Ženská za volantem nejhorší kombinace
Kdysi platilo,že auto bez řidiče = Pozor, řídí žena! 😁 Ale všiml jsem si jedné věci, že ženy mají problém dělat dvě technické věci zároveň, zatímco muž to dělá úplně bez problémů. B-]
Opak je pravdou. Žena zvládá "multitasking" nepoměrně lépe než muž. Z principu základní péče o dítě. Kromě toho, co je "technická věc"? Zapnout pračku?
Jenomže ženský mustitasking je spíš sociální. Dokáže si s tebou povídat a přitom někomu jiném odepisovat na sms, nebo ve správném rytmu houpat plačící dítě.Určitě nezvládá multitaskovat, že bude řídit auto na dvouproudém kruháči a přitom na notebooku měnit velikost stránkovacího souboru pro Céčko.
Záleží na druhu činnosti. Multitasking typu žehlit, koukat u toho na Růžovku a ještě kecat s kamarádkou dokáže kdokoliv bez vohledu na pohlaví.Já třeba teď koukám na Vikingy (docela pomalý, čovek nemusí vidět vobraz furt, teď tam furt žvástaj), piju kafe, píšu tenhle příspěvek a sleduju maso v troubě. A vo tom sou ty pověsti vo multitaskingu. Činnosti, kerý nevyžadujou tolik pozornosti.
Tohle není ten správný multitasking. Ty ženské to fakt umí líp.
Pokud studujete historii, zjistíte, že skoro všechny současné novinky tu už byly dávno. Když jsme u automobilů: první hybridní pohon pro automobil (elektrický motor doplňuje spalovací) vynalezl, zkonstruoval a provozoval Josef Sousedík ve 20. letech. Také ho použil v pohonné jednotce Slovenské strely.
Přesně tak. Pokud se o to zajímáte, tak zjistíte, že prakticky všechno co je dnes běžné je v podstatě evolucí vynálezů starých kolem sta let. U elektroniky cca kolem 50 let. A ti vtipálci, co tady sní o nových epochálních elektromobilech, by měli vědět, že za posledních 100 let se vývoj akumulátorů a jiných alternativních zdrojů skutečně neposunul ani omylem na nějakou skutečně v praxi použitelnou věc. Na rozdíl od motorů spalovacích.
Ale ano. Porovnej olověné akumulátory s baterií Tesly.
Nemůže, jsou vyprodany a Tesla mu žádný neprodá...
No, pokud vím, tak zatím nejpoužívanější akumulátor ve všech automobilech je dodnes ten olověný. Ty ostatní sice mají nějaké výhody, ale také spoustu jiných nevýhod. A pro pohon vozidel rozhodně vhodné nejsou. A jejich konstrukce sice není stará přes 100 let, ale cca pouhých 50. 😉
Nač troškařit. Baterie už se vylepšují přes dva tisíce let, a stejně to k ničemu nevede.
Ten Sousedík byl první hned po Františku Křižíkovi nebo po Ferdinandu Porsche? 😉
Sousedík vymyslel a patentoval první hybridní pohon, kdy elektromotor a spalovací motor byly propojeny spojkou a při nízkých rychlostech byla lokomotiva poháněna elektromotorem napájeným z generátoru spalovacího motoru, a při vyšších pak pohon šel rovnou ze spalovacího motoru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.