Tuhle filozofii má mnoho firem, Neustála ji Sony, nevyšlo to Nokii, Žádná sláva to není ani u ostatních (Siemens, LG, a další, kteří dělají kde-co). Ale nechci předbíhat. Prostě uvidíme.K diverzifikaci: většina profesionálů ti odpoví, že diverzifikace je pro ty, kteří nevědí, co dělají. Nejmarkantněji toto pravidlo platí v investicích do akcií. Profesionál je zaměřený na konkrétní aktivity, které má předem spočítané tak, aby vynášely. Žádné sázky na náhodu, na nejistotu, na nějaké co by kdyby a td. Profesionál nebere podnikání jako sázku do loterie, jako hru. Pro takové blázny je pak samozřejmě obvyklé, že klidně přijdou o všechno. Ale to Apple (Steve Jobs) nedělá už 20 let. V 6-ti odvětvích IT vyvolal revoluci, jako jediná firma na světě. Je zřejmé, že moc dobře ví, co dělá. A produkty, které dává na trh, ukazují, že stále tvoří první ligu, udávají směr.Já bych nekoupil žádné akcie, vyjma těch, na kterých bych obratem vydělal. Není to byznys podle mého gusta.Je neskutečné, jak jste arogantní. Apple je malá, maličká firma, v porovnání se Samsungem. V počtu zaměstnanců není ani v první stovce. V počtu obratu je daleko daleko předaleko za Samsungem. Jsou části zeměkoule, kde je od Samsungu úplně všechno, snad i toaletní papír. Apple vyrábí tolik produktů, že je spočítá na svých rukou i náš truhlář, ale vy máte pocit, že je to nějaké monstrum, co roste do nebes. Na každé prase se vaří voda, to je jisté. Otázkou zůstává, kdo je prase, Ty, nebo Samsung? Určitě ne Apple.Čas ukáže, je zbytečné věštit. Nicméně indicie jsou zřejmé, jasné, reálné.