Jo tak s OSkarem mám podobné zkušenosti.
První krok zoufalství: Neexistující čísla na první dvě zavolání, SMS chodící třikrát za sebou, pošlete SMS a dozvíte se, že nebyla doručena, přitom na druhý telefon přišla. Někdy trvá doručení i hodinu.
Druhý krok zoufalství: Zaměstnanci v Oskar centrech to je zoufalství druhého stupně. Člověk by čekal, že na poměrně frekventovaných místech (střed města), kde si musíte vystát frontu deseti lidím, aby jste se dostali na řadu, bude obsluha trochu zaběhlá. Něco po nich chcete, oni neví, dva lidi vám na stejnou otázku dají jinou odpověď, něco si objednáte, dají vám něco jiného a když to zjistíte, tak je z toho dvacetiminutová trága, co s tím mají dělat.
Třetí krok zoufalství: telefon.
Fungoval přesně pět dní od zakoupení. Reklamace výměnou? Nehrozí. Musíte počkat, až se vyjádří servisní středisko. Tři týdny bez telefonu. Nakonec dali nový telefon, ale že záruka je na ten "starý" si nevšimli. Museli jsme je na to upozornit. Další dvacetiminutová trága jak to spravit.
Čtvrtý krok zoufalství: Technická podpora.
Když má člověk štěstí, tak se trefí i na někoho, kdo mu pomůže. V jednoduchých věcech. Složitější operace jsou nad síly podpory. (Datové služby.......)
Pátý krok zoufalství: Převod telefoního čísla z jednoho majitele na druhého.
Tak tohle je peklo na druhý rychlostní stupěň. Nejdřív řeknou že to jde. Pak najednou zjistí, že to nejde. Pak neví co s tím, protože převod už proběhl. Nakonec původní majitel telefoního čísla platil několik měsíců účty za nového majitele a modlil se, aby ho ten nový nenatáhl. A co na to Oskar? Nekolik měsíců jenom krčil rameny.
Doufám, že se projevý nový majitel v dobrém, jako všude ve světě. Lidi si Vodafone jenom pochvalují, tak se budeme tiše modlit.