Rozhovor s distributorem: Michal Fajtl, obchodní ředitel Libra Electronics

Diskuze čtenářů k článku

...  |  10. 07. 2003 09:25

Opravdu nerad používám vulgární výrazy, ale článek stojí za hovno a autor je vůl, že to napsal . Použít větu "Abych to napřed sesumarizoval " je schopen jen kretén .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toltek  |  08. 07. 2003 20:45

Odporny PR

Toltek
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  08. 07. 2003 17:48


Nedá mi to, abych se neozval z druhé strany. Spolupracujeme s Librou už od počátku roku 1998, takže si myslím, že za těch více jak 5 let mohu hodnotit. Zabývám se samozřejmě "novou" Librou, nikoli veleúspěšným průkopníkem počítačů v ČR, matkou AAC, Librou pod přímým vedením Ing. Marka.

AD Brouk Pytlík - """"Je to ale normální, Libra v číslech lže vždycky. 25 tisíc počítačů je sci fi""""

Nevidím do čísel celé Libry, ale pokud si sečtu všechny aktivity (LEO pouze jednou z nich), jako např. montáž pro hypermarkety, atd... Každopádně se mi zdá nereálné, aby si ty čísla cucali z prstu. A když, cucají si je stejně dobře jako ostatní  Poměr vůči ostatním značkám je reálný.

AD "nezajímavý článek" - mně zajímá moc...

AD Alfi - první konstruktivní příspěvek- """zablokovani odberu zbozi i v hotovosti pri prvnich problemech s platbami faktur, ketre byli zpusobene nesplnenymi dodavkami zbozi z Vasi strany"""

Co je v tom za nepořádek? I po pětileté spolupráci vím, že pokud mám fkt po splatnosti, tak jsou problémy... A to je dobře, ne? Docela rád bych viděl Tebe, jak vypadáš, když jseš v obrácené poloze a jednáš se svým zákazníkem, který si usmyslí, že se mu něco v dodávce nelíbí, tak ji prostě nezaplatí. Nevím o co šlo. Ale taky proto je od Tebe docela nefér, že to tady vytahuješ a nenapíšeš podrobnosti. Dokonce se ani pořádně nepodepíšeš. Trošku mně to mrzí, protože si fakt ani ve špatném snu nedokážu představit, že by mně Libra v něčem kdy poškodila a nedalo se to do pořádku. Jo, jsou problémy, ale běžné provozní. Libra je naším 95% dodavatelem a ani jeden problém NIKDY nezůstal nevyřešen. Integrujeme se do sítě LibraShop i LEO Partner. Nevím, jestli je to v tom. Ale fakt si nemám na co stěžovat. Vlastně mám, ale stěžuju si jim a vše se řeší. Doporučuju Ti stejný postup...

Co se týče prodejní podpory. Tak třeba teď jsme měli masivní roznášku 10tis krásných čtyřstranných barevných letáků z prostředků hrazených Librou. Takových roznášek je několik. Ve spolupráci se SkyNetem jsme dělali předváděčku na festivalu Okolo Třeboně. Libra nám tam zapůjčila 16ks počítačů a 16ks 17"-18" LCDček. To jsou jen dva příklady z mnoha...

Problémy jsou... Pokud mám problém s cenou, řešíme. Pokud něco nepřiveze dopravka, řeší to obchodník. Nelíbí se mi jedna "Libří" produktová řada, tak to neprodávám, ale řeším to. Snažím se jim předat své zkušenosti z první linie. Problémy jsou ale řeší se...

S reklamacemi nejsou větší problémy...

Libra je jediná firma, které jsem byl ochoten podepsat směnku.

AD výtky k osobě Michala Fajtla - docela mně překvapuje, že takový niemandi, kteří jako vrchol své kariéry a schopností dosáhnou toho co pan Fajtl znal v mateřské škole, mají vůbec tu drzost pouštět z úst takové, promiňte mi to slovo, nechutné sračky. Jak jsem to o Vás mohl říct když Vás neznám? Stejně tak, jak vy můžete vypouštět takové hnusy k osobě, kterou znáte alespoň s odborného života. Nejste ani schopni se podepsat. My vás neznáme vůbec. Na nějaké anonymní přezdívky Vám každý kašle. Docela jsem Vámi zhnusen. Ještě že je Vás naprostá menšina a těch slušných Čechů a Moraváků je daleko víc...

Ing. Fajtla znám jako výjimečně schopného člověka. Zažil jsem jej jak na luxusních konferencích v kvádru, tak na neformálních setkáních při seskocích padákem v tričku a kraťasech... Je to velmi reprezentativní osobnost a výše uvedené nechutnosti ukazují pouze na pisatelovu závist a primitivní myšlení. Libra měla osobností mnoho. Zakladatel Ing. Marek, bývalý obchodní ředitel Petr Sedloň, kterého si neskutečně vážím, současný ředitel Adolf Středa... Mohl bych pokračovat dále. Asi těžko budu zde na víceméně amaterském diskusním fóru rozebírat úspěchy a schopnosti pana Fajtla při úspěšném řízení kolosu zvaného Libra. Jeho činnost se mně velmi přímo dotýká a vím, že mu to myslí a že jeho rozhodnutí a plány mají hlavu a patu. Možná si teď ty špíny říkají, že lezu ředitelovi Libry kamsi. Ale proč bych měl? Já jsem zákazník Libry a oni mne si musí vážit, jako já si musím vážit svých zákazníků. A to také dělají a proto to funguje tak, jak si představuju pevný obchodní vztah. Klidně během pár dnů začnu brát jinde. Ale já nechci! Ikdyž musím platit, ikdyž mi blokují odběry když dlužím... Tak to má být!

Vy co se tu zastáváte VIKOMTu. Já jsem jen lokální obchodník, ale dokážu si posčítat 1+1. Pokud byl management tak neschopný, jak byl, nevidím jediný důvod, proč by měl dál fungovat. Ale jsem přesvědčen, že kdyby byl pan Fajtl ve Vikomtu, tak by tento nedopadl tak jak dopadl... Na zem... Velmi slušně řečeno. Kecy bývalých Vikomtích obchodníků o zlé Libře, která chudinku Vikomt spolkla a on chudák nemoch nic dělat. Je to prostě o neschopnosti managementu. Pokud si na sebe nevydělají, chcípnou...

Tak to je asi vše co jsem chtěl říct o svých zkušenostech s Librou. Na rozdíl od většiny ze všech ostatních je tento příspěvek o něčem a vyjadřuje něčí dlouhodobé zkušenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  08. 07. 2003 18:43

Mé zkušenosti zase praví, že jsem nakupoval od Vikomtu a teď nemám, kde zboží reklamovat. Kecy typu, že je to moje blbost že jsem nenakupoval jinde, si strčte někam - pokud se Libra tváří, že Vikomt spolkla, musí řešit i reklamace.

A jinak i s Librou mám své zkušenosti. Takový bordel, který mají oni v expedici, jsem neviděl ani SWS, ani eD, ani Techdata. Ale to je jejich věc, i díky tomu mají o zákazníka míň - ale asi je to netrápí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  08. 07. 2003 18:55

A s kterou pobočkou si obchodoval? Já jenom s centrálou a tam je vše OK... Docela by mně to zajímalo...

Jinak s těmi reklamacemi s Tebou souhlasím. Pokud dle slov Ing Fajtla, to byl delší proces "umírání Vikomtu", tak to měli zajistit.

Na stránkách Vikomtu visí toto:

S platností  od 1.5.2003  převzala firma  LIBRA  rovněž  záruční i pozáruční  servis  na veškeré zboží prodané společností VIKOMT.

Pokusím se zjistit ofociální stanovisko. Sám jsem od Vikomtu nikdy nic neměl, ale dost mně to zajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 20:21

Joooo a ted jsem našel odkaz. Asi to nevíte, ale LIBRA má vlastní PR oddělení a tam zpracovávají důležité okamžiky firemního života. Zatímco ten srandista z třeboně tady napravuje svět a hájí pravdu, nic než pravdu, tak jsem objevil skutečný skvost z letošního hodnocení 2. čtvrtletí. Pro jistotu jsem změnil jména, aby neměli kluci ostudu, ale vy na webu jste chytří a víte, vo koho jde.

tak šup na  tento odkaz http://www.fuxoft.cz/redmeat/gfx/43procent.gif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  09. 07. 2003 11:25

REKLAMACE ZBOŽÍ Z VIKOMTU

Reklamace z bývalého Vikomtu posílejte na adresu Chelčického 13, stejně jako posíláte věci nakoupené z Libry. Vždy je prosím posílejte odděleně, zvlášť reklamace Libry a Vikomtu. Balík s věcmi z Vikomtu tak označte, stačí když na krabici napíšete REKLAMACE - VIKOMT.

Toť oficiální stanovisko LE získané od "šéfa" reklamací pana Klimenta (kliment@libra.cz) Nikdy jsem to nezkoušel, ale prý to funguje.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel V.-Libra  |  03. 09. 2003 14:06

Nevím kdo jsi nebo jste ale ohledně řešení reklamací fa Vikomt se musím ohradit. Servis Libra dokázal převzaté reklamace firmy Vikomt rozhýbat ve velice "krátkém" čase. I když se nedivím pokud jste měl reklamace v řešení 2-3měsíce. Ono záleží pak na přístupu jednotlivého zákazníka který v dubnu pošle reklamace do Vikomtu a začne je shánět po třech měsících. Nevím co tací lidé čekají. Já pokud reklamuji jakkékoliv zboží už po týdnu se snažím zjistit jak to s ním vypadá. Reklamace ve Vikomtu byly vyřizovány do posledního dne (vlastní zkušenosti), ale nechtělo jen nečinně sedět na "prdeli" a čekat co z toho vyleze.

Vaše zkušenosti s Librou? opravdu nevím kdo jste ale asi nic mnoho když se nedokážete ani podepsat. Takových hrdinů kteří vystupují annonymě koukám je tu mraky. Dle mého v takovém objemu v jakém Libra obchoduje stíhá jak obchody tak expedice tak reklamace ve velice slušném stavu, času, pořádku (zkušenosti jiných IT firem....a ne malých)

tot vše...nestojíš , -te za víc snahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfi  |  08. 07. 2003 20:10

Ale ja nerikam ze je zablokovani dodavek zbozi pri platebni nekazni spatne, delam to podobne. Urcite bych ale nezamezil nakupum za hotove a snazil bych se s klientem domluvit na postupnym umorovani dluhu., Z druhe strany pokud se s tebou domluvim ze od tebe odeberu v 3 odberech zbozi treba za 300000.-, ktere na sebe musi mit primou navaznozt tak aby po posledni dodavce bylo mozno celou zakazku ukoncit vyfakturovat a predat klientovi, a  nechas si potvrdit terminy dodavek, aby si byl schopen dodrzet terminy i platby a posledni zbozi ti dodaji o cca 8 tydnu dele nez slibi a jeste ti vyhulej penale 1% denne tak sorry ale kde to zijem. Tohle je vztah mezi klientem a obchodnikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  09. 07. 2003 11:20

No, klobouk dolu. Tak tohle jestli některej distributor umožňuje, tak bych docela rád znal jeho jméno. Napiš ho. Pokud to takhle umí, tak zaslouží pochvalu. Já se s tím ještě nesetkal...

A to 1% denně? Chtěl si napsat 0,5%, ne? Ale o to tu nejde... Fakt mně to zajímá!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfi  |  10. 07. 2003 07:17

Tohle je o nicem , vim presne co pisu chteli nam uctovat 1% denne za prodleni fa i kdyz zbozi nebylo kompletne dle dohody dodano, take po 5 lete spolupraci. Tim tuto diskuzi povazuji pro me za ukoncenou. Kazdopadne az budete mit nejakej vetsi kseft treba pro statni spravu a nebudou Vam na to stacit sve penize spechejte se dohodnout do spolecnosti LIBRA. Pokud zijete v malem mestecku, tak Vas ujistuji ze uz tam po te ostude "neprodate ani mys". Nejjednodussi konecne vysvetleni totiz bude ze bezne pozadovane zbozi ktere jiz rok od teto spolecnosti odebirate v pravidelnych odberech je atypicke a oni za to nemohou, jako super krok dobre vule je ze to smazem a odpusti mi penale,  . Jsem stastnen a stejny problem jsem v LEVI vyresil uplne bez problemu. A to nemusim mluvit o rozdilu v podpore na produkty, ktera je zde 1000 x lepsi a ne joko v LIBRE, kde mi pan technik precte text z internetoveho popisu produktu  ... Howg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiki  |  08. 07. 2003 21:13

Karle?!? (Vávře) jakej používáš šampón?

Musí být fakt dobrej, když rozpustí ty hovna po každém návratu z řítního alpinismu tak, že můžeš zase mezi lidi...

Aha pardon, ty chodíš jenom do Libry a tam s tou náhlavní rohovinou zapadneš co.....tak to nic.

papa

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  09. 07. 2003 11:47

Milý(á) Kiki,

Používám Pantene Pro V proti lupům. Ty jsou tak jediné co mně trápí. Bohužel jsem ale zjistil, že ten šampon není nic moc. Při obchodním styku s Librou skutečně stačí, ale teď jsem přišel na nevýhodu. Drhnu to jak se dá a pořád nic a neskutečný smrad? Co? Ty zvratky, které jsem vyprodukoval po přečtení Tvého příspěvku a Tobě podobných. Chtěl bych si s Tebou o tom popovídat, ale není jak... Podpis chybí. Jestli jsi to nepochopil(a), tak se podiv do kalendáře. Je červenec roku 2003. Rovný člověk, který si za něčím stojí, to napíše a hlavně se podepíše. Asi Tě trápí, že doba anonymů je nenávratně pryč a bohužel jsi jedním z těch, kteří vytvářejí špatnou pověst oné "České" povahy. Mně to mrzí. Já na Čechy nedám dopustit a mám nás za velmi schopný národ. Těžko se v nějakém diskusním fóru dovolávat kvalit a slušnosti, které Ti měly předat rodiče... Díky bohu, že jsi jednou z mála černých ovcí.

Ostatní čtenáři mi prominou, ale tento styl jednání používám opravdu jen v krajní nouzi. Jsem dost znechucen. Ale to je můj problém že se v těch svinstvech hrabu. Končím...

Přemýšlím nad tímhle fórem. Proč třeba Alfi má konstruktivní připomínku - nelíbí se mu platebmí podmínky. Pak někdo jiný není spokojený s reklamacemi, distribucí... To jsou super připomínky. Pokud vím, tak se snažím pomoct a zase čekám zkušenosti od ostatních.

Ale co podobní zmetci jako Kiki? Napadá mně jediné. Závist! Libra je velmi úspěšná a i přes neustálou expanzi má zdravý základ. A ten Fajtl, ten bude mít za měsíc plat, co já ve svém sebezžírání nevydělám za rok... Jo, to je vcelku logické vysvětlení podobných příspěvků. No, ještě asi není naše společnost tak daleko... Bohudík jen jedinci, ne jako celek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaaaaaaaaaaa  |  08. 07. 2003 22:43

ty koukam nevidis vubec do niceho. docela me prekvapuje ze muzes zastavat alespon takovy post jako mas. dealere lokalniho charakteru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FYVM  |  08. 07. 2003 16:33

Jo LEO...to je paráda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FYVM  |  08. 07. 2003 16:34

Ale nesmí to být nóťas....a nebo jen akumulátor do notebooku LEO.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 16:51

ty noťasy jsou podezřele podobné umaxům.

takže asi kvalita a reklamace na podobné neúrovni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  08. 07. 2003 18:10

Pokud mám být upřímný, tak notebooky LEO jsou fakt u Libry problém. Štve mně, že kazí značku, kterou Libra pod vedením Pavla Maška spolu s Mirkem Koláčkem, vybudovala.

Není to tak, že by byly nějak nadprůměrně poruchové či nekvalitní. Jde o to, že nejsou ani levné, ani dobré. Takový notebook pod 20tis vč. Win by měl místo na trhu. Ale jinak ne... Konkurence nabízí za minimální příplatek až příliš mnoho...

Ale to neplatí jen o LEO. Naprosto stejně jsou na tom UMAX, Brave, Lynx, Premio...

Snad se časem dokážou silným značkám postavit. Já si nepřeju nic jiného a snažím se svými zkušenostmi podnítit zdravý rozvoj. Kritizovat dokáže každý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  08. 07. 2003 15:40

Libi se mi "znackove pocitace LEO"... asi mysleno stejne no-name jako napr. BRAVE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  08. 07. 2003 17:56

Divíš se, že se LEO počítače nazývají "značkovými?

Proč?

Každá komponenta je označena výrobním štítkem LEO a pokud ji reklamuješ, nikoho nezajímá co to je. Pouze že je to z LEOše.

LEO je registrovaná značka

LEO má cca 130 obchodních a servisních míst a centrální "bezstarostný" servis, kde si ZADARMO pro PC přijedou kamkoli v ČR a přivezou ho do týdne opravený, ať se jedná o závadu čehokoli...

Veškeré komponenty, které mají do LEO přijít jsou pečlivě VZÁJEMNĚ testovány na kompatibilitu. Nenamontuje se tam každá plečka, pouze vybrané a otestované komponenty.

Veškeré problémy s PC jsou centrálně shromažďovány a analyzovány. Dále je řeší technická podpora a přijímají se opatření, kontaktují se partneři o řešeních...

Jak jinak si představuješ značkový počítač???

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  08. 07. 2003 12:05

Bohuzel se musim pridat k radam kritiku. Pokud tady pan Fajtl blahosklonne hovori o prebirani Vikomtu CZ, tak seriozni firma prebira jak radosti tak strasti. A jelikoz reklamace produktu dovazenych Vikomtech ted nikdo neresi ("Vikomt zkrachoval, delejte si s tim co chcete"), prijde mi to jako vrcholne neseriozni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 16:58

Panu řediteli je to naprosto šumafuk, on je stále na poradách, řeší tabulky, učí se excel, prcá podřízené a o normálním životě ví naprostý hovno. Ten pan ředitel vidí zákazníka a slyší o jeho problémech pouze na setkání, kde vám jenom slibují a plkají a chlubí se čísly, které jsou úplně vo hovně. Mě nezajímá, kolik si nalhali, ale chci slyšet, jak budou řešit reklamace, jak velkej kredit nám poskytnou... Chvástání v Čechách je pasé, ale někteří to holt nepochopili. Takže se těším, jak zas letos nepojedu do hotel S.E.N, abych se nevytočil a nemusel poslouchat ty "manažery", jejichž jedinou zásluhou bylo, že v pravou dobu podrželi někomu tašku. Hádejte komu. Stačí číst v poslední době MF Dnes a podobný PR články např. v @mazazínu.AAC se na něco chystá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  08. 07. 2003 18:01

Nechceš se podepsat? Nejsi náhodou z Brna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 19:07

Náhodou nejsem . Mění se tím něco ? Jako že v Brně nemaj právo na názor ?

Naštěstí jsem z vesnice, takže mám zdravý kritický názor, vždycky mezi pasením krav a kydáním hnoje si skáknu na net a když vidím někoho tak zamilovaného do libry, ukápne mi slza. Zvláš´t další příspěvky pana Vávře  

Já jsem v pohodě, beru na pobočce nejmenované firmy, lidi maj na mě čas a jsem v klidu. Když ale vidím ty manažery .... Prostě Okolo třeboně, pasou tam Fajtloně. Děkujeme předsedovi Vávřemu z fanclubu Ředitele Fajtla za příspěvky.  Libře zdar a Třeboni zvlášť.

Jo a nezapomeň vyřídit ty reklamace za Vikomt, jaxi slíbil.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  09. 07. 2003 11:15

Hele, Brouku Pytlíku. To jestli si z Brna jsem se ptal jen proto, že tam znám jednoho takovýho... Brouka Pytlíka...

Nehodlám se s Těbou bavit, pokud budeš kydat jen takovýhle sračky a budeš mít natolik málo lidský slušnosti a nepodepíšeš se. Ono slovo slušnost Ti asi nic neříká a vlastně ztrácím čas...

Reklamace Vikomtu mám vyřešeny a jsou o kousek níže, viditelně označené!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  08. 07. 2003 17:09

taky se musim pridat k radam kritiku. Ono tady je videt ze cim vecsi firma tak tym vice procesni (viz TechData - fuuuuuuuuuuuj - uz se tesim an rozhovor s p. Kuncem) . Slavny NAVISION - vidim na LEVI jak se s nim trapej, LIBRA to urcite vyhrala)) e-shop maji strasny, nic se tam neda sehnat (informace o produktech) Zlate LEVI.MARKET ikdyz Levi je dost neprijemne a asi ma zajem jen o velky bussines!? Uplne nejlepsi je asi eXtraPoint, ale rikam vse je o vztahech medzi lidma, jak se kdo domluvi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Silencer  |  08. 07. 2003 11:00

Naprosto souhlasim s pytlikem. Nevim jak na ostatni , ale na me pri prvnim pohledu na fotku pusobi tento pan dojmen ne prilis inteligentnim. Jako by rikal " Jsem Balda z Balikova , kdo je vic ? . " Po precteni jeho odpovedi jsem byl v tom jenom utvrzen. Na druhou stranu , je neuveritelne jak Libra "jede" na 110 procent , protoze bych nechtel byt v kuzi nekoho kdo si koupi jejich pocitac. Uz jsem jich takovych par videl a myslim ze mi to stacilo. A jeste neco . Pane Fajtl naucte se pocitat !!! Mozna potom zapracujete nejen na sobe ale i na sve firme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfi  |  08. 07. 2003 10:10

Mozna by stalo za uvahu zvazit vztah Vasi spolecnosti a zamestnancu ke klientum. Za posledni rok jsme byli z pristupem tak nespokojeni ze jsme od Vasi spolecnosti v tomto roku prestali zbozi odebirat. Obchodni politika, vztach partnerum kteri spolupracuji dlouhodobe, lichvarsky pristup, zablokovani odberu zbozi i v hotovosti pri prvnich problemech s platbami faktur, ktere byli zpusobene nesplnenymi dodavkami zbozi z Vasi strany, to je pro me vizitka teto firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfi  |  08. 07. 2003 10:10

Mozna by stalo za uvahu zvazit vztah Vasi spolecnosti a zamestnancu ke klientum. Za posledni rok jsme byli z pristupem tak nespokojeni ze jsme od Vasi spolecnosti v tomto roku prestali zbozi odebirat. Obchodni politika, vztach partnerum kteri spolupracuji dlouhodobe, lichvarsky pristup, zablokovani odberu zbozi i v hotovosti pri prvnich problemech s platbami faktur, ketre byli zpusobene nesplnenymi dodavkami zbozi z Vasi strany, to je pro me vizitka Vasi firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Par  |  08. 07. 2003 10:00

... o cem byl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  08. 07. 2003 10:55

naprost o ničem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nobody  |  09. 07. 2003 09:01

Me osobne se ten clanek libil, prinesl mi zajimave informace a nemene zajimave jsou tyhle diskuze . Jen tak dal, cekam na dalsi rozhovory..... Techdata, ProCa, Abacus, Levi, eD....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 09:21

Bravo !

Rozhovor s obchodním ředitelem, který neumí sečít dvě čísla . Je to ale normální, Libra v číslech lže vždycky. 25 tisíc počítačů je sci fi.

Ale jsem rád, že Libra jede na 110 %. A to ještě zapomněli na procesory VIA, takže to určitě udělali aspoň 5 tisíc, takže to je fofr. A ta fotečka samolibého bosse - sedím u korýtka a chrochtám jako prase. Pro živě - co jste chtěli tímto rozhovorem říct ? Ani jedna otázka položená na tělo, všechno jenom naučený bláboly. Kolik stojí takový PR článek ? Měl bych zájem, můžete uvěřejnit ceník ?  Ať je to fér pro všechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Dombrovský  |  08. 07. 2003 12:26

Jednoduše se do textu vloudila chybička, za což se omlouvám  - mělo to být 78 + 22 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk pytlík  |  08. 07. 2003 16:50

Spíš to mělo být 68 + 32, ale na poslední chvíli vám to pan ředitel opravil, aby nenasral Intel. Kdo platí , ten jede. Zaplať bůh za takové firmy, které pod diktátem špinavého a mrzského dolárku serou na zákazníky. Je aspoň více místa pro ty, kteří to myslí vážně.

Mimochodem, jak se staví librácký dealerský řetězec k řetězci hyper a super marketů a řetězcům řetězovitejm ?

To by asi lidi zajímalo víc, než to, že Libra chce jít do Anglie . Pro me za mě, ať jdou třeba do prdele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 07. 2003 00:18

boze to to nemuzete za ten tyden opravit ?
": 78 % sestav je na platformě Intel, 32 % sestav na platformě AMD."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor