S Oskarem mohou firmy snížit své provozní náklady o desetitisíce korun ročně

Diskuze čtenářů k článku

Male_zvire  |  14. 03. 2005 16:23  | 

Nabídka je to sice pěkná a ceny jsou u Oskara slušné, ale trošku mi na něm něco vadí.
To něco je tohle:
- Volám odkudkoliv na Oskar: Volané číslo neexistuje, druhý pokus, obsazeno, třetí pokus zvoní. Uživatel volaného čísla má plný signál a nikam nevolal.
- SMS na Oskar chodí dvakrát a vícekrát za sebou.
- SMS z Oskara: nejdřív přijde Nedoručeno a za deset minut přijde Doručeno.

Tak já nevím. Stává se to jenom mě?

PS: Firemní Oskar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  14. 03. 2005 16:40  | 

Ty ty fóra propíráš :)

Abych pravdu řekl, osobně jsem přemýšlel o změně operátora při změně čísla právě na Oskara, ale trochu jsi mě odradil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  14. 03. 2005 16:50  | 

Ne já sleduju jenom tři servery.

Ono to nemusí dělat všem, to může být jenom telefonem, ale zajímá mě, jestli s tím nemá někdo stejné zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  14. 03. 2005 17:36  | 

No já tři servery nesleduju. Zato Oskara asi 4 roky používám a s tebou popisovanými problémy jsem se nesetkal. Bez ohledu na to, na kterou síť volám, nebo kdo mi z jaké sítě volá. To samé SMS, služba o potvrzení doručení také bez problémů. Ostatně on taky není důvod, aby se to dělo. Všichni tři operátoři používají +- stejné železo i soft. 
Poslechni, možná jsem něco špatně pochopil. Ale to co popisuješ opravdu znáš jen z doslechu a nikoli z vlastní skušenosti? Viz "tři servery".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  14. 03. 2005 17:51  | 

BTW: My máme firmu u ET. Kdybychom přešli k T-mob, tak úspora cca 55 000 ročně. A k Oskarovi? Ten stále není "plnotučný" operátor. Dokud nenabídne i datové služby. Tomu co nabízí, tedy žádný paušál a cena za počítaná přenesená data - nerozumím tomu. Proč když chci data paušál, proč mě Oskar posílá ke konkurenci? A proč když chci data jen občas, proč mě Oskar uráží lichvářskou cenou 30 Kč/MB ? 
 
No nic, za rok uvidíme. Vodafone možná koupí Oskara, ten mezitím zprovozní EDGE. A ET možná koupí Orange. Do té doby se nemá cenu rozčilovat. A datovou službu si objednat u konkurence (a podepsat závazek na dva roky, milý Oskare). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 03. 2005 16:51  | 

No to je normalka... my pred dvema tejdnama presli na ET... Oskar proste nema zadny bonusy ani vyhody... Plat, plat a mozna dostanes slevu...  U ET jsou to porad naky bonusy a novy telefony... navic levnejsi volani... (no ale to ma i T-Mobile :((( )
Oskar je proste pro firmy nahouby... osobne sem presel k T-Mobile, je proste levnejsi a neprudi jak Oskar i Eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  14. 03. 2005 20:32  | 

ET má levnější volání? Tak to mě zajímá. Jaký máš tarif?
Miloš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evzenek  |  15. 03. 2005 00:16  | 

ja mam K1 a mohu potvrdit, ze ET je levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  14. 03. 2005 17:10  | 

Tak to máš asi jinýho Oskara než já. S tím co popisuješ jsem se nesetkal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  14. 03. 2005 19:36  | 

Jo tak presne, toto se mi stava taky. A jeste je uzasne, kdyz to petkrat po sobe ani nevytoci... Taky bezny jev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikro  |  14. 03. 2005 21:39  | 

to me delalo taky. ten mobil sem vyhodil a s novym je to ok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admxx  |  14. 03. 2005 19:57  | 

ja uz oskara mam dost dlouho a taky se mi to nikdy nestava! Je to ciste subjektivni nazor a troufam si tvrdit, ze tento problem se u zdrcujici vetsiny nevyskytuje...a nebo volas spatnym lidem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens, XXTeens  |  14. 03. 2005 16:51  | 

S Oskarem mohou firmy snížit své provozní náklady o desetitisíce korun ročně
Ano, protože se nikam s Oskarem nedovolají, viz výše heh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 03. 2005 16:54  | 

No nikdo z nas si nevsimnul poznamky "placena inzerce" pod titulkem clanku ;)
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  14. 03. 2005 16:58  | 

Ale všiml. Ale když už to tu je, tak jsem se zeptal. :0)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admxx  |  14. 03. 2005 20:01  | 

no ja sem si cosi rikal, ze je ten clanek nejaky moc komercni a az nezvykle propagujici tuhle sluzbu.....a ejhle....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clayton, Clayton  |  14. 03. 2005 17:43  | 

Oskara máme ve firmě cca 4 roky, s popisovanými problémy jsem se nikdy nesetkal. Jediné co mě vadí je hodně dlouho úplně chybějící GPRS roaming a nyní omezený pouze na několik málo států. Snad se to s příchodem Vodafone zlepší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  14. 03. 2005 19:07  | 

reklama hezka, ale skutek utek nase firma pred par tydny vypsala vyberove rizeni na mobilniho operatora. doted jsme pouzivali ET. prihlasili se vsichni tri operatori (mesicne jsme ET platili cca 250.000,-) vsude jsou reklamy prejdete s vasi firmou k oskarovi, ale jejich nabidka.. nejdriv jim neslo poslat statistiku vypisu kterou chteli, pak jsme jim ji dali ke stazeni k nam na net, nikdo to nestahnul, nezavolali, nenapsali, neskutecne laxni pristup narozdil od ET a TM. az jsme jim napsali sami, ze neco takoveho se nam jeste nestalo, tak se teprve zacali horem-padem strachat aby nam nejakou nabidku poslali. mohli jsme je vybrat, nebyl by to zadny problem, ale nakonec vyhral zase ET, ne kvuli tomu ze uz u nej jsme, ale protoze ze vsech nabidnul nejlepsi cenu, nejvic volnych minut, nejlevnejsi nove telefony a par dalsich "bonusu"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL,  |  15. 03. 2005 08:24  | 

to že se nedá dovolat na číslo se nám sem - tam  (cca 2 x za týden - můžou za to většinou obsazené BTS-ky) stane, ale pro toho, kdo kdysi před 20 lety volal s Českým Telekomem není problém zmáčknout tlačítko pro vytáčení znovu. Na služby pro firemní zákazníky si nemohu stěžovat, problémy které občas vznikly byly vždy v krátké době k naší spokojenosti vyřešeny. Máme asi 21 čísel, před tím jsme byli u Eurotelu. Oskar nabídnul stejné tarify za poloviční peníze + telefony asi za 45000,- ke smlouvě za 2 roky. Eurotel s námi přímo odmítl jednat - pro něj jsme nebyli firemní zákazník. Jenom měsíční úspora dělala asi 20000,-. Jestli je to dnes jinak - prosím, ale já o tom silně pochybuji. A z arogance Eurotelu tehdy se mi ještě dnes otvírá kudla v kapse.
Jinak ty srovnání výhodnosti volání jsou velmi subjektivní - vždycky vám vyjde nejlevnější ten operátor, který vám ho dělá. Pokud si ho ale uděláte pečlivě sami jako já, tak věřte tomu že u oskara dokážete dostat cenu násobně menší než u konkurence.
No ale někomu vadí, že musí 2 x vytočit číslo, a někomu že platí o 20000,- měsíčně víc. Tož tak. Každý podle svého (a za svoje).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrick  |  15. 03. 2005 15:38  | 

Ja mam take same negativni zkusenosti s OSKAREM. Maji pouze dobre zmaknutou reklamu, ale zbytek je na nic. Vrcholem bylo, kdyz me po poslani SMS, ze jsem dosahnul 100% volaci zalohy, 2 minuty na to vypnuly telefon. Byl jsem na slovensku pred dulezitou schuzkou a bez telefonu. Musel jsem z butky volat kolegovi, ktery se tam dovolal a oni to zase za nejakou dobu pustili. Podotykam, ze mam plan NA ZISK a ze jsme velice dobri zakaznici. Tomu rika OSKAR sluzby zakaznikum ? V kvetnu vezmu vsechny telefonni cisla a jdu k jineho poskytovateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest SSD s kapacitou 1 TB

Srovnávací test robotických vysavačů

Vybíráme nejlepší telefony na trhu

Jak zlepšit zvuk televize