Rok 2005 z pohledu webhostera aneb trh s hostingem

Diskuze čtenářů k článku

Radek  |  18. 01. 2006 19:11

Nechapu, proc by mel byt mene duveryhodny clovek, kdyz neposila mail ze svoji domeny,ale pouziva treba Centrum a nebo Gmail nebo cokoli jineho. Tohle mne opravdu unika. Celkem pochybuju, ze to ukazuje na paltebni moralku, jiny duvod si neumim ani predstavit, proc by to melo vadit. Autor to ani nenaznacil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BetWithLowe, BetWithLowe  |  18. 01. 2006 20:24

ano, máte pravdu,. navíc, když některé "freemaily" nabízejí lepší služby, než některé placené služby. Třeba IMAP Cetrum, nebo Gmail spamfilter...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gigaserver  |  18. 01. 2006 16:13

ja mam 1 gb za 50 Kc mesicne a jsem spokojen - viz. www.gigaserver.cz - program Live

Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  18. 01. 2006 14:00

Pekny PR clanek ... skoda ze Zive kleslo k tomu ze publikuje podobne skoro-clanky. ... kazdy kdo se trochu zajima o pozadi uvedenych informaci usoudi, ze Rok 2005 v oblasti webhostingu byl mnohem pestrejsi ... a neni opravdu jenom o registraci domen, ktera je sexy
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojtech  |  18. 01. 2006 10:15

Podle me existuje na trhu mezera v poskytovani j2ee hostingu. Software je free, tak zrejme jedinou brzdou je nedostatek znalosti na strane webhostingu. Maly sluzbicky jako move.cz a place4u.cz si drzi slusnou marzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BetWithLowe, BetWithLowe  |  18. 01. 2006 11:04

přesně tak, na českym trhu skoro nemozny... Nevim proc? Po technicke strance to nemuze byt problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
god.zilla  |  18. 01. 2006 12:44

Po technicke strance to problem byt muze Nainstalovat a rozbehnout hosting s PHP dokaze kdekdo, ale kvalitnich Javistu je malo a jsou drazsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  18. 01. 2006 13:00

Tohle obavam se neni jen o lidech, ale i platforme jako takove.. Treba PHP umozni omezit zdroje pro beh skriptu, JVM to uvnitr sebe zatim neumi a pustit jich vic paralelne ma zase obrovsky overhead..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  19. 01. 2006 13:24

Jestli to nebude tim, ze profesionalove provozuji aplikacni prostredi dle potreb a pozadavku systemu (nikoli vymyslum managoru) a nekouskuji zakaznikovi kazdou pidisluzbicku za extra peniz (byt mrzky). Pravda, nejsou to hostingy pro masy, ale pro spolehlivy beh aplikacnich sluzeb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jj  |  18. 01. 2006 08:14

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor