Přitom stačilo jen dodržet základní zásadu, kterou se určitě učí děti už ve školce a to mít takto důležité věci uložené v minimálně dvou nezávislých kopiích ideálně prostorově oddělených pro případ různých nenadálých událostí. Stačilo by, kdyby měl fotky u sebe vypálené na bluray nebo externím harddisku a může být vysmátý, že má gůgl o jednoho uživatele míň. Takhle musí poníženě škemrat o přístup ke svým datům, které se možná staly majetkem společnosti gůgl (něco takového bývalo v podmínkách, nevím jak to je teď gůgl me nezajímá).
Nedivte se. Váš účet na Googlu spravují fašisté.
Jedna malá dumka nad příběhem pana "Petra" :(Sprostá slova používám pouze z rétorických důvodů, a aby se panu „botovi“ zdály poněkud slušnější, nahrazuji některé písmenka tečkami.)Nestačím se divit, jak je ten dnešní "svět moderního člowěčenstva" poblázněnej.Někteří posedlí šílenci by se asi nejraději naskenovali na 3D-DNA-kopírce, a "odstěhovali" se do virtuálních rájů - prosím, de..litě se meze nekladou.Pan "Petr" je ryzím prototypem šíleného "virtuála". A já narozdíl od něj jsem drsný vyznavač pouze hmotného materialismu dle doby kamenné ! Co držím v ruce, to je moje, a to vše co mám, jsem JÁ.Vyznávám na prvním místě papír, CD, DVD HDD data a dokumenty. Co potřebuji, to si seženu na prvním místě osobně, pak teprve zprostředkovaně. Elektronické platební karty, elektronický přístup ke svému kontu ? Takové pi...iny nevedu a zásadně neuznávám - to samé platí o milionech stupi..ích aplikací v nových "deb..ních" telefonech. Je to všechno naprosto k h..nu - je to jako nebezpečná droga, na kterou si mnoho lidí zvykne, a jejich život je trvale zotročen digitálně břibl..ou konzumní společností. Tento trend, maskovaný jako moderní pokrok, údajně slouží uživateli, ale jestlipak ještě víc neslouží "velkému bratrovi", nebo byznys korporacím, které na základě analytické studie chování deb..ně-elektronické populace, si umí spočítat prekogničně své zisky na 10 let dopředu. Myslím, že je čas důrazně říct : Tak DOST ! Otroka vám vy ho..da, já dělat nebudu !Chudáček "Petr" ztratil celou svou identitu - já se můžu po..at smíchy ! Co se týká mé osoby, já žel nemohu ztratit svou identitu, ani žádné účty - jsem hrdý nato, že je žádnou nemám a nepotřebuji ! Služby Googlu kromě základního vyhledavače a translátoru mám zcela na háku, a jejich pravidla jsou mi šumák ! Porno-pi..viny si můžu stáhnout dle libosti kdy chci na disk, a pomocí mejlu poslat také komu chci, a všichni mi přitom můžou políbit p..el !Jen si představte lidičky, kolik jedinců by dokázalo pohodově žít, kdyby se stal EMP výbuch ? Mě by nanejvýš scházel přístup do mejlové schránky, a přes net bych postrádal sledování ČT - toť vše, co bych bez potíží oželel.A co by vše museli oželet ti drogo-digi zhulení chudáci - no, úplná tragédie, mnozí z nich by to možná neunesli, a začali skákat z mostů pod vlaky.Touto dumkou chci naznačit, jak je ten takzvaný pokrok, dvojsečnou zbraní. Ze začátku pomáhá rozvoji, avšak později může dohnat celou civilizaci na mez tragického úpadku.Nezvykejme si na pohodu elektronické ledničky, která nám sama objednává chybějící potraviny po netu, a pikolík-kurýr je doveze až k baráku. Jak je skvělé nikam nechodit ? Možná ano, ale pak kvůli nedostatku pohybu musíme chodit do fit center vybít nepotřebné kilokalorie. Kdybych měl obyčejnou ledničku, ušetřil bych prozměnu peníze, čas a zbytečnou chůzi do posilovny, a nemusel bych jako k..ot běhat kolem baráku ve sportovních teplákách. Tak dumejte lidičky, a pro malou inspiraci, kam až to může vést, si shlédněte fim Demolition Man USA 1993 - pikantní vize skvělé budoucnosti, ze které se mi chce zvracet.J.„Když vídám podobné hysterie,mám dojem, že lidstvo není o moc dál, než děti na pískovišti,fascinované tajemstvím rozkroku.“ Jak píšu i já ve svém příspěvku, s Vašim názorem musím plně souhlasit. Na takové "virtuály" je potřeba nahlížet jako na částečně psychicky nemocné lidi, jenž trpí schízou - myslí si jak jsou pokrokoví, ale přitom pomalu neví čí jsou, protože svou identitu ztratili kdesi ve virtuálním kyberprostoru.Přes sociální sítě si kliknutím na virtuální tlačítko "vyrábí" na počkání stovky "virtuálních" přátel, které ani jednou v životě neviděli, natož tak s nimi v reálu z očí do očí komunikovali. Vede to k neschopnosti jedinců verbální komunikace, protože se u nich již vyvinul nový druh šíleného pstokladu na klávesnici, která je pro ně tím jediným rozhraním do celého světa.Ach jo, západní civizizace na tuhle stupi..tu už zanedlouho dojede.Nejsem apriori proti všemu dobrému, ale všeho moc škodí ! Všechno má své limitní meze !!!
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 2. 2017 18:12
Používám Yandex Disk, a žádný problém s prudérností Američanů nemám, protože Yandex je ruský B-]
A dozvíme se jak to ve finále dopadlo? Celkem by mě závěr zajímal, případně postup pokud to dopadlo ve prospěch uživatele. Myslím že by bylo fér to tu zmínit když už se to nakouslo článkem.
