SAS Institute rozšiřuje aktivity

Na konferenci SAS Summit se účastníci mohli seznámit s novým konceptem e-intelligence a e-CRM.
Problematika e-businessu, e-intelligence, e-CRM (Customer Relationship Management; elektronicky řízená péče o zákazníky) nabývá s rozvojem IT a komunikací na obrátkách. Zatímco se podle Meta Group ještě v roce 1998 v podnicích využívaly informační technologie ze 70 % na pouhou automatizaci a zbylých 30 % na tvorbu zisku a přidané hodnoty, tato situace se začíná obracet a v roce 2003 má zůstat 30 % z IT na automatizaci a 70 % se bude podílet na tvorbě zisku a přidané hodnoty.

Společnost SAS Institute se zaměřuje především na problematiku datových skladišť a dolování dat a na software pro podporu rozhodování. V polovině srpna uspořádala v Praze konferenci SAS Summit, kde se účastníci mohli seznámit s novým konceptem e-intelligence a e-CRM.

Společnost SAS Institute také ohlásila zahájení obchodní aliance s plzeňskou firmou Aimtec. Ta je jednak lokálním partnerem dodavatele podnikového informačního systému BPCS od americké společnosti SSA, a dále spolupracuje se společnostmi IBM, CSI, STG a Harbinger.

Mezi poslední zákazníky SAS Institute patří Česká pojišťovna, právě v oblasti podpory rozhodování. Jedno z prvních řešení bude sloužit pojišťovacím agentům a pobočkám firmy, kterým bude prostřednictvím webových technologií poskytovat informace z datového skladu České pojišťovny, založeném na technologii SAS Institute. První projekt by měl být hotov do konce roku 1999.

Váš názor Další článek: Nové eCity: velmi dobře. Ale internetové hodiny tikají rychle

Témata článku: , , , , , , , ,