Rychlosti ADSL v květnu - nenáviděné FUP zvyšuje rychlosti

Diskuze čtenářů k článku

Noclaf  |  07. 10. 2004 15:40

Omg, co je ten Holcik zac? Uz jen ten nadpis je uplna, s prominutim, blbost. Jak muze FUP zvysovat rychlost? Autor asi chtel rict, ze dik pos*any FUP se hrabivejm poskytovatelum snizila zatez site, takze kdyz si nejakej stastlivec  pustil dsl meter, tak mu to ukazovalo uplne uzasny cisla....az na to, ze si tech rychlosti mohl uzivat naplno asi tak pul dne... Proste lamerskej clanek. Ja bych autori prodal pripojeni - 10Mbit za 500 mesicne s FUP po 500MB...A potom bych se na dsl dozvidal, ze jsem ten nejrychlejsi a nejlepsi provider... LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  07. 10. 2004 15:54

Míň urážejte a víc čtěte. díky FUP vzrostla průměrná rychlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ticotin  |  18. 06. 2004 08:51

Dobry den,
chci se zeptat, jetli nekdo nemate zkusenost s vsude propagovanym ADSL CONTACT od Contactelu.
Je to opravdu nejvyhodnejsi reseni? Neni v tom nejaky hacek?

Diky za odpovedi
T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmmm  |  06. 06. 2004 00:35

je to overeny????nerad bych platil jak mourovatej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumák  |  04. 06. 2004 18:36

Objevil jsem tajné bezplatné telefonní číslo, přes které se můžete připojit úplně zdarma k internetu na jak dlouho chcete ! Neplatíte nic, jelikož se jedná o službu na účet volaného s předvolbou 800. Nejprve si musíte vytvořit uživatelské jméno které je :  HOCDIR a heslo je : CZDIR. A teď to pravé ořechové. Dial-up telefonní číslo musí být v tomto tvaru : 1022 800 001 133. To číslo musíte zadat i s předvolbou operátora ( Český Telecom ), pouze v případě, máte-li již objednanou službu CPS nebo-li trvalá volba operátora. Pokud však používáte CS nebo-li individuální volba operátora, pak nemusíte zadávat předčísli 1022

Toto bezplatné trvalé dial-upové připojení má přeci jen vadu na kráse.  Za prvé, ověřování uživatelského jména a hesla, tedy než se naváže internetové spojení trvá nejdéle 4 minuty.  Tedy až po 4 minutách můžete surfovat. Další vadou na kráse je to, že nemůžete stahovat soubory z FTP serverů a navštěvovat tzv. FTP servery. Poslední vadou na kráse je nemožnost stahovat velký objem dat. Podle mého zjištění, můžete maximálně stáhnout 100 MB. Po té dojde automaticky k odpojení ze sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  04. 06. 2004 20:30

Dik koumaku a kde si to vyhrabal??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Renegate  |  04. 06. 2004 20:38

Na dial-upový čísla bych byl opartnej. Nerad bych potom na ůčtu našel Gatesův účet za snídani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čubr  |  06. 06. 2004 14:57

Je to blbost, císlo nexistuje, zkusil jsem to cislo vytocit na mobilu a nicm, nikam jsem se nespojil. naproti napr. tel cislo na net napr. seznam,. pokud ho vytocim na mobilu, spojeni navazano.

Takze pozor pro vsechny, je to nesmysl, blbost, nepravdiva zprava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Terabyte  |  04. 06. 2004 14:57

----------------------------------------------------
GTS 512/128 1:50 za 950,- bez DPH a bez dat. limitu
----------------------------------------------------
Tak to jsem si objednal... A vysledek? Ano datovy limit tam neni ale stejne nehrozilo ze bych stahl vic jak 1GB mesicne kdyz download jel 26BAJTU!/s ano 26B neni to preklep bylo uplne jedno jestli jsem sosal nebo ne furt to jelo tech 208bitu/s fakt super nechapu co s tou linkou delali... protoze bych se pomoci lehky matematiky nemel dostat pod 512/50 tj. 10.24kbps takze asi 1,28KB/s a to upozornuju, ze rychlost vydelit agregaci neni AGREGACE, ale smelina, protoze PRAVA agregace funguje tak, ze je nejaka rychlost treba 10mbit a ta je pro urcity pocet useru... Takze jakmile nedko neco zacne tahat - jede mu to rychle kdyz tahaj vsichni tak se "vypujcuje" rychlost z drazsich tarifu, ale jestlize ty co maji drazsi tarif to zacne brzdit tak maj ty levnejsi smulu a kdyz nastane situace jako v Cechach ze tahaj uplne vsichni uplne vsechno tak bych se NEMUZU dostat pod 10.24kb/s pokud ano je to podvod...

P.S. kdyz uvadim kbps tak myslim kilobity za sekundu u KB/s to jsou kilobajty za sekundu; zmatek v tom nemam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  04. 06. 2004 15:53

Tak to reklamuj. Tohle není normální. Ale nejdřív si překontroluj nastavení v OS a modemu aby náhodou nebyla chyba u tebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skocdopole  |  04. 06. 2004 16:23

Mam s GTS velmi podobnou zkusenost, rychlost downloadu prumerne kolem 2-3kB/s...... na modemu mam 5,8kB/s i lepsi pingy . Co dodat, GTS je banda neschopnych kretenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  04. 06. 2004 20:28

Ja jsem na tom s GTS stejne. Volejte na infolinku a posilejte reklamace. Ja dostal slevu 50% z dalsi faktury. Ale stejne je ta rychlost tragicka. Snad az ty lidi stahnou tech 4GB tak je sejmou a ostatnim to pojede normalne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bircoff  |  04. 06. 2004 14:41

To jsem chtel na adsl:) mam 192kbps za 600,- bez dph a nejsem nicim omezenej:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MRP  |  04. 06. 2004 12:25

koukam, ze me nezklamala a je opet mezi poslednimi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  04. 06. 2004 13:21

no já nevím, na DSL.cz rychlost neměřím a v Rusku jsem ještě nebyl, ale moje přípojka od Nextry jede skoro pořád na 50 - 55 kB/s ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
horak  |  04. 06. 2004 14:11

tak to ti musí  nextře poděkovat, že ji aspoň trošku zvyšuješ průměr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MRP  |  04. 06. 2004 18:08

to je na 10mbit pripojeni docela malo, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  05. 06. 2004 07:43

kdes na tom byl?
jak souvisí 10mbit s ADSL Basic 512/128, 1:50 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hixi  |  04. 06. 2004 12:00

Perex je teda dost dobry ta 1:20 je bez jakych koli limitu, neni to jen o rychlosti - vic myslet u psani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  04. 06. 2004 11:43

Mate nekdo zkusenost s ADSL od poskytovatele EMEA (aneb Ahoj)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  04. 06. 2004 10:06

Kdyz se kazdy boji si neco stahnout, ze musi rychlost stoupnout, ale zato rapidne klesne pouzitelnost sluzby. Kdyz vam prodam 100Mbit s tim, ze vas zastrelim kdyz stahnete vic jak X MB/mesic, tak budu mit taky pro 100 000 uzivatelu na tej 100Mbit lince prumernou rychlost temer 100Mbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
technik  |  04. 06. 2004 08:38

Pokud jsem zřizoval službu např. u IMAGINET, IOL, CONTACTEL, pohybovala se stahovací rychlost kolem 40 kbps. U GTS se pohybovala opravdu kolem 5 -7 kbps!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  04. 06. 2004 09:10

GTS je fakt hrozná. Taky mě v únoru zlákala a uš je u nich výpověd.Rychlost je u nich tak 21 kbps poslední 14 dní a ping as 6000 ms.A proč tam píše že FUP zvedlo kvalitu u GTS ,když s podle GTS zavedlo aš 1.6. nevim.Platim jak divej a ma horší dial up . 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  04. 06. 2004 10:34

GTS mi jede v pohodě. Dneska ráno v 7:30 426Kb/s. V tento čas je rychlost přes 400 každý den. Přes den pokles tak na 200-300 s odpolednem a večerem pak zase 400.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  04. 06. 2004 07:56

Bylo by asi lepší, kdyby tyto články psal pouze pan Sova. Agregaci 1:20 přece v prvé řadě používají firmy a tak na takové lince pak sedí více uživatelů a logicky pak vycházejí jednotlivá měření horší. Navíc je toto připojení bez limitu a tak je tedy cena úměrná (neříkám že absolutně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
volis  |  04. 06. 2004 14:07

cha cha...... u nás v Kocourkově znamená připojení bez limitu, že si sice může stáhnout kolik chceš, ale když stáhneš moc, tak si nás nepřej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  05. 06. 2004 00:44

No tak nevim, kde žiješ, ale ja si od te doby co mam Wi-Fi ( 2 roky ) nestěžuji. Článkům včetně diskuzí o ADSL se doslova a do písmene směju . Je to ubohost jak se firmy poskytující ADSL chovají k zákazníkům. S takovou se dostanem s internetem na uroven Nepálu. Měli by se lidi co mohou do této problematiky hovořit, pořádně nad sebou zamyslet a něco s tím začít dělat. Vymysli jako Internet Express apod. jsou jen lákadlem na lidi, nic jiného. Popravdě je mě to celkem jedno, komu a kolik lidi platí za připojení na internet. Je to každého věc. Je to, ale sranda. Jen tak pro přirovnání to slavné ADSL:

- člověk příjde do samoobsluhy koupí si rohlík. U pokladny zaplatí rohlík celej a pulku mu seberou. Je to logické. Asi ano, když to tak funguje u ADSL ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  04. 06. 2004 07:54

Průměrná hodnora GTS se v květnu pohybovala kolem 20kbps. Obvykle to jelo 5-7kbps, často jen 1-2kbs a jednou, asi půl hodiny, 128Kbpc.

Uváděná hodnota je lživá, pravděpodobně způsobena inerními zaměstanci GTS, kteří si připojením k páteři naklikávají vyšší rychlost (steně jako u ostatních providerů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomo  |  04. 06. 2004 08:35

Informace u Nextry je taktez spatne. Takovou rychlost v prumeru nedosahuji ani nahodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  04. 06. 2004 09:52

Proto je to PRŮMĚRNÁ rychlost, vy maňasové! Vám to nejede vůbec a mě 400kbps, takže průměr je tam, kde je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  04. 06. 2004 12:34

Ty maňasu, když to 20ti lidem jede 3-5kbps, tak to jeden maňas s 400kbps nevytrhne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  04. 06. 2004 14:47

Spravne, a proto se pouzivaji jine hodnoty, jako treba median, vazeny prumer ..., protoze prumer klasicky ma v tomhle pripade vypovidaci hodnotu temer 0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LM  |  04. 06. 2004 04:46

Ještě by současně stálo za pozornost porovnat popsané služby s konkurenční Bluetone. V současnosti si platím Bluetone 1024/256 1:20 a rychlost je nyní většinou na minimálních smluvních hodnotách. Na písemné reklamace kdy rychlost cca 3x v týdnu klesne na 7kbps na helpdesk@bluetone.cz už ani nereagují. Jestliže jim služba nejede jak má, vůbec jim není hloupé sdělit, že problém je na síťové kartě našeho routeru. Po té, co se jednoznačně vyloučila závada na naší straně, na požadavek kdo mi zaplatí náklady (tisíce korun) na prověření serveru, výměny karet instalace ovladačů, odstávka firmy atd. nereagují a dělají jako by se nic nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KUBA  |  04. 06. 2004 07:27

A to já si zase poslední dobou stěžovat nemůžu. Teď momentálně jsem to měřil a download jede 723 Kbps (mám tu nejlepší 1024/256). Ale ani přes den rychlost neklesá pod 500 Kbps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haldo  |  04. 06. 2004 02:00

Viete ako to je s FUP na Slovensku? Kto, ako, kedy? Chcem zaviest ADSL od Nextry, vcera som vsak cital nepekne veci o CZ Nextre na OC fore, tak teraz neviem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 06. 2004 09:13

To Haldo:

Ty jsi se snad zbláznil, chtít Nextru. Já ji mám a prchám co to jde, ještě červen a konec. Jejich FUP je otřesné. Mám tarif ADSL 512/128 bez omezení objemu přenesených dat !!!! a přesto mne ti hajzlové trestají nasazením FUP za to, že přenáším "nadměrné" množství dat - tzn. že smlouva je pro ně cár papíru. Když jsem se proti nasazení FUP ohradil, tak furt dokola mleli svou - jak je FUP výhodné a nutné a tak jsem jim dal výpověď a na celé ADSL prdím. Čekám jen na kabelovku.

Jen pro příklad - stáhnul jsem přes noc asi 800 Mb a FUP zaúřadovalo tím způsobem, že jsem si 4 dni ani nestáhnul poštu a webová stránka mi nabíhala tak 4-5 minut (pokud  se vůbec zobrazila). Zkrátka hnus.

Dle mého názoru - pokud chceš ADSL, tak ber přímo Telecom, ti si vždycky pohlídají, aby jim to běželo trošku líp, než ostatním (i když to oficiálně popírají).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  04. 06. 2004 09:37

Nextru nebrat! Mizerné rychlosti, ještě mizernější hotline, zkrátka jeden z nejmizernějších poskytovatelů ADSL v ČR. Píšu na základě vlastní zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  07. 06. 2004 12:21

NEXTRU NEBRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  04. 06. 2004 01:38

Prumerna hodnota vysla vyssi nex maximalni z prumerovanych hodnot. Ale ale ale.... A to neni jednou, to je nekolikrat! Jak pak mam verit zbylym udajum v tabulkach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Pětivoký  |  04. 06. 2004 08:24

Prumerna hodnota je spravne. Neni pocitana jako prumer z uvadenych hodnot, ale jako prumer ze vsech relevantnich mereni, tj. i tech, ktere nebyly u jednotlivych ISP uvadeny kvuli jejich nizkemu poctu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor