Rozhovor s distributorem: Daniel Kunz, generální ředitel Tech Data Distribution s.r.o.

Diskuze čtenářů k článku

Stan  |  22. 03. 2004 10:05  | 

Jaký je váš názor na partnerský kanál HP partnerONE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Kunz  |  22. 03. 2004 10:37  | 





PartnerONE je iniciativa, ktera lepe definuje ulohy jednotlovych casti dodavatelskeho retezce a kompenzace za jednotlive cinnosti v ramci prodejniho procesu.

Jako zamer je program dle meho nazoru velice dobry a ma sanci se stat modelem pro organizaci prodejniho kanalu i u dalsich dodavatelu. U nekterych dodavatelu uz to pozorujeme.

Jak uz to tak byva, zamer pro uspech nestaci a i tento program potrebuje pro finalni uspech duslednou implementaci a naslednou exekuci - to je pro HP a pro HP partnery ukol na nekolik kvartalu.

Daniel Kunz

 


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyrano  |  24. 03. 2004 01:35  | 

Vážený pane řediteli,

moc hezký článek. Váš globální názor na lokální výrobce bohužel nesdílím. Myslím si, že CZ trh je poněkud specifický, a prostor pro lokální hráče je tady poměrně veliký...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Kunz  |  24. 03. 2004 10:09  | 





Dobry den,

nazor nebyl globalni, ale muj. Pokud bych ho mel doplnit - v kazdem segmentu existuji a budou existovat oblasti, kde je klicem pro uspech schopnost odliseni a tesneho prizpusobeni lokalnim podminkam, v techto oblastech mohou byt lokalni firmy uspesnejsi a pokud budou dost rychle, muze byt uspech dlouhodoby.

Hlavni proud ovsem odliseni prilis nepreje (to se mi osobne libit muze i nemusi) a tim "broadline" distribuce, nebo vyroba "mainstream" PC a notebooku je.

Existuje hodne prikladu z ostatnich odvetvi, ktera to potvrzuji, nemyslim, ze IT by v tomto smeru mohlo byt vyjimkou.

S pozdravem

Daniel Kunz


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  24. 03. 2004 17:21  | 

Pane Kunzi, jako jeden z vašich "menších dealerů" mám dotaz - pokud rozšíříte své služby na Slovensko, bude možné objednávat na pražské centrále s tím, že zboží bude dodáno na Slovensku a naopak, nebo zda zůstane u slovenského TechData zachovaná moje pozice stejná jako u českého (bonusy, rabaty atd.)? Nebo to budou dvě naprosto oddělené firmy, které si nebudou předávat informace o svých partnerech? Fakt je, že kdyby to takhle fungovalo, dost by to naší firmě ulehčilo podnikání na Slovensku...

Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Kunz  |  25. 03. 2004 21:21  | 





Odpoved jsem smeroval vzhledem k povaze otazky primo na Vas mailem.

S pozdravem

 

Daniel Kunz


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky