Rolls-Royce a Ferrari do každé rodiny. Proč se výrobci smartphonů začínají paktovat s automobilkami

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

29. 07. 2018 09:14

Tomuhle jsem nikdy neporozumel. Proc napr Ferrari nechava vyrabet kolekci toaletnich vod a samponu? Proc si takhle kazit znacku, kdyby se aspon jednalo o luxusni zbozi. Ale kdepak, jsou to spis prumerne produkty. Vznika tak paradox kdy majitel auta zn. Ferrari rozhodne nepouziva i stejnou znacku parfemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor