Rozhovor s distributorem: Karel Zima, generální ředitel Konsigna o.s.

Diskuze čtenářů k článku

Mirek  |  19. 08. 2003 08:32  | 

To je snad prvni rozhovor, kde ikdyz je to komercni vlozka , tak host odpovida ferove a pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 08. 2003 10:23  | 

Som nevedel, ze Fuji vyraba PC - (odpoved na 5. otazku). Nemalo tam byt Fujitsu Siemens?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  19. 08. 2003 10:26  | 

Mělo, díky za opravu mojí chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 08. 2003 10:24  | 

"Konsigna poskytuje vlastní servis téměř na všechny produkty, které distribuujeme – mimo výrobků Hewlett-Packard.  ..."

Myslím, že chybí doplnit minimálně OKI a možná i další

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Viper  |  19. 08. 2003 15:05  | 

"Slovenský trh je o něco menší a s lepší cenovou úrovní (pro distributora – pozn. editor). Ceny, kterých se dá docílit na Slovensku jsou lepší než u nás."
Co tym chcel basnik povedat? Pod lepsimi cenami si mam predstavit vyssie ceny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  19. 08. 2003 15:46  | 

Vzhledem k tomu, že odpovídá distributor, tak patrně ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DaRe  |  24. 08. 2003 12:48  | 

Myslím si že ne, pojem "lepší cenová úroveň pro distributora" bych jasně chápal tak, že má lepší nákupní ceny. Pokud prodává dráž než v Čechách, je to už jen jeho věc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arpi  |  19. 08. 2003 15:56  | 

" je to v současné době myslím jeden z nejlepších internetových obchodů v ČR"

...kdyz jsem to otevrel v mozille, vyplivlo to na me , ze je to optimalizovane pro IE5 a vyssi a ze to nemusi spravne fungovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frank  |  22. 08. 2003 16:00  | 

jojo, takže kvůli tomu, že sis pořídil auto co jezdí na koňské kobližky má Konsigna otevřít jejich prodejnu? Ty se přizpůsob, ne ona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sedoka  |  19. 08. 2003 18:46  | 

o.s. = co to znamená ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  19. 08. 2003 19:01  | 

organizační složka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Záš  |  22. 08. 2003 08:04  | 

Jsem dlouholetý dealer Konsigny. Ty léta, kdy s ní spolupracuji, mohu v podstatě shrnout asi takto. Pokud se něco zlepšilo, tak je to rozhodně sortiment. Ten radikálně. Ovšem cenou je praktická nedostupnost více shodných kusů. Myslím tím notebooky. Objednáte NB, dostanete ho, dozvíte te, co to je opravdu zač, (informace o tom, co opravdu obsahuje jsou víc než nejasné), chcete objednat další kusy a ejhle, v celé Konsigně byly kusy 2. Opravdovým neštěstím je servis. Kdo kdy reklamoval něco mimo tiskáren, ten asi ví o čem je řeč. Mám zkušenosti z více servisů, ale za poslední rok se dostal servis Konsigny, (speciálně pražská pobožka) , na piedestal coby odstrašující příklad.

A co se věrnosti dealerů týká. Potkávám tam více méně stejné lidi, pokud jsou na druhé straně pultu schopní lidé a tam, tak chodím já rozhodně schopní jsou, odpustíte firmě ledacos. I přes některé osobní negativní zkušenosti (vždy s centrálou), nemám potřebu distributora měnit. Myslím, že skepticismus pana generálního plyne spíš z problémů, které si pan generální a jeho suita sama vytvořila. Obavám se, že ani dealeři ani ostatní zákazníci za ně, (jak se snaží naznačit), nemohou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor