Až moc komerční článek
Zaprvé je nutné mít v tomto zařízení aplikaci, ve které se inventura napípá (sejmou čárové kody a zadá množství, šarže, expirace, dílčí množství v balení, sumování atd.) to není taky zadarmo.
Obvykle se to řeší buď aplikačkou přímo v terminálu tedy offline nebo tenkým klientem přímo do informačního systému (vzdálená plocha, citrix ...)
Takže představa koupím si čtečku a udělám inventuru je mylná.
Offline verze
- synchronizace z IS problémy
prostě se to nedá rychle rozšiřovat dvě aplikace 2x více problémů
Online přímo do IS
+ nejlepší volba pokud je v dosahu wifi síť
- nelze dělat inventury např. v konsignačních skladech, kde nemáme pokytí wifi
Nákup čtečky je pouhým začátkem v procesu inventarizace.
Načtená data je nuté zpracovat nejlépe přímo v IS atd.
Bylo by toho hodně co napsat o tomto způsobu inventarizace.
Ze své zkušenosti pokud Váš sklad není jako fotbalové hřistě a nemáte přes 5skladníku tak to je uplně k ničemu papírová forma inventury je pořát to nejrychlejší a nejlepší.
Inventru přes čtečky doporučuji např. pro zdravotnictví kde je nutné sledovat šarže expirace ...
Rád si přečtu názory ostatních.
S pozdravem Jan Javůrek