Směrnice EU, která by mohla přinést omezení svobody/cenzuru do ČR: https://ceskeforum.com/viewtopic.php
Všechny vlády světa chtějí mít Internet pod svou kontrolou. Ovšem v diktaturách jako v Rusku, Bělorusku, ČLR a jiných se tím ani netají a publikovat svůj názor proti oficiální doktríně je automaticky zločin.Bohužel ani politici v demokratických státech se neubrání pokušení zavřít svým voličům hubu, pokud nepíší "politicky korektní a vyvážené" články kritizující kroky vlády a profesionálních altruistů. Je to ovšem špatně, když se ze svou frustrace nemohou ventilovat slovně, pak přicházejí ke slovu například požáry.Prostě, pokud lidé nechápou a nesouhlasí s kroky jimi placených úředníků, je to vina politiků, a daňové poplatníky naštve, jak vlády zacházejí s jejich penězi a když ani na Internetu nemohou svobodně vyjádřit svůj názor... No je to na pováženou.
Připadají mi fajn a zajímavé projekty: tox.chat - Alternativa skypudiaspora* - alternativa facebooku
Vždyť je to stejné jako u nás. Povinná archivace hovorů, emailů atd. Co je na tom šokujícího? Tady člověk aspoň ví, že stát to hlídá. To v USA něco napíšete, a ani nevíte, že to úřad ví, ještě než to odešlete...
Páni, placení trollové to tady dobře rozjeli... Toho, co Rusko ještě udělá, se bojím čím dál víc..
Mel by ses bat spis svoji hlouposti.
Děkuji za hezkou ukázku k mému komentáři :)
proč?
Ptáš se, proč se bojím toho, co udělá Rusko?Bojím se na základě historie a toho, jak se nyní chová Putin.
Na živě už je cenzura dávno, proč nemůžu mít jako avatar Vanessu Vixon?
Jako avatar by jsi měl mít svůj xicht, podmínky si určuje vlastník prostoru. Chceš-li mít jako avatar cokoliv, pak ti nic nebrání si takové stránky založit.
Proti islámským zemím je tam naprostá demokracie a svoboda, tak zle bych daný problém neviděl. U nás je zase skoro vše možné, což také není správně.
Ano, když ti někdo uřízne jednu nohu a ještě ti k tomu poví, že jinde by ti uřízli obě, tak ho ještě pochválíš, že je docela fajn, viď... 🙂
US elity se kamaradi s Sejky ze Saudske Arabie, nekde holt ty lidska prava nejsou az tak dulezita.
Máte pravdu. Ale jak to souvisí s Ruskem? Nebo argumentujete stylem "A vy zase mlátíte černochy!" ?
Tady je vidět jak je na tom rusko ekonomicky špatně, už si nemůže dovolit ani inteligentní propagandistické troly do diskuzí. Na druhou stranu, na vedení válek mají rublů stále dost.
Nic si z toho nedelej, pred valkou v Nemecku zase za vsim zlem videli Zidy.Porad stejne, proc se o veci zajimat, kdyz propaganda nabizi tak krasne jednoduche vysvetleni, vsichni co nevitaji, jsou rusti trollove, hotove,vyrizene!
Vyřízení jsou Putinovi burlaci jako jsi ty.
a jaké na to bereš prášky?
Chce mafie cenzurovat internet, odstřihnout opozici? Vytasí se s dětskou pornografií, hazardem, drogami... funguje to všem zločincům, jak v ruské dumě, tak i českém parlamentu. A hejlové tomu ještě tleskají. :-/
Tímto článkem se server Živě zařadil mezi bulváry a připojil se k pomlouvačné akci Ruska. To že Američané od druhé světové války vedli 60 válek na cizích územích a všude dostali spravedlivě přes držku a že mají po celém světě 700 základen asi je důkaz jejich mírumilovnosti. Rusové žádné základy v Evropě nemají a nikoho nenapadají. Zabrání Krymu není agrese, protože jde o jejich území. Pro hlupáčky bych rád doplnil, že jsem nikdy nebyl komunista, přestože jsem žil v celé době kdy u nás byli komunisté.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 6. 2016 11:17
Člověk má tendenci cítit se nedefinován bez svého antagonisty. Jeho výběr je většinou určován dojmy, nežli důkladnou rešerží aktuální geopolitické situace.
Aj toto je diagnoza.Pri clanku o ruskej internetovej cenzure pisat o USA a ich zakladniach.😀Ale ked uz si tie zakladne spomenul. Rusi nemaju po svete zakladne, lebo ich nikto u seba nechce. Ich slovanski "bratia" radsej vstupili do NATO, aby mali od Ruska pokoj.A ze Rusi nikoho nenapadaju? Tot nedavno napadli Ukrajinu.
Až teda na to, že vstup do NATO proběhl násilně proti vůli občanů. Minimálně tady u nás. Nevím jak na Slovensku.
Na Slovensku o vstupe do NATO rozhodli politici, ktorych si zvolili obcania. Tito politici uz pred volbami jasne deklarovali, ze sa budu snazit o vstup do NATO, takze nasilim to u nas neprebehlo. Neviem ako to prebiehalo u vas.😉
V dobe pripojovani k NATO, vetsina naroda netusila o co jde. Dodnes vetsina naroda netusi o co se hraje, tato diskuze je malym dukazem. Lide si uvedomi problem az kdyz se jich primo dotyka"uprchlici". Ale pozadi jim je ukradene, neptaji se proc a zda to neni trochu jinak. Nastesti se dnes da dohledat spoustu clanku z minulosti (2010 a dal), kde jsou jasne popisovany zajmy a nadchazejici uprchlicka krize, ktera prisla cca o 5 let pozdeji. A to je jen maly zlomek.
Násilně proti vůli občanů? Nevzpomínám, že bych byl před vstupem do NATO přikován v řetězech, abych politikům zabránil v podpisu smluv...
Zabrání krymu není agrese, i když Rusové podepsali dokument o územní celistvosti Ukrajiny. S Krymem je to stejné jako s Rakouskem před 2. sv. válkou. Také tam byli občané říše...
Ano dokument podepsali nejen Rusove ale i Evropane a americane. A take je tam podminka ze zadna ze zemi nebude zasahovat do rizeni zeme... treba jako kdyz EU pod hrozbou sankci zakazala pouzit tezkoodence na majdanu ci vejlety ruznych zastupcu demokracie na namesti kde poucovali jak se ma delat revoluce...
Kremlins sa tu pekne rozparadili.😀Na to musi snad existovat nejaka diagnoza, lebo adorovat rusku risu zla nemoze nikto so zdravym rozumom.
Adorace je jedna věc, ale člověk by při čtení podobných článků neměl zapomínat na to, že mnohé, co kritizujeme na Rusku máme v EU také, případně o to usilujeme.Akorát východní kultura je víc příma a více násilná. Rus nazve cenzuru cenzurou a dá tomu kriminál na tvrdo a při zatýkání ho ještě zmlátěj, v EU cenzuře říkají třeba "kontrola hate speech" nebo zákaz propagace hnutí...atd. a vypnou vám net nebo vám dají podmínku za propagaci něčeho a nechají vás ze vzdušné a pohodlné cely zavolat právníka.Jde přitom o totéž - kontrola vlády nad posledním svobodným médiem.Zkrátka bych se Rusům v tomto tak moc nepoškleboval a raději se rozhlédl po vlastní zemi.
To nebude souviset s prazdninami... Ale monitoring zjistil ze tu vysel protirusky clanek, tak ambasada musela vydat pokyny a armada troliku musela nastoupit....
Zivě je stím pozadu dané téma vyšlo už 14dní na jiných webech před prázdninami.
Začaly prázdniny, je to poznat podle zvýšeného výskytu proruských trollů.
A také je tu vyšší koncentrace absolventů pseudohumanistických oborů. Že by psaní těhle srajd byla forma náborových testů nějakých neziskovek? B-]
Vypada to tak. Cim mene o problematice vi, tim vic se ohani Ruskymi trolly.
totalní nesmysl, i když se to mnoha lidem nelíbí, v Rusku mají příkladnou svobodu co se týká internetu.. mnohem větší než jinde na světě, například: 1/ dodržují totální diskrétnost ohledně identifikace uživatelů - proto jsou tak využívané ruské emailové servery spamery apod.2/neřeší obsah webů - proto je v rusku nejvíce klasických www "nelegálních serverů" mimo "super zabezpečený tor" , na ruském webu najdete takové veci které by v evropě byly online pár hodin
Bohuzel tady to nikomu nevysvetlis, tady je vetsina zmanipulovana. Kazdy kdo s ni i nesouhlasi je troll a jeste placeny Ruskem. Mimochodem tuhle tezi uspesne siri placena media napric EU, je videt ze velmi uspesne. Co si bohuzel vetsina lidi zde neuvedomuje, je fakt ze totalita ma mnoho podob a ne kazdy jeji nastup musi byt stejne rychly jako v Nemecku pred valkou. Dnes jsou k dispozici sofistikovanejsi metody. Napriklad oblibena salamovka. Obeti si pak ani neuvedomi, v cem jsou, staci na to jit jen hooodne pomalu.Kazdy takovy pocin dobre vysvetlit. Napriklad nedavno - Hate speech. Cenzura, ale kdyz se ovcim rekne, ze je to proti urazkam, prijmou to. Temer zada nezabeci, ze urazky jsou cenzurovany v diskuzich uz vic nez deset let a ze tahle saskarna jde proti samotnym myslenkam byt by byly vyjadreny slusnou formou.
ludia, vam asi uplne preskocilo.. hate speech?? sibe vam? tie zakony ruska duma naozaj schvalila, o com to pisete...
Někteří si neuvědomují salámovou techniku, prostě si pomalu zvykají.Ale nevšimnout si zjevné činnosti Ruska, tak to už ukazuje na nízké IQ. Že zmanipulovaná a nesouhlasí jen trolové 😀To víš, není moc zemí, co obsadí sousední území, vlastnímu lidu to odprezentují jako dobrovolný návrat bratrů a ti jsou za to šťastní. Není moc zemí, kde země s diktátorem je považována za demokratickou.Má to ale výhodu, že se taková země lépe kontroluje.
Ale vubec ne. Ja nikde netvrdim, ze je Rusko beranek. Nikdy nebylo a nikdy nebude. Ja ale narozdil od ovci neco vim o tom, jak funguje zahr. politika. Ta skutecna, vedena skutecnymi vladci. V optice techto planu se jevi reakce Ruska jako pochopitelna, byt pro neznaleho pusobi utocne, ve skutecnosti je to obranna taktika. Rusko je postupne obklicovane NATO, a pristup k mori pres Krim je klicovy, takova je realita, s demokracii to nema nic spolecneho ani v jednom z pripadu.Napriklad Friedman se nechal pred delsim casem slyset, ze ultimatni plan US elit je ovladnout vsechny pristupy k morim/oceanum. Kdo kontroluje tyto pristupy, kontroluje i pevninu.Dalsi z mnoha planu, ktere maji svuj zaklad uz koncem 90. Let je tzv. Road to Persia, neboli doktrina o napadeni Iraku, Afghanistan,Libye,Syrie a konci to Iranem, vsechny zeme pred Iranem byly "v ramci vyvozu demokracie napadeny" s i bez mandatu OSN. Iran zatim odolava a jeho jaderny program je sebeobranou.Realita je, ze Rusko neni dobro, ale USA taky ne, tyto velmoci jednaji ve svem zajmu a demokracie je jen heslo na oblbnuti ovci. Ze se jim to dari je videt i na teto diskuzi.
Trochu rozdíl, když si hledáš spojence na společnou obranu proti zničení světa a státem, který neustále na někoho v okolí útočí.
To že Rusáci tolerují warez a neonacismus nemá se svobodou nic společného.
Kupodivu má ...
Proč to nemá nic společného se svobodou? Je to totiž přesně naopak. B-]
Presne tak - ak niečo zakážete, v žiadnom prípade už nemôže ísť o slobodu. Iste, v prípade warezu je to trochu o inom (vlastníctvo a tak), ale v prípade neonacizmu je to 100%. Treba sa pozrieť napríklad do USA, kde po ulici legálne môžu pochodovať KKK a neonacisti takisto - a žiaden problém nie je.
Rusové to dělají na svém území.To takové Windows 10...
tenhle vtip uz je trapnej...
Hnus. Žádám všechny ruské trolly a nablblé české kolaboranty aby odtáhli zpátky tam, odkud sem zabloudili - tj. na Novinky.cz
vsetci co sa tu pchate do pos*ateho ruskeho zadku mozete sa uz ukludnit, okupacia skoncila v 89om;)
Ano, v 89 jedna skončila a před pár lety začala druhá muslimskými imigranty. Až na to, že ta ruská byla alespoň oficiální a vědělo se o ní. O té dnešní všichni tvrdí, že je to naprosto normální nechat se obohatit o takové věci jako jsou atentáty, občas nějaký výbuch a podobně. B-]
A že tu těch muslimských imigrantů máme!
V porovnání s devadesátými lety jsou to jednotky procent.
To nemění nic na tom, že nás nemálo Rusů stále považuje za svou provincii.
bodaj by nie ked Fico s Zemanom sa pretekaju v tom kto vlezie do putinovho analu hlbsie;)
Ale ale copak mi to připomíná?!Vždyť tu máme to samé v bleděmodrém viz zákon proti hazardu to je to samé jako v Rusku kdo bude mít kontrolu nad tím co se filtruje?! A naši operátoři už leta také musí ukládat fízlovací data, historii hovorů sms a pohybu mobilních telefonů.
Bureš nám tady taky zavádí cenzuru Internetu... Ani bych se nedivil, kdyby za chvilku každý, kdo Bureše kritizuje dostal taky 8 let 😀 (a propadení majetku Burešovi, samozřejmě 😁 😀
Jasně, ale stále proti tomu můžeme veřejně protestovat anebo podpořit hnutí, které bude prosazovat opak... Když to většina nebude chtít tak se to po příštích volbách zase může zrušit. Taková aktivita by v Rusku neprošla a to rozhoduje. Podobnost není totéž. Dystopie na rozdíl od Ruska zatím Česko plně nezasáhla (má na to ale nakročeno jako jinde v Evropě, a jestli dojde k nějakým dalším útokům a la Paříž, tak bude myslím dost zle ) ...
Můžeme veřejně protestovat a pak nám další den hned přijde berňák a totálně zničí život kvůli obrovským pokutám za naprosté formální kraviny nebo pomocí jiné blbosti nás zlikviduje... Vzpomínáte na tu živnostnici, co se v TV opřela do Bureše? Shodou okolností jí další den přišel berňák na hloubkovou kontrolu...Jediná možná a správná forma vlády je, kdy DOŽIVOTNĚ A ABSOLUTISTICKY vládne JEDEN člověk, který je odpovědný za všechno. Jestliže je pak něco v totálních s*ačkách, má za to odpovědnost on a lid ho zbaví vlády - tím jediným možným způsobem - POPRAVOU.Proto se sice zdá, že jsou absolutističtí vládci ničím neomezení, ale prakticky si dávají sakra záležet na tom, aby nenaštvali lidi a nebyli celospolečensky nesnášení.Navíc tím, že o všem absolutisticky rozhoduje jeden vládce dělá celou zem mnohem více pružnější, rychle reagující a mnohem méně byrokratickou.Dokážete si představit, že by Karel IV. pozvednul České země například jako jeden z poslanců Parlamentu, který na všechno musí předložit návrh a nechat o něm hlasovat? To asi těžko...Budoval a naopak ničil a popravoval zrádce velice rychle! A proto mu říkáme "Otec vlasti".Dokonce i Masaryk, který podporoval demokracii a měl ji jako svoji ideu moc "demokraticky" tento stál nezaložil, ale založil ho hlavně z pozice vyjednané síly a z pozice člověka, kterému se "Ne!" prostě neříká, když něco chce... Proto to za první republiky fungovalo jinak, protože to de facto byla vláda jediného, vysoce morálního a inteligentního, člověka.Současné garnitury podporují demokracii jenom kvůli tomu, že dobře, vědí, že je to JEDINÝ politický systém, kde se jenom tak může ztratit značná část státního rozpočtu a nikdo za to nejde na popraviště. Také je to jediný systém, kde "moc leží v rukou lidu", takže i za všechna špatná rozhodnutí jsou odpovědní "všichni" a tedy "nikdo". Ať se tedy udělá jakákoliv kravina, vyhodí jakékoliv peníze, ať zdravotnictví nefunguje a lidé zbytečně umírají, tak odpovědný není nikdy nikdo...V jiných politických systémech tohle není možné. Navíc lidé sice volají po odpovědnosti politiků za dodržování programu strany - ovšem ani to není v podstatě možné. Protože hlasují s jinými stranami a tak se lehce vymluví na "přehlasování", případně, že "museli, aby dodrželi koaliční smlouvu".Lidé se absolutistických vládců bojí, protože co kdyby vládli špatně nebo krutě? Tak raději volí demokracii, která vládne VŽDY ŠPATNĚ a doufají, že nebude zase extra moc špatně, ale jenom trochu...Pravda je ovšem taková, že za krále, který jel v čele vojska mohl voják se ctí riskovat život a případně padnout. Ovšem fakt si nedokážu představit, že bych třeba dnes měl riskovat život kvůli té bandě vyžraných, pupkatých, alibistických vulgárních primitivů nebo že bych dokonce za tohle měl se ctí padnout 😀 😀 😀 Jenom ta představa je jako parodie 🙂.
Ja vubec nechapu proc by se v 21. stoleti melo jeste za nekoho padat, tedy vubec pomyslet na valku za nejakeho panacka.Nejsi tak trochu stredovece militantni?
Skoro jako v EU.
A za tohle Snowden bojoval ? Halt se mu to, strojvůdci Veřejného blaha a svodobného šifrování, nějak vymknulo z rukou 😀:-/B-]
Sorry ale kdo uteče k Puťkovi, aby si zjednodušil život, je pro mně zbabělec. Dávejte si mínusy jak chcete, ale tohle je fakt.
Az se postavis US elitam, a budes v pozici, ze je bude tvuj zivot zajimat, jeste rad uteces k Putkovi. Ono kazdy chce zit.
Abych skončil jako Dean Read, blahé paměti ? Tenhle pán byl totiž takový Snowdenův předskokan, ještě za dob tehdejší Železné opony. Takže pár roků vylhanýho života získám a až se to už nebude hodit k propagandistickým účelům, tak skončím rozpuštěnej v nějakým reaktoru. Opravdu výborná perspektiva.
Otázka byl Janů v Rusku? Je rozdíl mezi JPP a vlastní zkušeností.
Hlavně my máme co kritizovat jak slovanský národ klečíme a strkáme hlavy do anglosaských řití EU a USA!!!
A vy by jste chtěl být v řiti mongolského diktátora Putina.Tuhle lež o Slovanské vzájemnosti používali Rusáci už za vlády carů a stále se najde dost idiotů, kteří ji věří a nevidí, že Rusáci povraždili nejen více Slovanů než kdokoliv další ale dokonce víc Rusů než nacisté.
Takový typický IT příspěvek hodící se na IT stránky. 😝
Novotný já vím, že si dement. Mě to prosím tě nedokazuj 😉
Vy jste to už dokázal.
A vidíte,do EU jde cenzura taky.
Tohle už je opravdu pouze politický článek.Nic víc. Co se týče mobilů, tam si berou příklad z nás;co se týče netu, tam si zase bereme příklad my z nich. 😉
nevonia ti ked niekto napise o tvojej vysnenej podla tvojej obmedzenej mysle absolutne dokonalej krajine?
Asi si mě pleteš se svým krajanem Babišem. 😝
Nyní jsem se podíval opět na článek a oba dva jsme v nedorozumění omylem, jelikož článek byl aktualizován a mé reakce se týkaly původní verze.
Rusko je dalsi menu na seznamu elit, takze se musi mit na pozoru, ted na nej bude (a uz je) tvoren obrovsky tlak. Zejmena prostrednictvim neziskovek> trojskych koni. Fakticky je to sebeobrana, protoze se nehraje o nic mensiho nez nerostne bohatstvi Ruska.
Nevím co vás v Rusku učí, ale posílat sem druhořadé trolly je zklamání. Musíš si najít ještě jednoho co jakože pochybuje, ty mu to, ale jako vymluvíš a nakonec on uzná, že Rusko je velmi svobodná země a naopak NATO je velmi nebezpečné.
Tak zrovna to, že NATO vedlo včele s USA mnohem více útoků na světě než Rusko v moderní historii je nepopiratelný fakt, který ani imbecil jako vy nemůže popřít. B-]
Díky. Dva trollové jsou víc než jeden.
Poprosím o odkaz, který dokládá že Rusko vedlo více útoků než NATO. Pokud mi ho nedodáte, tak akorát sám sebe usvědčujete ze lži. B-]
Jakube, být tupej je tvoje právo, ale nadávat někomu je za hranou. Spojenci vyhráli druhou světovou díky tomu, že útočili víc než nacisti.
Píšu v moderní historii, to je od 2. WW, kde USA provedlo mnohem více útoků než Rusko. Navíc USA má základny po celém světě, Rusko tuším jenom dvě (nechce se mi to teď hledat). Takže kdo je prosím ten agresor? Rusko se svým zabráním Krymu (což jeho občané ještě vítali) to určitě nebude. B-]Ale měl bych typ na takový ten stát, který rozbombardoval Libii, svrhl diktátora, který držel islámisty na uzdě, nastolil tam demokracii a pomohl islámistům získat kontrolu nad zemí a zajistit proud uprchlíků do Evropy. B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 6. 2016 08:33
Ona je v průběhu nějaká soutěž, kdo zaútočil vícekrát?A kdy byla vyhlášena? A jaká je první cena?--------"Rusko se svým zabráním Krymu" ...... takže nepopíráš, že Krym skutečně zabrali?--------Hele, jak často máš erekci při vyslovení slova "Diktátor" ...?
Vole, takže až Rusko zabere Karlovy Vary, tak to bude v pořádku, protože většina občanů KV to uvítá? 🙂
Jak se vám v Putinově řiti líbí? Jste placený troll nebo užitečný idiot?
V Putinově řiti nejsem, ale kdybych si měl vybrat mezi USA a Ruskem tak je Rusko jasná volba. Minimálně proto že lepší být v Rusku než s Evropském chalífátu. Samozřejmě pokud brzy bude následovat #Czexit tak možná názor přehodnotím. B-]
Blbej a ještě vlastizrádce. Zkuste si vygooglit, v které zemi (pokud budeme Mordor považovat za evropskou zemi) je nejvíce muslimů. https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381480-... ...
Ano zatím máte pravdu. Ale přidejte si do Evropy dalších asi 10M muslimů až se začnou slučovat rodiny. Dále za dalších 15 let přidejte jejich děti. B-] A nakonec zjistíte, že za pár desítek let jich tu díky jejich politice plození dětí geometrickou řadu mnohem více. B-]
Poslechni, nedá mi to, ale ty seš přesně ten typ blba, kvůli kterýmu se normální člověk raději vrhne do náruče EU, protože s pomateným rusofilem tvého kalibru nikdo neche nic mít.Já osobně jsem velmi tvrdým odpůrcem současné politiky a fungování EU, takže z pragmatického hlediska bych s tebou jakože měl souhlasit, ale co ty tady plácáš za blitky, to už je fakt na bejsbolku.Arabský svět ten tradiční, Euro-Americký, jednou přeroste tak jako tak. A je to právě proto, že prostě Arabové dělají děcka a Euro-Američané bohužel ne.Jsme pohodlní parchanti, kteří už desítky let pěkně pomalounku vymírají. S klesajícím průměrem počtu dětí na manželský pár, který už před 20-ti lety klesl pod 2,3 dítěte, (hranice vymírání začíná na hranici pod 2,5 dítěte na pár) ... to ani jinak být nemůže. Arabové naopak mohutně expandují především z hlediska nárůstu populace a nikoliv jen imigrací, ale především díky vlastnímu přístupu k rozmnožování.Ano, jednou budou Arabové ve vládách, v parlamentu, na obecních úřadech, u hasičů, v polici, v české armádě. Protože na rozdíl od nás oni plodí děti, my se jen válíme na gauči.A tomu žádný plot okolo Evropy nezabrání.Nemluvě o tom, že např. Evropa se dlouhodobě potýká s nedostatkem pracovních sil v celé řadě odvětví, což právě ekonomice škodí především. A přistěhovalci, bohužel, často tento problém zmírňují, protože jim práce zas až tolik nesmrdí.-----------Ty sis nakreslil svého nepřítele a toho skutečného nevnímáš. Bohužel, nejsi sám.
Tak tohle je ukázková citace ze sluníčkářských webů.Je v tom ovšem pár nepřesností, například ta skutečnost, že muslimští přistěhovalci opravdu pracovat nebudou, ani nemají zájem. Stejně jako "nedostatek pracovních sil" - on by i dostatek byl, ale za almužnu, kterou zaměstnavatelé často nabízí, se to opravdu Evropanům nevyplatí.
Slava u Kravina opet rozumuje 😃
kludne sa tam odstahuj, pevne verim, ze to Cesku len prospeje.
Dobrá logika. Někdo mne přijíždí okupovat a já místo toho, abych jej zastavil tak se radši odstěhuji. Nicméně věřím, že Rusko by nám v tomto případě pomohlo stejně jako to chtělo udělat před 2. WW, ale bohužel Polsko je nechtělo nechat projít přes naše území. B-]
Super, tak se do toho blahobytu a spravedlnosti plného Ruska odstěhuj rovnou a neotravuj.
Fakt by mě zajímalo, jaké jsou vaše osobní zkušenosti s žitím v USA a Ruskem. Ostatně nejlepší barometr kvality života jsou nohy. Kdo kam utíká, když je mu to dovoleno.Když je Rusko tak skvělé, proč občanů Ruska žije v USA řádově více než občanů USA v Rusku?
Hochu si udeřil správně, jen tupé děcka co chodí zde na živě ví o politice prd!! B-]
Bouzel je to tak.. Ale ja jim preju jejich iluzi o trollech placenych Rusy, je to psychicka utecha, milosrdna lez, ke ktere se upinaji pred skutecnou realitou.Jsou to slabsi kusy.
Snad poprvé s tebou musím souhlasit. B-]
Taky sem ti rozdal plusy ..ale převaha dementů je větší :-/
Tak někde ty pseudohumanistické vysokoškolské obory typu gendrových studií, kterých je každý rok potřeba několik tisíc uplatnění najít musí. B-]
Přesně! a taky obory typu politická a kulturní geografie.
Co tu píšete je většina kravina... Toto je v Moskvě a jiných velkoměstech (ty wi-fi) jinak cenzura tu fakt nehrozí... proč? Jsou tam data centra mega, kat, piratebay library (zálohy).... Jinak ty blogy? U nás je taky trestné ztotožňovat současnou vládu ke komunismu či nacismu... Zase bulvár. Doufám, že se chytnou ti "sečtělí".
Zákon je zákon a že se nedodržuje tak je to o to horší... toto přesně odpovídá Východní mentalitě a je to ideální prostředí pro korupci a oligarchy. Takže sis myslel, že to omluvíš, ale přesně jsi ukázal jak špatný to je. A že není vůle zavést právní stát, ale přesně naopak. :-/
Jak myslel, že omluvil? Já jenže ten člověk co mu zablokovali blog a poslali ho k soudu je nacista. Pokud jistě nevíš, tak mezi Ukrajinou a Ruskem jsou nacisté. Jinak opravdu není dobré, aby nacista pobuřoval dost velkou část občanů ve svém okolí.
To je blbost. Rusové financují nácky v celé Evropě a na různých pro ruských a proputinských pochodech se hajluje naprosto veřejně a naprosto veřejně se tam objevují vlajky s hákovým křížem. V Rusku mají náckové zelenou.http://www.armadninoviny.cz/domains/0023-armadninovin... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 6. 2016 20:57
jsi jeden z tupých a nevzdělaných, co jsou také obětí propagandy, to právě EU byla založena nacisty a NATO je nacistická organizace ničící celý svět, hlavně Evropu Islámem. Nebo za tím taky stojí Rusko? 😀máš oči? Jen se podívej:http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Pet... ... Rusové měli největší oběti v 2. světové válce při záchraně Evropy, Slovani to odnesli nejvíc. Ty nemůžeš být Slovan, ty musíš být monstrum.Ani nevíš, že Hittlera financovala USA i UK, že? Takže USA a EU mají nejblíže k nacistům, to je historie, to jsou fakta.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 6. 2016 07:45
a nehledě na to, NATO je plné nacistických symbolů:https://www.youtube.com/watch... To je taky Ruská propaganda? To musí dávat Rusko miliardy denně, aby vytvořili fakta 😀vám všem tu nevadí, že pomáháte nacistům ovládnout planetu a vaše děti budou jen otroci?
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 6. 2016 08:02
No ty máš dost. Až aby bylo září ty zpátky ve škole.
čeho dost? nějaký argument? Ne? EU založeno nacisty, důkaz zde, otec EU byl důležitý nacista, Dailymail:http://www.dailymail.co.uk/news/article-1179902/Reve... ... https://www.sott.net/article/319146-The-Nazi-o... ...
Ok už tě chápu. Chceš prostě naznačit, že jsi nacista, a proto poukazuješ na spojitosti mezi nacisty, tvojí oblíbenou EU a USA ze které máš veškerý software.No já zrovna EU nemám v lásce a je mi fuk jestli do vesmíru budou lítat astronauti nebo kosmonauti dokud budu mít relativní volnost na internetu.
Ty jsi mentálne zaostalý?takže já fakty dokážu, že EU a NATO je vedeno nacisty a ty tím logicky vydedukuješ, že nacista jsem já? 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 7. 2016 06:44
Argument?Copak tupci se dá vyargumentovat, že je tupec?Vždyť jen ta tvoje IDEA, že odkaz na jakési texty na internetu, jsou prý jako DŮKAZEM .... hovoří za vše.Musíš si už konečně uvědomit, mladíku, že na internetu, si bohužel, může napsat úplně každý, co jej napadne. Nejen ty. Úpně každý.Je úplně jedno, jací lidé stáli u zrodu EU, resp. jakou měli minulost. Vůbec na tom nezáleží. EU je v současné době úplně zbytečná a nefunkční z naprosto jiných důvodů. Jenže to bys musel začít používat mozek a ne jen tupě papouškovat tuny blábolů ze světového internetu.Dám ti jeden poznatek, schválně, jestli jej pochopíš:"internet má mimořádnou schopnost v tom, že obsahuje dnes už nezměřitelné množství inormací. Potíž je v tom, že naprostá většina z nich NENÍ PRAVDA" ...A teď se nerozbreč.
Takže ty chceš lhát, že nacista Hallstein nebyl prvním předsedou EU a že nebyl otcem EU?https://www.sott.net/article/319146-The-Nazi-o... ... Proč pracuješ pro nacisty za zničení demokracie a pro-otroctví svých dětí?
Koukám, že z toho, co jsem napsal, jsi pochopil jen bílou barvu mezi písmenkama 🙂
Jestli náhodou ten největší počet obětí nebyl způsoben ruským (sovětským) přístupem k životu. a jeho ceně.No a k tomu "(pan) slovanství", jestli to myslíte geneticky, tak to není tak jednoduché, "čistá rasa" slovanů vlastně neexistuje, jsme poměrně hodně namíchaní. P.S.:Za každé sdílení "objektivních / necenzurovaných" Parlamentních listů umře jedno koťátko! A to přece nechcete, že?
Ano, na tvoje tvoje koťákto (dceru) už si brousí skupinky ilegálních migrantů své údy, které sponzoruje USA, kde EU je jejich koloniehttps://www.project-syndicate.org/commentary/surge-funding-... ... už se těš, až ti potěší dceru i manželkuJe v tom článku něco nepravdivého, nebo jsi jen nástroj lživé propagandy za účelem zotročení a vražda (zkrze GMO a chemikálie) tvých dětí zejména smlouvou TTIP s USA?https://www.theguardian.com/commentisfree/2013/nov/04... ...
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 6. 2016 08:08
Ještě jste zapomněl na Chemtrails a oblast 51 😀
takže chceš říct, že guardian lže? všechno lživé? pro tebe jsou fakta a uvedené důkazy lži?patříš mezi ty, co ničí národy a budoucnost svých dětí, máš z toho dobrý pocit?
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 6. 2016 13:17
Ne.Ne.Ne.Ne.
Přečetl jsem si článek na Guardianu. Začíná docela dobře informací o připravované smlouvě TTIP a pokračuje případy, kdy korporace použily všechny prostředky k tomu, aby zabránily lokálním vládám provést opatření, jejichž dopad vnímaly jako své poškození.V každém případě konspiurační teorie nejsou špatná věc, je to docela zajímavé téma na hodiny angličtiny.
Takže dle tebe je lež, že nacista Hallstein byl prvním předsedou EU a položil k tomu pár pravidel?https://www.sott.net/article/319146-The-Nazi-o... ... nejsi paranoik? :)
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 7. 2016 06:46
"Hallstein was a member of several nominally Nazi professional organizations,but he was not a member of the Nazi Party or the SA."https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Hallstein...
Víš, proč Rusové měli nejvíce obětí? To není žádný zásluhyhodný čin pro dobro světa. To byla masová vražda, na kterou je poslal jejich führer.
Je rozdíl mezi minulostí a současností. Putin neni Stalin 😉
Počet ruský obětí byl tvůj argument.
Clovicku, ZS pro tebe zrejmne zustala take pouze ve fazi zbozneho prani...
tuhle demagogii tě naučili na americké ambasádě?
I kdyby nacista nebo komunista, existuje taková věc jménem "svoboda slova" a i každý má právo šířit své myšlenky a názory jak chce a každý má právo takové myšlenky číst/nečíst.Není možné někoho zavírat za odlišné názory, ať si o nich myslíme co chceme.
Poslechni ty mimino.Pravni stat se nezavadi, kdyby ti to samo nedoslo.Pravni stat nelze nijak zorganizovat, lze o nej pouze usilovat a mira uspechu zalezi na procentu obcanu onoho statu, kteri se dle prava a zakonu bud chovaji a ziji, nebo nechovaji a neziji.
" U nás je taky trestné ztotožňovat současnou vládu ke komunismu či nacismu"Naše současná vláda je komunistická, plná komunistů a úplně stejná a stejně neschopná, jako ty za komunismu.A teď by mi za dveřmi měli zazvonit policisté, odvést mě k výslechu a zahájit trestní stíhání podle nějakého paragrafu trestního zákona.Ovšem spíš si myslím, že tím "u nás" myslíš v Rusku, protože podle tvého divného písemného projevu rozhodně nejsi Čech.
Tvl... Co hulis?
A cenzůza a represe jiného než pravoslavného náboženství, nebo LGBT tématiky je co ?
Napadá mě že jestě jedna věcm pokud existuje vyhláška, zákon, nařízení , je informace že ...to proti vám nikdo nepoužije ... naprosto mimo. Slovo v tu chvíli nemá žádnou cenu záruky. 😁
To je zase demagogie. SSSR se spolu se III. říší podílel na okupaci a zničení Polska - de facto tedy Sovětský svaz spolu s nacistickým Německem zahájil II. světovou válku. SSSR byl spojencem III. říše až do 22.6.1941. A obchodním partnerem. Němci dodávali Sovětům před vypuknutím nepřátelství zbraně (mj. i ze Škodovky). Síla německé armády se mj. rodila i v SSSR, neboť nové německé tanky apod. - připravované ještě tajně - se testovaly na sovětských polygonech. Spojenectví západu a SSSR bylo účelové, bylo jasné že dříve či později se stane ze SSSR vedeného stejně odporným diktátorem nepřítel. (Byl to Stalin kdo mj. zapříčinil třeba válku v Koreji, jejíž následky si nese svět dodnes.)V době II. světové války bylo na SSSR nahlíženo idealisticky (součást propagandy). Málokdo z obyčejných lidí věděl jaké to tam ve skutečnosti je.Panslavismus a operování s tím že jsme Slované je naprostý nesmysl. Tomu se smál už Karel Havlíček Borovský. (Který navštívil Rusko a byl z toho doslova paf.). Panslavismus nefunguje, to se nejvíc ukázalo v Balkánské válce v devadesátých letech - copak Chorvati,Slovinci a Srbové nejsou Slované ? Přesto se vraždili neskutečným způsobem. Zesnulý klasik politologie, profesor Huntington předpokládal ve svém slavném díle Střet civilizací že válka mezi Ukrajinci a Rusy nehrozí, protože jsou součástí jedné civilizace. Jak vidno - tentokrát se spletl. A když už jsme u toho panslavismu - tak co Katyňský masakr - kde Sověti postříleli Poláky. Poláci jsou přece také Slované, ne ? Nebo Ukrajinci, které nechal Stalin vyhladovět (to byli dokonce občané SSSR). Panslavismus nefunguje a nefungoval. Dějiny mluví naprosto jasně. (Stejně jako nefungoval pangermanismus a jiné -ismy.) Sovětský voják byl ve Velké vlastenecké válce brán jako pouhý postradatelný jedinec. Způsob jakým byla válka ze strany sovětského vedení vedena byl naprosto nelidský. Rudoarmějec měl často jedinou šanci - bojovat - a doufat že přežije. Nebojoval li by dostatečně, byl by zabit vlastními lidmi. V Rudé Armádě za stalinismu bylo pokládáno za zradu i zajetí. Nemluvě o tom že spousta sovětských lidí tyranii Stalina nakonec nenáviděla (Vlasovci, čili Ruská Osvobozenecká Armáda.). Stačí se podívat jaké měla ztráty Velká Británie (která byla ve válce déle než SSSR). Pro západní politiky byl voják občan a volič v uniformě (navíc všichni měli v paměti I.světovou válku, kde nesmyslné ztráty vyhladily celou jednu generaci mužů.) proto se k němu i tak přistupovalo. Neexistovalo aby západní vojáky stříleli jejich vlastní velitelé, když generál Patton zfackoval vojáka v Itálii málem přišel o post. Jinak od druhé světové války Rusové (i další národy tehdejšího SSSR) vymírají, ta díra je moc velká (a životní úroveň a průměrný věk hluboko pod zbytkem EuroAmerického prostoru.Samo, neplatí pro velkoměsta jako Petrohrad nebo Moskva, ale pro zbytek Ruské Federace jo.) Krym není ruský. Krym podle mezinárodního práva patří FURT A STÁLE Ukrajině. To co provedla Ruská Federace je anexe - a ta je zakázána Chartou OSN - a je pokládána za agresi. Žádný stát od roku 1945 nesmí anektovat území jiného státu. Prostě nesmí. A v tomhle případě se anexe dopustil stálý člen RB OSN. O to víc je to alarmující. Rusko je největší stát na světě, ovšem s naprosto nevýkonnou ekonomikou, protože nemá konkurence schopný lehký průmysl. Rusové v podstatě jen vyváží zbraně, vodku - a suroviny. Nic víc. Většina schopných lidí odešla z Ruska do USA, ne obráceně. (Dříve třeba letecký konstruktér Sikorski, nyní zakladatel Googlu Brin.)Ruské firmy nevyrábí nic z toho co bychom denně používali. U USA je tomu přesně naopak: Intel, Nvidia, Microsoft, Apple, Google, Ford, General Motors etc.. Každý západní politik má určité funkční období. Americký prezident může být prezidentem maximálně osm let. Vladimír Putin si to zařídil tak že tam je na furt...
USA přímo financovaly NSDAP, a americké banky a korporace čile obchodovaly s nacisty. Tohle ti ve škole neřekli, co?
V USA se sice prezidenti střídají nejpozdeji po 8 letech, ale v podstatě tam jsou stále ti samí lidé, s stejným smýšlením, a to nejen jako prezidenti, ale rozdělují si i jiné důležité funkce. Bushové (otec a syn), jsou příbuzní s Obamou, Carterem, Trumanem, Woodrow Wilsonem, Jamesem Madisonem, s Clintonovými, Al Gorem, dále Romney, s Dickem Cheney, John McCain, Palinová atd. Je tam neustálá provázanost buď po krvi, nebo v rámci byznysu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.