S Oskarem mohou firmy snížit náklady a získat nové telefony

Diskuze čtenářů k článku

jaromir, jaromir  |  21. 03. 2005 09:56

Hlavní je, že když volám účetnímu, tak se mi nikdy nemohu dovolat, protože má Oskara, jak volám jinému kámošovi, co má Oskara, tak to občas vypadne a jak jsem používal Oskara jako druhou SIMku (zbytek kreditu jsem daroval na povodně a zahodil ji), tak když jsem byl v nějaké "díře", tak jsem nikam nemohl zavolat a nebo jsem měl jeden dílek signálu a zavolat jsem mohl ale hned to vypadlo (N3310).
Oskar "rules"!
A ta podpora, ta je opravdu super, když jsem žádal u podpory kdysi o standardní odstranění všech mých údajů z databází, tak si ze mě udělali prdel a napsali mi do WWW rozhraní do všech kolonek (jako je jméno, příjmení, ulice atd.) anglicky něco jako "naškrobený idiot" :)
ono se to dá všechno skousnout, když je člověk student, ale na firemní účely bych s Oskarem jako totálně nedůvěryhodný a nedostupný živnostník asi zbankrotoval
(mám Eurotela a nikdy!!! nemám problémy s dostupností s voláním a s podporou)
Oskar je jedna velká hrůza pro náctileté

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan, Wikan  |  21. 03. 2005 09:58

Tak a ted tu o Karkulce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doc  |  21. 03. 2005 10:06

Vždycky se bavím nad příspěvky vyprodukované zaměstnanci "konkurence"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  21. 03. 2005 10:34

letmým pohledem na mé stránky zjistíte, že jsem živnostník a nejsem ničí zaměstnanec ani nejsem v žádném smluvním vztahu (jen jim platím kupónama za služby) s Eurotelem/T-mobilem rovněž jsem pro ně nikdy nic nedělal,
to co jsem napsal jsou mé zkušenosti, nic víc, nic míň, pokud mi nevěříte, je to čistě vaše věc, mluvím ale pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  21. 03. 2005 11:39

Jo tak s OSkarem mám podobné zkušenosti.

První krok zoufalství: Neexistující čísla na první dvě zavolání, SMS chodící třikrát za sebou, pošlete SMS a dozvíte se, že nebyla doručena, přitom na druhý telefon přišla. Někdy trvá doručení i hodinu.

Druhý krok zoufalství: Zaměstnanci v Oskar centrech to je zoufalství druhého stupně. Člověk by čekal, že na poměrně frekventovaných místech (střed města), kde si musíte vystát frontu deseti lidím, aby jste se dostali na řadu, bude obsluha trochu zaběhlá. Něco po nich chcete, oni neví, dva lidi vám na stejnou otázku dají jinou odpověď, něco si objednáte, dají vám něco jiného a když to zjistíte, tak je z toho dvacetiminutová trága, co s tím mají dělat.

Třetí krok zoufalství: telefon.
Fungoval přesně pět dní od zakoupení. Reklamace výměnou? Nehrozí. Musíte počkat, až se vyjádří servisní středisko. Tři týdny bez telefonu. Nakonec dali nový telefon, ale že záruka je na ten "starý" si nevšimli. Museli jsme je na to upozornit. Další dvacetiminutová trága jak to spravit.

Čtvrtý krok zoufalství: Technická podpora.
Když má člověk štěstí, tak se trefí i na někoho, kdo mu pomůže. V jednoduchých věcech. Složitější operace jsou nad síly podpory. (Datové služby.......)

Pátý krok zoufalství: Převod telefoního čísla z jednoho majitele na druhého.
Tak tohle je peklo na druhý rychlostní stupěň. Nejdřív řeknou že to jde. Pak najednou zjistí, že to nejde. Pak neví co s tím, protože převod už proběhl. Nakonec původní majitel telefoního čísla platil několik měsíců účty za nového majitele a modlil se, aby ho ten nový nenatáhl. A co na to Oskar? Nekolik měsíců jenom krčil rameny.

Doufám, že se projevý nový majitel v dobrém, jako všude ve světě. Lidi si Vodafone jenom pochvalují, tak se budeme tiše modlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  21. 03. 2005 12:56

tak detailní zkušenosti s Oskarem naštěstí nemám, jsem přes něho uskutečnil jen hovory za pár tisíc a pak jsem od něho z důvodu "kvality" jeho hlasových služeb utekl
nové koště dobře mete, snad Vodafone Oskarovi zvedne úroveň, protože jen volat do sítě Oskara je většinou o nervy :(
SMSky a podobné věci nepoužívám, není na to čas, takže nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  21. 03. 2005 15:00

Já jim docela fandím, ale to co předvádějí mi připadá, jak kdyby se sešlo na ulici pár lidí a rozhodli se začít podnikat v GSM. Občas je to totální amatéřina a nezájem o peníze.
Člověk by jim klidně nabídl kšeft za slušný prachy, ale oni prostě nemají zájem. "Jéééé... nám se to někde ztratilo...." Co to je proboha za přístup? Z jejich přístupu je vidět, že nemají zájem o zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  21. 03. 2005 15:37

jediné plus vidím v tom, že kdyby tady Oskar nebyl, tak by se Eurotel a T-mobil domluvili a volali bychom za 10-20Kč za minutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty, Nolty  |  21. 03. 2005 20:31

tomu se mi věřit nechce... vždyť už Paegasem jste volali za dobré peníze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem_, Mem_  |  21. 03. 2005 15:33

Takze kdyz to shrnu:

1) Stezovani si na problemy se siti - tohle je imo dost individualni, ja mam Oskara cca 5 let, a mozna tak jednou jsem zazil doruceni SMS dvakrat

2) Zbytek zalozpevu se tykal kvality obsluhy v nejake prodejne - ze tam za ty penize nebudou delat nejaci odbornici, je asi jasne (prestoze smutne :)), ja na Oskarovi naopak ocenuji Samoobsluhu, kde si muzu sam jednoduse nastavit, co potrebuji, a nemusim nikam slozite volat a dohadovat se.
To same vypis hovoru na webu, faktury, ...
Nicmene na Vodafone jsem take zvedavy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  21. 03. 2005 16:09

To není žalozpěv na jednu prodejnu. To je žalospěv na síť služeb od technické podpory, přes podnikovou sféru až po báby za pultem. Jednoduše otřes. Jedna ruka neví co dělá druhá.

Jistě, v samoobsluze si můžete nastavit co chcete sám, ale to jenom v případě, že máte nějakou ubožáckou smlouvu pro koncáka. Pokud se budete chtít pohybovat na firemní vrstvě, tak uvidíte co jste ještě neviděl.

Mmj co se tarifů týče. Na klasický volání "jsme na támhle té diskotéce..." a na pubertální SMS to stačí, ale skuste využívat jejich "datové" služby. Teprve teď se v nich začali učit chodit. Díval jste se někdy na jejich parodii na mailovou schránku????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem_, Mem_  |  21. 03. 2005 16:38

Zvlastni, datove sluzby pouzivam asi 3. rokem (wap, ip, ...) na mobilu i PDA. E-mail pouzivam jen pro preposilani notifikaci, a s tim take problemy nemam. Z pohledu firmy ale zkusenost nemam, takze nemuzu posoudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lzap  |  21. 03. 2005 17:10

Oskar má jiný model, ale kvůli jeho nepochopení na něj nehažte špínu.

Je vidět, že jste nikdy nezkusil Oskar Business. To, nad čím tady brečíte, je Oskar pro koncové zákazníky-puberťáky, jak Vy tvrdíte. S Business tarifem zvednete sluchátko, zavoláte (bez čekání) na speciální číslo zdarma (a to i z Eurotelu třeba) a paní zařídí, co je třeba. Na nic se neptá, pokud neví, zjistí to do 5 minut a zavolá zpět. Chcete nový telefon za cenu, o které se Vám může u ET/TMB jen zdát? Voláte Oskar Business. Chcete 10 telefonů za svkělou cenu? Voláte Oskar Business. Chcete něco nastavit a vadí Vám samoobsluha? Voláte Oskar Business. Zdarma. Nic za to ta paní nechce. Na nic se neptá.

Je evidentní, že jste neměl tu zkušenost. Oskar/Vodafone nabízí kvalitní služby, to mohu za svoji firmu potvrdit. Používáme ho už léta.

ps - to co Vás tak rozčílilo, tak to je PR článek, vítejte ve 21. století

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  21. 03. 2005 18:39

No aspoň, že vám to volání na "Oskar Business" funguje, protože jinak jsou hlasové služby nanic :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  21. 03. 2005 07:55

tohle je alespon jako placena inzerce oznacene. Ale co ADSL Zive? Zpravicka, ano? Jdete se bodnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL,  |  21. 03. 2005 07:19

máte bod, skutečně jste poznali, že je to reklama, u které je to dokonce napsáno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav_Malek, Ladislav_Malek  |  21. 03. 2005 05:33

redakci se tedy fakt divím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty, Nolty  |  21. 03. 2005 06:54

také se divím, co tohle dělá mezi články...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 03. 2005 09:24

1. vy to tady neřídíte, takže se opravdu můžete jenom divit.
2. je to označeno jako inzerce, čili vás nikdo nenutí to číst.
3. PR článek je jako forma reklamního komunikátu výborný - bannery člověk ignoruje a adblockuje, tohle jsem si vcelku se zájmem přečetl.
4. zaplaťte a můžete taky něco zveřejnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  21. 03. 2005 14:56

aha, tak uz viem, ze aj tie blchy pri texte treba citat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  21. 03. 2005 15:25

Jaky blechy? je to hned pod nadpisem a stejnou velikosti pisma jako text clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor