Jediný problém je skutečně čas. Dělat všechno dvojmo prostě nejde, čtenost testu se tím dvakrát nezvedne (a autoráky taky zůstanou stejné), jen to sežere skoro dvakrát tolik času.
Většinou testujeme tak, aby šlo o nastavení na maximální detaily, nebo je snižujeme tak, aby to pro porovnávané karty bylo na hranici toho, co jsou schopny zvládnout, a žádnou z nich nebrzdil třeba procesor.
Co se testů ve vyšším nebo nižším rozlišení týká, je tu totiž ještě jedna drobnost, kvůli které je lépe testovat spíše to vyšší . Když na testu v rozlišení 1920×1200 vidím, že grafika běhá na 35 fps, dá se z toho jednoznačně říci, že bude stačit i na nižší rozlišení a poběží na něm zcela bez problémů.
Pokud uvidím, že má 45 fps při 1 280 × 1 024, už se z toho nedá odvodit, jestli na vyšším rozlišení nedojde k dramatickému propadu výkonu na nehratelnou úroveň, protože na něj karta z nějakého důvodu nestačí.