirandy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  12. 02. 2008 19:12

tak u icq protokulu v qipe išli file transporty na icq5 skôr ako u mirandy...taktiež ešte predtým mal stabilnejšiší transport

myslím ale že jabber protokol bol preczatý z mirandy a upravený...ale ten myslím nerobil INF ktorý stvoril qip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  12. 02. 2008 19:16

ano, na QIPu šly ty přenosy dříve jak u Mirandy, protože byly založený na verzi ICQ pluginu pro Mirandu, která byla k dispozici pouze jako zdrojáky v SVN repozitáři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  12. 02. 2008 20:53

heh...no až tak do detailov o tom neviem, nebudem sa hádať:)...viem že s qipom som spokojneší ako s mirandou...rozdiel je tam podobný ako medzi operou a firefoxom...na firefox síce existuje x vylepšení ale sám o sebe je o ničom, kdežto opera má všetko potrebne v sebe a čo uživateľ nepotrebuje si jednoducho vypne...v infiu je pár veci ale čo som v mirande nevidel

taktiež qip for PDA a symbian je slušný a vyvýja...ten tiež niekto ukradol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.  |  13. 02. 2008 16:23

QIP je programován v Delphi a Miranda je myslím v C++, takže nemůže docházet ke "kopírování" zdrojáků. A že se někdo inspiruje ve zdrojácích Mirandy je už věc jiná a tím GPL neporušuje (tato informace je z oficáního mirandího fora).

V QIPu funguje lépe icq invisible....

Filetransfer v QIPu funguje teď stabilněji jako v Mirandě. I když je pravda že je to věc názoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  14. 02. 2008 00:35

Ano, QIP je v Delphi a Miranda v C. To ale nic neznamená, protože není problém to slinkovat do sebe. A kdyby se jenom QIP inspiroval, tak by byla moc velká náhoda, že by obsahoval naprosto y stejné chyby... a nebo se jenom inspirovali, ale už neotestovali, jestli to vůbec funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.a.  |  14. 02. 2008 18:25

V QIPu Infium jsem nepozoroval jedinou chybu s přenosem souborů (když nepočítám ICQ6, kde to nefunguje ani mezi sebou). V QIPu 2005 určitě nějaké ty chyby byly, ale už jsou dávno opraveny.

Když je nějaké software open source tak je jasné že mnoho softwaru se z něj inspiruje.

Přesné kopie Mirandy jsou jiní klienti než qip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  14. 02. 2008 19:19

Já jsem nemyslel, že se ty chyby nacházejí v poslední verzi QIPu (když už to opravili v Mirandě, tak proč to neopravit i v QIPovi, že?). Jenom jsem ukazoval na to, že tam ty chyby byly a do písmene stejné, takže opravdu nešlo pouze o inspiraci... např. minulý týden mi někdo hlásil chybu s přenosem soubrů v QIPovi, už nevím co to přesně bylo, ale něco, že je problém přenášet soubory, které obsahují v názvu unicode znak nebo mezeru (teď už přesně nevim, co ten nápis musel obsahovat, aby to nešlo)... je docela zajímavé, že stejná chyba byla ještě nedávno v Mirandě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  12. 02. 2008 18:19

tak to je blud

inak aj tie pluginy má už infium niektoré lepšie ako miranda...listening to sa s takým ExMusic napr. nemôže rovnať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  12. 02. 2008 19:07

já jsem neřekl, že obsahuje jenom to co Miranda. Samozřejmě, že nějaké věci si tam mohli dodělat sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 21:53

Mozilla byla taky postavená na zdorjácích Netscape Navigatoru a kde je dnes Netscape a kde je Firefox? Hmmm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Muscle  |  13. 02. 2008 00:16

Netscape jsem nikdy nezkoušel, tak nemůžu porovnat, ale Firefox ještě před několika měsících byl podle testů nejděravější prohlížeč a i na dále zůstává nejpomalejší... ale konec OT.

Jinak k tomu srovnání... tak pochybuju, že v případě Netscape->Firefox došlo k porušení licence, jako v případě Miranda->QiP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 02. 2008 13:17

Sám používám Operu, ale často i FF. O děravosti nebo pomalosti (no asi jsi nezkoušel ani IE) se hádat nebudu. Jde mi spíš o jeho podíl. Netscape dneska nepoužívá prakticky nikdo, což se o FF říci nedá. O to mi šlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Basto  |  12. 02. 2008 12:09

Mirandu som prestal pouzivat asi pred rokom, pretoze sa "neznasala" s oficialnym kontakt listom icq. Proste som niekde nuteny pouzivat icq2go, meebo, alebo oficialny klient. Dost ma stvalo, ze ked som napr niekoho pridal v kontakt liste mirandy tak som ho v inom kontakt liste nemal autorizovaneho. Ma miranda stale tento problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  12. 02. 2008 12:15

No mal si si ho autorizovat aj v Mirande. To nie je problem Mirandy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Basto  |  12. 02. 2008 12:30

Robil som to, dokonca viac krat, taka lama niesom. Dokonca som niekoho autorizoval v oficialnom ICQ a po spusteni mirandy som ho znova v oficialnom nemal. Miranda sa stale tvarila ze je vsetko OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Topper  |  12. 02. 2008 15:29

Pridat v mirande - autorizovat - menu nastaveni, network, icq - zalozka kontakty - manage server's list - zaskrtnout kontakty ktere potrebujete (asi vsechny) a dat synchronize. Tim se vam to nahraje na icq server a mate klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxos  |  12. 02. 2008 10:39

;) Fajn clanok vacsinu znich pouzivam ... len mala otazka ako je to s odhalovani inviisible uzivatelov? mam nejaku verziu ale t mi pada tak casto ze a to zacina iritovat. a by ma zaujimalo ci existuje nastroj na export a nasledny import historie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.P.  |  12. 02. 2008 11:10

na historiu sa mi strasne lubi toto: http://www.im-history.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  12. 02. 2008 09:57

zaujimave .. ale nepouzivam ani jeden z nich a ani jeden z nich mi nechyba :)

to co ma fakt prekvapilo je ze tam neni tabsrmm.

A ked sme uz pri mirande, poporosil by som jednu radu - Strasne ale fakt strasne mi lezie na nervy ze sa stale prepina do slovenskej klavesnice. Ja pouzivam default anglicku a nechapem preco je to urobene tak ze aj ked si prepnem klavesnicu na anglicku zase sa to vrati naspet na slovensku. Neviete niekto ako zablokovat to automaticke prepinanie klavesnice? Dikes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 19:02

toto robi aj mne, mam take tusenie, ze to ma nieco do cinenia s tym, ze odosielam spravy cez skratku ALT+S. Po dvoch rokoch, co mi to robi, si uz zacinam pomaly zvykat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cyril DenT  |  13. 02. 2008 08:37

Ano robi to presne kvoli Alt+S; Riesit sa to da, tak ze si zvyknes na iny sposob odosielania (pre mna neprijatelne) alebo odinstalujes SK klavesnicu pripadne vypnes klavesovu skratku Alt+Shift na prepinanie klavesnice. Nechapem sice co to ma spolocne s Alt+S ale je to tak. Ked vypnes rychle prepinanie klavesnice tak to bude ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdf  |  13. 02. 2008 09:43

pravda je ze pouzivam Alt+S ... to mam este z icq a nie a nie sa to oducit :( Ono ludia co s nimi casto komunikujem si uz dufam zvykli ze obcas im poslem _ miesto ? alebo "0 miesto :) ... ale najviac ma to vie nastvat ked pisem cisla .. tie musim vzdy potom prepisovat :(

Asi sa teda budem musiet s tym naucit zit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krpi  |  12. 02. 2008 09:36

Best je tento pack www.miranda-pack.com, ktery i vypada super. Staci dohrat do nej smscz plugin do adresare plugins...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zemetras  |  12. 02. 2008 09:03

Velmi zaujimavy je Keyboard Flash Plugin - budu vam blikat LEDky na klavesnici [caps, scroll, num locky ]

-Gmail notifier

-keep status - napoji vas po trabloch z netom znova

no a potom take "bezne" ako moderny contact list , splash screen a pod

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SonnY  |  12. 02. 2008 08:50

" Jelikož je Miranda svobodný a komunitní projekt bez významnějšího sponzora, objevuje se v posledních měsících poměrně častý problém – výpadky webového serveru s doplňky."

Tak tu je vidiet ze autor zrejme o komunite Mirandy moc nevie, ina kby takuto kravinu nenapisal.

Miranda nema vobec problemy s peniazmi, o ktore tu vobec nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  12. 02. 2008 08:07

nevíte o nějakém radio pluginu, kromě mRadio nebo jak se to jmenuje, který funguje na vysílání ve windows media, u kterého bývá dosti často problém zjistit potřebné linky a navíc většinou tyto rádia hrají spíše komerční píp píp, což platí hlavně o českých internetových rádiích, takže pokud by bylo něco podobného pro shoutcast (rádia hrající v mp3, tudíž jde používat například přes winamp)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NN  |  12. 02. 2008 06:22

pouzivam Mirandu 0.8.0.8, aj to znacne osekanu o zbytocnosti a vystacim si s 3 plug-inmi, preto ma zaujalo ze z nich bol zmieneny v clanku len jeden, vsetky mozem kazdemu odporucit:

History++ - lepsia praca s historiou, popisane v clanku, alternativ je kopec, toto by mi nejako zivotne nechybalo

Atomic - nastavenie systemoveho casu podla timeserverov na zaklade atomovych hodin, tento by mi tiez nejako nechybal ak by som ho nemal, da sa riesit inak a iste je dost alternativ

WannaBe OSD (alias wbosdw) - zivotne dolezity plug-in bez ktoreho si neviem predstavit narozdiel od predoslych dvoch pouzivanie Mirandy, zobrazuje formou OSD okna ponad vsetko prichodzie spravy prip. zmenu statusu (uzivatelia SiM ktory to ma v zaklade vedia co myslim), nie je ziadna kravina co sa objavuje len v tray ale pekne si ho mozete nastavit do stredu obrazovky kde sa sprava objavi ponad vsetko na par sekund, mozete si ju precitat a hned sa rozhodnut ci na nu odpoviete alebo pokracujete dalej v praci a nechate to na neskor

bohuzial udajne od verzie 0.8.0.9 by mali prestat fungovat plug-iny ktore nemaju Unique ID co sa tyka Atomic, ktory ozeliem a viem si zan najst alternativu, co je ale horsie UID nema ani WBOSDw a neviem o ziadnej existujucej alternative pre tento skvely plug-in (autorom je zhodou okolnosti myslim Slovak) ktoreho vyvoj vsak uz davnejsie skoncil

kazdopadne ak pouzivate stabilne verzie a nie najnovsie testovacie buildy mozem vsetky 3 plug-iny odporucit, najviac asi WBOSDw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wawi  |  12. 02. 2008 09:12

na UID skus pouzit bridge.dll vic info na miranda.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  13. 02. 2008 10:25

ahoj prosim ta mozete niekto upnut ten plugin WBOSDw (unicode) nakolko este stale nejdu stranky mirandy vdaka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NN  |  13. 02. 2008 13:44

http://leteckaposta.cz/391104010

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  13. 02. 2008 15:33

dakujem velmi pekne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondras  |  12. 02. 2008 01:19

Je nejaka verze Mirandy, ktera nema bezpecnostni slabiny a umi pretahovani souboru mezi dvema uzivateli s NAT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 01:30

Každá věc má chyby. Ale poslední buildy jsou ok. No, ono je to už dlouho ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 02. 2008 01:51

Mám NAPT a 0.7.3 již funguje OK, předtím na 0.6.3 ne. Bezpečnostní slabiny bude mít každý soft a stále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 11:30

File transfery NAT NAT sú v poslednej dobe v pohode. Predtým sa stávalo, že to napr. nezvládlo transfer, keď bol na druhej strane QIP alebo ICQ 5.1, ale ani s týmto problémom som sa v najnovších verziách nestretol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  12. 02. 2008 00:43

Vítám takovéto články a jsem za ně rád, ačkoliv drtivou většinu věci buď znám či rovnou používám, ale...

... nebylo by přeci jenom lepší psát články o Mirandě, potažmo přímo o pluginech, až se jim zase rozjede server? On už jim totiž zase nějakou dobu nejede, takže si sice můžete stáhnout novou verzi Mirandy, ale jen tu oficilné finálovou, k Alphám se nedostanete a ani k pluginům ne-e. Tak třeba Updater je sice výborná věc, ale když on si tahá informace právě ze serveru pluginů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 12. 02. 2008 00:53

Vyzkoušejte zmíněné české stránky, které obsahují celkem rozsáhlou databázi pluginů s linky přímo na zdroj - ne na miranda-im.org; případně miranda-vi.org.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NN  |  12. 02. 2008 06:29

tiez mi pride dost nevhodne pisat clanok o Mirande a plug-inoch v dobe ked ma zrovna problemy so serverom, to je fakt medvedia sluzba robit jej takuto reklamu

btw. osobne sa divim ci je pre nich taky problem zaplatit poriadny filehosting, vsak to nestoji az tak vela a aj bez darov by im to adsense urcite bez problemov pokrylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2008 00:31

Muze nekdo postnout odkaz na stazeni nejnovejsi verze Skype plug-inu pro Mirandu? Projel jsem co se dalo a nejnovejsi mam z roku 2005?! Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  12. 02. 2008 00:25

ok, to boli zabavne pluginy, teraz dotaz na jeden realny -

nepoculi ste niekto o plugine ktory dokaze zliat historiu 2-3 nickov do 1 podla datumov?

lebo mam nejakych ludi aj na jabberi aj na icq a potreboval by som zliat historiu dokopy aby som nemusel vyhladavat v 2-3 kontach

otazka mimo: kolko mega ma vas profil v mirande? u mna je to cca 31 mega

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keyoke  |  12. 02. 2008 00:33

Pokud pouzijes nejaky zpusob vytvoreni metacontactu z vice protokolu jednoho cloveka jednoho kontaktu, tak se ti neslouci automaticky historie? Alespon pro prohlizeni, kdyz ne v databazi? Jen me to tak napadlo, slouceni do meta nepouzivam a nemam otestovano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NN  |  12. 02. 2008 06:27

2.1MB, nejako mi unika zmysel skladovat 3 roky stare spravy, takze historiu priebezne (tak 2x rocne?) mazem aby som ho nemal 30 megovy, btw. mozno by si mal obcas pustit DBtool, pocitam ze tam mas kopec miesta uplne zbytocne wasted aj bez toho aby si cokolvek zmazal, ja som schvalne zoptimalizoval svoj teraz z 2.5 na 2.1MB takze v tvojom pripade by ma ani neprekvapil pokles na 20MB a beztak odporucam mazat historiu, fakt to skladovanie nema vyznam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  13. 02. 2008 00:46

31 mega to ma po pouziti DBtoolu pouzivam ho tak raz za 2 mesiace

nahodou to skladovanie je celkom zaujimave citanie, ked si pozriem o com som pred 7 rokmi s niekym kecal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor