Rychlosti ADSL a CDMA: nový bojovník nastupuje

Diskuze čtenářů k článku

Jiri Havelka  |  25. 03. 2005 17:56

Prenecham modem. staci zaplatit prepis 500,- a je vse vase . A muzete se pripojit kdekolif a kdykolif. Bohuzel .Ale jsem na spatnem miste a proto to nevyuziju. Kamaradovi to jede 500-1500. Volejte 776107530. LIBEREC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amigos  |  15. 03. 2005 22:35

Fup2 na CDMA nam umoznuje jen 50mb a pak se nam to zpomali na 4-6kbs,nemuzem ted poslouchat ani radio jen asi 15min.Takze zadne velke mnozstvi dat jak EUROTEL sliboval a zabavu ted uz vubec ne!
Nedoporucuju pro zabavu,stahovani,ale doporucuju pro toho kdo chce videt rychleji obrazek na webu to je ted jedina vyhoda od GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 08. 2004 07:19

Moje rychlost CDMA = 80 kbps. Maximálně mi to vylezlo na 180 kbps. Slibovaných průměrných 256 kbps ani náhodou. Měřeno včera krz dsl.cz. Signál pět čárek. Tak kde je chyba? Jinými slovy: Jak dlouhej může bejt kabel vod antény, kterou přikotvim vedle hromosvodu? Může to pomoct?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  13. 08. 2004 09:53

Opet muzeme cekat novy zapas Telecom X Telecom v zájmu spotrebitele....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pesino  |  13. 08. 2004 05:46

Poraďte poskytovatele wi-fi v Roztokách u Prahy (nejlépe na mail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  11. 08. 2004 16:51

Stale si myslim, ze uvadeny seznam je k nicemu. Vyzdvihuje pouze par (ac nejvetsich!) poskytovatelu. Podle me by se mel delat seznam trochu jinak, hlavne vybrat vsechny firmy, ktere maji VO smlouvu s CTc (je na volne strankach CTc). Uvest pocty mereni (treba jen %). Vsichni moji znami maji ADSL, jsou spokojeni, jejich rychlosti jsou obvykle daleko vyssi, ale o jejich ISP nikde ani slechu.
Objektivnost tohoto clanku hodne zkresluje fakt, ze sam server dsl.cz "dohazuje" klienty a zadara to urcite nedela (coz je samozrejme v poradku!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martx  |  10. 08. 2004 08:55

Vzdyt vas je na tom Slovensku na internet jen 5 a půl. Tak se nedivte pohodove rychlosti...

Nas Telecom je sakra vetsi nez slovensky, tudiz se pohybuje line

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeorgeSK  |  10. 08. 2004 09:10

Je nás ale o trochu viac, už je nás 20000, a DSL v podaní ČTc išlo pomaly dávno predtým, ako bolo v Čechách 20000 prípojok DSL (ak sa mýlim, prosím, oprav ma).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeorgeSK  |  09. 08. 2004 22:20

Nechcem provokovat, ale konecne mame prve vysledky merani rychlosti v SR:

http://www.dsl.sk/index.php?id=speed_stats

a stale bez FUP a podobnych somarin, minuly mesiac som mal na ST 512 flat okolo 8 GB prakticky pri plnej rychlosti (bezne taha okolo 66 kB/s, co je okolo 528 kbit/s).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladislav kotrla  |  09. 08. 2004 13:06

IPEX nasadil zajimavy FUP a je videt, ze to hodne pomohlo. S pripojenim jsem velmi spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  09. 08. 2004 09:03

Procpak tady nezverejni taky vysledky mereni kabelovych operatoru. To by byla asi jedna dlouhá rovná čára na hodnotě, kterou si člověk zaplatil, co soudruzi z telecomu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  09. 08. 2004 09:45

Ach ty vtipalku...

Technik z UPC prohlasil, ze packet loss na pingu pod 10% je normalni a ze se jim nebudou zabyvat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roba  |  09. 08. 2004 14:25

To je divný, já jim hlásil 3% packet loss a ihned se naklusali a opravili to. Mám internet od UPC už přes tři roky a vše funguje naprosto spolehlivě a na maximální rychlost. To se bohužel nedá říct o ADSL v práci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  09. 08. 2004 08:57

Jako jsou vegetariáni, kteří nejedí maso, tak já jsem něco, čemu by se dalo říkat telecomián (= odpůrce telecomu).

 

Takže bych si v životě nekoupil jejich předražené ADSL a nebo jejich CDMA (protože jak víme Telecomu patří 100% akcií Eurotelu, tudíž je to jako jedna firma )

 

Já jsem teď připojený přes wifi k jednomu malinkému lokálnímu ISP, kde takový věci jako datový limity nebo FUP nejsou a pohoda... doporučoval bych každýmu (kdo může... aspoň tede v městech určitě) se na telecom vykašlat a připojit se nějak jinak - většinou i výhodněji... (wifi, cabTV...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 08. 2004 09:27

Barbare, uz jsi nekdy slysel slovo vegetace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Washek  |  09. 08. 2004 10:40

To je dobre, od kdy ma s.r.o. akcie? :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob3Q  |  09. 08. 2004 08:38

opravdu nevim jak měřej ty rychlosti když mě celej měsíc valí GTS téměř na max (57kB/s i víc u 512 ...) a podle fór (i na DSL.cz) nejsem sám .... asi měří u těch co překročili FUP nebo nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killbill  |  09. 08. 2004 07:54

A co pingy????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Samuel  |  09. 08. 2004 09:41

Asi máš moc malé písmo, nikdo tvojí otázku nevidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killyou  |  27. 07. 2007 13:53

šašku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  09. 08. 2004 07:24

Jak přibývají uživatelé. Lepší bude počkat cca měsíc, dva. Mít potom za 1200,- měsíčně DialUp nebude to pravé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  09. 08. 2004 01:01

Rychlost u Nextry ADSL 512/128, agregace 1:50, bez limitu (jeden z prvních uživatelů) je skvělá -> dosahuje většinou až 1024 (kolem 100 KBytes/s)/256 (upload běhá často i více), ale jakmile je uplatněna Fair User Police (FUP) (jako jeden z prvních uživatelů ji nemám uvedenou ve smlouvě, narozdíl od agregace, takže je na mně uplatňována nezákonně) - každý týden po přesáhnutí 2 GB - rychlost spadá až na 4 Kbit/s (= 0,5 KBytes/s) na běžné otevírání www stránek. Při používání programu Download Accelerator Pro (7.0) pro stahování dat lze souběžnými procesy dosáhnout rychlosti 7-50 KBytes/s na každý jednotlivý download, to znamená při více stahovaných "věcí" se můžu dostat na normální rychlostní úroveň. Takže běžný Net je pro mně šnečí (jsem v něm omezován), ale dat (i v peer to peer systémech, např. DC++, při více procesech) lze stáhnout solidní rychlostí co hrdlo ráčí. A samozřejmě za to primárně nemůže Nextra (ihned, jakmile to bude možné přejdu na ADSL na bázi Telenoru), ale ten všivácký, protilidový a škodící státu a rozvoji IT u nás, nenažraný Český Telecom ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 08. 2004 01:14

1024 kbps neni 100 kB/s ----- 100 kB/s mam ja na CDMA, ktery je 800 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 08. 2004 06:36

Rychlost přes 100kB potvrzuji, jen mi to drží celý měsíc, protože se na tom počítači fakt jen brouzdá po webu, občas nějaká MP3 a párkrát doměsíce film...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  09. 08. 2004 06:43

U ADSL musíte počítat s nějakým protokolem režimu, na signály, opravy chyb či co do nás hustil ČTc, takže udávaná rychlost není nikdy maximální - zvlášť v ČR je ještě menší než v EU ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 08. 2004 18:12

Chces rict, ze stahujes rychlosti 100kB/s na lince 800 kbps? To totiz neni technologicky mozne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  09. 09. 2004 09:14

ALe je, technologicky muze mit az pres 2MB, jen to nejak softwarove omezuji, a asi to maji nastavene treba na 850 misto 800 ktere tvrdi, aby to meli uzivatele i se servisnimi daty na 800kb ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo  |  09. 08. 2004 08:44

Tez souhlasim, jede mi to realne 80-100 kB/s, coz je dost slusny na to, ze mam jen tu levnou 512 kbs variantu... Nikdy jsem jeste nevidel FUP v akci. Kolik bandwidthu ale spotrebuji, netusim - pouzivam to v podstate vyhradne ke spojeni do prace pres VPN / Remote Desktop... (takze asi ne tak moc).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 08. 2004 21:51

Taky jsem byl jeden z prvních uživatelů ADSL od Nextry bez omezení limitu přenášených dat. Když mi aplikovali FUP, tak jsem se ohradil, ale oni mleli furt dokola to samé - že mi neomezujou množství přenášených dat bla bla bla .... - tak jsem jim to ADSL vrazil někam. Teď jsem zkusil nabídku Tiscali - měsíc jejich ADSL zdarma. Teď mi to končí a musím konstatovat, že jejich FUP je také na hov..

Zkusím teď asi nabídku EMEA Telecom s.r.o. - jejich AhojADSL nemá FUP a je nejlevnéjší. Tak jsem zvědav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 08. 2004 00:41

k tomu teoretickemu maximu - Eurotel sice rika, ze je to 800 kbps, ale kdyz jsem dal segmentovy stahovani pres flashget a podival se do vlasnosti pripojeni, tak to naskakovalo 104-105 kB/s, takze to nemuselo byt nutne z ET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 08. 2004 00:42

jinak je zajimavy, jak den ode dne ta prumerna rychlost klesa....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  09. 08. 2004 00:49

A s rostoucim poctem klientu patrne bude klesat cim dal vyrazneji. Je jeste brzo na nejake odhady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  09. 08. 2004 01:16

jeste tam mohli dat vysledky ze 7.8. a 8.8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 08. 2004 13:16

7.8. jsem naměřil 523kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rodina  |  09. 08. 2004 13:59

Pak nám napiš, kolik jsi naměřil 7.10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 08. 2004 14:29

37 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor