Ruský procesor Elbrus prý má být výkonnější než Itanium od Intelu

Diskuze čtenářů k článku

Destructor  |  12. 09. 2002 08:26

Nemá někdo nějaké nové zprávy o tomto ????  Docela by mě to zajímalo .. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juro Chlebec  |  11. 09. 2002 21:15

Zrovna vcera bezal na Discovery film o rusko americkom suboji kto bude prvy na mesiaci. Dolezity pre ten ucel bol vykonny raketovy motor a rusi taky vyvinuli. Bohuzial trochu neskoro takze ich usa predbehlo, (a stopla ich vlada). No a ked sa po revolucii dosli amici pozriet do ruska zistili ze rusi maju na sklade desiatky motorov s tahom aky oni este len zacinaju dosahovat, postaveny na technologii ktoru nemaju ani oni. Zaujimave na tom bolo ze si potom amici (tusim Lockheed ci ktora fa to bola), nechali u rusov vylepsit ten motor a pouzivaju na nosicoch vynasajucich do vesmiru komercne druzice prave tento motor vyrobeny v rusku s ruskym znacenim :)
Takze nepodcenujme ich - je to velka krajina z mnozstvom vynikajucich mozgov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drake  |  12. 09. 2002 14:04

To je pěkná blbost. Rusové nedostali na oběžnou dráhu lodˇ s měsíčním modulem jenom proto, že neměli vhodné motory. Ruská raketa, která byla protějškem Saturnu 5 jich musela mít přes 300 a samozřejmě řídit a synchronizovat takové množství motorů ve zlomcích sekund bylo v tehdejší době nerealizovatelné. Což se projevilo že např. tím že u druhé rakety se zastavily všechny motory asi ve výšce 1km a raketa už to nerozchodila. A proč motorů bylo přes třista ? Protože jediný člověk v Rusku, který byl schopen vyprojektovat potřebné motory (Gluško) byl v rámci mocenského boje vyšachován a úkol byl svěřen nějakému příbuznému gen.taj. SSSR a ten bohužel měl jen tu protekci. Rusové si byli natolik jistí že dobudou měsíc jako první, že už si předem rozdělovali zásluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havran  |  12. 09. 2002 14:53

No mozno mali problemy z ovladanim, ale ako som pisal - ten motor co vyrobili bol uz dostatocne vykonny - povodne verzie boli nespolahlive = vybuchli im asi 4 (?) rakety, posledny typ motora ktory urobili bol uz spolahlivy ale vtedy uz amici na mesiaci boli a vlada ruska ich stopla. Bol to seriozny dokumentarny film tak neviem preco by som tomu nemal verit :) Sleduj Discovery urcite to este budu davat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drake  |  12. 09. 2002 15:46

Ta raketa byla velká jako Saturn 5 a přitom měla 300 motorů (protože měly nízký tah) přičemž Saturn 5 jich měl do 10 a stačilo to. Poslední prototyp rusové rozebrali a udělali z něj autobusové zastávky, dětské pískoviště apod. - což jsem také viděl v televizi a navíc se k tomu vyjadřovali i ruští kosmonouti určení pro měsíční program. Možná někdy později vyvinuli lepší motory, ale ty už nebyly do nosné rakety namontovány. Také se ještě používali menší nosiče například pro vynesení lodě bez měsíčního modulu - takže mohly mít ty vychvalované motory , nevím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destructor  |  12. 09. 2002 15:03

Jenom pro úplnost ... rusové jsou absolutní světová špička v raketových motorech.

První sovětskou superraketou, která spatřila světlo světa, se stal na přelomu 60. a 70. let nosič N-1. Jinak se vyvíjel pod kódovým označením I-11A52 a je pravděpodobné, že po uvedení do aktivní služby by také dostal své řádné jméno. V této souvislosti se nejčastěji hovoří o názvech Lenin, Komunismus nebo Herkules.
Nosič měl následující parametry: výšku 105,3 m, hmotnost 2750 t na startu (277 t činila prázdná hmotnost bez paliva) a nosnost 95 t nákladu. První dvě v praxi použité rakety ovšem měly některé parametry mírně odlišné - jejich startovací hmotnost byla 2735 t a nosnost jen 70 t. K natankování N-1 bylo zapotřebí 165 vagonů s pohonnými hmotami. Na celém programu N-1 v dobách jeho největší slávy pracovalo 500 organizací spadajících pod 26 ministerstev a vládních institucí!
První raketa N-1 odstartovala 21. února 1969 s cílem vyslat bezpilotní modul k obletu Měsíce. Přibližně minutu po opuštění komplexu a po překonání rychlosti zvuku načal nosič nebezpečně rezonovat, což jeden motor nevydržel a explodoval. Sedmdesát sekund po startu pak vybuchl celý nosič.
Třetího července 1969 byla připravena druhá N-1. Ve výšce asi 200 m selhaly turbopumpy a havarijní systém vypnul motory. Raketa se zřítila na komplex, který zničila. Třetí pokus o vzlet superrakety byl až 27. června 1971. Vinou chyby v řídicím počítači začal nosič 8 s po startu neplánovaně rotovat, takže došlo k poškození spojovací konstrukce mezi druhým a třetím stupněm. Třetí stupeň s užitečným zařízením se odtrhl a zřítil na startovací komplex, zatímco první dva stupně pokračovaly v letu, byť byly neovladatelné. Až poté se zřítily 20 km od rampy.
Čtvrtý a závěrečný pokus o vypuštění N-1 proběhl 23. listopadu 1972. Nosič bezchybně pracoval rekordních 107 s, takže do vypnutí motorů prvního stupně zbývalo pouhých 40 s. Jenže vinou silných vibrací se raketa doslova rozsypala ve vzduchu a vzápětí i explodovala. Program N-1 byl následně v květnu 1974 dočasně pozastaven a za několik dní nato v tichosti a definitivně zrušen.
V téže době se objevil i návrh superrakety Vulkan, která měla být třístupňová. V továrně u Moskvy by byly zhotoveny a přezkoušeny jednotlivé komponenty rakety, a ty poté přímo na Bajkonuru sestaveny do finální rakety. Její závěrečná předstartovní příprava neměla trvat déle než čtyři týdny. Startovní hmotnost Vulkanu by překročila 4700 t, přičemž jeho nosnost na nízkou dráhu měla být 200 t nákladu. K Měsíci pak mohla raketa dopravit náklad těžký až 65 t (na jeho dráhu 43 t). Pokud by byla tato obří raketa využita k planetárním letům, pak mohla vyslat 54 t k Venuši, resp. 52 t k Marsu. Vulkan však neopustil rýsovací prkna konstruktérů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drake  |  12. 09. 2002 15:50

Já píšu o počtu motorů a né o celkovým výkonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kulich  |  11. 09. 2002 20:34

Ac jim hrozne fandim tak si myslim, ze to dopadne maximalne tak, ze vetsi firmy si ten tym rozeberou a budou makat pro ne. To ze nemate penize jeste neznamena ze nemuzete mylsenky realizovat, ale vyvoj procaku je draha zalezitost, ale v Rusku jsou myslim na to zvykli, makat a s tim co maji a kdyz neco potrebuji tak si to vyrobi. To ze mate super procak je jedna vec, ale protlacte to prostemu uzivateli, ktery (jak vidim v diskusi) se orinetuje pouze podle MHz. Je tolik zajimavych procaku G4, Transmeta, Aplha (budiz ji zemne lehka) atd. Nechcu krivdit Intelu, ale urcite nevdeci tomu ze je nejvetsim vyrobcem procesoru tomu, ze jeho procaky jsou nejlepsi. Kazdopadne dik za clanek.

Jo a nevite kde se u nas da koupit Transmeta ?

Zdar Kulich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudidlo  |  11. 09. 2002 11:16

Tak jsem si mohl opet po nejake dobe precist od p.Hlavenky dobry clanek. Jasne, strucne, vystizne - tak, jak to ctenar potrebuje. Jen aby si to uvedomili take i ostatni redaktori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda.jabko  |  11. 09. 2002 10:41

Pane, Hlavenko mel byste asi cistaj cist zive.cz abyste tu neplodil takove blaboly, ze koupe transmety *bude* pro akcionare vysvobozeni.

Prectete si clanek http://www.zive.cz/H/Uzivatel/Ar.asp?ARI=104979 at vite, kdo vubec tu transmetu vlastni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  11. 09. 2002 16:13

Ehm, videl jste to datum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  11. 09. 2002 08:53

"Prototyp neznamená vyřešení technologických problémů ve výrobě" - ale to uz jaxi nebude resit laborator - urcite ne sama z vlastnich zdroju resp. ze zdroju urcenych na vyvoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Koníček  |  11. 09. 2002 08:51

Vykonejsi procesor nez Intel Itanium ma dneska kde kdo  Napriklad Intel ma na sklade plno funchcnich prototypu, ktere se maji uvest a uz behaji na frekvenci i pres 5 GHz

Takze i kdyby neco Rusove meli, nez to uvedou bude se to hodit vrak. To by totiz bylo moc roztomile, kdyby napriklad AMD prislo za novinari a reklo by: "Mame vykonejsi procesor nez Intel, zatim jen prototyp 4GHz". Pak by zase mohl prijit Intel a vyndaat schovany procesor...

Procesory se proste uvadeji po narocnem testovani a dle rozhodnuti marketingu...  Od polotovaru k vyrobku to tedy trva peknou chvilku, takze pokud se budeme bavit co firmy maj a co vyrabeji je to znatelny rozdil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  11. 09. 2002 14:25

skoda jen ze ta 5GHz P4 bude stale pomalejsi nez 1GHz Itanium2.... btw kdo ze to ma rychlejsi procesory nez Itanium2 ???(hmm snad napr. Intel v podobe testovaciho kousku Madisna ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Don  |  11. 09. 2002 08:31

To by bylo skvělé mít v počítači procesor z Ruska !
Kdyby mi někdo nechtěl vrátit peníze, procesor by vyběhl z počítače, vzal by pár svých kamarádů a tomu dotyčnému znásilnil ženu i psa, zapálil barák, uřezal dětem prstíčky a jemu nakopal prdel :)

Mimochodem první zakázka počítačů čistě ruské výroby má jít do RuskýchVarů ( původně pojmenované po nějakém borci od K.. )

Kdo by si dal do compu počítač s procesorem z ruska ?

Vím, že tento server čtou hlavně děti, ale nepamatujete si náhodou na kvalitu jejich televizí ?

John Balalajka Don

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  11. 09. 2002 08:51

A koho zajima odkud processor je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlado  |  11. 09. 2002 09:55

Ale to, ze v pocitaci mas disk z Malajzie, monitor z Thajska, ramku bohvie odkial, grafiku z Bangladesa, CD mechaniku z Indonezie,  to ti nevadi... Tak si tam daj este procak a mas "cestu kolem sveta" .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  11. 09. 2002 10:06

Armagedon: "Americka technologie, sovetska technologie stejne se to vsechno dela na Tchajvanu."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  11. 09. 2002 11:53

Kdyby na Tajvanu, to by bylo fajn. Ale vsimni si, ze spousta komponentu ma na sobe nalepku Made In China.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  11. 09. 2002 14:43

A to je Tchajwan. Kontinetální Čína je Peoples republic of China.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  11. 09. 2002 18:50

Tajvan je R.O.C. (Republik Of China), ale vidaval jsem castejc "Made in Taiwan, R.O.C.".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  11. 09. 2002 13:39

Mně se MRAZÍK líbí! To je panečku HIGH-TECH! Např. saně s vestavěným pulzním pohonem a automatickou navigací, skvělá hlasem ovládaná hydraulika maskovaná za kuří nožku, dotyková hybernace skrytá v berli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Blaha  |  11. 09. 2002 06:04


Nepodcenujme Rusy, co tyce technologii. Dulezita veta v clanku je ze  "Moskevská laboratoř SPARC žije už od dob studené války; po roce 1990 vyschly zdroje příjmů" . V dobe studene valky a hlavne embarga se tam ( teda nejenom tam,) myslim rodily velice dobre klony procesoru  ci obecne jakychkoliv integrovanych obvodu srovnatelnych se Zapadem. A take se vyrabely. Stejne jako u nas v dobe embarga. Embargo skoncilo a jde to koupit. O tom to je. To je to, proc vyschly zdroje prijmu. Neni potreba vyvijet to, co je mozne ziskat za penize. Dalsi otazka je odliv mozku do zahranici. V pripade Ruska rozhodne ne zanedbatelna. Myslim, ze pokud by vyvoj probihal v utajeni a pod prisnym dohledem treba ministerstva obrany( ci KGB ) , a samozrejme dotovany,  tak vysledek bude.  A bude stat za to. Fakt mi to prijde, ze spis shaneji prachy. Podobne zkusenosti ma asi i vetsina vyzkumaku. Napady by treba byly, ale co s tim, kdyz se nemuzu realizovat..... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Blaha  |  11. 09. 2002 06:11

Jsem to po sobe precetl a vidim, ze tam ma preklep.  Takze ne : "Napady by treba byly, ale co s tim, kdyz se nemuzu realizovat..... ", ale "Napady by treba byly, ale co s tim, kdyz se nemuzou realizovat..... ". Ja tech napadu zase tolik nemam



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedřich Pola  |  11. 09. 2002 12:50

Jo, jo, delalo se to tak i tady, treba ve VUSTu. Jenomze diky mizerne vyteznosti to vyslo PEKNE draho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L8M  |  11. 09. 2002 18:22

Vy snad něco o tom co se dělalo nebo nedělalo ve VUSTu víte? Ve skutečnosti ve VUST byla malá poloprovozní výroba kde se dalo dělat celkem prd. Technologie kolem roku 1990 za světem zaostávala cca 15 let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 09. 2002 13:23

Ale také nepřeceňujme. Neznám jediný ruský výrobek ze spotřební oblasti, který by za něco stál. No dobře, snad kromě vodky Stolichnaya .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  11. 09. 2002 18:31

Jo Rusove byli schopny dotahnout ze Zapadu IBM mainframe proc dat pod elektronovej mikroskop po vrstvach ubrusovat a nakonec to vyrabeli
jako svuj pocitac. Rozhodne bych je nepodcenoval, je jich hodne
a tak je velka pravdepodobnost, ze se tam nekdo najde kdo by toho byl schopnej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bohdan  |  11. 09. 2002 02:14

Pry USA v rannych dobach kosmonautiky investovala 12mil $ na vyvoj kulickoveho pera, ktere by fungovalo ve stavu beztize. Rusove to vyresili tak, ze dali posadce obycejne grafitove tuzky.

Rusove momentalne nevyvijeji technologii, jen vyuzivaji tu ktera je dostupna ve svete a kombinuji. Pokud nekoho neco osviti a da tomu dobry design, muze tomu byt tak. Uvidime.

Btw. ocenuji ten Jerevan )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  11. 09. 2002 11:38

No, nevim. $12M je blbost, tu propisku jsem mel, spis tak v tisicich USD.... Pro informaci, jak funguje - napln je na konci zavarena a naplnena stlacenym plynem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bender  |  11. 09. 2002 16:04

No s tym perom je to iba urban myth viac info tu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  11. 09. 2002 18:58

Diky za link!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HellBell  |  13. 09. 2002 08:59

Jasne  vemou to nejlepsi od AMD a Intel a daji procerosu novejsi design a bude se tomu rikat super rychle padavej procesor od rusaku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TripleMyst  |  11. 09. 2002 00:20

Rusové si hrají na velký kluky co?!  Prece si nedam do kompu dizlovej navic nejprimitivnější motor. Kdyby to byl procesor aspon 4Ghz, 2MB L1 a 4MB L2 CACHE a snizeny vyzarovani tepla a spotreby, tak bych o nem uvazoval ale 1,2Ghz to nemá smysl  Rusové ať radší Heckujou a at uz konecne dekodujou SECA2 kodovani na dig. satelitu   CUS BUS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xg  |  11. 09. 2002 00:38

Nizky takt procesoru nutne neznamena jeho nizky vykon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gris  |  11. 09. 2002 08:36

Ty si znalec.... Ešte že ťa svet má....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  11. 09. 2002 08:49

Ten despekt neni na miste - napr. v letadlech na Rusy nikdo nema - ano mluvim o nejnovejsich bojovych letounech; a to urcite nemaji (po financni strance) zrovna na ruzich ustlano. Proc by nemohli neco dokazat na poli procesoru, kdyz budou mit zdroje?

Zamysli se nad sebou - tvuj prispevek je smesny. (BTW ty sam neco umis? ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HellBell  |  13. 09. 2002 08:56

Jasne, jasne, ruske letadala jsou tak perfektni ze dokazou az velice rychle padat a k tomuhle nadstandardnimu vykonu potrebujou zpoustu servisaku .

Ne ne kde pak, ruskej CPU ani nahodou , jeste by to satelitem vysilalo informace KGB a ozarovalo mistnost radioaktivitou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  13. 09. 2002 09:14

To je videt, ze o tom vis (ostatni prominou) velky hovno. Usetri svuj cas a svou image a uz radsi nereaguj - delas ze sebe pitomce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JW  |  13. 09. 2002 14:01

a jeje, pane chytry, co ja vim tak prave ruska letadla moc nepadaj, coz se o vsech tech airbusech a boeingach rict neda.

smamozrejme padaji, ale ty uz znacne presluhujou.

a co se tyce rusu VS amikum, koukam, podle nekterych lidi tady proste vse co udela nas velky pritel amerika je dokonale a musime s toho sednout na prdel, kdez to co udela rus, to je fuj, hnus, k nicemu ...

otevrete oci, kdo myslite, ze to v USA vyviji? amici? hovno, ty na to maj akorat ty prachy ...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  11. 09. 2002 09:48

pocuj debilku, ja mam pod stolom riscovu masinu, procak ide na 552 mhz a intelovske pentia sa mozu jednoducho schovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  11. 09. 2002 10:04

Jezis ty ses teda hustej looser, proc to aspon kousek nepretaktujes? Co to dneska je 533 Mhz? Jak na tom muzes valit CS, dyk se ti to musi sekat. A taky cekat nez se na techle pleckach windowsy trosku pohnou je utrpeni. 2x rocne upgraduju na novej kompl (tatik to nema lehky) a tak se nemuzu dockat vanoc.

Di se zahrabat, pomaliku.

--------------------------------------------------------------
Tenhle prispevek je myslen jako ironie. BTW Co to mas za masinku a na jakym jedes OS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  11. 09. 2002 11:04

s tebou to fakt otec nema lahke, mat takeho debila tak ho asi vydedim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  11. 09. 2002 11:06


HP C3600 workstation, PA-RISC 8600 procesor, 2gb ram, HPUX 11.11i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  11. 09. 2002 13:34

Jo tááák, tenhle crap , proto ji máš zahozenou pod stolem jako podložku pro nohy Kolik FPS na tom dělá Unreal Tournament?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  11. 09. 2002 14:55

To jsi trocha prehnal,ze se muzou jit x86 zahrabat.Kdejake amd,intel na 1,2 a vic gh tu tvoji masinu strci do kapsy a stoji zlomek ceny.ZDAR 

A abych se pochvalil, moje masina 2x 2gh xeon,2gb ram  :))))  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  11. 09. 2002 15:43

na produkcnom systeme pre levis mame masiny s 4xPARISC procesormi

doma mam 2,5 ghz pentium - mam vyssi SPECint95 a aj SPECfp95 - napriek tomu mi ta ista oracle databaza a tie iste java classy bezia badatelne pomalsie
verim tomu ze 2,5 ghz pentium je pre workstation na ktorej v podstate vzdy bezi 1-2 procserovo narocne ulohy rychlejsia ... ale akonahle ide o server a je tych uloh 20, risc a parisc processory vedu
s tym proste nic nenarobis

alebo je to windowsami ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  11. 09. 2002 17:08

No bouzel sem nucen ty Xeony dusit WIN2K serverem + MSSQL2K a masina vklidu stiha pres 100 lidi s brutalnima dotazama.Kdyby tam byl muj milovanej linux,tak se ani neodvazim o vykonu uvazovat ... asi by server "UFUJAZDIL PREC" :)))

Myslim,ze hlavni minus serveru na bazi x86 byla mala datova propustnost mezi jednotlivymi komponentami,coz uz dneska neni tak pravda. Mame v serveru vybornou desku od intelu -intel INSE7500CW2 ,ktera je fakt spica..taky trvalo jak prase ,nez jsme ji sehnali....

Dle meho nazoru ,dneska za stejny prachy postavite lepsi masinu (nebo cluster) na x86 + linux   ,nez na RISC + komercni unix   

ZDAR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s0m3body  |  12. 09. 2002 10:49

lepsiu masinu ? no neviem

dajme tomu ze rychlejsiu, co sa tyka SPEC* testov, tomu verim
takisto sa da postavit cluster (ak za tie iste peniaze, tak s x86 si to mozeme dovolit ...) a napr renderovanie a pod. bude super rychle

ale napr. neverim, ze sa da postavit cluster za cenu RISCovskeho servera ktory bude napr. rychlejsi v datovych transakciach pod oracle
a zaroven spolahlivejsi
a zaroven s dostatocnymi referenciami o rychlosti a stabilite

takze ide o to, co je to 'lepsi'

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudidlo  |  11. 09. 2002 11:07

Frekvence u RISC. procesoru se neda porovnavat s frekvenci u x86. Jen pro informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudidlo  |  11. 09. 2002 11:07

Frekvence u RISC. procesoru se neda porovnavat s frekvenci u x86. Jen pro informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor