SAP začíná nabízet SAP Retail

Společnost SAP uvedla na trh nový produkt SAP Retail. Na bližší informace jsme se zeptali Ferri Abolhassana, člena vrcholného vedení SAP Retail.
Proč jste zvolili pro uvedení nového produktu zrovna Českou republiku, která na tom podle posledních zpráv z EU není s postupem svých reforem znova nejlépe?

Ve srovnání s ostatními zeměmi jako je Polsko, Rakousko, Maďarsko a Slovensko je na tom z našeho našeho pohledu Česká republika velice dobře. Ve svých rozhodnutích vycházíme hodně ze stavu v Rakousku; vidíme zde jasnou paralelu trhů – ve velikosti. Problémy v české republice jsou spíše v oblasti změny myšlení.

Jak velká je vaše cílové skupina pro nový produkt SAP Retail? Není to příliš malý segment trhu pro SAP?

Ne, nemyslím, 90 procent našich ratailerů na světe jsou střední a malí zákazníci – tedy firmy s 50-100 mil. obratu.

Co konkrétně čeká české partnery SAP a český trh?

Nechceme – a ve svém přednesu jsem to již říkal – nepůjdeme cestou: nejdříve marketing a pak produkt. Naším plánem je nejdříve na pilotních projektech a školeních vyškolit naše partnery u vás a až poběží první projekty, pak se teprve budeme pouštět do kampaně a vrhneme se ne celý trh.

Kteří partneři?

Speciálně pro Retail tady budeme spolupracovat s dalšími partnery, u kterých se očekává, že rozumí nejen technologii R/3, ale také samotnému obchodnímu mechanizmu pro Retail.

Které země jsou pro váš produkt SAP Retail nejvhodnější?

Určitě Turecko, Řecko a Česko, pak samozřejmě Rusko, Polsko...ostatní

Váš názor Další článek: Iomega představila 250 MB Zip mechaniku

Témata článku: , , , ,