Je to všetko humbuk ! Ten kto má nejaké skúsenosti s prácou z vakuovým zariadením by mohol rozprávať! Dosiahnutie hlbokého podtlaku vo vakuovej kolone je dosť náročné a trvý to dosť dlho aj hodiny. Pri nejakej porucho , napr. vývevy to ide rýchlejšie . V kolone sa dajú do pohybu "obrovské" sily a patrá v kolone lietajú hore-dole až nakoniec skončia ako šrot na dne kolony . A to je železo a čo by to urobilo s ľudmi a nviem ani prestaviť ! Posledný prípad čo sa stal nestačí. To lietadlo ktorému "vybuchol " motor a črepiny rozbili okno ? Podtlak vysal cestujúcu do okna a tá pri 900km/h trčala z okna ako živý štupeľ! Nešťastníčka ! V podstate zachránila životy viacerým cestujúcim , lebo tam bol taký zmätok , že si nevedeli nasadiť ani masky , tak by sa ich pár zadusilo. A to bolo iba v 10 km výške , pri tlaku na na Mont Evereste , čo uznáte nie je až tak životu nebezpečný tlak . / keď tam chodia ludia , aj keď ich ja považujem za šialencov/ . Keď už toto neupozorní na šialenosť Muskových fantasmagorii , tak potom už iba mŕtvoly vynášané z Hypepoopu je treba . ako dôkaz ...? PS. Na prácu s vakuom je treba špecialne školenie a nejaké treningy . A kto , ako , kde budú školiť cestujúcich. Keď dnes už žalujú ludia aj reštauráciu , že im dali horúcu kavu a oni si oparili papuľu , keď chlípali . A čo keď pri zrýchelení 7-8G niekto naloží do gatí a tým utrpí spoločenskú ujmu.
HL nikdy nemuze fungovat je to podvod na investory, urcite ne v te deklarovane forme, protoze vaakum je velmi reaktivni, neco mozna mezi tim a normalni zeleznici +- pak ale zbyva zvazit proc se srat s trubkama a nepostavit klasickou zeleznici na rychlost 600 ci 800 magelev kdyz to uz je odzkouseno, navic se da z vlaku obdivovat panorama a priroda,podle me by SA mela mit monokolej
jim to navrhni, udělej projekt a postav
Monorail: "..na všem šetřili a ještě k tomu si za strojvedoucího vybrali obecního kripla."😀
Zrovna téhle dopravě by mohlo být jedno jestli je trubka zasypaná pískem nebo ne a to by pro tuto zem mohli být hlavním impulzem proč zvolit HL.
skuste si porovnat naklady na vystavbu (a prevadzku) 1 km trate maglev a 1 km trate hyperloopu...
vakuum je vakuum, nieje tam nic co by mohlo byt reaktivne
Myslím, že tam může nastat problém sváření kovů za studena, protože se nemůže na povrchu vytvořit oxidační vrstva. Prý si na to musejí dávat pozor satelity ve vesmíru, jinak se jim tam může něco seknout. https://en.wikipedia.org/wiki/Cold_welding...
Mám pocit, že si to pletete. Dříve se myslelo že éter je látka vyplňující kosmický prostor a umožňující šíření elektromagnetického záření. Později se samozřejmě s zjistilo, že tam není éter, ale vakuum. Shodou okolností je étery nazývána skupina organických sloučenin a některé z nich jsou velmi reaktivní. Tak se vám to asi popletlo. Ale Hyper Loop opravdu nemá být vyplněn éterem, vlastně ani vakuem, jen odtud bude vysáta většina vzduchu, nějaký tam ale i tak zůstane.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 4. 2018 19:20
naozaj smutne ze stredoveke opice maju k buducnosti lepsi pristup ako usa a eu
tak asi to nebude takovej středověk, jak ti na internetu tvrdí ... Němci si taky o nás myslí, že tu jezdíme povozama a jíme dřevěnýma lžícema, chce to rozhled no
mentálně to středověké opice jsou,to že mají k dispozici nejnovější technologie z nich civilizované lidské bytosti nedělá
presne tak je to myslene
tak s těmi ropnými dolary se jim to staví, ale co s těmi městy a dopravními trubkami bude až jim vyschne pramen, to není těžké domyslet ... no ale zase pro filmaře natáčející postapokalyptické filmy to bude skvělé místo 😉
Tak i tam jsou lidi, kterým dochází, že doba ropná pomalu končí. A právě proto rvou všechny ty ropné dolary do vybudování odsolovacích stanic, solárních elektráren a infrastruktury. Horší to bude s těmi zástupy arabských rentiérů, které si díky příjmům z ropy vychovali, až těm někdo řekne, že pramen vyschl, to bude poprask. Tedy ti chytřejší zainvestovali do zlata a dalších surovin, potravinářství, farmacie a těžebních společností. Pořád tam je ale podle mě naprostá většina běžných lidí, kteří žijí stylem Carpe diem a až se růžový kouř rozplyne, tak budou dost překvapení.
DaněMyslím, že již tam zavádí daně.IMHO, důvod bude ten prudký nárůst obyvatel, co se musí dělit o tu ropu.1955 3,558,1552018 33,554,343Časem asi budou muset snížit počet manželek ze 4 na 3. Tak u nich doba ropná zatím nekončí.
Hmmm, vize 2030 - tou dobou by už Brno mohlo mít zpracovanou projektovou dokumentaci na hlavní nádraží. A taky by dalších dvacet kilometrů koridoru mohlo jít na rychlosti nad 90 km/h...
Tak nejdříve je třeba vybudovat metro, které dopraví lidi z nového nádraží na současné, kde je brněnský dopravní uzel.Až se vybuduje metro, teprve potom se může otevřít nové nádraží. Takže to hned tak nebude.
K cemu by proboha bylo v Metru Brno?
Kua... v Brne metro😀
Jak by řekl Ing. Tupolhánek - třípruhová dálnice a metro jsou přežitek. V žijícím Krně si za regulérní jízdenku nastoupíš na klikatící se pojízdný chodník, který Tě za pouhých 30 minut vyhlídkové jízdy z nového nádraží na staré proveze všemi nově "zdevelopovanými" kancelářskými a shopping centry, které si za jeho nové trasování zaplatí do příslušných stranických kasiček...
Opravdu?Z Rijádu do Džiddu cca 76 minut (více než 10 hodin jízdy) a z Rijádu do Abú Zábí cca 48 minut (přes 12 hodin jízdy).Více na: https://vtm.zive.cz/clanky/saudska-arabie-odh... ...
No proč by ne, kdo ví, jaký tam je terén a cesta. Trubka může ignorovat některé terénní špeky.
Zkuste nekdy vyrazit na dovolenou do trochu exotictejsi zeme. Budete se divit.. Je opravdu mnoho zemi, kde prumerna rychlost pozemni dopravy neprekracuje 50km/hod.
Nejspíš záleží také na tom, jaký dopravní prostředek se pro tu jízdu použije. Třeba na velbloudech by ta jízda zřejmě mohla trvat i mnohem déle? 😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.