Sdílení informací podle Autodesku

Nová řešení Autodesku založená na Internetu zcela zásadně změní způsob předávání informací o návrhu uvnitř a vně podniků.
Nová řešení Autodesku založená na Internetu zcela zásadně změní způsob předávání informací o návrhu uvnitř a vně podniků. Postupem času dojde k dodávce nových internetových produktů a vytvoření oborově zaměřených portálů.

Ty by měly výrazně posílit firemní model elektronického byznysu. Společnost zároveň odstartovala nový program firemní identity, který toto nové zaměření reflektuje.

„Autodesk transformuje návrhářské procesy; přitom zásadně měníme náš model podnikání, abychom zlepšili a zrychlili spolupráci uvnitř podniků a abychom posílili jejich komunikaci s dodavateli, výrobci a zákazníky,“ řekla Carol Bartz, předsedkyně správní rady a výkonná ředitelka Autodesku. „Autodesk provádí změny, které výrazně posílí produktivitu a konkurenceschopnost našich zákazníků, přitom rozšíříme naše bohaté průmyslové zkušenosti do oblastí nových trhů.“

Portály se zdroji pro návrháře a oborově zaměřené B2B on–line trhy
Autodesk transformuje využívání návrhů v podnikání tím, že vytváří portály se spoustou informačních zdrojů a oborově zaměřené B2B (business to business) on-line trhy. V rámci této strategie Autodesk představil Point A, nový portál pro návrháře a inženýry v Severní Americe, a RedSpark Inc, firmu zabývající se business-to-business elektronickou komercí ve výrobním průmyslu.

PointA poskytuje centralizovanou on–line komunitu a informační zdroje pro návrháře, inženýry a architekty z řady oborů. Tento portál jim i jejich partnerům, zákazníkům a dodavatelům, umožňuje získávat nové znalosti pro práci, a pomáhá jim rozvíjet pracovní metody.

Druhá internetová divize Autodesku, RedSpark, která se soustřeďuje na výrobní podniky, začíná vyvíjet činnost po listopadovém startu buzzsaw.com pro stavební průmysl. RedSpark se chystá připravit nejdostupnější a kompletní řešení týmové práce a obchodu pro výrobní řetězce po celém světě. Až začne v létě naplno fungovat, poskytne RedSpark širokou řadu služeb pro zajišťování výrobních materiálů – nabídkové a poptávkové systémy pro výrobu zakázkových součástek, on-line prostředí pro týmovou práci, kde si budou dodavatelé a inženýři navzájem vyměňovat informace s kupujícími.

Model elektronického byznysu: Síť společností
S portály buzzsaw.com, PointA a RedSpark se společnost chystá vytvořit síť portálů a B2B trhů, jež budou v těsném kontaktu s Autodeskem a s jeho ústředím a budou poskytovat služby jednotlivým odvětvím. Internetové komunity Autodesku budou poskytovat řadu služeb, které výrazně posílí produktivitu návrhářů a zvýší užitek informací o návrzích uvnitř firem i celých dodavatelských řetězců.

Internetové produkty a technologie
V rámci vývoje internetových produktů Autodesk vytvořil Autodesk Product Extensions – balíky nástrojů, které si mohou uživatelé AutoCADu 2000 a na něm založených produktů stáhnout z Internetu a tak posílit funkce softwaru pro spolupráci a komunikaci po síti. Tyto extenze řeší specifické potřeby zákazníků v klíčových odvětvích: ve stavebnictví, v komunikacích, ve vládních organizacích, technických službách, v územním rozvoji a ve výrobě. První extenze, AutoCAD 2000 Internet Extension (iX), jež je v současnosti k dispozici v Severní Americe, obsahuje webové funkce, které z AutoCADu 2000 udělají výkonnou internetovou návrhářskou platformu. Tento produkt nabízí webové publikační nástroje, utility pro týmovou spolupráci a funkce pro sdílení návrhů. Extenze lze stáhnout z on–line obchodu Autodesku na http://www.autodesk.com/purchase. AutoCAD 2000 iX rovněž uživatelům poskytuje přístup k obrovskému množství informací na Autodesk PointA.

Živě komentuje: Kromě toho, že Internet transformuje podnikání a ekonomiku, se nyní stává i prostředkem zvyšování hodnoty informací z projekce a konstrukce a vede ke zdokonalení podnikových procesů. Autodesk je jedním z několika partnerů, který může stávajícím a novým zákazníkům pomoci přenést jejich podnikání na Internet. V současné době Autodesk výrazně rozšiřuje svůj vliv právě do oblasti Internetu/intranetu. Díky tomuto zaměření Autodesku na elektronický byznys a na Internet se návrháři a inženýři dostanou do přímého kontaktu s dodavateli a výrobci, takže budou moci zlepšit vývoj produktů a zkrátit dobu potřebnou k přípravě produktů pro trh.

Diskuze (4) Další článek: Týden: Microsoft se dělí, MP3.com vinen a k tomu nová grafika

Témata článku: , , , , , , , , ,