Rozhovor s Petrem Ondráškem, Veletrhy Brno: Má dnes Invex vůbec smysl?

Diskuze čtenářů k článku

Milfried  |  10. 10. 2006 08:30

těší zájem "mladých" a vidí v nich potenciální zákazníky. Díky nim jsem letos nejel a nepojedu, dokud budou pavilony plné zpovykaných parchantů, díky nimž není možné věnovat se IT ale je nutno věnovat se "boji o přežití".

Je to tak těžké, na první dva dny omezit vstup od 18 let??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys, Ditys  |  08. 10. 2006 19:15

O voucherech jsem (pochopitelně) na Invex WWW stránkách nic nenašel - technické údaje pro připojení budou podávat pracovníci na pokladnách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat009  |  07. 10. 2006 22:43

Kazdorocni tema je opet tu....A vzdy se stejnym zaverem. Jet na invex? Ne, prenecham to skolam, ty tu statistiku naplni taky a pak ondrasek ma aspon na zivobyti vystarano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xroot, Xroot  |  07. 10. 2006 11:55

No ja tam byl naposled pred asi pred 5ti lety a to byl takovy des ze uz nikdy vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halalik  |  07. 10. 2006 09:34

...svý zlatý časy už má Invex dávno za sebou.

Začalo to dávno hromadnými školními nájezdy na Invex, "sběrači prospektů a CDček všeho druhu", halasnými proklamacemi herních magazínů.... no a nyní je to nezáživné setkání pro pár snobských eunuchů, kteří doufají že jim do náruče vlítne nějaký ten kšeft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  07. 10. 2006 08:53

No a teď tu o Karkulce - ta je taky dobrá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  07. 10. 2006 09:34

Ta o Karkulce je napsaná ve včerejší aktualitě od BSA..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halalik  |  07. 10. 2006 16:11

Nahodou, Karcoolka je sqelej film.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  07. 10. 2006 08:05

Dotazy na pana Ondráška
.
Dovolím si navázat na svůj předchozí příspěvek a doplním ho o dotazy na pana Ondráška - snad odpoví.
.
Po výstavě Invex vždy vyrukujete se statistikami ohledně návštěvnosti, počtu a spokojenosti vystavovatelů, ...
1. Jak je možné, že v statisitkách je přes 50% návštěvníků odborníků na IT v oboru zaměstnaných, když se po veletrhu pohybují evidentně nejvíce z brněnských škol navezeníškoláci?
2. Jak je možné, že jsou vystavovatelé stále s výstavou spokojeni a budou se na veletrh vracet (vždy přesná procentuelní čísla), když mně ani kolegy z jiných stánků se na to nikdo žádným dotazníkem neptal?
3. Jak je možné, že vystavovatelů na výstavě bylo stále víc a víc a zabírají více plochy, když mezi stánky jsou stále širší plochy a některé pavilony jsou nově zcela zavřené?
.
Je možné, že tohle praktikovali vaši předchůdci a dovedli tyto statistiky skutečně do absurdity. Ono když se jednou v tomto začne lhát, tak jak z toho v dalších letech ven, že? Snad doporučení.... nebylo by dobré si zachovat alespoň minimální důstojnost a raději "přesné" statistiky zrušit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spora  |  08. 10. 2006 13:54

Zajímal jsem se o přítomnost jistého produktu, který má ve svém portfoliu asi 10 významných českých IT firem, na veletrhu Invex. Od všech mi přišla odpověď, že na Invexu nebudou. Další komentář netřeba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir  |  08. 10. 2006 20:49

Nabízím jednoduché vysvětlení bývalého vystavovatele :
Statistické číslo o percentuelním zastoupení se zjišťuje podle mě ze za vstupenky vyměněných voucherů. Pokladním je zcela jedno, že školáci, kteří dostali hrst voucherů od tatínka, do nich vyplnili, že jsou IT specialisté - anebo už to tam měli otcovým jménem vyplněno, aby "nebyla ostuda" - osobní údaje těch, co si voucher vyměnili, jsou po invexu předána vystavovateli jehož razítko je na voucheru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  07. 10. 2006 07:48

Invex - to je zastydlý brněnský socialismus.
.
Teď se nenavážím do Brna, ale do brněnských pořadatelů, aby bylo předem jasno. Jako vystavovatel jsem byl na výstavách Invex (Brno, BVV), ForArch (Praha - výstaviště Letňany, ABF), Amper (Praha - výstaviště Letňany, Terrinvest) a Interkamera (Praha - výstaviště Holešovice, ...). V Praze se všichni snaží vystavovateli vyjít vstříc i nad rámec podmínek - váží si ho. V Brně jsou vystavovatelé zakopaný komunisti, který ještě nikdo nevyhodil (majitelem jsou města Brno a Dieseldorf, co to neřeší), a je to fakt znát. Absolutní neochota - nic nejde. Přemrštěná cena služeb, kdy tak musíte zaplatit jejich neefektivitu a neschopnost. Arogance. Minimální vize.
.
Chcete-li zažít skanzen komunismu, jeďte vystavovat do Brna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OOssoottoo  |  07. 10. 2006 08:45

Prazske veletrhy jsou vrchol amaterismu, placas p...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Pospíchal  |  07. 10. 2006 09:48

Nevím podle čeho soudíte. Máme zkušenosti jako vystavovatelé s BVV, Terinvestem, Omnis Expo a dalšími pořadateli, ale mohu jen konstatovat, že jsem nikde nezažil takový přístup jako u Terinvestu. Přesně to co uvádíte o BVV, pro BVV neplatí ( i když i vůči nim máme výhrady ), platí pro Terinvest - předražené služby, nezájem, nesplnění objednaných služeb, neodstranění závad, které způsobil pořadatel a jejich montážní pracovníci, 3 dny čekání na připojení elektřiny apod. - nic z tohoto jsme u BVV nezažili.
P.S. nazvat Terinvest amatéry je podle mě urážka amatérů a plná ústa socialismu mají většinou jen ti co ho na svý kůži vůbec nikdy nezažili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  07. 10. 2006 16:27

to je zvláštní, já zase podobnou kritiku slyšel o pražském výstavišti v souvislosti s výstavou Model Hobby. Prý se to začíná pomalu přesouvat do Brna, protože v Praze chtěli přemrštěné částky a i zázemí je prý v Brně lepší. Já na pražském výstavišti nebyl, ale jak jsem nakoupil, tak prodávám z toho příspěvku Maxe zášť přímo čiší, takže to moc důvěryhodně nepůsobí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  15. 10. 2006 02:33

pozeram ze mas co vraviet. Mam rad takoveto odborniky.

Nicmene jsme velice spokojen z AC EXPO - Veletrzni Palac, PHA) a naopak dost nespokojeny jsme z BVV. Nekde medzi tym je MIP (Reklama/Polagraf - Vystaviste, PHA), Terrinvest (AMPER, Letnany, PHA) a ATEMI (InterKamera - Vystaviste, PHA).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 10. 2006 06:31

A když jich dám 8, co pak budu blejt? Nuly a jednicky? To hodim digitalni tycku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R_R  |  07. 10. 2006 20:15

Po Starobahnu pujdes blejt driv nez po 8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  07. 10. 2006 00:39

Vloni jsem tam po několikaleté přestávce (známý mi vnutil lístek) na odborné dny zajel - a byl to opravdu otřes. Všechno předražený, poloprázdný, nezajímavý, naprostá ztráta času.

Prostě ty doby, kdy byla pro člověka návštěva Invexu skoro svátek jsou pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir  |  08. 10. 2006 20:50

Jojo, "klobás" za "osndesát".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor