Nefunguje to Amikum...nebude to fungovat ani Rusum....
V Singapuru autonomni auta jezdi ale omezene,v tom technologickym centru,jenze musite mit kartu,ze jste zamestnanec nektery z firem co tam sidli.Dalsi level co tam meli ale do toho bych nesed tak v City meli heliport kde byla samoriditelna helikoptera co je presunovala mezi par mrakodrapama,asi vyhodny pro ty byznysmany z hornich pater.Nez by se vymotali ve spicce zespodu autem,uberem,taxalem,trvalo by to dlouho
Jako skalni fanousek Tesly stale doufam, ze zacnou take krom ostatniho pouzivat lidary. Chapu Muskovo rozhodnuti spolehat na kamery v dobe, kdy neexistoval lidar-on-chip, ale dnes je to spis prezitek.At se Yandexu dari :)
Já prostě nevěřim, že to bude fungovat bez spolupráce s "chytrou" infrastrukturou, která tomu autu bude poskytovat informace o tom, co je mimo přímou viditelnost vozidla. A ta bude drahá a zrovna v Rusku... No... Třeba se mýlím.
vi dim to presne obracene: musi to fungovat bez infrastruktury, jinak :1)pripade jejiho vypadku nastane zasadni problem2) ne vsude ta chytra infrastruktura bude
Já myslím, že šance, že vypadne infrastruktura je nižší než, že vypadne počítač v autě, ale to už je stejně jedno, výsledkem obojího bude prušvih. Samozřejmě vozidlo musí být co nejautonomnější a musí toho zvládnout maximum i bez pomoci zvenčí, takže i výpadek by neměl představovat větší problém (třeba budou existovat protokoly, který v takovým případě zpomalí všechna vozidla v oblasti nebo udělají něco jinýho, nevim, to asi musí někdo nejdřív vymyslet).Ta infrastruktura nemusí být na každý okresce, ale bude muset být v každým zastavěným prostředí a vůbec všude tam, kde jsou ve větší míře chodci a auta. Že nebude mezi dvěma vesnicema je vlastně fuk a takovou jízdu do jistý míry zvládnou i někteří dnešní asistenti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.