1984, sexcrime
Před tím jsem varoval dříve, než se clodové služby staly realitou. Dejte nám svá data a my si s nimi budeme dělat co chceme. Skončí to tak, že všechna vaše data budeme mít my a budete nám platit měsíční paušál za pronájem aplikací, abyste se ke svým datům dostali. A my budeme určovat, co je pro vás vhodné a nejlepší. Využívání sdružených služeb velkých poskytovatelů usnadňuje život, ale za příliš vysokou cenu.
To je ono, na co v obecnější rovině upozorňuji ve svém článku. Ve hmotně reálném světě vlastním aspoň sám sebe, ale ve virtuálním světě mě může "chytit pod krkem" kdo chce, a zatočit se mnou jak chce. Už vidím jak se IT inženýři usmívají - oni mají navrch. Ano, mají, ale já kvůli tomu nestrávím podstatnou část života nuceným studiem jejich oboru, který mne vůbec nebaví a nezajímá, protože mám na práci mnoho užitečnějších aktivit, a u klávesnice nemám ve zvyku snídat, obědvat, večeřet i spát.
Proto je nejlepší mít data šifrovaná, nevidí do nich ani provozovatel, ani případný útočník
Pokud všichni budou data šifrovat, tak si dají do podmínek, že šifrovaná data jsou zakázaná, a zase je to v háji - na takové vych..né úložny na..at !
Já si zvykl používat Mega. Ti nemají k mým souborům přístup a tak nemůžou lustrovat co tam ukládám. Nahrávat do cloudu fotky ženských ( beztak stažené z internetu) mi přijde jako mrhaním místem. Přinejmenším se ale nemusím bát, že až někomu pošlu fotky z dovolené, tak mi smažou účet kvůli nějaké odhalené slečně někde v pozadí.
Já si především zvykl tyto nesmysly nepoužívat k ničemu, a pro svoje fotky a jiné materiály mám ryze moje "úschovné prostory". Sbohem těmto pitomostem !
Takze zase jednou clanek vesmes o nicem, o vsemoci gigantu jiz vime davno..
Na tento "problém" je jednoduchá "léčba" - buďte v reál-prostoru sami sebou, a pak nebudete mít potřebu se rozčilovat, že vás v kyber-prostoru někdo utlačuje či vykořisťuje - hoďte jim nato bobek !Pročpak se všichni do toho kyber-prostoru tak tlačej ? Copak na zemském povrchu je už tak málo místa, že po sobě lezem jako mravenci ?Aby nás pomalu nezačaly vytláčet z životního prostoru tady na zemi server-baráky množící se geometrickou řadou.
Jo, tak tohle je přesně jeden z důvodů, proč si svoje cloudové služby hostuju sám doma na ARM desce za cca 1000 Kč. Přijít o účet u Googlu, tak se vlastně nic neděje, protože ho mám jen z důvodu, že Android bez něj nefunguje. Ideální je mít každou službu někde jinde, aby v případě podobné komplikace nedošlo k úplné katastrofě. Lokální kopie všeho jsou samozřejmostí.
To je sice řešení, ale stojí to o něco víc:1) musíte mít slušné připojení, pokud máte v lokalitě pouze xDSL, tak i při VDSL 20/2 to z venku bude dost smutné2) musíte do toho investovat trochu víc, deska za 1000 není problém, přidejte 2 disky a jste na 5-73) a musíte to sledovat, hw, případné hacky, updaty, upgrady...
Není pravda.Za arm router mám placeno 1 KčTento router má USB 3.0 a tak tam mám připojeny přez usb 3.0 dva 4Tera disky SAS extreme ed.Každej mě stál tak 5 litrů.Updaty kernelu a pod. si router provádí sám.Připojení mám tak i tak kabelové 120/10.Ta cena těch disků mi za tu svobodu stojí.A mimochodem na tento router se mohu připojit i vzdáleně z jakéhokoliv statu a ukládat jakákoliv data a to nejlépe přez Win SCP.
Verim, ze takychto pripadov sa stane ovela viac, aby si ludia konecne uvedomili o com je cloud.
Když vídám podobné hysterie,mám dojem, že lidstvo není o moc dál, než děti na pískovišti,fascinované tajemstvím rozkroku.
Jak píšu i já ve svém příspěvku, s Vašim názorem musím plně souhlasit. Na takové "virtuály" je potřeba nahlížet jako na částečně psychicky nemocné lidi, jenž trpí schízou - myslí si jak jsou pokrokoví, ale přitom pomalu neví čí jsou, protože svou identitu ztratili kdesi ve virtuálním kyberprostoru.Přes sociální sítě si kliknutím na virtuální tlačítko "vyrábí" na počkání stovky "virtuálních" přátel, které ani jednou v životě neviděli, natož tak s nimi v reálu z očí do očí komunikovali. Vede to k neschopnosti jedinců verbální komunikace, protože se u nich již vyvinul nový druh šíleného pstokladu na klávesnici, která je pro ně tím jediným rozhraním do celého světa.Ach jo, západní civizizace na tuhle stupi..tu už zanedlouho dojede.Nejsem apriori proti všemu dobrému, ale všeho moc škodí ! Všechno má své limitní meze !!!
Tohle mě víc a víc utvrzuje v tom, že dropbox, onedrive, google drive je fajn jen čistě na zálohu - a ideálně v rarech s heslem. Žádný takový "mobil automaticky synchronizuje" a člověk se dál nestará a funguje na "cloudu". Prd leda - pěkně oldschool - fotky z mobilu zkopírovat do PC, protřídit (nejvíc se mi osvědčila struktura adresářů pro rodinné fotky: rodinne_foto/rok/měsíc/, případně ještě /foťák, když máme víc foťáků. Nebo pro fotky z akcí druhá složka fotky_akce/rok/datum_nazev akce a zase případně /kdo fotil. Přiznám se, že dropbox mám jako realtime zálohu na aktuální věci. Všechno ostatní mám na několika účtech zároveň na dropboxu, onedrive, google drive v rarech. No a samozřejmě i doma na NASuEDIT: jinak jsště jsem přemýšlel si koupit na google drive a dropboxu na nějakou dobu třeba 1TB, nebo i těch 10TB místa, nauploadovat to tam a pak už to nechat vypršet a naplatit - podle všeho by to neměli smazat, ale nechat na stáhnutí - tzn jeden účet jako archiv, odkud by se pak dalo jen stahovat by byl super + na druhým účtu normálně těch pár GB na aktuální synchronizaci. Ale ještě jsem to nezkoušel jak se to chová v reálu. Ale myslím že by to za to stálo. Přes nasdílený linky se z google drive dá pěkně stahovat přeba přes JDownloader.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 14:08
Uprimne, vubec jsem o tomto problemu netusil. Predstava, ze se vyfotim s pritelkyni, mobil to automaticky sesynchronizuje a pritelkyni i byt omylem misto nasi fotky poslu jen emailem odkaz na onedrive (coz mobil ve finale defaultne udela, vlozi odkaz a ne fotku) a zablokuje se mi timto dle mne zcela neskodnym cinem kompletne cely ucet vcetne vsech dat, to je podle mne docela nehoraznost. Minimalne by to melo byt spis napsano velkym tucnym, nez nekde mezi miliony textu v podminkach. Kazdopadne o duvod vic mit vsechno na vlastnim NASu. Tohle je opravdy vyznamny duvod mit vlastni cloud.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 13:46
Vsetky tieto sluzby su uplne zdarma, co si ludia velakrat neuvedomuju.
Jojo, péro v mozku, to je prevít. Ale z toho každej vyroste stejně jako z prefabrikovaných konfekčních uniforem. 😀
Aha, takže stokrát omílané a stokrát potvrzené nevýhody cloudu se potvrdily po stoprvé? Páni, kdo by to byl řekl... 😉
Jenom další židovina.Nejprve nalákají lidi a pak je začnou buzerovat ,znemožňovat a perzekuovat.Nejde jen o cloud ale i o facebook a jiné dnešní pi*oviny.
No, stačí používat kritické myšlení a často stačí jenom selský rozum. A na Židy bych to neházel. 😉
Je tu navíc pár otazníků, třeba jak to nasdílel?Veřejně, se znalostí odkazu nebo konkrétnímu člověku? Mohl to ten kámoš sdílet dál?Jestli třeba veřejně nebo s odkazem a ten kámoš to dal třeba na FB a jeho kámoši začali zkoumat, tak se opravdu není čemu divit - jeho gdrive se stal porno sitem a blokli mu to zcela oprávněně.Jedena věc je podívat se na hambatý obrázky, druhá věc je sbírat je a dát je do cloudu, to je ještě něco jiného.
Máte naprostou pravdu, ale to místní mentální pubiši nepochopí nikdy. Těm je logika zapovězena.
Toto sú tie ich hlúpe cloudy, presne toto mi na tom vadí!Nejde o to čo má človek na cloude uložené ale už keď to tam má, tak mu nemajú čo do toho zasahovať. Ak je tam niečo čo porušuje ich pravidlá používania, nech mu pošlú najprv upozornenie...
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 21:21
Chichi...Já Google účet používám, ale jednou za dva roky založím s novým mobilem účet nový a staré věci migruju. Bolí to, jako blázen, ale aspoň pak vím, co kde mám.
Jaromíre, to neděláš dobře s těma kloudama, jednou to poznáš. 😀
https://youtu.be/HJckTCa7Mo0...
Riesenie problemu: napr. https://m.alza.sk/synology-diskstation-ds11... ...
Kdo nechce platit za vlastní místní prostor, prostě o data jednou přijde, či může přijít - asi o nic důležitého nešlo.😉
Vždyť to nemá ani RAID, takže až ti odejde HDD do křemíkového nebe, tak jsi na tom stejně jako by Google zablokoval účet .....
Může zálohu poslat na připojený externí disk, stejně můžeš postupovat, pokud NAS necháš v módu RAID 0, kapacita má přednost. Pak není problém třeba x2 2 TB (3.728 GB) poslat na 5 TB ext. zálohovací disk (4.660 GB). Dokonce je to bezpečnější, nejsou napájeny a zapojeny na stejný zdroj.
😃 Čítaj -> napr. ja viem čo to má a čo nie 😃
Doufejme, že to není první případ a bude google v téhle oblasti tvrdší, když už některé lidi nejde kastrovat, tak aspoň jim brát účty nebo bych dal možnost pokut. STOP PRASÁKŮM
Počkejte, až se ukliknete, nebo až něco co vy chápete jinak, a někdo jiný bude vidět také jinak, nebo když něco co dostanete bez prohlížení pošlete dál!!!
Co je podle tebe na nahotinkách nebo péčku obecně prasáckého? Sex a erotika je normální a snad tou nejdůležitější součástí lidského života, života obecně - díky ní jsi se narodil (a platilo by to i ze zkumavky, tatík musel "stříkat"). Pes, kočka, králíček nebo třeba klokan (nevím co máš za "zviřátko") se rozmnožují asi jak - olizováním čumáčků?> Problém je v té malichernosti, já bych rozhodně poslal na takový účet pouze varování, co dělá jeho uživatel špatně, a že musí s touto činností přestat, pak by přišla dočasná blokace 72h, posléze trvalá s možností stáhnout si data než by byl účet vymazán a zablokován, aby jeho název nemohl po dobu několika let, nikdo jiný založit.
Pokud je pro vás sex jak píšete snad tou nejdůležitější součástí života, tak je mi vás opravdu dost líto. Porno a jiné podobné ohavnosti nemají nic společného ani s čistou láskou, milováním ani s rozmnožováním. Tato úchylnost je jen patologický problém určité skupiny lidí, kteří jsou nemocní a jsou ovládání chtíčem.
Ano je a nestydím se zato. Láska nemá se sexem nic společného, sex můžeš mít i bez ní (stejně tak platonickou lásku bez problému bez sexu)! Sex je potřeba - koření života, jak říkali staří lidé. Na chtíči není nic špatného, proč se honíš / předvádíš na škole - aby jsi se zalíbil dívkám, proč v práci, aby jsi ukecal tu nejlepší slečnu - alfa samici, třeba tvoji budoucí ženu. Nehraj si na moralistu, jsi pokrytec víš o tom? Já jsem člověk a sex je součástí mého života a je to tak správně.> Dokud mi "to" bude fungovat, do té doby mě bude bavit svět, chlap bez libid, bez zájmu, bez sexu je zralý na mašli!!!
hehe, dobrá ironieSTOP DĚTSKÉMU PORNU!Víte kdo je největší výrobce dětského porna? Libovolná čtrnáctka s mobilem v ruce 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 11:40
No jo, excelentní případ puritánkého katolíka, co si nemůže ani vrznout, ani ulevit, tak alespoň prudí v diskuzích. Jdi se bodnout, pomatenče, žiješ ve středověku. 😝
Jo a rozhodně nejsem katolík a nevím o jakém přetlaku mluvíte, ale pokud vás nějaký přetlak trápí doporučuji spíš neurologa nebo psychiatra.
Jasně, s nickem teofilix nemáš jistě s křesťanstvím nic společného. Fajn, nejsi katolík, ale protestant s přetlakem. Hlavně si ale nedávej inzeráty na křesťanskou seznamku, pak je to celkem jasný a žádný výmluvy ti nepomůžou, puritáne. 😀
Vy uz si v redakci davate prezdivky? 😃 Rikejme mu treba Petr... 😃Edit: No nevim jak ostatni, ale ja treba obcas manzelku vyfotim nahou nebo v pradelku, obcas se natocime pri ... v posteli, obcas vyfotim potomstvo radici v bazene a pochybuju, ze by mi Google nejak narizoval co mam a co nemam fotit. Jestli je to pro moji potrebu a nikde se tim nechlubim tak se mi v podstate nemuze nic stat... a doporuceni pro Petra - do hospody se mobil netaha! 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 17:11
Kdybych neměl NAS, hned si ho jdu koupit.Je to ta správná reakce na článek? 😉
Data v cloudu, data v čoudu.Pri využívání služby zdarma holt pořád musím počítat s nenadálou změnou a podle toho se zařídit.Ještě horší by to bylo u Applu,jeho zařízení jsou na existenci icloudového účtu daleko závislejší.
Smutné je, že s tím stejným musíš počítat i u placených služeb. Mě by ani tak nevadilo, že google zablokuje to co poskytuje zdarma, ale zablokuje ti i věci které máš koupené. Tzn Google Music, aplikace na storu, filmy a knížky. Tohle už je podle mého i na žalobu...
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2016 08:50
Není, cloud máš na sdílená data. Vezmeš HDD (úložiště obecně) a pošleš na něj kopie toho co chceš sdílet. Když se cokoliv s cloudem stane, stále máš data na tom HDD (případně dalších záložních, což je u pracovních základ). Nikdo, nikde netvrdil, ani v podmínkách daných služeb, že cloud je náhrada místního disku. Ten si kup v nějakém obchodě Alza, Mironet nebo co preferuješ, a tvá data ti nikdo lustrovat nebude.
Seš si jistej, že reaguješ na spravnej příspěvek, tvoje odpověď vůbec nedává smysl.
Můj příspěvek reaguje na rozdíl mezi placeným / neplaceným cloudem. Já žádný rozdíl nevidím, ani já nemohu mít pracovní data v nějakém cloudu a je naprosto jedno zda je gratis / placený. Musím je mít na místním úložišti a na více fyzických místech. Nemohu se spolehnout mít data u někoho jiného a pouze tam, rozumíme si?
A ešte stále si niekto naivný myslí, že mať všetky služby prepojené a zastrešované jedným poskytovateľom je super a výhodné ? Stačí takáto banalita a už sa s vami ani len nebavia. Ja mám všetko offline, maximálne na vlastnom FTP, prečo by som sa mal spoliehať na tretiu stranu ?
Však je to také normální, cloud je na sdílená data, neplní účel disku.
Proste to chce mit zalohu lokalne a na cloud davat jen veci, ktere nevadi, pokud-nekdo uvidi, pokud zmizi.A sdilet obrazky pres cloud je koledovani si o prusvih.Na druhou stranu, dneska jsou to obrazky, ale v podminkach je i "hate speech" a pod tu se da schovat ledacos a nasi mili ukralevicacci pod tento termin schovavaji cimdal vice veci. Proto se muze stat, ze nekdo brzy prijde o data za mnohem mensi "chybu".
Všechny online služby to chce mít decentralizovaně. Mail u jedné společnosti (třeba seznam), cloud drive (pro zálohování šifrovaných dat) u jiné (např. google, MS), rodinné fotky apd. na nějakém web albu (třeba rajce) a ještě třeba mít přístup zabezpečený heslem. Obsah 18+ pak sdílet na webech k tomu určených. Pak když se jedna služba zblázní, tak se nepřijde o ty jiné. Zároveň to ale chce mít i zálohy lokálně.
Presne tak.
Na cloud obecně se dávají (a v pravidlech i mají dávat) pouze věci, které chci sdílet. Na svoje data si každý musí koupit úložiště své, podle chuti, z 99% asi HDD. Přičemž, každé HDD musí mít ještě svoji zálohu, používat nezálohovaný disk, může jen někdo, kdo přivolává neštěstí.
Mě tedy připadá, že z pohledu spolehlivosti je rozhodně bezpečnější dát data na cloud než doma na nějaký HDD nebo NAS... Data v cloudu jsou podle mě daleko lépe chráněná pro případ selhání datového úložiště.Bohužel to co je popsáno v článku je druhá stránka věci a možná ještě víc nebezpečná než nějaké selhání hardwaru...
Výborný článek! Mimochodem zmiňované služby zcela zřejmě sídlí v USA, a jsou tedy zatíženy místním, z našeho pohledu výrazně puritánským přístupem.Zajímalo by mne kde a jak si mohu zjistit právním řádem a zvyky které země se různé alternativní služby řídí. U národních domén je to asi jednodušší, ale u nadnárodních nevím jak to odhalit.Služby vždy chtějí potvrdit přečtení - seznámení se s určitými dokumenty. Zpravidla nebývají dostatečně srozumitelné ani v češtině, v dalších jazycích je na tom uživatel o mnoho hůře.Zřejmě jedině správným přístupem je zálohování a především přeposílání. Poštu je nutno nastavit tak, aby ji bylo možné nalézt nejméně na 3 dalších různých službách.Nevím ale jak si mohu celý rozsáhlý mailový účet překopírovat (v podstatě zaarchivovat) najednou a se zachováním původních informací - například data a času kdy zpráva dorazila) z jedné služby do jiné.Při této příležitosti se chci poptat i po mailové službě, která by byla schopna k periodicky docházejícím mailům splňujících určité definice (došlým z určitých adres a splňujících určité podmínky přistupovat naprosto individuálně, upravovat je, (například vynechávat bezcenné fráze neobsahující nové informace a notoricky se opakující v každé došlé zprávě), a následně je přeposílat na další předdefinované mailové adresy.Mimochodem jak nejjednodušeji přesunout soubor prostřednictvím internetu mezi dvěma počítači?NESOUHLASIT máte právo, ale napište prosím v čem nesouhlasíte,a docela bych stál i o odpovědi na mé otázky. Děkuji!
Názor byl 2× upraven, naposled 23. 5. 2016 10:04
Snad každý schopný e-mailový klient umožňuje označit zprávy např. z inboxu jednoho účtu a jednoduše je přetáhnout myší do druhého. Samozřejmě je předpokladem použít pro oba účty IMAP. Dělal jsem to X-krát, data a časy zpráv vám samozřejmě zůstanou.A co se týká toho druhého, tak snad každá normální emailová služba umí pracovat s filtry, které si nastavíte dle potřeby.
Desiva predstava mit na Gmailu treba firemni postu!Proste tuhle demmentni firmu ani omylem.Ted uz jen aby nekdo prisel se stejne dobrym vyhledavacem a bye bye Google sluzbam na veky.
Ještě děsivější je představa, že na webu o počítačích někoho napadne mít na Gmailu firemní poštu...
Firemní věci nemají na Google co hledat. Ty ti musí běhat na serveru pod tvým dohledem člověče. Pracovní email tam mít můžeš, ale musíš dobře vážit co tam dáš "otevřeně" a pokud o účet přijdeš, jedno z jakého důvodu, pak ostatním prostě jen pošleš nový email, není problém.
Tak jo... Kdo z redakce sdílel péčko a přišel o účet? 😀
takže vlastně stačí, že jsme na chalupě ve vlastním soukromí u našeho bazénu, kde se žena koupe nahoře bez a prcek běhá nahatý. Uděláme pár fotek na mobil jak prcek skáče do vody, kde ho žena jistí, Následně mi fotky google zazálohuje a já je nasdílím ženě. A tím jsem skončil. Super
měké nebo tvrdé i - to jste o tom hlasovaly?
a do BD-RE si strč víš kam - do šuplíku mechaniky
Ja vam dekuji za tento clanek, protoze jsem si ani neuvedomil, ze nemam poradnou zalohu e-mailu, coz je docela prusvih. Na e-mailu mam faktury online nakupu, klice ke hram (elektronicka licence) apod., kdybych o to prisel, pak mam asi velky problem. Sice jednu takovou "zalohu" mam, jsou to maily stazene do pocitace e-mailovym klientem, v pripade nahle deaktivace by se neco tedy asi delat dalo, ale nerikam tomu zaloha, protoze to neni zaloha a ani to tak nema slouzit. Pocitaci totiz muze kazdou chvili kleknout disk. Takze s tim jdu neco udelat. Osobne zalohuju na HDD, ktere odpojuju a davam nekam pryc od pocitace, ale porad s tim nejsem spokojeny, tato media mne neprijdou spolehliva. Radeji bych zalohoval na neco jineho, ale nevim na co, dulezita je pro me i cena za GB a ta je u HDD nejnizsi.
Na zálohu lze také použít BD-RE, média nepřepisovatelná, cenu o moc vyšší než HDD nemají (BD-R SL / DL ne LTH! pouze anorganická vrstva má význam) podle výrobce vychází mezi 1,4 - 2,5,- Kč za GB, HDD 5 TB 1,- Kč. Ano vyjde levnější, ale když klekne, je to příšerně dat pryč. Zápis:http://abload.de/img/bd-burn-sp8dxey.gif... kontrola:http://abload.de/img/bd-check2-spljbw3.gif... hotovo. V mém případě ještě katalogizace. Na BD-RE posílám zálohy, na BD-R mám uloženy běžné věci co nechci na HDD (zbytečně by došlo místo) a archiv pracovních věcí, kdy zde mám zálohy na více HDD (2 + archiv). Mechanika dobrá je třeba tato:Pioneer BDR-S09XLThttps://www.alza.cz/pioneer-bdr-s09xlt-retail... ... na recenze nedej, pracuje mi ve třech mašinách dokonale. Pokud je vadný kus, výměna je okamžitá.😉
Konkrétně u Googlu se dají zálohovat e-maily, soubory z Drivu přes jejich službu Takeout: http://www.jirimares.com/jak-zalohovat-data-z-goog... ...
to ma jeste sesti, kdyby sdileli nazory Tokia Okamury tak by ho smazky, hulic, ct redaktori, Dientsbier, vitaci a jina havet davno umlatili a udelali z neho rasistu
"Neexistuje zadny cloud, jsou jen pocitace, ktere patri nekomu jinemu" Altairis. No a pod to se podepisuji. Kdyz to nekdo nerespektuje, dobre mu tak.
cha cha cha cha cha 🙂🙂🙂🙂 to je debiI
Neplatí tady náhodou ono "Pokud podmínky nejsou k dispozici v uživateli porozumitelném jazyce (čeština), tak se na něj nevztahují"? Pokud Google nabízí služby, jež mají tak zásadní podmínky používání a ty nedal uživateli k dispozici v jazyce, kterému uživatel rozumí, tak je chyba jednoznačně na straně Google. Neměl takouvou službu vůbec spouštět na daném území.
a google nemá podmínky v češtine?
To je problém. Je docela těžký zjistit, podle jakého zákona se služba řídí.V tomto případě si myslím, že ona pasáž zde neplatí, protože Google zde nepodniká. Tudíž tento zákon pro něj neplatí. Pro něj platí takový zákon, kde tu službu provozuje.Ostatně. To byste tomu dal. Vždyť stačí se zaregistrovat na jakoukoli zahraniční službu, která nemá češtinu, a rázem se můžete vymlouvat, že ty podmínky se na vás nevztahuji, protože neumíte ten cizí jazyk.
Ony právě zahraniční služby mají regionální omezení, pokud nechtějí, aby je používal někdo, kdo nerozumí licenčnímu ujednání.
Platí pro každého, kdo má od nich službu, jedno v které zemi. A vsadím se, že i zde v ČR, když budou muset, mají dávno právní zastoupení vybráno a vše ladí společně.
Cloud jako takovej je dobrá myšlenka... ale fakt to neni ideální při uploadu a hlavně při konci serveru. Já osobně mám na mega a na mediafire zálohy + druhé HDD (fakt mám cené dokumenty). U mega a mediafire zodpovídáte za data pouze vy a žádná kontrola se nedělá (krom virových fixů>uzamykání).
vzdy som hovoril ze google je ku*va.stastie ze je rok 2016, povedat to o 15 rokov neskor, dojde ma za tu hlasku odbachnut nejaky googledron
Neboj sa, po technologickej singularite AI rýchlo príde na to, že ľudstvo je problém a pôjde po všetkých nie len po tebe 😀
No moc hezké teda.... Na Google so zálohuji fotky, budou jich tisíce za posledních 6 let odhadem a mezi nimi odhadem tak 5-10, kde je přítelkyně nahoře bez.... Zatím jsem to nesdílel, ale už jsem pomalu začal řešit, že jí tu složku se všemi fotkami nasdílím.Takže to abych si to zase hezky rozmyslel aneb celkem Goofle cpe horem dolem, jak je možné věci sdílet, ale jakmile to člověk udělá, může na to slušně dojet....
Ve vse vznesene icloud slozce a photos mam tisice svych nhaych milenek. Nikdy nebyl problem. Vzneseny vs nevzneseny world
Jestli to nebude tím, že na tu tvoji fousatou plochou babu algoritmy nestačí - berou ji jako chlapa...
Zatím... 😉
se dost divim, ze takovyhle fotky vubec nahrajes kamkoliv na internet bez dukladnyho zasifrovaniosobne, kdyz jsem nekdy v minulosti porizoval takovouhle fotku, tak vyhradne fotakem (nikdy mobilem) a dana fotka neopustila domaci pocitac(e), aniz by byla zasifrovana
To je prostě automatická záloha, nad kterou nijak nepřemýšlím. Vyfotím mobilem, automaticky se uploaduje.... A navíc ty fotky nejsou nijak závadné... Klasifikovat by se dali maximálně jako "soft erotika" co na nás kouká všude možně.... Až doteď mě prostě nenapadlo, že když bych své přítelkyni nasdílej její fotku, tak mi můžou bloknout účet... Protože nějaký uchyl v Google uvidí bradavku a udělá z toho nasdílený sexuálně explicitní materiál.
Pokud si tam data pouze zálohuješ, tak je ti snad šumák co s nimi udělají ne? Záloha je pouze záloha, nejsou to zdrojová data.
čert vem zálohu, mám i další, ty fotky a soubory by byly to nejmenší.... Průser by byl se zablokovaným emailem, na který mám navázané desítky služeb.
Email se kterým řeším pracovní nebo důležité věci bych v žádném případě neměl a nemám, navázán na žádnou další službu. V případě blokace rozešlu lidem z druhého možného (který také znají - záložní email vedu roky, chodí mi tam i kopie komunikace) změnu na jiný hlavní email. Oni ji akceptují a jede se dál, nelze se spoléhat na jediný účet a na něm mít vše navěšeno. Služby (třeba u hobby věcí, různé domlouvání apod.) mám na řekněme fake emailu (účtu obecně) a skutečný dám pouze tomu, s kým se chci setkat osobně, třeba za účelem obchodu, po předchozím prověření jeho osoby.
tohle Googlu nedělá dobrou reklamu pro přechod na jejich cloud. A cloudu vůbec...
Spíš to dělá reklamu na čtení smluv. Bývají tam napsaná práva a povinnosti a způsoby jejich řešení.
Nojo, to mate z toho vyuzivani nevznesenych sluzeb.
Pnebože co to tady jsou poslední dobou za články? Mi to už připadá, že redakce Živě je sebranka nějakých adolescentních nadrženců :-O najděte si ženskou a věnujte se něčemu jinému, něčemu co sem patří, nebo jste se přetransformovali v Novinky, Blesk a jiné hovadismy?
Nevím jak ty, ale já čučel na porno, i když jsem holku měl. Vlastně, i nyní se občas (najdu-li něco použitelného) nechám inspirovat. Jak to souvisí se vztahem? Ty jsi se nikdy se svoji starou nenatáčel na video, nefotil, nesexíkoval?
To je teda dost drsný, k čemu vubec takový pravidla? Chápu ty nahatý děti, ale co je jinak komu do toho? Legální to snad je ne? Ještě že žádný cloudy nepoužívam a i kdybych používal tak bych tam rozhodně nedával takovýhle věci.Neni to náhodou ze strany Googlu krádež nebo podvod když má na tom účtě někdo nakoupený aplikace pro android a oni mu ho bloknou bez možnosti ty aplikace převést na jinej účet? Zlatá doba offline klikacích instalaček. Když něco kupuju na GooglePlay tak předem počítam s tim že ty prachy vyhazuju do vzduchu, s tim do toho jdu a mam to na paměti, nikdy bych tam neutrácel velký prachy. Když koupit hry nebo dražší aplikace tak mimo google play a instalovat ručně.
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 5. 2016 20:13
Není to krádež, při porušení pravidel (není na mně posuzovat, zda náhodné, trvalé, jak moc vážné), pochopitelně ztrácíš i co jsi zakoupil online. Dám ti příklad, máš kabelovku, od nich net, šíříš spam končíš a vracet ti nic (máš-li předplaceno) nebudou. U některých optik si dokonce zaplatíš pokutu. Zde je to stejné, je to SLUŽBA.
ale on nesiril porno cez google play. mali mu teda zablokovat iba drive, nie cely zivot
Oni mu nezablokovali život - stále dýchá, pouze účet. Ještě jinak, na účtu jakékoliv internetové služby, můžeš mít pouze taková data, která lze oželet. Já to tak mám.> Pokud mi zablokují účet, dokumenty vč. obchodních mám i v tištěné formě, plus datová záloha, ne na jednom místě. Ty nejdůležitější i v bezpečnostní schránce (banka).> Ostatní data obecně, mám vždy duplicitně i u sebe, soukromá, pracovní, archivovaná, aktuální.> Aplikace mě mrzet nebudou.> Hudbu, video, multimédia obecně, používám vždy off-line. Nekupuji něco, co nemohu mít doma na disku nebo co mi zablokují, když přijdu o účet, jsem stará škola.> Email, pokud o něj přijdu, každý zná mé další 2 (pracovní, soukromý), telefonní čísla nejsou problém a více mě nenapadá co by mi ztráta Google mohla způsobit.
U věcí co jdou kupovat klasicky a mít je u sebe to samozřejmě každej normální člověk dělá, ale dneska už to tak prostě nefunguje. Před lety nás donutili začít používat steam a teď když chceme používat mobil tak musíme mít účet na googlu. A na androidu fungujou aspoň trochu slušně jenom placený aplikace, ty zadarmo většinou ani nemá smysl zkoušet.
Steam nijak s pracovními nebo řekněme závažnými věcmi nesouvisí. Google můžeš používat, ale takový účet nesmí být hlavní (obchodní, firemní - přidělený, či založený na vlastním serveru) a hlavně na něm nesmíš mít nic navázáno. Pouze základní službu a nepoužívat jej ke všemu! Já mám rozděleny (odjakživa), účty k "hraní" a účty "k práci". Ten pracovní dokonce není nenahraditelný - nemůže být, každý ví, že je to Google účet, může být smazán a v takovém případě bude distribuován nový, další. Pokud tedy někdo spoléhal na to, že Google nebo jiná služba je nějaká věčná jistota, je překvapen, já ne. > Vzpomínáš na MegaUpload? Jak tam všichni roky pilovali uložení dat, a pak jen FBI - končíme? A co s tím udělali, houno. Naprosto identicky, funguje každá služba vč. placených.
Jenomže všechno je svázaný s účtem na googlu, pokud chceš normálně fungovat tak ho musíš mít i když s pravidlama nesouhlasíš. Pokud tě někdo donutí se někde zaregistrovat jenom proto abys mohl něco koupit, ňákou aplikaci nebo něco, tak je to podle mě krádež když ti ten účet bloknou kvůli kdoví čemu. Maj to rozdělit na účet jenom pro aplikace na android a pro ostatní kraviny a bylo by po problému. To máš stejný se steamem, roky kupuješ hry a aktivuješ na steamu, ne protože bys chtěl, ale protože tě k tomu donutili a pak kvůli ňáký blbosti (vyzkoušení cheatů v MP nebo něco) přijdeš o hry za tisíce, možná desítky tisíc u některejch lidí. Tohle co se dneska děje prostě neni fér. Tady EU řeší kraviny jako co je za přehrávač ve Windows, ale tohle nikdo neřeší a přitom to je právě to proti čemu by měli bojovat, ne proti mediaplayeru nebo IE ve Windows. Tady vlastně veškerej tvuj digitální život vlastní několik málo firem (google, valve...) a když se jim znelíbíš tak tě připravěj o přístup k něčemu co jsi kupoval roky a nic s tim nenaděláš, oni krást můžou, my jako jednotlivci ne. A tohle je už opravdová krádež (ne jako pirátství) protože když ti zablokujou účet tak ty o ty aplikace a hry reálně přijdeš, už je nemáš. Respektive máš nainstalovaný na disku (u her na steamu) ale bez cracku už je nespustíš.PS: Když mi zablokujou kabelovku a přijdu o pár korun tak prostě změnim poskytovatele, nebo přejdu na pozemní vysílání, to neni vubec nijak závažnej problém, narozdíl od toho když přijdeš třeba o účet na steamu. Doufam že se mi něco takovýho nikdy nestane, protože bych hodil komp z okna a dal bych se k ňáký náboženský sektě která žije bez elektroniky. 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 5. 2016 03:29
Souhlasím že je blbost nezálohovat si to, může se to klidně stát i omylem, prostě jim někde něco odejde a vy přijdete o všechno.Spíš ale vidim problém v těch aplikacích a zakoupeném obsahu a hlavně pak ale v tom, že pokud dojde k permanentnímu bloku tohoto už. jména, dokážu si třeba představit kolik bych měl problémů já, protože ten email všude uvádím - všem posílat, že máte nový email, máte to nastavneý jako záložní email pro řadu dalších služeb, při zapomenutí hesla atd atd.... s tim že právě z tohoto důvodu není možné, aby tu přezdívku znova dali do oběhu, někdo si to zaregistruje a začnou mu chodit vaše privátní věci... tohle vidim jako mnohem větší problém a bránit se proti němu zálohou nejde.
Při svévolném zrušení účtu by měl nyní již bývalý uživatel mít nárok na:přenesení dat jinam, a 10 letou blokaci mailové adresy.Služby které by toto předem nezaručovaly by se měly automaticky ocitnout na černé listině, na kterou by následně měly automaticky odkazovat po zadání příslušné adresy všechny slušné prohlížeče.
Jeho chyba, pravidla se číst musí. Také jsem asi o 4 účty v zahraničí přišel, naštěstí jen bezvýznamná fóra nebo fileservery - žádná škoda.Dodatek: OD, GD a další jsou jasně prezentovány jako cloud, a zálohovací prostor (multimédia, dokumenty, soubory obecně), nikoliv, že data tam dám, a nemám je už jinde! Záloha znamená, že tam pošlu data, která zároveň mám i někde jinde (libovolné úložiště). Pokud chci sdílet, není přece problém obsah zašifrovat např:https://abload.de/img/snap8955puabr.png... (box 01, disk 773, best of - výběr), a Google ví kulové o popisku, i co je obsahem, to ví pouze příjemce.Dodatek2: Jediné co já mohu poradit je to, co zde píši vždy. Důležitá data musí být off-line, on-line jinde (šifrovaně), aplikace lze oželet, každý by měl mít a ostatní znát náhradní email(y). Soubory video či hudbu mám rád, a používám pouze v úložišti daného zařízení, nestrpím aby mi někdo "zavřel krám". "Téky" kompletní pouze na místních HDD, na přenosné zařízení, vždy nakopíruji pouze výběr.Dodatek3: Z příspěvků výše (hlava dubová jsem), další podstatnou věcí je, že do cloudu nešifrovaně, nepatří věci soukromé, které mohou daného člověka ohrozit, zničit mu pověst, poškodit v zaměstnání, stejně jako intimity. Je to prostor sdílený minimálně s robotem, přístup tam ovšem má policie (tajná služba ...) či kdokoliv komu bude poskytnuta součinnost ze strany Google (platí obecně), dokonce hrozí i únik dat, pro mnoho lidí by něco takového bylo fatální.CLOUD NENÍ ZÁLOHA DISKŮ V PC. Nenabízí takovou bezpečnost (účet) ani soukromí (cizí server).
Názor byl 3× upraven, naposled 22. 5. 2016 23:53
nechapu proc se najde 32IDIOTU co da nesouhlasim palec dolu !!!data v cloudu data v coudu jasne ze veskera data dulezita je jedno jaka jakeho koly obsahu nema smysl zalohovat jen do clouduna druhou stranu kdyz nekdo necte pravidla mno pak at se nedivisice ja na jednom Disku u google mama pekny prasacky obsah vic pripad PETR 😃 az bych se hambil za to co sem tam narval ale zvlastni je ze je totam cele roky a OK google bot me zatim neodhalil a nezablokoval ucet sakra rikam si jak je to mozne 😀 porno vseho druhu i to decke ruzny fetis uchylarny fekal co vic fotky ruznych teroristickych akci fotky z brani pum bomb atd. atd. fakt se divim ze ten google me to nezablokoval do dnes je to tam par let ale narozdil od PETRA ja nic NESDILIM jen sem to tam nahral abych to mel zalohovany jako bezvyznamnou zalohu !! jako ze v PC nic stoho co jsem nasel na internetu v minulosti a stahl nemel v PC coz da rozum proc to doma nechci mit ale nadruhou stranu proc ten DIGI odpad nemit za par let se na to rad zase podivam a zasmeju 😀
Zase na druhou stranu je někdo celkem blbej pokud do Googlu nacpe bez zálohy svoje data, emaily apod. Já mám komplet data u sebe, fotky!! samozřejmě jedině u sebe, emaily taky atd. Jediný o co bych asi přišel s kontem Googlu jsou nákupy pro Android.
Naprostý souhlas. Znám lidi co tahají na net tunu fotek, videí atd. A pak se diví, že jednoho dne: "Zazvonil zvonec a datům je konec". 😀
Nechápu proč si na to nekoupí disky. Na cloud patří pouze nezávadné věci a ideálně i "neškodné" věci. Nic intimního nebo co by mohlo poškodit renomé mé osoby!
řekl bych to ještě jinak ... na cloud patří jen to co nemůžeš během pár minut či hodin znovu stáhnout ... a tím na cloud myslím s backupem ...
resp mirrorem
vidíš, a já mám naopak přesně opačnou zkušenost. Vše jsem měl na HDD a vypaloval na DVD. co čert nechtěl, HDD odešel a na DVD nebylo vypáleno cca 3 měsíce fotek. Děti v období 5-8 měsíců. Po této zkušenosti mám fotky jak na DVD, tak na MS Drivu, Google Disku a ještě na Flickru. Nic teda nesdílím, mám to pouze jako zálohu až nepůjde načíst DVD.
idealna je kombinacia, offline aj online zaloha. ale ta online by mala byt sifrovana... ja mam vacsinu offline, online iba to najdolezitejsie
Vase chyba, ze jste nezalohoval.
>> HDD musíš zálohovat, a DVD když vypaluješ musíš následně prověřit*, nejen že je správně, ale také, že se čte plnou rychlostí - bez zásahu opravných mechanismů, což věřím děláš.>> Vlastně jakékoliv médium musíš mít zálohované, proč si myslíš, že i NAS** zde prezentovaný má RAID 1? Dáš tam 2x 5TB, máš celkem 9.320 GB formátovaných, ale použít můžeš pouze 1/2 - když jeden disk selže.* Zápis a kontrola v programu nebo v jiném programu:http://abload.de/img/bd-burn-sp8dxey.gif... http://abload.de/img/bd-check2-spljbw3.gif... DVD nemám, pouze BD i to lidé nedělají a pak si stěžují, že chyba je v optice. O tom, že mechanika nemá, neomezený počet zápisů, také škoda mluvit.** https://www.youtube.com/watch...
No jo, problém není v tom, že mi smažou sdílené fotky (Xtou zálohu zálohy) ale že zablokují email.Američtí puritáni...V 17ti letech můžou jít do armády a legálně zabíjet, nalejou jim ale až od 21 let a porno můžou sledovat legálně od 18-23let podle státu !!!Měli by alespoň ctít právo dané země.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.