Rychlejší ADSL, ale ale ale

Diskuze čtenářů k článku

27. 09. 2008 20:37

Tak sem si rekl ze si zkusim udelat 20Mbps od radiokomunakaci,ale byla to chyba,neskutecne vypadky. Rychlost ani ne polovicni, po debate s jejich technikem sem osedlal rychlost 8Mbps a je ten samy problem. Nechapu jak nekdo muze prodavat neco co a ni nefunguje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 22:22

ISP se nyní předhánějí v nabídkách na zvýšení rychlosti, byť v řadě případů to technicky nejde a jde tak o prázdná slova a podvod. Řada lidí by však uvítala i připojení podstatně menší rychlostí, ale za symbolickou cenu v rámci paušálu za telefon. Myslím, že takové ADSL 1Mbit/s včetně 60 min. volání kamkoliv za 200,- by byla konkureční nabídka a hned by si ho pořídila i kvanta důchodců a jak někteří pitomci nazývají i socek. Na ten mail a www to spoustě lidí stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 17:44

Nazdárek http://kreperat.blog.cz/

SEMHLE VŮBEC NECHOĎTE ----> http://kreperat.blog.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 09:54

Pokud používáte nižší službu, např. 4Mbit, není problém se s jejich obchodníky domluvit na navýšení služby na oněch 8Mbit, dokonce i při trvání původního závazku - mně to navýšili do týdne, a při rychlosti 6Mbit na modemu jsem naměřil v testu přes jejich www rychlost i 5,3Mbit (asi 4,6Mbit na dsl.cz). NAPROSTÁ SPOKOJENOST .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 23:44

> Stávající zákazníci si však rychlejšího internetu ještě neužijí.

To je prosím pěkně nesmysl. Chce to jen umět vést dialog s operátorem. Zažil jsem už dvě změny rychlosti, konkrétně 256->768 a 768->2048. Letos, jak doufám, nastane třetí, velmi příjemná změna.

Zákazník: Chtěl bych vyšší rychlost.

Operátor: Nene, kdepak, to je jen pro nové zákazníky.

Zákazník: Dobře! Tak já okamžitě přecházím k jinému operátorovi. Ten mi tu rychlost dá.

Operátor: Nene, prosím, počkejte! Tady je dodatek ke smlouvě, jak si přejete...

Takhle jsem to udělal už třikrát a vyšší rychlost jsem pokaždé dostal do měsíce. Proč by stálí zákazníci měli mít horší podmínky, než ti noví???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 18:10

Situace - stávající zákazník, ADSL 2M, modem bez podpory 2+.

Již bylo řečeno, že je dobré jim zavolat kvůli 8M, pokud to chcete dříve než v únoru,...

Zavolal jsem jim s tím, že chci zrušit intrernet (adsl-zmeny internetu-pak prepojeni na ruseni pevnych linek).

Nejdřív se ptali, proč to chci rušit - nemám další zájem, balíček nechci, kupovat nový modem 2+ taky ne.

Nabídli zapůjčení nového modemu 2+ na rok zdarma, tak jsem to bral Takže do února čekat nemusíte

PS: k ústředně to mám kousek (max 12Mbit - zjistite na zrychlujeme.cz)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 17:58

V srpnu jsme si podali žádost o zřízení telefonni linky a to jen pro ADSL připojení 8Mbit. O2 pracuje podivně - již za dva dny byla linka aktivní. Další den přišel poštou balíček s modemem. vše jsem nainstaloval a modem hlásil rychlost 1024/128 přestože jsem objednal 8192/512. Poptal jsem se na O2 telefonicky na čísle uvedeném v dokumentech k modemovému balíčku. Poslechl jsem si několik písniček ve sluchátku, hovořil jsem s několika slečnami a až od technika jsem se dozvěděl že služba ještě nebyla u nich aktivována, že teprve zpracovávají objednávku. A´t to zkusím za pár dní a když to nepůjde rychleji, ať se ozvu. K tomu také došlo po týdnu čekání, kdy se nic nezměnilo jsem se opět po mnoha přepojeních dozvěděl že omylem zadali do objednávky jen rychlost 2048/256. Nicméně když jsem argumentoval že modem hlásí 1024/128 tak po dalších přepojeních na technika a proměření přenosu mě ujistili, že je to vpořádku že v dané lokalitě (velká vzdálenost) mohu mít maximálně jen právě 1024/128. Podotýkám že tuto informaci vám O2 nedokáže řící dříve než fyzicky zřídí telefonní linku a nainstalujete modem. To samozřejmě chápu, garantovat virtuální spoj nelze. Co ale nechápu je to, jak se O2 chová poté co nedokáže splnit objednanou službu. Musím si dát standardní výpověď (tato služba totiž měla nahradit stávající jiné řešení 1024/256 s agrgací 1:10 - takž enová služba byla výrazně horší). Během měsíční výpovědní lhůty jsem ale musel zaplatit paušální poplatek v plné výši za 1 měsíc využívání link y + poplatek za zřízení telefonní linky. Nic není platné že O2 nesplnilo podmínky dohodnuté v objednávce a platí tedy to, že pokud zákazník něco chce, zaplatí a když to nepůjde, tak to zase zruší, ale nic zpátky nedostane. Podnikání bez rizika - zisky v miliardách a zákazníci plaťte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 17:43

tak jsem zrusil po 4 letech ucet u CRA. Po jejich halasne kampani jsem si nechal zridit 20 megovy drat. Do te doby jsem mel 4 megovy, ktery realne chodil na cca 3,5 . tesil jsem se, ze z tech 20 mega vymacknu alespon 15 ,ale ouha - najednou mi tam bezelo necele jedno mega !!!!! Volam, pisu a ticho....az po 10 dnech mi vola zenska, ze prijde technik. Ten prisel za dalsi 3 dny a zjistil, ze sice linka je schopna prijmout 16 mega ale ze to je strop a ze realne vic, nez 8 nevytahnu.....Budiz, tak jsem si nechal prepsat smlouvu na 8 mega....bezelo to asi 3 dny 6,5-7,5 , na uploadu cca 0,8 , .....ale po 3 dnech bac, a byl jsem opet pod jednim mega , vetsinou jsem jel 0,6 - 0,7 download a 0,4 up . Opet volam, pisu a opet ticho.....Tak jsem se nastval a napsal jim vypoved, s tim, ze za posledni obdobi jim nezaplatim ani korunu, protoze realna sluzba nedosahuje ani 10 % deklarovane a sjednane hodnoty. A najednou hup a bez jakekoliv komunikace mi to vratili na puvodni 4 mega,ktere jsem pred timto teatrem mel. Aby si zajistili, abych platil.......Nic, koncim s nimi, hlavne pro tu nulovou komunikaci. Zkusim UPC, doma deklarovane 2 mega jedou skutecne na 2 mega, takze jsem zvedavy, zda pojede tady v praci onech deklarovanych 20. Pristi tyden budu chytrejsi..... Jinak, byl jsem na UPC mile prekvapeny, dovolal jsem se na zakaznickou linku opakovane az neskutecne rychle - do 3 minut a byli velmi ochotni. Doufam, ze jim to vydrzi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 01:06

Jsem ochoten uverit tomu, ze se roku 1546 samovznitil starosta Varsavy, ze ve trinactem stoleti prseli v Burgundsku sledi, ale dovolat se na zakaznickou linku UPC do tri minut? Opakovane? Promin, ale tohle ti nesezeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 09. 2008 08:29

Ja kdyz mel problem s CRa, tak se ukazalo, ze zabou na prameni je "Telecom", u kterych nekdo prehazel draty v ustredne k pronajimane "posledni mili". (Kdyz mi to tenkrat vysvetlovali, byla to slusna tragikomedie. Ale cert vi, nejsem tak telekomunikacne zdatny, abych to radne docenil... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 14:27

Měl jsem řadu let telefon už v době kdy 1 hovor v místě stál 0,25 Kč a trval nekonečně dlouho. Později jsem zřídil ADSL připojení na internet (Contactel později GTS Novera). ADSL od nich chodilo bezvadně bezproblémově až na ty dvojí poplatky. Zřídil jsem si nyní WIFI za třetinovou cenu a snažil se odhlásit dráty na telefon. Jde to, ale u O2 ztěžka. Začnou vyjmenovávat všechny svoje "reklamní triky" a ne ne udělat to co člověk chce tj. zrušit linku. Nakonec jsem je donutil linku zrušit. Co k tomu dodat. Wifina je dobrá ale ADSL to není. Bohužel v našich zeměpisných šířkách nebyly podle mě dobře zprivatizovány zejména velké společnosti: telekomunikace, energetika a další významné služby potřebné pro domácnosti. Zústaly velké mono-molochy které si diktují ceny a podle toho to tak dopadá. Stačí si porovnat ceny služeb naše spolu s okolní Evropou. A započítáte-li k tomu své průměrné platy tak nevyjdete z údivu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 13:08

"v poplatku za telefon jsou zahrnuty nutné náklady na provoz a údržbu telefonní sítě"

Proč tedy ostatní ISP si za tohle neučtují ? nemyslim jenom ISP AžDSL, ale i WiFi, kabelovka atd. Je totiž docela nesmyslné a nemravné se vymlouvat na náklady za udržbu sitě. Udržba je všude, jediny O2 za to chce prachy (tedy spiše se na to vymlouvá)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 13:23

A proč by si za to nemohl účtovat, když mu to lidi žerou? Já myslím, že výběr providerů je tak velký, aby mohl každý přejít k jinému, když nechce platit "za údržbu sítě"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 15:49

kecy... ne kazdy ma moznost volby. Jsem v centru Prahy a nic krome O2 tady neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 15:58

Nepovídejte Ani WiFi? Kdyžtak je tu ještě volba ultimátní, tedy zrušit připojení k internetu. Vždycky je možnost volby, jenže lidi se většinou soustředí na to, co jim na současných podmínkách vadí, že si dalších možností ani nevšimnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 13:05

"v poplatku za telefon jsou zahrnuty nutné náklady na provoz a údržbu telefonní sítě"

Proč tedy ostatní ISP si za tohle neučtují ? nemyslim jenom ISP AžDSL, ale i WiFi, kabelovka atd. Je totiž docela nesmyslné a nemravné se vymlouvat na náklady za udržbu sitě. Udržba je všude, jediny O2 za to chce prachy (tedy spiše se na to vymlouvá)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 09. 2008 13:01

Taky sem tam volal, ale rekli mi ze je to jen pro nove zakazniky + pro ty, kterym uz vyprsela upsana doba ve smlouve :(

"Praha, 1. září 2008 – Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera dnes představil inovovanou nabídku pro nové zákazníky..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:36

Vážené živě, stává se z Vás bulvár a nedá se to číst! Proč vytváříte takové články? Cítíte se lépe? Je pravda, že by operátoři mohli upozornit klienty o nástrahách ADSL, ale každý člověk si může ověřit, jak kvalitní má linku a jakou rychlost může dosáhnout.

Většině lidí to je navíc jedno a ani to neumí změřit.

A vrchol je Vaše domáhání se levnějších tarifů s nižší rychlostí - to si asi děláte legraci, nebo nevíte, jak taková ISP společnost funguje!

Pokud mě zvýší rychlost ze 4 na 8Mb a sníží se mi cena o 200 korun, tak to mám podle Vás žádat 50,- slevu? Protože díky technické úrovni linky je připojení místo 8 Mb "pouhých" 7?

Zde se projevuje česká povaha a nutnost neustále něco kritizovat!

V mém případě - 1Mb 700 -> 4Mb 600 ->8 Mb 450 -> na co bych si měl stěžovat? A kde? Stačí ústavní soud, nebo ten v Haagu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:51

A je to jasný. Taky bych si nestěžoval, kdyby mi šlo 8 MB ADSL . Jenže dost lidí si stěžuje, že si o takové rychlosti si může nechat zdát a přesto platí stejné peníze. Těm taky míří Váš příspěvek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 13:12

kvalita linky neni zakaznikuv problem. pokud ISP inzeruje 8Mbit pripojeni a zakaznik takovou rychlost trvale nedosahuje, ma podle me pravo prinejmensim zadat slevu. samozrejme to plati jen u pripojeni s garantovanou rychlosyi. u negarantu bych to taky vubec neresil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 10:46

Docela si pamatuju kolik lidí se muselo přehazovat na jiný kabel aby DSL vůbec fungovalo. Kromě toho mám i pochybnosti o stavajícím HW. Flashovaní fimware je u starších modemů O2 nutnost. Uvidíme, ale nadšení mě vždycky přejde u každého čtvrtého klienta O2, kdy problém nejde vyřešit(nelze zavést/zvýšit/chybovost/atd). Mám takovou smůlu jenom já?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 10:38

Zdravím čtenáře Živě,

chci se s Vámi podělit o svoje zkušenosti s "navyšováním" rychlostí ADSL.

Napsal jsem mail na zákaznickou podporu, že mám zájem o navýšení rychlosti v rámci této akce a ptal jsem se, zda je to zdarma. Přišla mi odpověď, kde stálo, že navýšení je zdarma a mohu si o něj zažádat ve své zákaznické zóně, kde jen vyplním formulář.

Toto navýšení by znamenalo opět prodloužit smlouvu s VOLNÝM na 24 měsíců a hlavně by se mi navýšil měsíční paušál asi o 30,-. Píšu tedy opět na podporu, co to znamená - že mi bylo řečeno, že je navýšení bezplatné. Odpověď byla prostá - proces navýšení je bezplatný, ale na vyšší rychlost si musím připlatit.

Tak skončila moje honba za 8 Mbitem zklamáním - zvláště po tom, co mi psal kamarád, že napsal mail do ČRa o navýšení a že mu to za pár dní zvedli bez jakýchkoliv dalších problémů.

Máte ještě někdo podobnou zkušenost se zářiovým navyšováním u VOLNÉHO?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:06

Zkušenost mám podobnou, stará smlouva na 415,- nová 469,-

Holt není "zdarma" jako "zdarma" ale to je bohužel realita dnešních dnů. Já do toho nakonec šel hlavně kvůli navýšení uploadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:17

Tak Vaše zkušenost je zcela stejná. S těmi 30,- jsem se seknul, bylo to tak, jak píšete. To navýšení uploadu mě také hodně lákalo, ale dalších 24 měsíců? Ne.

Myslíte, že VOLNÝ navýší rychlost "skutečně zdarma" v lednu/únoru? Osobně dost pochybuji, ale do těchto věcí příliš nevidím, proto se ptám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:27

Nemyslím si, že to příští rok sami zvýší. Alespoň mi tak odpověděli na začátku září. Proto taky odcházím, jinak bych vydržel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:49

Ano. Potom, co mě nutili na další douletý úvazek, migruji k O2. Tam si "odkroutím" rok a dál se uvidí.

Volný pro mě byl vždycky technicky bez problémů. Jen ty informace tutlá - pokaždé jsem musel psát na podporu. A vždycky jsou v tom háčky v podobě úvazků. Dal jsem výpověď a světe div se - nikdo mě ani po třech letech řádně platících letech nepřemlouval. Asi to přeprodávání pro ně není žádný terno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:19

U Volného jsem taky nezaznamenal výraznější technické problémy a to jsem u nich od roku 2002 (Dial-up, ADSL) . O2 jsem taky zvažoval ale odradily mně ohlasy/stížnosti na to jejich "řízení toku dat" na něco takového jsem u Volného nenarazil, aspoň jsem si nevšim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:30

Ano, to je pravda. Na druhou stranu, když jsem nikdy nepřetáhl nějakých 12GB/měs., snad už to dnes není důvod k individuálnímu "řízení" toku. Já jsem si všiml na konci srpna jistého zpomalení i u Volného, ale nic katastrofálního. Jak tady někdo psal, myslím, že problémy jsou při těchto akcích, než si to "sedne".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:29

Vážený, už jsem to tu psal - nevím, proč se do diskuzí plácají takové příspěvky. Je to problém každé firmy, jak k tomu přistoupí. já jsem u Volného 4. rok a nemůžu si to vynachválit.

Jejich prodloužení o dva roky mi nečiní žádný problém a beru to jako transparentní jednání z jejich strany. Naopak s O2 mám opačné zkušenosti, u nich transparentnost nehrozí.

Pokud jste byl spokojený, mohl jste si prodloužit službu a také jste mohl jít jinam v případě, že se Vám nelíbí podmínky. Proč sem ale takový příspěvek píšete? to je váš problém! Já taky nepíšu, kde jsem vypověděl, kde jsem prodloužil... Navíc Vám rychlost služeb může být ukradená, protože se domnívám že vác jak 8Mb z toho nedostanete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:44

No, rychlost mi moc ukradená není, protože vzhledem ke vzdálenosti od ústředny mám naději na cca max. 3,3MBit. Co byste volil? Úvazek na další dva roky (kvůli zvýšení 2MBit -> 3.3Mbit) nebo úvaha o přechodu na 4Mbit Wifi? Nechci se vázat na dlouho, když vím, že u mne existují konkurenční varianty. Jediný, proč ADSL držím jsou obavy ze spolehlivost a propustnosti WiFi. ADSL mi šlo vždycky a s jistými garantovanými parametry, nikdy žádný výpadek.

Tady je zkrátka diskuse o zkušenostech s ISP a to sem patří, proč to tedy nenapsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:50

to už je konstruktivní pokud nepotřebujete pevnou, tak bych WIFI zkusil - ale pozor na parametry. Zvláště pozor, jestli na té WIFI půjde pořádně VOIP (odezvy, stabilita) - vyzkoušel bych to. A bez FUPu. Pokud budete spokojen, tak zrušte pevnou a jděte do toho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  23. 09. 2008 10:23

Taky muzu potvrdit relativni bezproblemovost CRA, telefonat, ujisteni, ze mam ADSL2+ kompatibilni modem, jeho restart a zrychleni opravdu zrychluje! Uz je to aspon 14 dni...

Neni to sice celych 8mega, podle mereni se dostanu na cca 5,5, ale rychlost sosani je znatelne vyssi.

Jeste kdyby se zvednul upload, tam je uzky hrdlo.

Legracni je, ze mam ustrednu asi 300 metru od bydliste, ale na 16 mega to prej z tech duvodu nejde. Skoda, to by byl dvojnasobnej upload.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 09. 2008 09:52

Rád bych na tomto místě pochválil ČRa – stačilo napsat (či lze zavolat na infolinku) a druhý den už jedu na 8 mbit ADSL. (Kdyby jen šlo vždy vše tak hladce! ;) ) Je fakt, že za starou cenu (abych nemusel podepisovat novou smlouvu a vázat se zase na 12 měsíců), ale funguje to. Je také pravda, že reálné rychlosti jsou o dost nižší (zpravidla 2–4 Mbit/s), ale nárůst je dost znát. Dle mých pozorování se reálná rychlost downloadu mezi 1 Mbit/s a 8 Mbit/s téměř zečtyřnásobila na reálných 900–960 kB/s u stahovaných dat. A to zase není špatné zrychlení. Ale možná by to chtělo detailnější měření. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 09. 2008 09:54

A omluva za jednotky (mbit = Mbit). ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 09. 2008 08:30

Ještě doplním, že služba velmi slušně kolísá podle agragace, dnes poránu se šlo s ČRa na 8 Mbit lince dostat až na 6–7 Mbit reálně. Ale opět pouze amatérská nárazová měření.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:25

"Kdo chce mít internet ADSL s rychlostí 16 MB/s..." 16MB/s = 128Mbit/s preklep no..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:54

to je hnus velebnosti... trestat zakazniky za vernost.. nevite nekdo o nejake pace, jak donutit UPC ke zrychleni pripojeni uz nyni? nechci 4 mesice platit vic penez za nizsi rychlost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:02

Uvazuju o tom, ze bych zvednul telefon a zkusil se dohodnout (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:07

za kolik minut či hodin myslíš, že se dovoláš, spíš bych jim zkusil napsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:24

Jedině volat... Emaily asi automaticky mažou a dopisy hází do koše, nebo co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:47

tak to pak dej vedet, jak si dopadl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:28

Jsou 2. moznosti. Bud jim pohrozite, ze date vypoved a oni Vam radsi nabidnou vyssi rychlost, nez aby prisli o zakaznika, nebo to vyresite jako ja - aktivaci noveho balicku kabelove televize a internetu za 930 Kc (puvodne oznamenych z min. tydne neuveritelnejch 790 Kc vc. DVR se bohuzel NEKONA) a od zitra mi to ma frcet 10Mb/s. Doposud jsem mel stary balicek s Lightem a analog. TV a platil jsem 1175 Kc mesicne, takze uspora tak jako tak, navic okamzite nova rychlost plus vice kanalu pres digital, ktery jsem doposud kvuli cene nechtel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:07

Koukni na upczone.cz, tam se o tom vedou debaty. Zatím to vypadá, že člověk musí vypovědět smlouvu a zaregistrovat se znova, třeba na někoho jiného z rodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 14:07

nevim co resite, pozadejte pred koncem roku o snizeni sluzby na UPC starter, zaplatite 350,- a po novem roce budete mit 10/1 za cenu toho 10MBitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 09. 2008 14:51

http://pc.poradna.net/flash/view/1157-jeste-jednou-ke-zvysovani-rychlosti-u-upc-tip-jak-platit-mene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:52

Sam to uz nepouzivam, ale zkusil jsem zadat linku s adsl, ktery na ni bezi uz od doby, co to telecom nabizi...

# Gratulujeme. Vaše domácí linka v tuto chvíli umožňuje rychlost připojení O2 Internet ADSL až 12288/512 Kb/s.

# Ke zrychlení vašeho internetového připojení dojde v týdnu po 15.10. 2008.

To nevypada na unor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:30

Radiokomunikace samozrejme take prisly se zrychlenim. Automaticky se ovsem nekona, ale staci zavolat a behem par dnu je smlouva doma. Podpis, odeslani zpet, sms, restart modemu a nova rychlost je na svete a ani neni prilis nerealna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 22:24

No mě stačilo jen to zavolání, bez podepisování dodatku (dodatek jsem podepsal v dubnu při předchozí žádosti o zrychlení) a hodili mě to za pár minut na 20 Mbit. Reálně frčím 14,8 Mbit. Potíže byly, ale způsobeny starým fw. v routeru, co uměl ADSL2+ jen papírově a ne od výroby, přehrání bylo nutný. Rychlost záleží na délce a kvalitě linky, ale taky nesmí být nekvalitní účastnická šňůra nebo splitter a moc záleží i na konkrétním modelu ADSL routeru. S jiným routerem mě to jede jen na 8-11 Mbit, s jinou účastnickou šňůrou (funkční pro telefon) to jelo 1 Mbit. Takže se musí trochu laborovat, aby z toho člověk dostal maximum. Např. jsem si vydražil postupně dva další routery, abych zjistil, kterej umožní nejvíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:11

Jsem docela zvědavý, kdy si ČTÚ posvítí na různé ceny tarifů k pevné lince pro podnikatele a nepodnikatele. U mobilů by to nikoho ani nenapadlo, ale jako podnikatel musím platit nejméně tarif Trend (589 Kč s DPH), který je o 185 Kč dražší než tarif Standard (404 Kč s DPH), a to mám pevnou jenom kvůli internetu a nepočítám s tarifem Mini u nepodnikatelů. To všechno přestože již došlo ke spojení relevantních trhů č. 1 a č. 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:27

Naprostý souhlas. Na dotaz, co z toho mám mi řekli, že neuplatňují FUP apod. Volbu, jak to chci já mi ale nedali.

Podobně je to v bankách, ale známý byl tak drzý, že dokázal u KB zřídit účet soukromý a využívá jej pro podnikání. V bance prskali, ale nebyli schopni rozumně vysvětlit, proč by měl být povinen používat dražší účet jen proto, že podniká.

(Rozdíl s automatickým odvodem 15% z úroků známe, ale jde spěšné o halíře, stát o nic nepřijde a ve srovnání s rozdílem v poplatcích to je naprosto zanedbatelné)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:53

Toto mne štvalo také, vždy mi tvrdili že převést podnikatelskou linku na soukromou nelze. Projevil jsem zájem o tarif Duo mobil a protože se tento pro podnikatele nenabízí sami mi nabídli převod linky na soukromou. Vše proběhlo hladce cca za 14dní a mám i zrychlený ADSL....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:00

u mě je problém to, že mám ještě 23 měsíců úvazek u Volny na ADSL (zrychlení) a pevná a ADSL musí být na jednu osobu..

problém je ale ta nelogičnost a nesystémovost, dražší linka pro podnikatele je absolutně neodůvodnitelná. Např. já mám pevnou pro občasné přijetí hovoru (stejně mi všichni volají na mobil) a když volám já tak z mobilu nebo přes VOIP. A stejně musím platit jak

Nějak si nemůžu vzpomenout na jinou situaci, kdy podnikatel platí víc než kdokoli jiný, pochybuji, že si to vůbec někdo jiný dovolí, období dvojích cen již naštěstí povětšinou skončilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 07:44

Nevím jak vy, ale já jsem z O2 spokojen. Hned jak byla možnost přejít na ADSL, tak jsem přestal platit silně zarušenou a občas nefungující WiFi a šel k O2, v té době ještě Telecom. Jsem u nich cca 4a 1/2 roku. Ta tu dobu jsem nezaznamenal poruchu na internetovém připojení. Občas se stane, že v období přípravy změn rychlostí a v nedávné minulosti i FUPu vznikne několika denní období kdy se hůře stahuje z RS, ale pokud jste vlastníkem PA, tak to tolik nebolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 07:54

Ono tak ani nejde o to jestli ty, nebo nekdo jiny je nebo neni spokojen. Urcite se najde X dalsich, kteri budou mit prozmenu spatne zkusenosti s ADSL, je to totiz hodne o tom, kde clovek je, jake tam jsou draty atd... Ja sam problem s kvalitou sluzby take nemam (Novera) ale tady se spise nez kvalita sluzby resi ten praveky pristup k zakaznikovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 10:17

A v čem je pravěký? V nabídce služeb, servisu, v poskytování informací? Nechci zde tvrdit, že O2 je zlatý, ale moje skušenosti jsou takové, že vždy se našla dohoda. Přeci nemá cenu řvát po někom neznámém na 800 ........

Prostě nahlásím problém a mě se prozatím technická podpora vždy ozvala a hodně toho i vyřešila.

Vím, že poslední dobou RS moc nejede a občas i stahování z ftp. Ale to je tak pokaždé, když O2 překopává linky, mění tarify, atd.... Tou dobou taky mlží, že jse vše OK, ale to dělá každý z nás. Nebo je tu mezi námi snad někdo, kdo nikdy nelhal?

Tento stav jsem už zažil několikrát, už to neřeším. Co se budu zbytečně rozčilovat, když vím že platím negarantovanou službu a taky vím, že se to časem vrátí do použitelného stavu. Taky jsem si jednoho dne řekl, proč se vlastně rozčiluji, je nějaký rozdíl v kvalitě dat když se mi DVD stáhne za 2 hoďky, nebo za 1/2 dne? Nejspíš ne.Pokud bych si ale platil například Internet Forte, tak to už bych jejich podporu prudil při jakékoliv odchylce od nasmlouvané rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 10:57

Negarantovanou službu? Slušné společnosti, kterým platím, mi svoje služby garantují...

Mě se zásadně u O2 neozývali - třikrát mi řekli, že o mém problému řeknou technikovi a ten se ozve, neozval se ani jednou. Když jsem pak chtěl technika rovnou, tak tvrdil, že mu nikdo nikdy nic nevyřídil. Když mi nešel net celý měsíc, nechtěli mi uznat reklamaci. Abych se domohl oprávněného vrácení platby za ten měsíc, musel jsem to postoupit na Český telecom. úřad. Zrušil jsem smlouvu a už s nimi nechci nic mít.

Dokud k tomu bude většina lidí přistupovat jako vy (rozčilovat se nemusíte, ale stěžovat si ano), služby se nezlepší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:42

A co je špatného na tom, že se rozčiluji jen podle toho, kolik jsem za službu zaplatil. Pokud si koupím něco co stojí pár stovek měsíčně a k tomu dostávám službu v rozmezí daných parametrů, tak přeci nebudu dělat ramena a požadovat aby dané parametry byly stejné jako bych platil měsíčne x tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:47

Rozčilovat se nemusíte, ale když si nějakou službu platím, tak předpokládám, že mi bude taky poskytována. I kdybych platil jen korunu... Nemá cenu přeci platit za něco, co nedostávám. Nejde o peníze, jde o ten princip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 23:13

ale on tu službu dostává - přesně v intencích nabídky (samozřejmě je to lepší, agregace 1:50 jsem se zatím opravdu nikdy nedobral). Kvalita technického helpdesku je velmi dobrá, ovšem někdy je problém se tam přes ty pipiny na obecném helpdesku pro Běžné Františky Uživatele proboxovat (většinou stačí prohodit pár technických výrazů a přesvědčit je tak, že "restart modemu" to asi opravdu nespraví). V poslední době jsem ovšem zaznamenal zlepšení - už i pipky "vidí" stav portů na DSLAMu, takže se mnohé velmi ulehčuje.

Takže až na ty ceny to je OK, a na druhou stranu, když to srovnám s wifi konkurencí tady u nás, tak telkáči jsou prostě konkurenceschopní, nemluvě o tom, že nabízejí solidní drátové připojení a ne nějakou bezdrátovou haluzárnu, která se odmlčí při každém větším deštíku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:34

Jako omluva chovani O2 ma byt, ze "kazdy nekdy lze"? No to snad nemuze nikdo myslet vazne. To byl for, ze jo? Rekni, prosim te, ze to byl for.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 11:51

Ne nebyl to fór, v dnešní době jim platím za internet usmolených 475 Kč, opravdu nevidím důvod proč bych se kvůli této sumě měl s něma hádat o tom, že mi momentálně RS nejede plnou rychlostí. Oni mi stejně pravdu neřeknou a já si u nich ten RS momentálně nevydupu. Ale pokud budu trpět nutkavou potřebou den co den zálohovat internet a na rychlosti internetu bude záviset množství ten den spolknutých bobulí, tedy nebude zbytí a buď si k tomu koupím adekvátní garantovanou službu, nebo změním poskytovatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 15:43

V cem je praveky? Mam u O2 mail. Od prvniho dne nefunguje prihlasovani (kombinace jmeno a heslo). Zkouseli tam zadat jine jmeno, jine heslo i technici, i pani na infolince. Na prvni pohled jednoduchy problem resi tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 20:08

Uz ti tady napsalo vice lidi co si o tom mysli, ale reknu to jeste trochu jinak... Predem rikam, ze to nehodlam vztahovat jen na svou zkusenost, protoze ta je v tom mori naprosto nepodstatna, dulezity je pohled celkovy. Takze v cem je pristup praveky? Kdyz to vezmu podle tve logiky, tak bych mel mavnout rukou, az mi naserviruji v restauraci zeleny salam s tim, ze za tech par korun jsem s tim mohl pocitat, tak co bych se rozciloval. Je ale take rozdil mezi tim, kdyz nekdo marketingove lze (O2 v reklamach), coz je v dnesni konkurencni dobe rekneme akceptovatelne a clovek se proste musi zajimat aby si neporidil neco co nechce, a mezi tim, kdyz si z tebe nekdo dela vylozene "hej pockej". Priklad takoveho pristupu je treba to, kdy poskytovatel otevrene prohlasuje, ze uprednostnuje nove zakazniky. Ano, tuto odpoved dostal na infolince znamy co ma O2. Tohle vytoci i mne a to jsem velice klidny clovek. Az za tebou prijde staly zakaznik s reklamaci nebo jinym pozadavkem, taky mu reknes "od tebe jsem uz prachy dostal, ted tu mam novou ovci, prijd za mesic"? A takto nam to tu v Cesku funguje... a funguje to tak proto, ze je stale spousta lidi co sebou nechaji bezduvodne manipulovat.

Kdyz to navic vezmu kolem a kolem, tak mi osobne zkratka vadi uz ten postoj, kdy mi firma jako stalemu zakaznikovi ani nenabidne moznost prechodu na lepsi tarif aby si mne jakozto platiciho zakaznika udrzela a ukazala, ze o mne ma zajem. Vadi mi, ze jsem to ja, kdo se musi zvednout a jit si to vyprosit a to se to navic jeste casto neobejde bez reci. Vadi mi, ze kdybych ja nevyvinul aktivitu, tak me poskytovatel bude jeste do unora odirat na starem nevyhodnem tarifu. Vadi mi takoveto chovani od subjektu, se kterym mam uzavreny smluvni vztah - mam jit teda jinam? Ale ja nemam prilis kam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 21:32

Moje zkušenost:

Když jsem chtěl navýšení, musel jsem se "pohádat" s ovcí na infolince. Mám O2 Duo ADSL a podle tiskové zprávy tedy od 1. září, právo na zavolání okamžitě zvednout rychlost. Prvního volám, panáček zapisuje, nashledanou. Za pět dní kontroluji stav objednávky/změny rychlosti, načež mi slečna důležitě říká, že žádný takový požadavek v systému nevidí zadaný (jaký to překvapení, tím jejich systémem propadne snad polovina objednávek - vlastní zkušenost), ale že stejně nemám šanci, jen když si objednám novou službu, jinak únor. Nenene, říkám, tisková zpráva hovoří jinak. Slečna špatně proškolená bere info zpět a že prý v polovině října, a že neustoupí ani o píď.

Takhle se dohadujeme ještě chvíli, ona stále odmítá navýšit, chci tedy přepojit na linku rušení smluv. To ale budete muset doplatit závazek. Nebudu, říkám, vaše firma nehorázně lže, tak co bych doplácel. Odporoučí se, paní z rušení je rozumná, za dvě hodiny už vše jede jak má.

Záleží, na koho narazíte, jejich idiotský zdržovací systém ale dělá problémy snad pokaždé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 21:22

O to právě jde, že je to negarantovaná služba. Pak ať nemlží a nabízejí ne až x mbit, ale minimální garantovanou rychlost. Takhle jim můžu negarantovaně i platit. A že každý někdy lhal? Člověče, s tímhle přístupem bych tě chtěl mít za zaměstnance. Nemám slov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 08:10

tak s tím RS a PA bych byl opatrnější již měsíc mi jede jak když s... a maluje, na o2 tvrdí, že chyba určitě není na jejich straně a blabla...

http://www.dsl.cz/forum-o-adsl/vlakno-196020/Problem-neni-O2-ale-Rapidshare

http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?f=3&t=30940&st=0&sk=t&sd=a

http://digitalni.nazory.cz/blog/co-se-to-deje-stahovani-u-o2-bylo-rapidne-zpomaleno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 09:00

V praci jezdim v poklidu pres megabajt/s na link, a klidne ctyri vedle sebe. Doma jedu vetsinou na maximu linky. Nejaky potize jsem registroval zacatkem zari, asi to souvisi s tim, jak uvolnili limity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 06:29

Je to klasika českého trhu.

Už nám platíte? Tak to na Vás kašleme. Jen nám dál plaťte větší částky!

Konkurence a boj o zákazníka by tu byl jen tehdy, kdyby změna operátora trvala několik minut. Osobně už jsem u čtvrtého operátora. A až vyprší úpis ďáblu, půjdu zase tak kde dají nejlepší cenu a služby.

Divím se, že tu již nemáme ty krásné a smyslné poplatky za aktivaci atp.

Chce to aby se lidé začali chovat k poskytovatelům stejně jako oni k nám, stávajícím zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 06:00

proč mě to prostě jen už nepřekvapuje. Dnešní doba je holt ve znamení lákavých bulvárních titulků a reklam, které z 90% lžou, mlží a oblbují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 04:18

Me tak nejak pripada, ze tohle je neustale narikani bez nejakeho hlubsiho vyznamu. Vsichni myslim vime, ze situace kolem ADSL je v Cesku prasacka a tenhle fakt lehce zastoupi cely tento clanek. Operatori prinaseji nove nabidky, ale jak se jim hodi, CTU zasahuje ale nezasahne... a nakonec to je jako vzdy po cesku - zakazniku, ty pitomce, udelej si sam... Co se tyce aktualniho navysovani rychlosti, je situace naprosto jasne nastolena, kdo to chce ted, zkratka musi zvednout zadek, presunout se k telefonu a otevrit hubu. Jsem u GTS Novery (linka jen preprodej od O2), do konce srpna jsem me 4Mbit, zavolal jsem, na pozadani a bez reci mam 8Mbit (a sami od sebe mi poslali i novy router na ADSL2+). Ohledne navysovani mam informace, ze problemy dela spise O2, ale i tam si to jde "vyrvat".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 09. 2008 08:10

U GTS potvrzuju, zavolal jsem na info linku, vznesl dotaz na zrychlovani. Vzala si kontakt, preposlala to na obchodni a do dvou dnu jsem mel v emailu navrh dodatku, podepsal jsem, odeslal oskenovane a ted uz jen cekam :). Pry to ma byt do tydne doma ;)

Takze doporucuju se ozvat. Abych platitl stejnou cenu za 2Mbps jako za 8Mbps - nejsem tak bohaty abych si mohl kupovat levne veci :). A DSLAM je nastesti 50m od baraku..Tak jsem zvedav na jaky tychlosti se dostanu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 16:56

Je zajímavé že se ještě nikdo nezajímal o to že ta uváděná cena U GTS Novera za 8MBit/s a 16MBit/s je akční cena a po novém roce bude tato cena mnohem a mnohem větší.

Novera DSL Fun 8192/512 kbit/s 1:50 Akční cena 395,- (470,05) 1) / cena od 1.1.2009 - 1195,- (1422,05) Kč

Novera DSL Fun 16384/768 kbit/s 1:50 Akční cena 595,- (708,05) 1) / cena od 1.1.2009 -1795,- (2136,05) Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 18:23

Popravde by me zajimalo, jak pak chteji s takovou nabidkou obstat proti konkurenci. Vsiml jsem si toho v ceniku take a ptal jsem se na to. Bylo mi receno, ze je to cena pro zakazniky, kteri maji zavazek, coz dost dobre nechapu. Zavazek totiz znamena dle mne jen lhutu, kdy nemohu hybat s parametry sluzby (cca pred rokem jsem si nechaval navysovat rychlost, takze osobne jej mam stale take az do 5.10. - ovsem bylo mi receno, ze s tim lze hybat u 3 mes. predem, takze s aktualnim navysenim na 8Mbit problem nebyl). Podle mne se jedna jen o nestastnou formulaci v ceniku, takovou cenou by se zabili (leda, ze to tak bude i u jinych operatoru, jen se to neraci napsat, ale fakt nevim kdo by takove ceny platil, to je fakt hodne mimo). Mi bylo potvrzeno, ze budu v ramci teto smlouvy stale platit 395,- (bez dph) a tim to pro mne konci a kdyz tomu tak nahodou nebude, koncim ja u nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 09. 2008 07:29

Domnívám se, že tyto ceny jsou ještě založené na staré velkoobchodní nabídce TO2 a dojde k jejich zmene. Aspoň doufám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 18:38

U mne to probehlo tim zpusobem, ze 1.9. vecer jsem zavolal a bylo mi operatorem receno ze se ozvou zitra. Druhy den mi volala Gabriela Cerna (ona by tohle mela mit na starosti, mluvil jsem s ni i minuly rok) a ptala se co mam za modem. Jsem uz u nich dost dlouho a mel jsem stary modem co neumi ADSL2+, takze rekla ze za kacku poslou novy. Zaroven mi mailem poslala dodatek ke smlouve (se zavazkem na 1 rok a mam tam vyslovne v poznamce uvedeno jakou budu platit castku), to bylo vse. Vytisknul jsem, podepsal, poslal oskenovane mailem a zaroven postou. Druhy den mi PPLko dovezlo ten router. Ob dalsi den dosel mail, ze muj pozadavek byl nahlasen u O2 a ze o dalsim vyvoji budu informovan. Zhruba do 3 dnu to pak jelo uz 8Mbit. ... real mam cca 7,2 (prumer pro down je cca 900kB/s ale misty to jede i lepe) a zlepsil se mi ping ... z nejakych obvyklych 30 na 14 ms (nic.cz). Me ale tesi, ze uz mam aspon slusnejsi upload (predtim tech 256 na 4Mbit lince bylo dost krute minimum).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 19:49

Zajimave, s GTS (jejich techhelpem) mam ty nejhorsi zkusenosti. Zapomenuta prihlasovaci hesla resim u zakazniku bezne a u Telekomu stacilo overeni zakaznika a heslo bylo na svete. U GTS mi vydrzelo nekolik lidi-jak si mne predavali, tvrdit, ze vlastne zadne heslo ani nezadavam :D. To se mi stalo 3x! Ale treba se to uz naucili a neni to stejne k veci;) .

Situace s rizovanim vubec, byla za Telekomu a O2 veselejsi, asi konkurence. Nyni mi O2 na rovinu rekne, ze do meho noveho bydliste draty nevedou a ze se ani nemam snazit nechavat pozadavek do budoucna. Vyreseno je to sdilenim sousedova 16Mb. :D Bydlim v oblasti s novou zastavbou-cely novy blok rodinnych domu. Je jim to jedno, kdo chce net, muze u nich koupit bezdrat.

K "nahemu" SDL: na Slovensku je myslim uz 2 roky bezne mozne, koupit jen pripojeni k Internetu, bez moznosti volani a tedy i jeho placeni. Proc to nejde u nas, netusim. Asi prachy. Toliko moje postesknuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 12:35

Taky nechápu, stačilo na O2 zavolat a za tři pracovní dny bylo 8Mbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 17:47

Můžu se jen zeptat, co bylo pro změnu potřeba udělat? Já měl už asi rok O2 trio s ADSL 4MB. Používám dodaný modem/router DSL-584T jež by měl vyžší rychlost zvládat. O změnu tarifu ADSL na 8MB jsem zažádal v nastavení služeb na webu O2 v aplikaci Moje konto. Následující den ráno změna proběhla a již mám účtovaný pčíslušný tarif. Rychlost je však stále stejná. reálně cirka 3,5MB max jako doposud. V info mailu zmiňovali "nutnost" nastavit modem do modu Bridge a vytvořit dial připojení. To jsem tedy zkusil, ale rychlost stále stejná. Je něco co jsem opoměl, nebo o čem jsem nebyl informován? nechi volat hned na ionfo linku a tam být za blbce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 23:06

přepnutí do bridge by nutné být nemělo - výkon by měl být dostatečný pro zapouzdřování do PPP i na této rychlosti, spíše je vhodné po změně rychlosti router restartovat (což jsi nejspíše učinil, když jsi testoval bridge).

Podle mě je spíš problém v "drátech", kdy tvá linka více už prostě nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 23:30

Tak předpokládám, že když bych zavolal na infilinku, tak tohle bude standartní odpověď. jenže dráty víc snesou.. dříve jsem míval ADSL 6MB a šlapal reálně kolem 5MB. Na 4MB jsem snižoval při přechodu na Trio, abych zachoval přibližně stejnou cenu za komplet služby za měsíc. Takže pokud sem při tarifu 6MB měl reálnou rychlost 5MB, nechápu jak je možné, že mám při tarifu 8MB reálnou rychlost 3MB. Mimoto.. doposud s tarifem 4MB ta rychlost reálná 3MB až na ojedinělá zakolísání držela. Teď mám v podstatě každý den v podvečer rychlost pod 1MB a na ty 3MB to vyskočí zase až kolem jedenácté.. to je tak šílená agregace? Zasedne večer k netu banda ohavných sosařů a já si pak ani skoro nestahnu fotky z mailu??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 13:09

tak mě ještě napadá jedno: že ti administrativně změnili tarif, ale už ne fyzickou rychlost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 21:18

Na netu to nevyřešíš, volej. Klidně buď i za blbce, ale volej. Můžeš mít nějak blbě nastavenej modem, na ústředně může bejt blbě nastavenej limit, jen ať to jejich technici prozkoumaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 09. 2008 22:51

Tak po několika dnech pravidelného měření.. to ADSL 8MB asi funguje, jen ta agregace či co je horor.. reálně dosahuju rychlosti kolem 6MB, ale až v pozdních večerních hodinách.. kolem šesté večer, kdy chodím domů a řeším maily atd.. občas to padá pod 1MB, přesto že upload se drží celý den konstantně na cca 400kB... takže hapruje pouze download.. že sem si nenechal původné 4MB, to jelo konstatně celý den necelé 3MB.. teď když bych se chtěl vrátit, tak mi napaří litr poplatek za přechod na nižší tarif.. nebo teď už to zrušit ani nejde, když těch 8MB je jejich nejnižším tarifem.. horor.. já snad vylezu na střechu a přidělám ten stožár s výhledem na wifi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 08:08

Prostě jsem to stávající ADSL chtěl zrušit a zavést znova už to rychlé. Tak to zrušení vynechali a neplatil jsem nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 19:08

...a čo by si ako čakal ?? Myslíš, že na Slovensku je situácia s ADSL lepšia ?? Keby si videl tie ponúkané "rýchlosti" pri akých cenách, tak sa ti v pobočke T-Comu okamžite vystrelí kudla z vrecka. Iba naivec si myslí že ADSL sa vyrovná napr. optike.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 09. 2008 13:49

U mě nenastal žádný problém. Ještě na začátku září jsem měl ADSL Premium na 1Mbit/s s agregací 1:20 za paušál 773,- Kč za měsíc.

Tahle nabídka ve mě zlomila odpor k agregaci 1:50 a tak jsem:

1. zavolal na technickou podporu O2 a nechal si na počkání od nich proměřit dráty, kde mi potvrdili, že těch cca 7Mbit/s by to mělo jen na 90%

2. koupil nový ADSL2+ modem, neboť ten starý by týhle rychlosti prostě nebyl schopen

3. zavolal (ve večerních hodinách) na zákaznickou podporu Řadiokomunikací a domluvil se že:

- během jedné hodiny mi zvýší (na zkoušku) rychlost,

- zašlou dodatek smlouvy na změnu služby

No a za cca hodinu jsem jel na téměř celých 8 Mbit/s a za dva dny jsem našel dodatek na novou službu, kde teď budu platit paušál 699,- Kč za měsíc. Rychlost na zkoušku už nikdo nesnižoval a tak jí mám už od té doby. Kdyby mi to nejelo, tak bych prostě zavovla zpět a oni by mi rychlost snížili na tu původní a dodatek smlouvy bych prostě nepodepisoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 09. 2008 03:22

Velmi pěkný článek, nicméně bych si příště dával pozor na gramatické chyby ... komisY ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor