RSS na Živě: už nikdy nezmeškáte žádný článek

Diskuze čtenářů k článku

imho  |  01. 01. 2007 16:15

Malo by to rss byt rozdelene do sekcii napr. rss.xml?kat=php bo je nechcem citat vsetko ale len niektore veci! spravte to pls.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
csw  |  18. 03. 2007 13:38

Taky myslím. Zabere to čas, když se v tom mám prohrabávat...jsou tam dohromady hypotéky s větrákem od kompu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mach4  |  19. 03. 2007 11:28

A co to kodování potřeboval bych to v UTF-8 bude se to nějak řešit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert Polomsky  |  23. 05. 2007 14:48

Suhlasim. Minimalne by bodlo rozdelit to podla zdrojov: digiarena, zive, doupe,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Exorsus  |  07. 10. 2006 14:10

Diky bohu za RSS ... kazda stranka zhromazdujuca informacie/clanky/recenzie by mala mat RSS ........... BTW: Opera ma Feed Reader, resp. reader na RSS seriovo v sebe cize nepotrebujete ziaden dalsi software na prezeranie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www598, www598  |  13. 04. 2006 14:54

prosím vás přidejte do RSS čtečky více článků(něky pouším počítač až večer (či druhý den) a už se v RSS některé články neobjeví
Na žive jich tam máte jenom 10čláků, jinde jich tam je 15-20 článů.
Šlo by to zlepšit?! prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
humaniodvani  |  13. 04. 2006 14:32


http://humanoidvani.be-bee.net/zajimave-odkazy/netvibes-vase-osobni-homepage

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ludvo  |  07. 07. 2005 07:51

a co takto rovno posielat bleskovky emailom?
nejak mi unika zmysel toho programu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  13. 12. 2004 15:43

Thunderbird mi hlasi, ze to neni platny RSS kanal? co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 12. 2004 09:33

Stacilo pridat na zacatek http://

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanik  |  02. 12. 2004 15:24

Pouzívám ke své naprosté spokojenosti jiný reader, bohuzel si zrejme nevi rady s priponou rss.xml. priponu rss resi bez problemu. nemate tu nekde jen s priponou rss???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fox  |  30. 03. 2004 21:21

Kdyz postupuju podle navodu, a vkladam tam odkaz na ty stranky (www.zive.cz/system/RSS.xml) tak se me nejde kliknout na next?? nevite cim to je??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso  |  09. 05. 2004 12:14

Pánové autoři zapomněli před odkaz napsat http://
Taky mi to v Evolution nefungovalo, dokud jsem tam ten protokol nedoplnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 12. 2003 19:05

Ahoj, rozchodil to nekdo v Trillian Pro 1.0 - Plugin News 1.0?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mayo  |  25. 01. 2004 20:06

Skusal som Trillian 2.o1 a plugin News 2.01 a ono to ide, ale len z rdf. Rozdiel medzi rdf a rss osobne nepoznam. Oba su zalozene na xml a maju inu hlavicku. Pokial viem rss by malo vychadzat z rdf.

Vysledok je taky, ze rss zo zive.cz si v trilliane nepozriete. Jedno riesenie ma napadlo: konvertovat rss do podoby, ktory trillian akceptuje. Ale zda sa mi zbytocne pisat nejaky php sript. Ak niekto vie o nejakom hotovom, budem rad ak ho uverenejni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vavřík  |  01. 07. 2004 01:05

Dobry den.
Duvod proc Trillian nedovede nacist nektera rss/rdf/xml/... feeds spociva v tom, ze pouzivaji jinou znakovou sadu nez Trillian. Pokud chcete, muzete pouzit prekladac, ktery jsem pro tyto ucely naprogamoval.
V Trillianu pak staci vyplnit v policku...
Server: www.vavrik.com
Location: trillian.php?url=
V pripade servru zive.cz je http://www.zive.cz/system/RSS.xml
--
S pozdravem .. Petr Vavřík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mayo  |  01. 07. 2004 01:47

dakujem za ochotu, ale mezicasom som presiel z Trillianu na Mirandu, ktora nema s RSS a spol. ziadny problem. Teraz mi pripada Trillian ako crep, ktory navyse nie je zadarmo (nepocitam verziu 1 - ta je este horsia) S pozdravom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jespak  |  06. 07. 2004 15:15

Musis umet hledat Mayo Najit se da vse..i verze trillian 2.0 pro Staci mit trpelivost:)Bye
Nevim jestli tu muzu jen tak hodit adresu,odkud to jde..tak vam aspon poradim..hledejte na ruskejh strankach:)Peace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tester  |  27. 11. 2003 15:11

Nainstaloval jsem si prezentovany FeedReader, uspesne jsem se nakonektil na rss zive, stahli se aktualni kratke zpravy...

Nastavil jsem stahovani po 5 minutach...

Je 15:15, a kratka zprava z 13:41 nikde... Pokud dam update manualne, take se nic noveho nestahne...

Co delam spatne? Nebo mam zkusit nainstalovat nejakej jinej programek? Kde je chyba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 11. 2003 11:59

Ten vámi doporučovaný program se mi pod W2k SP3 nepodařilo rozchodit - při startu chybová hláška, že se program odkazuje na x0000... a paměť nemůže být read.
Našel jsem Abilon, je free a instalace má asi 460 KB.
http://www.activerefresh.com/download/InstallAB.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Povolny  |  15. 11. 2003 11:09

Neuveritelne, bravo, bravo, ZIVE ma to, co ostatni uz roky --- RSS feed!

RSS je vyborna vec, ktera umoznuje usetrit cas tem, kteri chteji byt stale v obraze. Treba redaktorum ZIVE

Pres RSS se daji take odebirat treba informace o novych patches,
news.google.com, ...

Pro linux existuje cela rada nastroju. Ja pouzivam <a href="http://www.nongnu.org/straw/">STRAW</a>.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojtěch  |  15. 11. 2003 00:40

jedno cover story v computerworldu a co to neudela? zejo? vojtech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  14. 11. 2003 22:43

No ja uz RSS na Zive pouzivam asi mesic.. (stacilo si trosku premyslet, kdyz se RSS objevilo na MobilManii a AutoRevue!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  14. 11. 2003 22:46

A co jako? Chcete za to medaili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  14. 11. 2003 22:46

Však tento článek už na Živě visí taky měsíc :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  14. 11. 2003 23:27

O víkendu nás čtou i čtenáři, kteří nás pravidelně nenavštěvují. Proto se link na článek objevil mezi aktualitami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Aichinger  |  17. 10. 2003 22:26

nechtelo se mi to zkoumat, ale zkopirovat ho celej z MobilMania a ani se nesnazit, je fakt zoufaly. acho jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  17. 10. 2003 20:12

Nevíte někdo, jestli to neumí taky mozilla?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  18. 10. 2003 14:50

Ano, umi. Ale chce to nejake Extension. Osobne pouzivam Aggreg8 ale zda se mi silene nedotazeny je jich jeste nekolik, ale ten co se mi libi (z hlavy si nevzpomenu) tak vyzaduje Javu a tu si do PC pustit nehodlam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  18. 10. 2003 15:36

Bezva - dobrá zpráva.
Díky moc. Používám mozillu a nevěděl jsem k čemu RSS je a je to na hodně webech, které čtu (mimochodem na www.czilla.cz).
Kdyby sis náhodou vzpomněl, tak dej vědět, protože javu v počítači stejně už mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  20. 10. 2003 22:25

Nainstaloval jsem si ten Aggreg8. Už jsem v něm zobrazil RSS ze www.zive.cz a www.czilla.cz, ale chová se to jako prohlížeč - akorát to zobrazí jen něco z té stránky. Nevidím v tom nějaký smysl, že by se někde dole zobrazovala nějaká ikonka - to jsem si nevšiml. Asi bych potřeboval poučit - jakou přesně výhodu to má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Pospíchal  |  13. 07. 2004 09:48

Zkusil jsem si do Mozilly 1.6 nainstalovat Aggreg8, ale hlásí mi to při instalaci chybu -214. Čím to může být?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Pospíchal  |  13. 07. 2004 10:00

Odpovím si sám: Neměl jsem právo zápisu do adresáře chrome. Vyřešeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikes50  |  02. 03. 2005 18:25

Existuje docela dobrá čtečka Sage, používám jí ve Firefoxu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  04. 03. 2005 09:44

:) Reakce na pěkně starej příspvěk. Od té doby jsem vyzkošel spoustu RSS čteček: tu která je v Thunderbirdu nebo Habari Xenu ve Firefoxovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 10. 2003 14:27

Nejak mi v RSS blbne zobrazovani diakritiky. Pouzivam plugin pro messenger Miranda a jedine ceske RSS ktere se mi zobrazuje korektne je Pooh.cz. Zive i Mobilmania dela neplechu.

nopopups();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 10. 2003 19:55

Nikdo nevi kde by mohla byt chyba?

nopopups();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Křepelka  |  15. 11. 2003 11:52

To bude asi proto, ze autor pooh dusledne pouziva standardy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ada  |  17. 10. 2003 10:50

Zkuste si nekdo v tom feedreadrovi napsat příspěvek do diskuze. Je to žůžo, nechodí písmenko z, vždycky to akorát přepne zobrazení. To samé to dělá když dáte ALT 122. Docela sranda... Nejde to nějak odstranit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  17. 10. 2003 16:58

Je to tak, jednoznačně chyba autora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  17. 10. 2003 17:05

staci tupe neklikat na Read on, ale otevrit odkaz v novem okne :) Nejlepe jinem prohlizeci, ktery stranku zobrazi rychleji.</flame>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Raida  |  17. 10. 2003 08:49

Na to ze se jak pisete jedna o zdokonalenou variantu (jakesi 1.1) mate stale problemy s kodovanim, viz clanek: Program: PP MailCheck ....
ve kterem jsou v iso-8859-2 nezobrazitelne znaky. Lepsi konverze nebo filtr by nebyla od veci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redeji ne  |  17. 10. 2003 08:32

Je dobre zduraznit, ze muzete pooh pouzit i na cteni, a nemusite nic instalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jb  |  17. 10. 2003 07:36

Další příspěvek k "internetovému znečištění" (viz dnešní úvodní článek).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  17. 10. 2003 15:04

:) RSS je dobrý sluha, ale zlý pán. když budete klikat na každý odkázek, který na vás vyskočí, můžete si za to sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brelax  |  17. 10. 2003 06:44

Vážená redakce,

mám jedinou prosbičku. Bylo by možné, aby se v tomto programu dala zobrazovat i doména zive.cpress.cz? www.zive.cz mi zde nefunguje a tak toto musim prepsat na zive.cpress.cz, poté to jede normálně a pokud kliknu na jakýkoliv článek v prohlížeči automaticky se to přepíše na např http://zive.cpress.cz/h/Info/F.asp?ARI=113139&HID=23. Zkoušel jsem tedy FeedReader, přepsal jsem váš odkaz www.zive.cz/system/RSS.xml na zive.cpress.cz/system/RXX.xml a feed se objevil. Bohužel po kliknutí na jakýkoliv článek se mi automaticky předhodí adresa www.zive.cz a tudíš se objeví chyba, že článek je nedostupný :( Nešlo by to nějak zařídit? Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kopta  |  17. 10. 2003 13:33

Brelaxi, nejsem sice (už z redakce Živě, ale tohle asi nikdo delat kvuli vam nebude. Ale muzete si to zaridit sam:

Jednoducha verze -- najdete na systemovem disku soubor "hosts" (bez pripony -- umisteni se lisi podle verze Windows) a vlozte do nej nasledujici radek:

193.86.103.34 www.zive.cz

a zacne vam vsechno fungovat.

Slozita verze -- napiste si skript, ktery bude adresu prepisovat. Napriklad  v PHP by to bylo takhle:

<?php
  header("Content-Type: text/xml");
  echo preg_replace(
   
"/www.zive.cz/i",
    "zive.cpress.cz"
    implode("\n", file("
http://zive.cpress.cz/system/RSS.xml"))
  );
?>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  17. 10. 2003 01:30

Ma nekdo prozkoumany portfolio RSS ctecek pro linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  17. 10. 2003 16:15

Pro nahrazky to snad ani nevyrabeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uikm  |  15. 11. 2003 11:45

IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
IMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHOIMHO
pako !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  20. 10. 2003 15:00

V KDE napr. applet KNewsTicker.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tsunami  |  16. 11. 2003 09:59

cteni RSS umi i centericq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnnym  |  20. 03. 2006 17:39

Třeba Akregator. Je taky v KDE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso  |  09. 05. 2004 12:20

Já v Linuxu používám RSS v poštovním klientu Evolution (něco jako MS Outlook) a je to naprosto v pohodě. Na jednom místě tak mám čerstvé zprávy, aktuální počasí z celého světa, emaily, kontakty, kalendář s plánovačem, atd. Je to naprosto SUPER.

PS: Jezevče, IMHO jsi pitomec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  17. 10. 2003 00:22

Ale ze to trvalo

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mylosh B.  |  20. 01. 2005 09:08

Ja osobne tedy NEDEKUJI, protoze RSS nemuze nahradit sqelou sluzbu WEBSPY, kterou Computer Press bez nahrady zrusil.
Vsechny informace o novinkach v dane oblasti mi prisly v jednom mejliku a k jejich precteni nebylo nutne pouzivat nejake dalsi binarni smeti.
Navic sluzba sbirala novinky z nekolika desitek ci stovek webu automaticky a nic se nemuselo nikde rucne konfigurovat.
Jak ma obycejny uzivatel vedet, ktere weby si ma do toho RSS napripojovat?
Proste chodily zpravy, ktere byly zajimave a bylo mi fuk, na jakych kterych webech je WEBSPY vysmejdil.
Pro me byl dulezity jejich obsah a to, ze jsem byl rychle o vsem v dane oblasti informovan.
Cele to RSS je oproti WEBSPY jednoznacne nekolik kroku zpet a pripada mi to, jako jako navrat do pocitacoveho praveku.
RSS proste neni pro bezne, pohodlne a lenive uzivatele PC, ale jen pro opravdu zanicene fandy, kteri o "svych" webech vi a miluji instalace a pouzivani stale novych zoftveru.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2005 20:43

Nič netreba inštalovať, existujú aj online feed-readery, napr. www.bloglines.com . Takto si nakopnem svoju stránku na bloglines a hneď vidím kde čo pribudlo...aký krok späť? Aké inštalovanie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor